Liefdespaar André Hazes jr. en Monique wordt televisieduo

André Hazes jr. is momenteel in gesprek met John de Mol om samen met zijn vriendin Monique Westenberg een tv-programma te gaan presenteren op SBS 6. Dat vertelde hij dinsdagavond in de talkshow Beau.

Beeld: André Hazes jr. Beeld: William Rutten

De tv-carrière van André Hazes jr. zit in een behoorlijke dip. Hij had van 2017 tot 2019 veel succes bij SBS 6 met zijn eigen reallifesoap André Hazes: Ik Haal Alles Uit Het Leven, maar die realitycamera’s zijn nu alweer een flinke poos verdwenen uit zijn gezinsleven van de volkszanger. Als presentator is hij aanzienlijk minder succesvol.

André is flopkoning

Van Rad van Fortuin tot So You Think You Can Sing en van Golden Boys tot het huidige Getekend Voor Het Leven: het zijn stuk voor stuk flops. Toch heeft John de Mol zijn vertrouwen in deze jonge entertainer niet verloren, want de mediamagnaat die aan het roer staat van Talpa Network heeft nog volop plannen met André.

Het nieuwste plan dat John heeft met André is een tv-programma dat inhaakt op de coronacrisis. Dat zou hij niet alleen, maar samen met zijn populaire vriendin Monique gaan presenteren. Daarmee komt zij definitief uit zijn schaduw en wordt ze zelf ook een presentatrice.

Tv-show met Monique

De plannen zijn volgens André in een vergevorderd stadium. “Ik heb gisteren met John gezeten. Er zijn wel wat fijne formats. Ik kom uit de horeca en wil heel graag iets voor hen gaan doen. Er is een format geschreven over dat Mo en ik iets samen gaan doen, dus dat is wel heel erg tof”, aldus de zanger.

Vindt hij het niet lastig om ook op de werkvloer de hele tijd samen te zijn met Monique? “Een jaar geleden had ik er niet aan moeten denken dat we ook nog op de werkvloer met elkaar zouden zijn, maar nu lijkt me dat juist heel fijn.”

Een fragment van André bij Beau ziet u onderstaand. De hele Beau ziet u op de RTL XL-site.

43 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Rachel H.
november 18, 2020 14:30

Ik kijk er naar uit. Zit al klaar met mijn hand op de opname knop. Jammer van Mo maar zo ziet ik Dre tenminste nog is. (duim nog steeds dat die terug gaat bij Bridge)

Gast
Lies h
november 18, 2020 22:23
Antwoord op  Rachel H.

Vieze vuile heks ben jij Racheltje Hazes,jij vind die Bridsletje leuk omdat ze ook zo n ordinair kreng is als jou,jij was 13 toen jij al met pedo André is zijn nest kroop terwijl Melvin in zijn bedje lag te slapen vies wijf,brand in de hel

Gast
Mark
november 18, 2020 14:21

Rad Van Fortuin was geen flop; scoorde net zo goed als Lingo nu. Alleen hadden ze daarbij de winkel er weer in moeten doen, zodat de kandidaten weer wat huisraad bij elkaar konden sprokkelen van het gewonnen geld. Waarom moeten alle formats van vroeger aangepast worden. Bij Lingo moet ook de bingokaart weer terug i.p.v. dat ze een 12-letter-woord moeten raden. Ook apart: ze laten nooit het laatste 12-letter-woord van het andere team zien als de tijd om is. Irritant als je thuis zit mee zit te puzzelen, dan wil je toch zien wat het was.

Gast
Malou
november 18, 2020 15:10
Antwoord op  Mark

Jeetje, jij moet eens wat vaker naar buiten ofzo..

Gast
Harry:-D
november 18, 2020 13:18

Quote uit het onderzoeksrapport ‘Kijkveevoer’.
(Over de totstandkoming van programma’s voor
commerciële zenders, die enkel ter opvulling van
de periodes tussen twee reclameblokken dienen.):

“Ik heb gisteren met John gezeten. Er zijn wel wat fijne formats.
Ik kom uit de horeca en wil heel graag iets voor hen gaan doen.
Er is een format geschreven over dat Mo en ik iets samen gaan
doen, dus dat is wel heel erg tof…”

Gast
André
november 18, 2020 13:03

Misschien is het handig dat de familie Hazes wat gaat oefenen met de Nederlandse taal. Anders adviseer ik ondertiteling of een transfer naar AT5.

Gast
Bastiaan
november 18, 2020 12:20

vroeger keek je naar een tv programma, tegenwoordig naar een format! wat een gelul! Laat die hazes lekker gaan zingen en Mo lekker poetsen!

Gast
Ap gast
november 18, 2020 12:17

A.U.B. is John de Mol de weg kwijt,ik denk,dat als je een hoop verkeerde dingen uithaalt,je hoge ogen gooit bij John de Mol,Andre komt uit de horeca,laat me niet lachen,snotneus,en dan een programma met z,n vriendin,de golddiger,wat kan die nou,ja geld uitgeven van Andre,ze teert op Andre zijn geld,haal maar veel criminele dingen uit,dan krijg je een eigen show van John,walgelijk gewoon.

Gast
Neuken zonder te betalen
november 18, 2020 11:44

Ik weet ook wel een leuk programma voor die 2.
Seksspeeltjes testen op tv.
Je kan ook een SMS sturen voor 2,50 dan gaat er bij Monique een vibrerend ei trillen die is ingebracht.
En voor 5 euro moet ze op de neukfiets gaan zitten.
Wordt wel nacht-tv.

Gast
Frans.D
november 18, 2020 11:42

Hier mag je toch wel vaan dieptepunt spreken

Gast
Duco van Deugen
november 18, 2020 11:25

Even de programmering van mijn digitale box aanpassen. Dit ‘programma’ kunnen wij dus rustig overslaan.
Man man, wat een armoede tegenwoordig. Komt “Mr Ed het sprekende paard” soms ook weer terug?

Gast
Albert Verhinderd
november 18, 2020 11:08

Als Mo haar prammen laat zien, ga ik kijken.

Gast
Mark
november 18, 2020 10:33

Superleuk voor hem dat hij een programma met zijn moeder mag maken!
Kan ie daarnaast fijn achter de jonge stagiaires van de productie aan zitten!
Heel tof!

Gast
Greet
november 18, 2020 10:01

Eigenlijk wordt het steeds triester met die Hazes familie.Ze eindigen op de kermis.

Gast
Taken
november 18, 2020 09:23

“Ik kom uit de horeca”…hahaha laat me niet lachen. Rene Oosterman : wat laat je je toch aannaaien door Erland en John, ongelooflijk dat j hiermee aan de slag moet.

Gast
idioot
november 18, 2020 09:19

Er is een format geschreven over dat Mo en ik iets samen gaan doen, dus dat is wel heel erg tof”, aldus de zanger. Is een programma over tall niet een goed idee??

Gast
Sjoerd
november 18, 2020 09:18

Je zal toch maar een zenderbaas bij Talpa zijn en iedere ochtend aan de kijkcijfers zien dat je heel slecht bent in waar je dik voor betaald wordt.

Gast
Guttegut
november 18, 2020 09:10

Mo ziet het buiten de deur neuken van manlief door de vingers om zelf met haar camper pauper hoofd op de buis te kunnen. Op zich nog slim ook maar zelfrespect ho maar!

Gast
Snorlax
november 18, 2020 09:51
Antwoord op  Guttegut

Zolang die z’n creditcard maar geeft. Die jongen heeft haar echt zwaar voorschut gezet met Bridget en ze nam hem binnen een paar uur weer terug. Enorm gênant.

Gast
Bart
november 18, 2020 08:49

Nog steeds weten ze bij Talpa niet wat de kijkers wel en niet willen zien. Het is allemaal zo dom!

André Hazes Junior heeft flinke wat imagoschade opgelopen door zijn affaire met Bridget Maasland. Al heeft zij er meer last van dan hij.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
november 18, 2020 08:36

Lekker stagiaires neuken achter de schermen als Mootje even niet oplet.

Gast
Leo de Haan
november 18, 2020 09:25

Klinkt goed.
😍

Gast
Buurvrouw van Bente
november 18, 2020 08:36

O ze zaten bij Beau vandaar die kijkcijfers. Vanavond weer onder de miljoen!

Samen worden ze een top duo.

Gast
Patty Koot
november 18, 2020 08:37
Antwoord op  Buurvrouw van Bente

Nederlands leren!

Gast
Buurvrouw van Patty Koot
november 18, 2020 09:16
Antwoord op  Patty Koot

Wat bedoel je. Mis je nu de kroeg al! Het is nog vroeg!

Gast
Buurvrouw van Bente/Patty Koot
november 18, 2020 09:27
Antwoord op  Buurvrouw van Bente

Correctie, minder dan een half miljoen. Tikfoutje. Moet kunnen.

Laatst bewerkt 14 dagen geleden door Buurvrouw van Bente/Patty Koot
Gast
Koekwaus
november 18, 2020 08:35

Ik durf er bijna mijn hond om te verwedden dat de Hazesclan aandelen heeft bij SBS. Hoe vaak deze aandachtshoerende niksnutten aandacht krijgen en beloond worden met een tigtal programma’s terwijl ze verder niks kunnen dan het uitmelken van die ouwe zuiplap dat hun vader was.
Over die ouwe; in deze tijd zou hij achter de tralies zitten of opgejaagd worden door pedohunters, maar dat mag de pret niet drukken voor al die zwakbegaafde fans. Want wat roepen de mongooltjes dan allemaal in koor? ‘ Hazes is de basis!’ Ja ja, het zal de basis maar zijn in je leven….ben je mooi klaar mee.

Dan moeder Theresa MOO. Wat kan zij eigenlijk dan als oud wijf neuken met een puberaal joch? Heeft zij ooit een dure opleiding genoten om presentatrice te worden, stage gelopen, bloed zweet en tranen geinvesteerd? Dacht het niet! Maar dat geeft niks bij Tokkiezender SBS, die nemen dat slappe wijf zonder zelfrespect gewoon mee in hun ziekelijke adoratie voor deze paupers! Zum kotzen!!

MC. ik hoop dat het hier niet net zo’n grote Hazes fansite gaat worden want dat gaat geheid lezers kosten! Laat de berichten over deze familie daar waar het hoort; bij de paupers van SBS!!!

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door Koekwaus
Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
november 18, 2020 08:50
Antwoord op  Koekwaus

Gaat het weer een beetje?

Gast
Koekwaus
november 18, 2020 09:01

Ja. :P

Gast
Leo de Haan
november 18, 2020 09:28
Antwoord op  Koekwaus

Je hebt wel een punt.
En het gaat verder nergens over.

Ik bedoel: het gaat échte helemaal nergens over: er is geen plan, er is geen inhoud, er is geen vakmanschap en er is geen passie.

Gast
Greet
november 18, 2020 10:02
Antwoord op  Koekwaus

Je hebt helemaal gelijk.

Gast
Garry glamour
november 18, 2020 08:32

Ik word zoooooo Bnner moe .

Gast
Marq
november 18, 2020 08:30

Sjonge jonge….. stuk onbenul. echt triest dat zo’n lamzak maar programma’s blijft krijgen.

Gast
Patty Koot
november 18, 2020 08:34
Antwoord op  Marq

Paniekvoetbal.
John is nogal de weg kwijt en gaat ‘m nooooit meer terugvinden.

Gast
Bente
november 18, 2020 08:29

Haha, dit is weer typisch SBS 6!

Gast
Rooie Rinus
november 18, 2020 08:26

En over een jaar kunnen ze dan bij op1 aan de slag!

Gast
Johan
november 18, 2020 08:20

Nee, dank u. Er is niet nòg een reden nodig om SBS over te slaan bij het zappen.

Gast
Karbonade
november 18, 2020 08:17

En thuis en in de studio de hele tijd je bijna ex-vrouw om je heen.
Die hij het liefst verlaten had voor Bridget. Ze dachten zelfs aan samen een kind.
Het kan verkeren in het leven.

Gast
links- of rechtsom
november 18, 2020 08:14

Alsof de corona-sjit nog niet genoeg is, krijgen we door de corona ook nog die ‘artiesten’ op tv door de neus gedrukt die anders werkloos (lees: zonder inkomen) op de bank zitten…
Gelukkig werkt mijn afstandsbediening heel goed :D

Gast
Patty Koot
november 18, 2020 08:09

Talpa, John de Mol, André Hazes…. U raadt het al: flop.

Gast
Lgt
november 19, 2020 09:48
Antwoord op  Patty Koot

John de Mol heeft met al zijn vaak ranzige programma’s het hele televisievak al jaren omlaag gehaald. Niveau programma’s hoef je van deze man niet te verwachten. Alles draait voor hem om geld. Nu weer met die walgelijke familie Hazes, afschuwelijk gewoon.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen