Wilfred Genee en sidekicks kraken Fidan Ekiz af

Fidan Ekiz wordt behoorlijk gebasht in de radioshow van Wilfred Genee sinds ze hem kritisch heeft ondervraagd in Op1. Ook gisteren was het weer raak: ze werd neergezet als volstrekt overschatte presentatrice. Dat was te horen op Radio Veronica. Jarenlang onderhielden Fidan en Wilfred een vriendschappelijke relatie met elkaar; hij gaf haar regelmatig interviewtips. Iets te goed kennelijk, want ze interviewde hem in Op1 behoorlijk streng. Sindsdien is Wilfred helemaal over de zeik.

Wilfred roept nu al weken dat hij ab-so-luut geen talkshows meer kijkt en al helemaal niet naar De Vooravond van Fidan Ekiz. “Ik kijk geen talkshows meer. Kijk jij nog talkshows?“, vroeg hij.

Nieuwslezeres Celine Huijsmans: “Ik zat nog De Vooravond te kijken.”

Sidekick Rick Romijn: “Wat een ongezellig decor.”

Sidekick en Radio Veronca-baas Niels van Baarlen: “Ik vind dat zo’n ongezellig programma.”

Celine: “Ik vind het ook een beetje ongemakkelijk ofzo. Mensen hadden gisteren allemaal muziekstukjes meegenomen en dan gingen ze een stuk muziek uit de geschiedenis luisteren. Voor mij kwam alles een beetje uit de lucht vallen; er zat geen logische flow in de show.”

Niels: “Ik moet zeggen: ik vind die Renze Klamer wel heel goed.”

Wilfred, overduidelijk snerend naar Fidan: “Ja, dat is een uitstekende presentator.”

Rick: “Nou, dat meisje vind ik ook echt, echt wel een talent. En jij, Wilfred?

Niels: “Die Fidan? Ik snap niet waar zij om geroemd wordt. Serieus niet. Ik vind haar echt geen hoogvlieger.”

Rick: “Is er alweer een beetje contact of is de lucht nog niet geklaard?

Wilfred: “Nee, dat laten we ook maar zo denk ik, hè?

Niels: “Nee, maar serieus. Los van de akkefietjes, maar: híj is echt de toekomst van de publieke omroep.”

Wilfred: “Ja, hij heeft veel talent.”

Niels: “Hij wel.”

Wilfred: “Hij wel, ja.”

Eén ding is zeker: Wilfred kan zijn tv-collega’s nooit meer lange tenen verwijten.

Lees ook:
Fidan Ekiz gaat helemaal los in Op1: ‘Arie is NSB’er’ (29 juni)
Herrie bij Op1: vrouw Wilfred grijpt in na fittie met Fidan (30 juni)
‘Wilfred Genee ging volledig uit zijn plaat bij Op1’ (1 juli)
Wilfred Genee bij Op1: ‘Ik ben hier verdomme genaaid!’ (11 juli)
Op1-ruzie Fidan Ekiz en Wilfred Genee niet bijgelegd (1 september)
Wilfred Genee klaar met Fidan Ekiz en Jeroen Pauw (17 september)

Foto: NPO

67 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jaap Aap
oktober 17, 2020 00:58

Tijd dat Genee en z’n vriendjes van de radio donderen. Wie luistert eigenlijk nog voor z’n lol naar deze kansloze gezwellen? Wat een droeftoeters die judas met z’n achterbakse honden, kansloos gewoon.

Gast
gerdien
oktober 17, 2020 00:20

Grote kans dat Ekiz na de winterstop is verdwenen. Ze houdt monologen waar dan uiteindelijk een soort van vraag uitkomt. Met ingebakken antwoordsuggestie. Interviewen is ook een vak. Waarschijnlijk gaat Renze K. alleen verder of ze worden allebei vervangen.

Gast
Marco
oktober 16, 2020 22:42

Zielige Wilfred. Fidan is tenminste eerlijk en oprecht en geen huichelaar a la Genee en zijn collega’s . Topper Fidan, je doet het geweldig.

Gast
Mieke
oktober 16, 2020 21:24

Ja hoor Fidan is de beste. Pffffft. Laat me niet lachen. Wat een gezwets zeg. Smaken verschillen,gelukkig maar.. Interessant doen kan iedereen. Met dat gegiechel .

Gast
Ekster449
oktober 16, 2020 21:05

Die Fidan heeft een verschrikkelijk naar accent. Beetje lachen… emmmm… emmmm… beetje lachen…. emmmmmm…

Gast
Job van Amerongen
oktober 16, 2020 18:46

Genee is een rancuneuze zeilers. Leve mevrouw Ekiz!

Gast
Arie de B
oktober 16, 2020 18:29

Wilfred zou een kind moeten maken met Arie Boomsma.

Gast
Huilie Huilie
oktober 16, 2020 18:06

Die drol Genee zou als er oorlog uitbreekt zo overlopen naar de vijand 💩💩💩🤮🤮🤮

Gast
Youp
oktober 16, 2020 17:00

Wat een droeftoeter die Genee.
Destijds terecht op zijn nummer gezet bij Fidan en nu is Fidan een slechte presentatrice.
Meneer Genee die zelf altijd iedereen afzeikt heeft het incasseringsvermogen van een drol. Hij kan zo aansluiten bij Gordon en Paultje de leeuw.

Gast
Snelschrijver
oktober 16, 2020 16:50

Kortom: je vindt hem een ontzettende lul.

Gast
J. Bloemheuvel
oktober 16, 2020 16:46

W. Genee vind ik, persoonlijk, één van de
minst sympathieke, of nog beter gezegd
devmeest onsympathieke tv-presentators
of wat het figuur ook mag voorstellen.

Gast
Flauwe Kul
oktober 16, 2020 14:51

Was het Fidan, die een dolk in de rug stak bij Derksen en Gijp of toch iemand anders?🤔🔪

Gast
Frank
oktober 16, 2020 14:28

Fidan Ekiz ga zo door als je dit leest.

triestig toch dat die Rick en Niels hiermee moeten scoren. dat krijg je als de lachzak, die er nog steeds is, wegvalt op zijn tijd.
vervelend irritant programma en dat moet de ochtenduren gaan vullen?

Gast
Jimmy
oktober 16, 2020 14:18

Hij mag wel kritische vragen stellen aan zijn gasten en Fidan niet?Hij moet zich schamen.Wat een opgeblazen eikel is die!Wat Fidan betreft,goed zo meid ga zo door.

Gast
Het Ware Woord
oktober 16, 2020 13:41

NÉÉ XANDERTJE, niet Fidan, een ervaren journalist, maar de in lange zinnen onverstáánbaar ratelende dilettant Klamer (hij ratelt nog érger dan Jinek, en dat wil wat zeggen, hahaha) is overduidelijk de zwakke van het Vooravond-duo en niét alleen qua algemene kennis!! Het domineeszoontje met de reuze ‘coole’ sneeuwwitte sneakers onder zijn brave grijze pak, moet eerst maar eens in de leer bij zijn vader. Los van het feit dat hij simpelweg te weinig wéét: spreken voor publiek is een vák!! Als je dictie en tempo hopeloos zijn, kun je het schudden: wég aandacht van kijkers die willen verstáán wat een een presentator zegt….

Gast
Kees van der Donk
oktober 16, 2020 13:07

Die Wilfred toch. Hij is toch de echte loser en matennaaier. Over 20 jaar praten we nog steeds over Wilfred de verrader. Hij is zo vals, zou zijn eigen vrouw en familie nog verraden. Dat stomme lachje die gluiperige kop …. Johan en René zijn de helden. Zij hielden voet bij stuk. Hij kan echt niks. Als je je even niet lekker voelt kijk dan Op1 terug waar Jeroen en Fidan de vloer met dit misbaksel aanvegen. Het zal je man of vader maar zijn!!!

Gast
Baudet For President
oktober 16, 2020 13:02

Fidan Ekiz moet haar eigen mening is een keer voor zich houden! niemand zit te wachten wat zij ervan vind!! domme doos

Gast
Mr. Theo
oktober 16, 2020 12:52

Oh, oh, wat is het toch een rioolrat die wilfRAT.

Gast
colette
oktober 16, 2020 12:34

Als er 1 slecht is is het die Giovanca naast Thijs wel daar moet die Wilfred eens wat over zeggen

Gast
chris?
oktober 16, 2020 12:19

Genee kan nog steeds niet goed slapen sinds hij ontmaskert werd door Fidan.
Genee de zielepoot

Gast
Liever Kips in mijn bips, dan gewone leverworst
oktober 16, 2020 12:18

Drie mannen met een klein piemeltje overcompenseren hun frustratie.
Wie luistert naar al dat gedoe naar Genee en die twee lachzakken.

Gast
Evo
oktober 16, 2020 12:17

Wat een kleuters. Fidan blijf zo doorgaan. Wilfred je lijkt wel erg op jeroen van de boom zo. Zielig.

Gast
Sjaak
oktober 16, 2020 11:50

Wilfred kan niet tegen kritiek. Pauw en Ekiz hebben hem goed ondervraagd. Dat kan hij niet hebben. Schijnheilig persoon. Overigens is Fidan een knappe vrouw.

Gast
Karel
oktober 16, 2020 11:49

Van Wilfred horen/zien we nergens meer binnen de 5 jaar, niemand wil geassocieerd worden met een gluiperd. ( behalve de twee andere hypocrieten en fantasten Johan en Rene )

Gast
Rastom
oktober 16, 2020 11:45

Genee ruggengraat van vaseline. Laffe voorzetjes en dan weghollen. Vroeger vaak gepest op het schoolplein.

Gast
Peter
oktober 16, 2020 11:43

Ze zijn stukken beter dan die gluiperd van een Wilfred.

Gast
jaja
oktober 16, 2020 11:41

Kijk wel altijd de vooravond luister nooit naar ’t kinderachtige
radio Veronica met die pipo’s.

Gast
Cobweb
oktober 16, 2020 11:38

Wilfred, rot op man !!!

Gast
Katrien
oktober 16, 2020 11:22

Whahaaa die Wilfred! Beetje jaloers? Kijk even naar de kijkcijfers zou ik zeggen…

Gast
Kortom treurnis
oktober 16, 2020 11:22

Het zijn allemaal tweederangs presentatoren/interviewers. De pot verwijt etc.

Gast
Ron
oktober 16, 2020 11:19

Oh ja, en stoppen met die totaal niet grappige cabaretier. Wat die daar nog steeds doet is me een raadsel. Totaal niet grappig.

Gast
Ron
oktober 16, 2020 11:18

Moet ze hier wel gelijk geven hierin. Het is af en toe wel een beetje DWDD, en dat is goed en slim want op dat tijdstip verwacht je gewoon zo’n soort programma dus die formule moet je nooit helemaal loslaten, dat doet M ook niet. Maar het mag af en toe wel een beetje meer DWDD worden vind ik. Het is af en toe wel wat te serieus en te ‘newsy’ voor dat tijdstip. Dat Op1 dat doet is te begrijpen, maar dat moet je dan ook niet al in de vooravond gaan doen. Decor is inderdaad erg saai, straalt totaal geen warmte uit. En dan daarbij de presentatie van een overjarige studentikoze presentator en een presentatrice die spastisch aan het proberen is om niet té links te zijn, wordt ik een beetje ongemakkelijk van.

Gast
Duco van Deugen
oktober 16, 2020 11:09

Hier in Asd noemen we zo’n mannetje als Genee een gluipertje. Lokt van alles uit en gaat dan de afstandelijke moderator uithangen. Jammer dat hij nu pas door de mand valt, want die truc gebruikt hij al jaren.
Fidan vind ik een topwijf en moet vooral doorgaan op haar (onafhankelijke) manier van presenteren en interviewen…

Gast
IngridHenk
oktober 16, 2020 11:07

Ik ben wel een fan van Wilfred, maar dit valt mij inderdaad wat tegen. Fidan deed gewoon wat een goede talkshow host hoort te doen en dat zou Wilfred toch moeten inzien+toegeven.

Gast
Criticus
oktober 16, 2020 11:03

Fidan stelt meer kritische vragen op een vooravond dan Matthijs van Nieuwkerk tijdens zijn gehele loopbaan. Ga zo door Fidan. Wel voortaan’ je kunt’ en ‘kun je’ zeggen en meteen even de Rotterdamse Amerikaanse r afleren.

Gast
Frits
oktober 16, 2020 10:55

Fidan is leuk en de vooravond is een prima programma. Kijk het zeker niet elke avond, maar vaker dan de voorgangers

Gast
🤔 Ingrid
oktober 16, 2020 10:53

Wilfred laat steeds meer zien wat een onaardig mannetje het is!
Gemeen en achterbaks naar anderen,maar beetje zelfkritiek….. ?
Nare man. 🤮

Gast
Kees
oktober 16, 2020 10:45

Vooravond scoort avond aan avond 1 miljoen kijkers. Vooravond kijkt lekker weg na een dag hard werken en scoort de helft zo goed als M. Die bungelt dalijk met haar linkse gezwets weer in het kijkcijfermoeras a 500.000 kijkers. Cijfers zeggen alles voor de Vooravond!

Gast
Genee
oktober 16, 2020 10:44

Genee is echt een zielig mannetje. Zelf altijd mensen onder valse voorwendselen naar zijn programma’s lokken om ze vervolgens met messen in hun rug te steken. Zeer zielig figuur. Terecht dat T. Baudet en Johan al meermaals weg hebben willen lopen.

Gast
Henk
oktober 16, 2020 10:38

Genee is een schijnheilig vals wijf.

Gast
Annie van Achteren
oktober 16, 2020 10:34

Die Genee wordt met de dag kinderachtiger, echt ongelooflijk. Wat laat die sukkel zich ontzettend kennen, zeg! Vuilnisman………enz.

Gast
Fred
oktober 16, 2020 10:32

Wat is Fidan toch een heerlijke spontane meid !

Wilfred terug in het riool… wat een lafbek !!

Gast
Mike
oktober 16, 2020 10:17

Ach…. wie luistert er nog naar Genee na zijn actie op Derksen en Van der Gijp??? Hij is zichzelf verloren…

Gast
anonymous
oktober 16, 2020 10:16

Wat een zielig, triest figuur ook die Wilfred.
Hoop dat zijn carriere snel voorbij is.

Gast
Smash
oktober 16, 2020 10:15

Fidan is echt een topper, aardig op stoom gekomen na OP1.

Gast
Mag ik ook eens een keer wat zeggen.
oktober 16, 2020 10:15

Lieve help wat is die Genee een kinderachtig mannetje. Wel altijd zelf iedereen de maat nemen maar andersom dan wordt het wel lastig voor onze schijnheilige Wilfred.

Gast
Umfufu
oktober 16, 2020 10:15

Genee is een starre, kinderachtige lul.

En ook niet echt een hoogvlieger gebleken

Hij weet ook dat, zonder VI, hij alleen nog geschikt is bevonden om een voetbalwedstrijd aan elkaar te lullen.

Mits er twee interessante gasten aanschuiven.

Derksen en van der Gijp zijn hier zich van bewust.

VI is voor Genee naar Talpa overgestapt.

En Rik Romein ???? Die egel ? Vindt hij ook weer wat ?

Gast
Nelly den Heijer
oktober 16, 2020 10:15

Mevrouw Post van Gisteren
vr 16 okt 2020 om 9:34

Wat is dat nou weer voor onzin? Mensen met een mening hebben altijd gelijk?

En het is beideN, niet beide!

Gast
Henry
oktober 16, 2020 10:08

Wat een gluiperd, die Genee. Spant andere voor zijn karretje. Hij is heel jaloers dat de Vooravond het zo goed doet.

Gast
annoniemus
oktober 16, 2020 10:05

Ja , binnenkort start het “Clubhuis” van Akwasi , M weer op met griezelpot Margriet v d Linden , dat word weer het feestje van de zwarten en andere losers zoals de complete flikkers scene en andere gemankeerden !

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen