Kijkcijfers: Martijn Krabbé stoot Chateau Meiland van maandagtroon

De kijkcijfers van maandag 2 november 2020 (SKO)

Kopen zonder kijken Foto: Maartje Brockbernd

Na twee weken is het Martijn Krabbé gelukt om Chateau Meiland van de maandagtroon te stoten met zijn programma Kopen Zonder Kijken. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.

Kopen Zonder Kijken begon twee weken geleden met groot succes aan het nieuwe seizoen, maar het lukte Martijn Krabbé nét niet om Chateau Meiland te verslaan. Dat is gisterenavond wel gelukt: er keken 1,5 miljoen mensen (22 procent) naar de prime-time-vullende uitzending op RTL 4.

Commerciëlen maken dienst uit

De commerciëlen maken de dienst uit op maandagavond prime time, want Chateau Meiland pakt vanzelfsprekend zilver met 1,4 miljoen kijkers (20 procent). Direct erna hield Wie is de Mol er slechts 310.000 (5 procent) over.

Het brons is voor NPO 1 dankzij tv-klassieker Radar, waar 1,2 miljoen mensen (17 procent) naar keken. Direct erna trok Het A-Woord 665.000 kijkers (12 procent).

Verder was NPO 3’s Hunted het meest in trek met 795.000 kijkers (11 procent).

Prime time

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • NPO 2 scoorde met Nieuwsuur: 642.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Veronica Inside: 620.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Harry Potter Goblet of Fire: 441.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met In Overtreding: 360.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Balde Runner 2049: 189.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Moordvrouw: 66.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,2 miljoen), Zesuurjournaal (1,6 miljoen), EenVandaag (1,4 miljoen), Half acht nieuws (1,4 miljoen), M (989.000), GTST (931.000), RTL Boulevard (860.000), Editie NL (762.000), Tijd voor MAX (720.000) en Met het mes op tafel (645.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Jinek (989.000), Op1 (793.000), Journaal laat (577.000), Hart van Nederland (510.000) en het late RTL Nieuws (498.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 21 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met bijna 21 procent en SBS 6 brons met 10 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.236.00001. NPO1 / 21.1%
02. Journaal 18:00 (NPO1) 1.590.00002. RTL4 / 20.9%
03. Kopen zonder kijken (RTL4) 1.496.00003. SBS6 / 10.2%
04. EenVandaag (NPO1) 1.444.00004. NPO2 / 7.8%
05. Chateau Meiland (SBS6) 1.406.00005. NET5 / 6.4%
06. Half acht nieuws (RTL4) 1.381.00006. NPO3 / 6.4%
07. Radar (NPO1) 1.201.00007. Vero / 5.6%
08. Jinek (RTL4) 989.00008. RTL5 / 3.9%
09. M (NPO1) 989.00009. RTL7 / 3.1%
10. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 931.00010. RTL8 / 1.5%
11. RTL Boulevard (RTL4) 860.00011. SBS9 / 1.2%
12. Hunted (NPO3) 795.00012. RTLZ / 1.2%
13. Op1 (NPO1) 793.00013. TLC / 1.2%
14. Editie NL (RTL4) 762.00014. Discov / 1.2%
15. Tijd voor MAX (NPO1) 720.00015. N.geog / 0.7%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 35,3%
02. RTL Nederland 31,2%
03. Talpa TV 23,4%

112 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Bart
november 3, 2020 18:17

De hogere kijkcijfers van Kopen zonder kijken komen mede doordat het programma nu anderhalf uur duurt. Een deel van de kijkers van Chateau Meiland kwamen om 21.30u terecht bij Kopen zonder kijken. Even kijken hoe het huis is geworden en daarna Jinek kijken. Het kwam ook mede doordat Sylvana de gast van Johnny was.

Gast
Lau
november 3, 2020 19:17
Antwoord op  Bart

Dat denk ik ook, gezien de miljoen kijkers die vrijkomen van SBS6 om 21.30 uur.
Dan volgt het gekozen huis en de aanpak ervan.

@Mark;
Slim idd om Huizenjacht in te wisselen voor 5uur Show. Dat gaat ‘m niet meer worden…

Gast
Mark
november 3, 2020 13:48

Als SBS 6 slim is: gelijk Huizenjacht terug op de buis, haalde dagelijks om 5 uur altijd wel 300.000 – 400.000 kijkers. Mensen vinden het leuk om huizen vanbinnen te zien en welke dat de mensen kopen. Zie Kopen Zonder Kijken dus.

De 5 Uur Show weg, of tussen 4 en 5 uur en dan een beetje in de stijl van Catherine in de jaren 90 op RTL 4, die scoorde om 4 uur ook goed op RTL 4. Maak er een beetje Oprah/Catherine achtige show van, met wat Postcode Loterij onderwerpen ertussen, is de sponsor ook weer blij.

Gast
Mark
november 3, 2020 13:41

Vanavond persco record voor Rutte & co? 5,4 miljoen op NPO 1, 1,4 miljoen op RTL 4, 500.000 op SBS 6 (mensen die op Lingo zitten te wachten) en nog eens 200.000 op RTLZ.

Gast
Mark
november 3, 2020 13:39

RTL 8 is ook mooi aan het pielen op de maandag, het wil maar niet lukken. Eerst The Good Doctor, toen Doc Martin, kijkt helemaal geen hond naar dus dan maar Moordvrouw in de hh: zijn de rechten soms bijna verlopen? Probeer dan Gooische Vrouwen, dat mogen ze ook nog herhalen: zie zomer late night op RTL 4. Ga dan op RTL 8 verder voor de fans. Zeker nu met 15 jarig jubileum van Gooische Vrouwen.

Gast
Peel
november 3, 2020 13:42
Antwoord op  Mark

In Gooische vrouwen hebben ze lopen snijden. Daar kijkt geen verstandig mens meer naar.

Gast
Mark
november 3, 2020 13:33

Is dat een all-time low van WIDM met Sylvana? NL is dus helemaal klaar met dat mens…

Gast
valerie
november 3, 2020 13:10

Meiland begint nu langzaam aan een retour.
Je mist de charme van het franse kasteel, daarbij is alles in Hengelo ook wel erg patserig. Een heel wagenpark voor de deur en dochterlief, die volgens mij nog nooit gewerkt heeft en steeds meer gaat schreeuwen, rijdt plots in een dikke Range Rover.

Gast
Joost
november 3, 2020 13:44
Antwoord op  valerie

langzaaam… ik dacht dat zijn “chemie” (herhaling van zetten) alllang was utgewerkt…

Gast
Arjan
november 3, 2020 12:42

Nog 1 aflevering te gaan en dan zit seizoen 4 van Chateau Meiland er alweer op maar goed nieuws er komt nog een seizoen!
#ChateauMeiland

Gast
Belthazor
november 3, 2020 12:43
Antwoord op  Arjan

Hoe is dat goed nieuws? Dat overdreven gedoe van dit typetje. Ben er nu wel klaar mee.

Gast
JobF
november 3, 2020 13:06
Antwoord op  Arjan

Nog 3 afleveringen. Vanaf volgende week is het nog 2 weken op alleen donderdag

Gast
Lieke Van Lexmond Lover
november 3, 2020 12:14

Direct erna hield Wie is de Mol er slechts 310.000 (5 procent) over. Oei oei het is wel gebeurd met Wie is de mol !! weg ermee

Gast
Wies
november 3, 2020 20:21

WAAR is De Mol bedoel je…met Sylvana!
Need I say more ??
(De week ervoor nog ruim 800.000 kijkers)

Gast
Ron
november 3, 2020 11:42

Ik vind het wel mee vallen die mindere cijfers voor Meiland. Hier mag Talpa elke avond van dromen van deze cijfers. Vond het weer een erg geestige aflevering. Nog 1 aflevering en dan is het weer eventjes gedaan op de maandag en donderdag.
GTST is met een ware comeback bezig v.w.b. de kijkcijfers. Nu scoren alle programma’s hoger op maandag, maar dit begint echt structureel te worden. Spannende verhaallijnen mits goed gemaakt zorgen toch dat kijkers blijven terug komen, zelfs lineair.

Gast
GTST zakt, zakt en zakt steeds verder weg
november 3, 2020 12:03
Antwoord op  Ron

Meest bekeken aflevering per jaar

2015 – 2.219.000 kijkers
2016 – 2.033.000 kijkers
2017 – 1.745.000 kijkers
2018 – 1.515.000 kijkers
2019 – 1.351.000 kijkers

2020 – nog steeds dalende (1.000.000 kijkers nog niet gehaald)

Cijfers zeggen alles.

Gast
Chil Persoon
november 3, 2020 12:05

De waarheid is hard voor de RTL kijkertjes!!!

Gast
Belthazor
november 3, 2020 12:48

Cijfers die je uit je reet haalt elke dag zeggen precies niks.

Gast
Feitje
november 3, 2020 13:19

Zullen we een aantal programma’s van lindaaag de mol laten zien en de kijkcijfers. Denk dat je dan huilend in hoekje gaat zitten. Zal je de leed besparen

Gast
Ron
november 3, 2020 13:30
Antwoord op  Ron

En er zit ook humor in GTST zo af en toe, die laatste scene gisteren was hilarisch. Humor kwam enkel nog voor toen meneer Harmsen er nog bij was, daarna was het zouteloos en humorloos. Met de komst van de nieuwe familie en Kraaykamp jr. komt er een soort van Amsterdamse humor in.

Gast
Mike
november 3, 2020 11:27

Talpa trekt (te) weinig kijkers weg bij de concurrentie, zeker gezien de gigantische investeringen. Gisteren net aan 10 procent, de doelstelling van jaren geleden met de helft van het budget. Voorlopig trekken ze alleen significant kijkers weg bij Veronica door Voetbal daar weg te halen. Gewoon een verschuiving, niets meer niets minder.

Gast
JobF
november 3, 2020 12:05
Antwoord op  Mike

Hoezo helft van het budget? De zaterdagavond lag in puin voor Linda kwam. Is sindsdien elke week boven de 10%. Alleen voor vrijdag hebben ze geen goede programma’s.

Gast
Belthazor
november 3, 2020 12:51
Antwoord op  JobF

Alsof Linda 52 weken per jaar op de zaterdag te zien is. Ik Hou van Holland is veel kijkers kwijt. Voormalig TV koningin Linda is haar titel al kwijt.

Gast
Pieter
november 3, 2020 17:43
Antwoord op  JobF

De vrijdag kunnen ze ook versterken. Million Dollar Island, The Voice (nieuwe versie), Peking Express, De Nieuwe Uri Geller, Sterren Springen op Vrijdag en Sterren Dansen op het IJs

Gast
*DE ECHTE*
november 3, 2020 11:21

Talpa trekt maand in maand uit kijkers weg bij RTL.
Hardlopers zijn doodlopers. Talpa is dus tevreden met iedere kijk die ze wegtrekken bij RTL.

Gast
StefanV
november 3, 2020 11:16

Normaal heeft Op1 een betere lead-in dan Jinek. Deze keer zijn de rollen omgedraaid en dat vertaalt zich meteen in veel betere kijkcijfers voor Jinek dan Op1.

Gast
mag niet
november 3, 2020 10:53

zijn niet de verdienste van Martijn. Toevallig is hij presentator.

Gast
Tim
november 3, 2020 10:53

Meiland is ook niet heel leuk meer, je ziet gewoon dat ze dingen gaan verzinnen om afl te vullen
Er gebeurd weinig, dus gaan ze trouwjurken passen, nou nou wat geweldig
Nee ik zeg, terug naar Frankrijk en aan de bak

Gast
Greet
november 3, 2020 10:51

GTST ook weer richting t miljoen
Meiland niet langer meer koning
Daaaaag Talpa!

Gast
Mijn naam is haas
november 3, 2020 10:20

08. RTL5 / 3.9%
09. RTL7 / 3.1%
10. RTL8 / 1.5%

Wat een rampcijfers voor RTL

Gast
Och Och
november 3, 2020 11:04
Antwoord op  Mijn naam is haas

Je vergeet SBS 9 te noemen.

Gast
*DE ECHTE*
november 3, 2020 11:48
Antwoord op  Och Och

Nee hoor Bente, Ellen en nog 100 namen en ……..

Gast
Ttt
november 3, 2020 10:19

Chateau Meiland is ook niet heel boeiend meer, nu ze niet meer het kasteel in Frankrijk runnen.

Je ziet ze een beetje klagend en tierend door Hengelo lopen… thats it de laatste tijd.

Gast
Saskia
november 3, 2020 09:59

Het spastische homo’tje kan wel inpakken.

Gast
Frank Drebbing
november 3, 2020 09:44

De “extreem-rechtse” line up van janknek leverde extreem veel kijkers op. Dus als je wilt ‘ winnen’ dan wordt het vanavond in bomberjack, camo broek, hoogglans hoge kisten en kaalgeschoren kop extreem veel zeuren over allochtonen…

Gast
wordt straks verwijderd..
november 3, 2020 09:28

Gunoten van V.l.
TLP wederom 3de….
Veronica wederom beter!

Gast
Joost
november 3, 2020 10:30

Dank voor je dagelijkse “bijdrage”Beter zla het niet worden he?

Gast
Bor
november 3, 2020 09:26

mooie site

Gast
JobF
november 3, 2020 09:22

Nou je ziet wel dat Nederland Sylvana Simons niet wil zien. Waar is de Mol haalde andere afleveringen gewoon 800k. De vooravond van SBS 6 begint idd steeds beter te lopen. Vooral Lingo blijft het top doen ook om 19:00.

Gast
Mark
november 3, 2020 13:36
Antwoord op  JobF

Die aflevering gaat gelijk naar de archiefkrochten van Talpa om er nooit meer uit te halen. Mochten ze het hele seizoen volgende zomer herhalen, dan weet ik nu al dat die met Sylvana er niet bij zit.

Gast
Chil Persoon
november 3, 2020 09:12

Vanavond voetbal op SBS6!!!!

Gast
Piet Grijs
november 3, 2020 09:05

Gisteren voor het eerst naar Jinek gekeken.
De geīnterviewden worden gasten genoemd.
Maar o wee als Jinek de pik op je heeft.
Wat een blinde haat spreekt er dan uit haar blik.
Dat heeft niets meer met journalistiek te maken.
Indoctinatie begint bij Jinek.

Gast
Nelly Veenendaal (de echte)
november 3, 2020 08:58
  • RTL 5 scoorde met In Overtreding: 360.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Balde Runner 2049: 189.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Moordvrouw: 66.000 kijkers.

Wat slecht. Vooral RTL8!!!!!!!!

Gast
Daaron-Vex
november 3, 2020 09:27

Kijk eens naar de cijfers van SBS9.

Gast
Chil Persoon
november 3, 2020 09:38
Antwoord op  Daaron-Vex

SBS9 is geen top-tien zender!!! Nooit geweest ook.

Gast
Marniks
november 3, 2020 09:40
Antwoord op  Chil Persoon

Dat zegt toch ook niemand, maar dat maakt het juist alleen maar erger, dat ze zelfs lager dan de top 10 staan!

Gast
Bente
november 3, 2020 09:43
Antwoord op  Marniks

Beter lezen Bente, Ellen of ……

Gast
Och Och
november 3, 2020 11:07
Antwoord op  Chil Persoon

Zijn dat de RTL zenders dan wel geweest

Gast
Mike
november 3, 2020 10:29

RTL is gewoon succesvol met goedkope content op deze zenders. Het kost vrijwel niets en net als andere kleine zenders is het gewoon om het marktaandeel van de hoofdzender iets aan te vullen. 20 procent gisteren weer voor RTL 4! Het gaat gewoon heel goed daar de afgelopen weken!

Gast
Albert Verhinderd
november 3, 2020 08:40

Nederland is Meiland-moe

Gast
Chil Persoon
november 3, 2020 09:40
Antwoord op  Albert Verhinderd

Ze stijgen wat kijkers betreft!

Gast
Marniks
november 3, 2020 09:42
Antwoord op  Chil Persoon

Alle programma’s stijgen qua kijkers, dat is niet bijzonder omdat iedereen thuis zit. RTL stijgt naar verhouding meer.

Gast
Bente
november 3, 2020 09:44
Antwoord op  Marniks

Kroeglopers zijn doodlopers

Gast
Beaubeau
november 3, 2020 08:39

GTST toch weer in de top10. RTL mag er nog steeds blij mee zijn.

Gast
Chil Persoon
november 3, 2020 09:39
Antwoord op  Beaubeau

Waarom blij!. Het zijn allemaal kroeglopers die nu kijken!

Gast
Och Och
november 3, 2020 11:08
Antwoord op  Chil Persoon

Hoezo zit jij om 20.00 uur al in de kroeg?

Gast
Chil Persoon
november 3, 2020 14:24
Antwoord op  Och Och

Ik kijk geen RTL

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Chil Persoon
Gast
WEST*
november 3, 2020 08:39

Door de corona crisis hebben de com. tv zenders een flinke opleving, en dat is goed natuurlijk!
Er wordt ook meer tv gekeken als normaal. maar als alles voorbij is en alles is weer open in de avonduren zoals horeca theaters bioscopen supermarkten en het thuisweken weer opgeheven is , dat zakken ze weer in elkaar Het is nu even een inhaal slag, ook financieel gezien . maar laten vooral niet te vroeg juichen ! De schade die het door de corona crisis is opgelopen is nog lang niet ingehaald!

Gast
Mick
november 3, 2020 08:45
Antwoord op  WEST*

Die gaan niet allemaal weer open want die zijn dan failliet.

Gast
the pat
november 3, 2020 08:38

jaaaa echt heel goed gedaan RTL gewonnen van sbs op de maandag en van op1 jinek is terug!

Gast
WEST*
november 3, 2020 08:40
Antwoord op  the pat

Wat is hier zo goed aan?

Gast
Keta Minek
november 3, 2020 08:34

Wie is de Mol? Oepssss

Gast
Chantal
november 3, 2020 08:27

Remco van Westerlo moet een beetje oppassen. Gaat niet echt goed sinds hij de avonden samenstelt.

Gast
NPO houdt iedereen op verre afstand
november 3, 2020 09:55
Antwoord op  Chantal

De cijfers zeggen toch echt wat anders.

Gast
Sjaak
november 3, 2020 08:24

Jinek is groeiende.

Gast
Hunted
november 3, 2020 08:15

Zonder veel aandacht de sterkste groeier.

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 3, 2020 08:13

Maandag 2 november 2015 (maandag 2 november 2020)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)
1. Publieke Omroep 34,8% (35,3%)
2. RTL Nederland 27,8% (29,4%)
3. SBS Groep 21,0% (23,4)

Cijfers zeggen alles.

Gast
Bente
november 3, 2020 08:16
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Kun je dan ook eens aangeven wat die cijfers volgens jou zeggen? Eén avond nu vergelijken met één avond vijf jaar geleden zegt niks. Nu oktober is afgelopen is het nuttiger om bijvoorbeeld oktober 2020 te vergelijken met oktober 2019.

Gast
Bente
november 3, 2020 09:44
Antwoord op  Bente

Verklaar je nader Bente, Ellen of ……

Gast
factcheck
november 3, 2020 08:17
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Wat heeft het voor nut om één dag te vergelijken met één dag vijf jaar geleden. Knap van jou dat je alle cijfers paraat hebt. Maar een dag vergelijken zegt helemaal niets.

Hieronder een vergelijk van één maand, wat uiteraard wel veel meer zegt.

Marktaandeel oktober 2020 (2019)

NPO1 24,9 (23,6)
RTL4 18,4 (15,4)
SBS6 11,5 (10,9)

NPO 37,0 (36,0)
RTL 27,9 (24,5)
TALPA 23,6 (22,6)

Gast
Bente
november 3, 2020 08:18
Antwoord op  factcheck

Wat een prachtige cijfers voor NPO en Talpa!

Gast
Bente
november 3, 2020 08:19
Antwoord op  Bente

En voor RTL natuurlijk ook! Die stijgen het meest!

Gast
Nelly Veenendaal
november 3, 2020 08:19
Antwoord op  factcheck

Bijzonder dat alle hoofdzenders en ook alle zendergroepen stijgen. RTL stijgt het hardst zo te zien.

Gast
Bente
november 3, 2020 09:04
Antwoord op  Nelly Veenendaal

Verklaar je nader Bente, Ellen of ……..

Gast
Adriaan
november 3, 2020 11:10
Antwoord op  factcheck

Dit zijn inderdaad interessante cijfers. Een stijging van 3 procentpunt voor RTL4 is echt heel veel in de tv-wereld. Laten we ons focussen op maand- of kwartaalcijfers en niet die nutteloze vergelijkingen van uit 2015.

Gast
Joost
november 3, 2020 13:47
Antwoord op  Adriaan

Heb je toevallig 2005 nog paraat?

Gast
Bente
november 3, 2020 08:24
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Morgen SBS veranderen in Talpa. Ik verheug me dagelijkse op de groeicijfers van NPO en Talpa. AUB niet stoppen.

Gast
Ellen
november 3, 2020 08:27
Antwoord op  Bente

Haha, ga je nu onder een andere naam op jezelf reageren? Er is echt niet iemand anders die zal vragen of je door wilt gaan met dit soort onzin.

Gast
Ellen
november 3, 2020 08:38
Antwoord op  Ellen

hahahaha, wat een lol

Gast
Belthazor
november 3, 2020 12:56
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

En ook hier zeggen je fake cijfers precies niks.

Gast
Bruine Bonen Soep = Rascisme
november 3, 2020 08:10

Jinek = flopperdeflop

Gast
Bente
november 3, 2020 08:12

Jinek scoort bijna een miljoen kijkers, lijkt me geen flop!

Gast
Bente
november 3, 2020 08:16

Jinek trekt extreem rechts kijkers. Echt RTL! triest!

Gast
Joost
november 3, 2020 13:48
Antwoord op  Bente

Zoveel extreem rechtse mensen zijn er niet eens in Nederland hahaha

Gast
Mick
november 3, 2020 08:08

Jachtseizoen krijgt een tv-serie. De op YouTube goed bekeken show Jachtseizoen zal een speciale tv-variant krijgen voor SBS6. Het format zal worden aangepast naar tv-standaarden. De uitzendingen zijn komend voorjaar.

Ik verwacht dat ze dan meer traditionele BN’ers nemen omdat de tv-kijker die rappers en vloggers niet kent.

Gast
JobF
november 3, 2020 09:24
Antwoord op  Mick

Giel heeft verteld dat het echt een tv only serie is en dat het niet ook op YouTube komt zoals met roadtrippers het geval was jaren terug. Ik weet bijna zeker dat ze het op een vrijdagavond gaan zetten. En dan waarschijnlijk om 20:30. Jachtseizoen duurt op YouTube al bijna 30 minuten dus er hoeft maar 10 minuten aan beeld bij. Ben benieuwd hoe het gaat scoren

Gast
Mick
november 3, 2020 09:31
Antwoord op  JobF

Wie weet werkt dit goed tegenover The Voice inderdaad.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Mick
Gast
Bart
november 3, 2020 13:41
Antwoord op  Mick

Dit past weer echt totaal niet bij SBS6.

Gast
Nelly Veenendaal (de echte)
november 3, 2020 08:07

Knap de Meilandjes verslaan Radar! Het was ook een leuke uitzending. En Jinek op maandag nipt gewonnen met extreem rechts van Op1 ! Talpa en NPO doen het goed!

Gast
Och Och
november 3, 2020 11:11

Dat zijn volgens jou de zelfde soort programma’s?
Kijk eerst eens voordat je iets roept!!

Gast
CeedeBee
november 3, 2020 08:06

Dat werd hoog tijd! Ik begon ’t al vreemd te vinden dat mensen dat hysterische gegil op SBS zo lang konden hebben…

Gast
Flip de Beer
november 3, 2020 08:05

Gefeliciteerd M! Beter dan GTST en Tijd voor Jan

Gast
SKO
november 3, 2020 08:04

SBS6 11,4% MADL in Oktober 2020.

Gast
Belthazor
november 3, 2020 12:59
Antwoord op  SKO

En hoeveel heeft Veronica verloren?

Gast
M. Kreukhoven
november 3, 2020 07:58

Geweldig uitzending waar is de mol met Sylvana Simons! Chateau Meiland valt echt niets meer te beleven. Even 1 jaar geen Chateau meer.

Gast
Alex
november 3, 2020 07:57

Netjes en een onverwacht succes. Zonder hype steeds wat meer kijkers.

Gast
Koos
november 3, 2020 07:55

Dankzij Sylvana zapt iedereen weg na meiland

Gast
Mijn naam is haas
november 3, 2020 07:59
Antwoord op  Koos

De kijkers zien liever extreem rechts bij Jinek

Gast
Mick
november 3, 2020 08:06
Antwoord op  Mijn naam is haas

Jinek was weer een poging tot karaktermoord aan het doen gisteren. Als Asscher er zit dan is ze niet kritisch of aanvallend. Dan is het gewoon een PR-dame.

Gast
Bobo
november 3, 2020 14:40
Antwoord op  Mijn naam is haas

Extreem links OP1 verliest van Jinek.
De nr 3 en 5 van FVD zijn 2 top wijven!

Gast
Arjan
november 3, 2020 07:54

SBS 6
Vooravond blijft maar stijgen nu lang leven de liefde 300.000 a 350.000 kijkers
Dit lang geleden voor SBS6

Gast
Mick
november 3, 2020 08:01
Antwoord op  Arjan

Mr. Frank Visser doet het niet echt goed. Lingo en LLDL wel.

Gast
Arjan
november 3, 2020 07:51

Mark, enz

Hier klein voorspelling deze week rtl 4 SBS6 en npo1

Maandag
Npo1 20:30 1.2 miljoen
Rtl4 1.3 miljoen
SBS6 1.4 miljoen

Dinsdag
Npo1 1.1 miljoen
Rtl4 1.1 miljoen
SBS6 voetbal 2.1 tot 2.4 miljoen

Woensdag
Npo1 1.2 miljoen
Rtl4 700.000 kijkers
SBS6 voetbal 1.1 a 1.3 miljoen

Donderdag
Npo1 1 miljoen
Rtl4 950.000 kijkers
SBS6 1.6 miljoen

Vrijdag
Npo1 1.1 miljoen
RTL 4 3.1 miljoen
SBS6 300.000 kijkers

Zaterdag
Npo1 1.1 miljoen
Rtl4 1 a 1.3 miljoen
SBS6 de verrassing 1.1 a 1.4 miljoen

Zondag
Npo1 1.2 miljoen
Rtl4 1.4 miljoen
SBS6 1.2 miljoen

Gast
Joost
november 3, 2020 13:49
Antwoord op  Arjan

had je niets te doen @Arjan?

Gast
WEST*
november 3, 2020 18:43
Antwoord op  Arjan

deze site heeft heeeeeeeel veel RTL fans die geen positieve berichten over Talpa kunnen verdragen
elk positief bericht wordt meteen afgestraft door een min cijfer te geven
nu komt met de invoering van de plus en min cijfers de ware aard naar boven van RTL fans Wel goed van MC dat ze dat hebben ingevoerd

Gast
Aambei
november 3, 2020 07:51

Correctie: Bob Sikkes stoot Chateau van troon

Gast
Mick
november 3, 2020 07:49

Horrorcijfers voor Waar is de Mol?. Nederland haat Sylvana Simons. Dat kon je dus verwachten.

Hopelijk zien ze in Hilversum eindelijk dat de kijker geen BLM-figuren zoals Harlekijntje en Simons wil.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Mick
Gast
Nelly Veenendaal
november 3, 2020 07:48

Knap dat Kopen Zonder Kijken de Meilandjes verslaat! Het was ook een leuke uitzending, vooral de jongeman van het duo was erg enthousiast. En Jinek op maandag bijna een miljoen en ruim boven Op1 is ook knap! Van der Vorst programmeert goed!

Gast
Verklaar
november 3, 2020 08:01
Antwoord op  Nelly Veenendaal

Verklaar je nader, naamjatter/hacker

Gast
Ellen
november 3, 2020 08:06
Antwoord op  Verklaar

Lijkt me een duidelijk bericht dat geen nadere verklaring nodig heeft. Inhoudelijk reageren aub!

Gast
Bente
november 3, 2020 09:16
Antwoord op  Ellen

Wat bedoel je Ellen, Bente of …….

Gast
*DE ECHTE*
november 3, 2020 11:49
Antwoord op  Nelly Veenendaal

De waarheid verdraaien !!!!!!!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen