Kijkcijfers: Meilandjes sluiten vierde seizoen af met topscore

De kijkcijfers van donderdag 19 november 2020 (SKO) – Het vierde seizoen van Chateau Meiland is ten einde gekomen met hele mooie kijkcijfers. De seizoensfinale was de grote winnaar op prime time.

Chateau Meiland Beeld: Wessel de Groot

Martien Meiland en zijn gezin zijn nog steeds dé grote kijkcijferkanonnen van SBS 6. Dankzij hun grote succes waren ze dit seizoen niet één, maar twee keer per week te zien op de zender: op maandag én donderdag. Nu is er even een Meiland-pauze, want gisteren was de seizoensfinale te zien. Er keken ruim 1,5 miljoen mensen (25 procent marktaandeel) naar.

Direct na de Meilandjes-soap hield het programma Mr. Frank Visser Rijdt Visite nog 749.000 kijkers (14 procent) over, ook een prima score voor SBS 6.

Overigens hoeft de SBS 6-kijker het niet heel lang zonder de Meilandjes te stellen, want tijdens de kerst keren ze alweer terug op de buis met een vierdelige kerstspecial.

Carlo blijft scoren

RTL 4 bood het meest bekeken alternatief voor het Meilandjes-geweld met de Carlo Boszhard-show I Can See Your Show, dat een fractie minder kijkers scoort dan vorige week, maar met 1,2 miljoen kijkers (20 procent) opnieuw een kijkcijfersucces is.

Het brons op prime time is voor de NPO 1-combinatie Ali B Op Volle Toeren (501.000 kijkers en 8 procent) en KLEM (817.000 kijkers en 15 procent). Het is opmerkelijk hoe slecht Ali B presteert op het vlaggenschip van de NPO. Het gebeurt zelden dat NPO 1 op prime time zo weinig kijkers trekt.

Verder was NPO 2’s Zembla het meest in trek met 497.000 kijkers (8 procent) op prime time.

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • NPO 3 scoorde met Keuringsdienst van Waarde: 472.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Silent Witness: 298.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Second Act: 287.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Team Spoedeisende Hulp: 233.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met FBI Most Wanted: 230.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Grand Slam of darts: 222.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,2 miljoen), Zesuurjournaal (1,4 miljoen), Half acht nieuws (1,3 miljoen), EenVandaag (1,3 miljoen), M (1 miljoen), RTL Boulevard (909.000), Sinterklaasjournaal (898.000), Editie NL (893.000), GTST (804.000), Met het mes op tafel (778.000) en Tijd voor MAX (773.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Beau (917.000), Op1 (840.000), Journaal laat (704.000) en Hart van Nederland (634.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 20 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 19 procent en SBS 6 brons met 13 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.180.00001. NPO1 / 20.1%
02. Chateau Meiland (SBS6) 1.503.00002. RTL4 / 18.9%
03. Journaal 18:00 (NPO1) 1.438.00003. SBS6 / 13.3%
04. Half acht nieuws (RTL4) 1.330.00004. NPO2 / 7.2%
05. EenVandaag (NPO1) 1.274.00005. NET5 / 5.1%
06. I Can See Your Voice (RTL4) 1.199.00006. NPO3 / 4.5%
07. M (NPO1) 1.042.00007. RTL7 / 3.9%
08. Beau (RTL4) 917.00008. RTL8 / 3.8%
09. RTL Boulevard (RTL4) 909.00009. RTL5 / 3.6%
10. Sinterklaasjournaal (NPO3) 898.00010. Vero / 3.2%
11. Editie NL (RTL4) 893.00011. RTLZ / 1.9%
12. Op1 (NPO1) 840.00012. SBS9 / 1.3%
13. KLEM (NPO1) 817.00013. FS1 / 1.2%
14. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 804.00014. Discov / 1.2%
15. Met het mes op tafel (NPO2) 778.00015. Comedy / 1.1%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. RTL Nederland 32,4%
02. Publieke Omroep 31,8%
03. Talpa TV 22,9%

90 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Oma den A
november 21, 2020 08:27

Lieve heer kunt u er aub voor zorgen dat dit echt het allerlaatste was wat we van de dweillandjes op tv zagen? Amen

Gast
Henk
november 20, 2020 15:57

Dit was het nieuws uit het weekend? Januari en Februari opnames op de woensdag

https://www.avrotros.nl/winkel/bijwonen/item/nieuwe-opnames-kom-jij-woensdagavond-het-nieuws-doornemen/

Gast
fons
november 20, 2020 15:23

en wat hebben we gisteren weer geplugged……de winkel van montana, het boek, de wijn. Man deze familie doet alles voor geld. Mensen moeten nu toch wel inzien dat als de camera aangaat het typetjes meiland ook aangaan.

Gast
Robbert
november 20, 2020 15:08

Ik hoop dat er nog wat gaat gebeuren bij de familie Meiland. De aflevering van gister was enorm zaai. Gebeurde ook niks grappigs. De aanloop naar een saaie boekpresentatie…

Gast
Mark
november 20, 2020 12:19

Bizar hoe goed I Can See Your Voice blijft scoren. Er is dus wel behoefte aan amusement op donderdag. Ook met dank aan NPO 1, die niks succesvol heeft om half 9. SBS 6 lukte het niet om half 9 op de donderdag. Ze hadden Thank You For The Music S2 op donderdag kunnen gokken, voordat RTL 4 begon met ICSYV. Eerder scoorde Zullen We Een Spelletje Doen op donderdag ook aardig. Maar Dance Dance Dance en wat andere bn’er shows weer niet. Als ik Talpa was zou ik een show met onbekende Nederlanders vanaf januari op donderdag zetten als RTL 4 geen ICSYV meer heeft. Bijvoorbeeld Vergeet Je Tandenborstel Niet, Doet Ie ‘T Of Doet Ie ‘T Niet, Staatsloterij Show (eens per maand, live).

Gast
PietjePuk
november 20, 2020 13:04
Antwoord op  Mark

Ik denk dat Talpa eerst de vrijdag eens op orde moet krijgen, en dat wordt steeds iets makkelijker aangezien The Voice echt ten einde loopt en nog 2 jaar bij RTL zit. Als ik SBS6 was zou ik het ook niet meer overnemen, over 2 jaar is het echt op. Gewoon nu flink concurreren dan heeft RTL straks een zwakke vrijdagavond.

Gast
The Voice is echt versleten TV
november 20, 2020 13:11
Antwoord op  PietjePuk

Ben erg benieuwd wat er dit en volgend jaar nog uitgeperst gaat worden.

Gast
Bart
november 20, 2020 14:00
Antwoord op  PietjePuk

Mee eens dat The Voice echt sleets aan het worden is. Het is ook te veel het hele jaar door. John de Mol gaat het zeker weten op SBS6 zetten als RTL besluit te stoppen. Echter hebben die ook voor over 2 jaar weer het eerste recht van uitzenden. Pas als RTL het niet meer wil dan pas kan de Mol het op een van zijn eigen zenders kwijt.

Gast
Hans
november 20, 2020 17:40
Antwoord op  PietjePuk

Kan sbs the Voice overnemen dan over 2 jaar ?
Of kan rtl er mee verder als ze dat willen ?. Volgens mij is Talpa de producent niet meer en liggen de rechten gewoon bij RTL .
Wie weet hoe dit zit??

Gast
Bart
november 20, 2020 18:21
Antwoord op  Hans

Talpa heeft de rechten van de meeste programma’s ondergebracht bij ITV maar heeft natuurlijk nog wel een vinger in ze pap. Je gaat niet zomaar even al je programma rechten wegdoen.

De licentie van o.a. De Voice was vorig jaar weer voor 3 jaar verlengt door RTL. Als ze termijn verloopt heeft RTL opnieuw het eerste recht om deze te verlengen. Willen ze niet door dan past kan John de Mol of een andere speler het programma overnemen. Dit geld niet alleen voor De Voice maar ook voor alle andere programma’s.

Gast
Mwa
november 21, 2020 01:46
Antwoord op  Bart

Ik acht de kans dat GTST naar SBS6 gaat groter dan The Voice.

Gast
Mark
november 20, 2020 11:41

Ali B hoor natuurlijk op de woensdag van NPO 3, hadden ze moeten laten liggen tot volgende week als opvolger van De 3 Sterren Camping. Maar NPO 1 zal wel met een gat zitten op de donderdag. Waarom niet Klem om half 9? Er hebben vrijwel altijd series om half 9 op de donderdag van NPO 1 gestaan. Kunnen ze na Klem Ik Vertrek of iets dergelijks herhalen, haalt altijd wel 1 miljoen.

Gast
Henk
november 20, 2020 12:12
Antwoord op  Mark

Ze hebben schema al aangepast. Vanaf 10 december word t 20.30 Kerstgezel (4delige dramaserie van MAX. 21.30 dan Ali B

Gast
Bart
november 20, 2020 15:02
Antwoord op  Henk

Nu alleen nog Ali B helemaal ui de programmering van NPO1. Hoort daar niet thuis.

Gast
Mark
november 20, 2020 11:34

Wat zei Dyanthe nu gisteren bij Shownieuws? Familie Gillis vanaf 4 januari weer bij SBS 6? Da’s een maandag! Wordt zeker de vervanger van Meiland om half 9? Slim! Haalde op vrijdag al met uitgesteld 1 miljoen, kan op maandag wel eens boven 1 miljoen zijn. Wel even goed promoten de hele maand december; ook de familie bij Beau enof Op1 op laten draven

Gast
PietjePuk
november 20, 2020 13:06
Antwoord op  Mark

Dat zou ik ook doen. Dan behouden ze het genre op het tijdslot. De vrijdag kunnen ze dan blijven gebruiken om te experimenteren tegenover The Voice wat echt op z’n retour is.

Gast
Bart
november 20, 2020 13:56
Antwoord op  Mark

Ik geloof in mij ook naar de maandag verhuizen

Gast
Mick
november 20, 2020 14:00
Antwoord op  Bart

Ik geloof in mij doet het helemaal niet goed

Gast
Bart
november 20, 2020 15:05
Antwoord op  Mick

Op de vrijdag niet maar het word wel wel goed teruggekeken en het leeft in Nederland. Men heeft het er over en daar gaat het om.

Gast
Frans van Aenushoven
november 21, 2020 06:05
Antwoord op  Mark

Bespaar me, om die neppe, volgevreten Twat overal te moeten zien.

Gast
Kijker
november 20, 2020 11:33

Steeds weer mooie scores voor SBS6 dankzij Vincent TV producties

Gast
John
november 20, 2020 13:46
Antwoord op  Kijker

Met een programma.

Gast
Robbert
november 20, 2020 15:04
Antwoord op  Kijker

Groot succes dat zeilprogramma inderdaad. Of Borsatos Budget bruiloft. Of Bij ons op het kamp. Of de Hit quiz. Of Paleis Prikkie 2.0.

Gast
hannah h.
november 20, 2020 11:21

En dat was het voor Talpa dit seizoen, en dan hebben we nog maanden te gaan in dit TV seizoen, ik wens ze veel succes want ze zullen het nodig hebben zo zonder Meiland,
Daaaaag Talpa

Gast
Annie van Achteren
november 20, 2020 12:57
Antwoord op  hannah h.

Wordt dat Talpa nou nog overgenomen door dat Zuid-Afrikaanse ding?

Gast
Hannie van Voren
november 20, 2020 13:13
Antwoord op  Annie van Achteren

Wordt RTL nog overgenomen door KBS (Korea)?

Gast
hannah h.
november 20, 2020 13:27
Antwoord op  Annie van Achteren

Volgens mij zijn er idd nog steeds gesprekken gaande ja

Gast
Ron
november 20, 2020 11:14

Mooie waardige afsluiting van deze reeks Meilandjes. Eens zien waar ze volgend jaar mee gaan komen want een vervolg kan niet uit blijven. Er blijft maar weinig over van dat Talpa nu ze hier voorlopig even mee stoppen, behalve die 4 kerstuitzendingen dan nog. Vanaf januari wordt het helemaal moeilijk als RTL 5 ook nog eens gaat starten met blockbuster Big Brother wat de hele media gaat beheersen, vooraf en tijdens. Eens zien wat het antwoord gaat zijn van Talpa, maar ik ben bang dat ze hier geen antwoord op kunnen geven…

Gast
tim
november 20, 2020 09:51

Talpa 1 keer in de top 15 met Meiland, vanaf nu donderstraalt de hele flikkerse bende bij SBS6 in elkaar, en we hebben nog een heel TV seizoen te gaan
Daaaaag Talpa!

Gast
Mol
november 21, 2020 01:48
Antwoord op  tim

Want RTL doet het fantastisch dankzij De Mol. The Voice, Oh Wat Een Jaar en Één Tegen 50. Allemaal van De Mol.

Gast
Douwe Kwak
november 20, 2020 09:46

RTL trollen zijn weer terug in hun hok!

Gast
jaja
november 20, 2020 09:44

En dan NOG is SBS6 derde zender van NL, dik onder RTL4…en vanaf nu gaat het helemaal bergafwaarts zonder Meiland

Gast
wordt vast verwijderd....
november 20, 2020 09:41
  • 282.000 kijkers (23,5%) verlieten RTL 4 toen BEAU in beeld verscheen!
Gast
Kees
november 20, 2020 09:45

En terecht. Nog zo’n veredeld rtl boulevard programma. Kwaliteit en rtl dat gaat niet samen. Het gaat om de cijfers en om de media geile nep BN ers die daar zitten.

Gast
John
november 20, 2020 13:50

754.000 verlieten SBS toen de rijdende rechter in beeld kwam!!!!!

Gast
Lot
november 20, 2020 13:52

Zorg dan ook dat je niet zo vaak aanschuift bij Beau

Gast
wordt vast verwijderd....
november 20, 2020 09:37

Gunoten van de Bold.
TLP wederom 3de….
Veronica andermaal beter!

Gast
Kees
november 20, 2020 09:37

Wat een zegen dat deze flapdrol eindelijk een tijdje niet meer op tv is.
Eindelijk verlost van walgelijke en smakeloze tv.

Gast
Zomaar
november 20, 2020 10:46
Antwoord op  Kees

Jij hebt thuis niets te vertellen en moet verplicht meekijken?

Gast
Max
november 20, 2020 09:29

Wat zaten vele reageerders er begin september flink naast met hun voorspelling dat Meiland 2x in de week zeker niet meer ging scoren. Hahahah, nu gewoon 2x per week een miljoenenpubliek.

Gast
Douwe Kwak
november 20, 2020 09:09

M (NPO1) 1.042.000 de winnaar van de vooravond.

GTST en Boulevard zakken weg!

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 20, 2020 09:14
Antwoord op  Douwe Kwak

Je hebt mijn dag verpest. Dankjewel.

Gast
Bla, bla, bla
november 20, 2020 10:41
Antwoord op  Douwe Kwak

GTST

Meest bekeken aflevering per jaar
2015 – 2.219.000 kijkers
2016 – 2.033.000 kijkers
2017 – 1.745.000 kijkers
2018 – 1.515.000 kijkers
2019 – 1.351.000 kijkers
2020 ?

Gisteravond nog maar 800.000 kijkers.

Gast
Bijna 66% kijkers GTST vertrokken
november 20, 2020 11:55
Antwoord op  Bla, bla, bla

En dat in slechts 5 jaar tijd.
Ongelofelijk.

Gast
Chiel
november 20, 2020 15:00
Antwoord op  Bla, bla, bla

Plus 300.000 dagelijks op Videoland, dan nog opnames, herhaling, rtllounge enz.

Gast
Joppe
november 20, 2020 15:19
Antwoord op  Bla, bla, bla

Is ook niet raar als een programma al zo lang bestaat. Daarbij kunnen mensen nu hun eigen series uitkiezen via streaming diensten. Dus deze afname is gewoon goed redeneerbaar. Het enige wat jij doet is gewoon wat data neerkwakken. Zonder conclusie. Lekker makkelijk.

Gast
Frans van Aenushoven
november 21, 2020 06:10
Antwoord op  Joppe

Ja, want zo “redeneert” de adverteerder ook, toch?

Gast
John
november 20, 2020 13:52
Antwoord op  Douwe Kwak

Waren die dan op de zelfde tijd?

Gast
Johnny Cage
november 20, 2020 09:02

Snap niet dat zoveel mensen naar typetje Meiland kijken. Overdreven verwijfde flikker dat het is. Walgelijk gewoon.

Gast
Robert
november 20, 2020 10:04
Antwoord op  Johnny Cage

Ach, we kunnen niet allemaal zo mannelijk zijn als jij natuurlijk!

Gast
Kwaaie Pier
november 20, 2020 14:14
Antwoord op  Johnny Cage

Snap niet dat die Erica het met die  schreeuwerd uithoudt

Gast
pastoor Justus uit Schin op Geul
november 20, 2020 08:56

Vroeger hadden we Albert Mol , Behaalde meer kijkers in Wie van de 3 dan wie ook , en nooit is er een negatief berichtje geplaats in de krant , Nee Albert Mol was altijd geweldig .

Gast
Blokkie
november 20, 2020 09:05

Dat was toen de enige openlijke homo. Tegenwoordig worden we ermee doodgegooid op de buis…..

Gast
Mark
november 20, 2020 11:36
Antwoord op  Blokkie

Volgens mij waren Barrie Stevens en Wim Sonneveld toen ook al uit de kast. Alleen Johnny Jordaan bleef tot aan zijn dood in de kast, maar Mokum wist wel beter.

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 20, 2020 08:54

Donderdag 19 november 2015
Shownieuws 717.000

Donderdag 19 november 2020
Shownieuws (SBS6) 350.000

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer.

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 20, 2020 08:53

Marktaandelen per zender (18-24u, 6+)
2014 SBS6 9,0%
2015 SBS6 9,8%
2016 SBS6 9,8%

2020 SBS6 9,8% (1 jan. t/m 17 nov.)

Opbouwen? 

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer.

Gast
jaja
november 20, 2020 09:46
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Geef ze nog zes jaar dan moet het helemaal goed komen *sarcasme off*

Gast
Lot
november 20, 2020 08:39

Voor mij mag het wel ietsje minder meilandjes

Laatst bewerkt 6 dagen geleden door Lot
Gast
Babs74
november 20, 2020 08:33

Martien Meiland. Eng mannetje.

Gast
PaulS
november 20, 2020 08:17

Eindelijk gerechtigheid voor het programma van Beau.
Klasse beter dan Op1!

Gast
Bart
november 20, 2020 08:11

Het programma van Ali B was jaren geleden even een leuke gimmick maar niet meer dan dat. Had niet terug hoeven komen en zeker niet op het hoofdpodium. Gedacht werd waarschijnlijk dat mensen die Beste Zangers en Nick & Simon leuk vinden dit programma ook leuk zouden vinden. Verkeerd gedacht van de AVROTROS.

Gast
Albert Verhinderd
november 20, 2020 08:31
Antwoord op  Bart

Met gisteren Syb “wifebeater” van der Ploeg…

Gast
Wanny
november 20, 2020 08:09

Die Meilandjes gisteren eens gekeken, maar daar is weinig spontaans aan. Heel toevallig komen ze op het idee om met de kerst weg te gaan en voila, een vierdelige kerstspecial wordt aangekondigd.

Gast
Patty Koot
november 20, 2020 08:14
Antwoord op  Wanny

Allemaal gescript en de kerstafleveringen zijn allang opgenomen.

Gast
Mark
november 20, 2020 11:38
Antwoord op  Patty Koot

En jullie denken dat, ik noem een The Osbornes of The Kardashians, niet gescript is. Ik weet wel zeker dat Gewoon Jan Smit en De Bauers ook (half) gescript is. Meeste afleveringen één grote reclamecampagne voor weer een nieuwe cd of tour. En De Pfaffs: allemaal gescript.

Gast
VIDEOLANDISTOP
november 20, 2020 08:19
Antwoord op  Wanny

Eh… ja, zo gaat dat TV maken :)

Gast
Wilfred Degens
november 20, 2020 10:00
Antwoord op  Wanny

Ik vond de uitzending van gister niet om uit te kijken. Wanneer zij niet hun bekendheid in ons land hadden had naar die boekpresentatie toch geen mens blijven kijken? Blamage voor de smaak van de Nederlander. Na het Franse avontuur is dit totaal niets meer. Althans voor onze keuze.

Gast
Meubilair
november 20, 2020 08:06

En ondertussen heeft Beau Op1 ook weer vakkundig in de hoek geparkeerd. Klasse!

Laatst bewerkt 6 dagen geleden door Meubilair
Gast
ome H
november 20, 2020 08:04

Snap de kijkcijfers voor Meiland en M echt niet

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 20, 2020 08:02

Donderdag 19 november 2015 (Donderdag 19 november 2020)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

1. RTL Nederland 38,8% (32,4%)
2. Publieke Omroep 30,6% (31,8%)
3. SBS Groep 15,5% (22,9%)

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer.

Gast
*Buurvrouw van Cillia van Hoorn*
november 20, 2020 08:12
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Prachtige cijfers voor Talpa. RTL stort in!

Gast
Bente
november 20, 2020 08:15
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Hart van Nederland donderdag 19 november 2015: 1.029.000 kijkers.
Hart van Nederland donderdag 19 november 2020: 634.000 kijkers.

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer.

SBS 6 drijft alleen op de Meilandjes, benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.

Gast
Michel
november 20, 2020 11:44
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Alleen sukkels plaatsen elke dag onzinnige cijfers

Gast
Tv Junkie XL
november 20, 2020 08:00

Oei Op1 gaat nu wel heel slecht. Beau scoort alweer beter!

Gast
Patty Koot
november 20, 2020 08:40
Antwoord op  Tv Junkie XL

Binnenkort exit voor – in ieder geval – Jort.

Gast
robb
november 20, 2020 13:55
Antwoord op  Patty Koot

Ja Jord kan beter bij Jinek aan schuiven.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 20, 2020 07:56

Het kijkgedrag van den Nederlander is merkwaardig. Willen ze geïnformeerd worden kijken ze naar de propaganda van het 8 uur Hoernaal. Willen ze ‘spraakmakende’ gesprekken dan kijken ze naar de inquisitiestijl verhoren van Eva Engnek en Ab1 (behalve Welmoed, dat is een schatje). Willen ze informatie over cojona dan kijken ze naar de driewekelijkse zenden-en-niet-ontvangen praatjes van de marionet genaamd Pinokkio met de broer van de hotemetoot van Astra Zeneca. Willen ze ontspannen kijken ze naar de nep van de Meilandjes. Kan ik hieruit concluderen dat de Nederlandse kijker weinig op heeft met datgene dat waar en waarachtig is?

Gast
Sport 7 kijker
november 20, 2020 10:03

Wat een verknipt beeld heb jij van de wereld.

Gast
Frans van Aenushoven
november 21, 2020 06:16

Held ben je, 100% mee eensch!!

Gast
Henry
november 20, 2020 07:55

Verschrikkelijk die Ali B. Haal hem zo’n snel mogelijk van de buis.

Gast
Miranda
november 20, 2020 07:53

Is Ali B niet een beetje klaar?

Gast
Ali B gaat gewoon maar door
november 20, 2020 08:05
Antwoord op  Miranda

Vanavond weer in The Voice.
Samen met Jan Shit.

Gast
Johnny Cage
november 20, 2020 08:56

Als ze iemand van de buis moeten weren is het die achterlijke Jan Smit wel.

Gast
BRK
november 20, 2020 07:52

The Masked Singer met uitgesteld kijken vorige week nipt meer dan 4 miljoen kijkers (4.002.000). Dat worden topcijfers op oudejaarsavond.

Gast
Dat werd tijd
november 20, 2020 07:57
Antwoord op  BRK

Afgelopen jaar was oud en nieuw het dieptepunt bij RTL

Gast
Bart
november 20, 2020 08:12
Antwoord op  Dat werd tijd

Ja die show van de Paul de Leeuw zat toen niet goed in elkaar. De oudejaarsconference van Martijn Koning was grappiger dan hoe negatief men er daarna over deed, alleen was het geen oudejaarsconference.

Gast
Patty Koot
november 20, 2020 07:52

Dag Top 16:
1 t/m 16, 1 maal Talpa.
Het is wederom erg matig.
Opbouwfase.

Laatst bewerkt 6 dagen geleden door Patty Koot
Gast
Meubilair
november 20, 2020 08:07
Antwoord op  Patty Koot

Talpa is als een Sagria Familia; die zit ook al eeuwen in de opbouwfase ;-)

Gast
*Buurvrouw van Patty Koot*
november 20, 2020 08:09
Antwoord op  Patty Koot

RTL stort in!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen