Freek Vonk schrikt van interviewvraag over Britt Dekker

De sterrenstatus van Freek Vonk nam een vlucht toen hij een relatie kreeg met Eva Jinek. De twee gingen in 2015, na een relatie van bijna 2,5 jaar, uit elkaar. Waar Eva nu een gezinnetje heeft, is Freek nog altijd alleen. De Telegraaf wil daar het fijne van weten.

Freek Vonk Foto: VPRO

De Telegraaf spreekt dit weekend uitgebreid met de dierenvriend en daarbij komt ook zijn liefdesleven aan bod. Eigenlijk lokt hij dat zelf uit, als Freek op een gegeven moment opmerkt dat hij naast zijn drukke werk ‘ook nog een privéleven heeft’. “Oh ja? Met wie?”, vraagt de krant hem.

Daarop antwoordt Freek gevat: “Met Johan de Varaan natuurlijk! Dat is altijd een handig antwoord. Maar ik neem aan dat je wilt weten wat mijn relatiestatus is? Haha. Op dit moment ben ik lekker vrijgezel. Wat trouwens niet betekent dat ik niet date.”

Einzelgänger

Een echt fanatieke dater is Freek echter niet. Hij stelt dat het lastig is om een vriendin te vinden, terwijl hij zo’n acht maanden per jaar op reis is. “Het is niet dat er ik niet voor open sta. Liefde laat zich niet sturen.”

Als die vriendin uitblijft, dan vindt Freek dat niet zo’n ramp: hij is naar eigen zeggen een einzelgänger. “Ik zit er zelf niet zo mee want ik ben heel graag alleen.”

‘Dit is toch een grapje?’

Freek schrok aan het eind van het gesprek behoorlijk van een vraag van De Telegraaf. “Nog even over je liefdesleven: is Britt Dekker niets voor je?”, legde de interviewster hem voor, refererend naar het feit dat ook Britt een groot dierenliefhebber is. Ze is echter wel bezet.

Hoogst verbaasd vraagt Freek: “Dat is toch een grapje neem ik aan?”

De journaliste: “Ja hoor. Een slotgrapje.”

Freek: “Oh mooi. Britt is trouwens wel heel leuk. En ik ben dol op paardrijden!”

24 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jewnek
november 9, 2020 18:49

Jinek valt wel op lelijkerds…nu is ze zelf voor tjechische begrippen ook niet echt aantrekkelijk.

Gast
Marja
november 10, 2020 10:38
Antwoord op  Jewnek

Heeft u dan een schoonheid wedstrijd gewonnen. Zijn de mannen die Eva leuk vinden lelijk om dat u dat vindt? Is dat de waarheid of uw niets zeggende waarheid?

Gast
Pelvis Stresley
november 9, 2020 08:19

Op tijd ontsnapt aan de heks van RTL. Anders was deze avonturier veranderd in een metrohipsterbang kasplantje zonder eigen mening. Zo ziet de ideale man eruit voor dit soort vrouwen. Gelukkig is het aanbod hierin zeer groot!

Sympathieke vent die niet zo bijdehant loopt te doen en kennis heeft van de dingen die hij doet.

Gast
Spuit dertien
november 9, 2020 12:49
Antwoord op  Pelvis Stresley

Kennis van ‘dingen’ is inderdaad belangrijk. Ook van de Nederlandse taal trouwens, wetende dat bijdehand met een ‘d’ geschreven wordt.

Gast
scott
november 8, 2020 23:02

Je wordt toch gek van die blije bek?

Gast
Paul
november 8, 2020 21:27

Die gast is nicht. Jemig.

Gast
Jaap Aap
november 8, 2020 21:49
Antwoord op  Paul

Aldus Paul de nicht, die tegen iedereen hier niet weet hoe hard hij moet verkondigen dat Freek een nicht is…

Gast
Paul
november 9, 2020 03:08
Antwoord op  Jaap Aap

Want alleen een hetero kan zien of iemand een nicht is, natuurlijk. En hoezo hard?

Gast
Jaap Aap
november 9, 2020 21:35
Antwoord op  Paul

Omdat je het zo nodig 2x moet roepen. Dat zegt wel genoeg, jij hebt een oogje op Freek, Paul de Nicht!

Gast
markdevries
november 8, 2020 19:33

Britt is knap

Gast
Paul
november 9, 2020 03:09
Antwoord op  markdevries

Britt is van plastic, en jij hebt geen smaak.

Gast
Panda De Haan
november 8, 2020 19:25

Britt is gek. Hij gaat maar naar Jinek. Die is altijd wel in voor een slippertje.

Gast
MarkoV
november 8, 2020 18:37

Freek en Britt dat zou best een leuk stel zijn. Volgens mij heeft ze al heel lang een vriend?

Gast
Petra Pruimedant
november 8, 2020 16:53

Freek en z’n Boa Constrictor

Gast
Zozo
november 8, 2020 15:21

Freek is een freak.

Gast
Paul
november 8, 2020 21:27
Antwoord op  Zozo

Freek is nicht. Klaar.

Gast
Bromsnor
november 8, 2020 23:44
Antwoord op  Paul

Aldus Paul de Leeuw

Gast
Marja
november 10, 2020 10:43
Antwoord op  Paul

En u bent een idioot. Klaar

Gast
harteloze henk
november 8, 2020 14:33

Britt is een paard.

Gast
Marja
november 10, 2020 10:44
Antwoord op  harteloze henk

U bedoelt zeker een mens. Of bent u ook zo dom?

Gast
Bratis Lava
november 8, 2020 14:18

Ik schrik als ik Freek zie. Is dat vreemd?

Gast
Albert Verhinderd
november 8, 2020 14:23
Antwoord op  Bratis Lava

Nee hoor, helemaal niet. En wees maar blij dat het geen bewegend beeld is.

Gast
Maup Caransa
november 8, 2020 15:41
Antwoord op  Bratis Lava

Ja die is Indd vreemd bewerkt?

Gast
achtmet
november 9, 2020 09:11
Antwoord op  Bratis Lava

Freek heeft een beetje veel last van a.d.h.d Net zoals Steve Irwin.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen