RTL 4-ster Katja staakt Insta-protest tegen coronaregels

RTL 4-ster Katja Schuurman staakt haar protest tegen de coronaregels. Ze heeft haar woeste Instagram-post, waarin een filmpje van een confrontatie met de politie stond, verwijderd. Dat laat ze weten op het sociale medium. Katja’s man Freek van Noortwijk had zijn restaurants dit weekend niet helemaal goed op orde: bij de ene zaak kreeg hij een waarschuwing omdat er na 22.00 uur nog mensen aan het toetje zaten, terwijl zijn andere zaak tegen middernacht de aandacht trok met borrelend personeel.

Bij die andere zaak waren medewerkers van het restaurant gezellig met elkaar aan het borrelen mét de lichten aan. Dat kan, maar is natuurlijk geen handig signaal. Het leidde tot een discussie met de politie, die Katja online slingerde. Het kwam haar op kritiek te staan: niet alleen van de politie, maar ook van Shownieuws.

Nu bindt Katja in. Enig warrig schrijft ze: “Mijn laatste twee posts heb ik verwijderd. Niet omdat ik er niet achter sta, maar omdat… Ik zal proberen niet teveel woorden te gebruiken, want de reacties van sommige media én politie hebben laten zien dat al die woorden daadwerkelijk lezen, hun eigen stukjes of verweer maar vervelend in de weg stonden.”

Ze vervolgt: “Ik zette vraagtekens bij bepaalde coronamaatregelen die ons boven het hoofd hingen, omdat ze niet goed werden uitgelegd of omdat ze niet consequent waren. Nu de maatregelen -als ook de consequenties voor reguliere zorg- feiten zijn, wil ik eigenlijk maar 1 ding communiceren: Laten we er samen voor gaan. In godsnaam. In de hoop dit kutvirus er zo snel mogelijk onder te krijgen.”

Katja stopt met rellen

Katja belooft minder te gaan rellen. “Ja, ik vind nog steeds een aantal maatregelen onterecht. En ja, ik ben het met onze president eens dat we onze energie niet teveel moeten steken in discussiëren, maar in het uitbannen van corona. Voor zover dat mogelijk is. Wat niet wegneemt dat we kritisch mogen blijven en vragen moéten blijven stellen. Om elkaar scherp te houden. En omdat ik nog steeds hoop op logisch en eerlijk beleid voor alle sectoren.”

Samenvatting: Laten we er de komende maand serieus voor gaan! Ik sluit af met de leus van het team van All Stars: ‘Samen is niet alleen!’”

Foto: RTL

31 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Buma
oktober 15, 2020 14:18

Henk, geef eens een paar voorbeelden waaruit blijkt dat de verhouding zoek is.

Gast
Henk
oktober 15, 2020 14:08

Corona is een religie geworden. Feiten en waarheid telt blijkbaar niet meer. De mensen die wel rapporten en onderzoeken lezen weten dat de Corona maatregelen totaal uit verhouding zijn. Maar omdat de media mensen eenzijdig informeert en op angst inspeelt krijg deze informatie geen kans. En dat is gewoon jammer.

Gast
Werner
oktober 15, 2020 12:38

Dat maffe hysterische seksverslaafde oude coke wijf Katja moet de bek een keer houden.

Gast
Joris driepinter
oktober 15, 2020 11:59

Allemaal gezeik van die horeca,er is daar meer geld dan je denkt ,anders hadden ze het niet volgehouden vanaf maart.En maar zeiken; Ik moet mijn personeel naar huis sturen,net alsof ze daar wakker van liggen.Ze zoeken het maar uit,dat moet iedereen

Gast
Kees
oktober 15, 2020 11:19

Katja is niet gelovig, doe niet zo stupide. Katja heeft last van mentale problemen.
Katja is Biopolar, ze is een grens geval. Katja neem je medicijnen weer in. Misschien dat het iets helpt. Deze had ze sinds de zwangerschap van haar laatste dochter niet mee ingenomen.

Gast
Corry Jankbal
oktober 15, 2020 10:48

De Overheid moet veel strenger zijn: je kunt niet in de ene horeca mensen toestaan om 22.05 uur, en in de andere tot 22.12 uur.
Ergens moet een harde grens zijn, die voor alle bedrijven gelijk is.
Iets wat die domme actreutel niet snapt.

Gast
DuraMeter
oktober 15, 2020 10:23

@Corona-hoax
do 15 okt 2020 om 9:35

Lees de volgende link en gebruik je verstand, voor zover aanwezig.

https://www.telegraaf.nl/vrouw/1005593240/nee-corona-is-geen-griepje

Gast
Xxxx
oktober 15, 2020 09:44

Corona-hoax. Wat jij niks aan de hand vind. Droom lekker verder. Je leeft zeker op een onbewoond eiland? Ken mensen met Corona die op het randje van de dood hebben gelegen. Het is nog maar de vraag of ze er ooit weer boven op komen is mijn ervaring wat ik in mijn omgeving zie. Maar druis lekker tegen de opgelegde regels in des te langer hou je deze ELLENDE mede in stand! Wat een EIKEL ben je!

Gast
Corona-hoax
oktober 15, 2020 09:35

@xxxx
De enige d0mmerds zijn wij het ‘d0m klo0tjesvolk’ die deze c0rona-tir@nnie als zoete koek slikken.

Behalve @ngstzaaierij is er HELEMAAL NIKS AAN DE HAND.
De griep is weer in aantocht. De laatste jaren zorgde dit ook al voor druk mbt beddencapaciteit in ziekenhuizen.
Waar was de 0verheid toen om de helpende hand te bieden?

Toevallig gaan DE,FR ,PT ook weer regels aanscherpen. Wie zou dit nou gecoördineerd hebben? Mensen of het virus zelf?

Gast
Psychisch niet in orde
oktober 15, 2020 09:31

Past precies bij de RTL familie zender

Gast
Luister
oktober 15, 2020 09:26

Dom kutwijf. Ze is al een aantal keren gepakt omdat ze met drank achter het stuur zat.
Die hersenen zijn nu aangetast!

Gast
Corona-hoax
oktober 15, 2020 09:25

@xxxx
De enige dommerds zijn wij het ‘dom klootjesvolk’ die deze corona-tirannie als zoete koek slikken.

Behalve angstzaaierij is er HELEMAAL NIKS AAN DE HAND.
De griep is weer in aantocht. De laatste jaren zorgde dit ook al voor druk bij beddencapaciteit in ziekenhuizen.
Waar was de overheid toen om de helpende hand te bieden?

Gast
Mark2
oktober 15, 2020 09:25

Prima reactie! Top gedaan na uitglijder.

Gast
Flauwe Kul
oktober 15, 2020 09:17

Arme Katja, de siliconen in haar borsten hebben nu ook haar hersens bereikt…;-(

Gast
Xxxx
oktober 15, 2020 09:13

Al die alcohol-verslaafden die nog snel even wilden feesten gisteravond zoals in Den Haag “ moeten eens een bezoekje brengen aan een tehuis voor dementerenden. Daar zitten namelijk veel mensen die de ziekte van Korsakov hebben. Deze ziekte krijg je namelijk door onder andere van veel nuttigen van alcohol. Misschien kan Katja Schuurmans er ook eens een kijkje gaan nemen. Het zou voor veel alcoholisten goed zijn eens te zien wat alcohol met een mens op termijn doet. Heb met eigen ogen gezien hoe mensen er letterlijk aan onder door zijn gegaan. Voor mij geen druppel alcohol!

Gast
Pàkme van Agteren
oktober 15, 2020 09:04

Katja was haar geloofwaardigheid sowieso al verloren door die seksvlucht vorig jaar (toevallig was dat ongeveer 9 maanden voor haar bevalling).

Gast
Mensje van Steen
oktober 15, 2020 09:03

Dus het waren leugens? Typisch RTL.

Gast
Cokejunk Barbie
oktober 15, 2020 09:01

Dom seksdiertje. Past wel in het rijtje Verbaan en Barbie qua dommigheid.
Een hoop gegil voor de aandacht maar intelligentie is nergens te bekennen. En als ze ontmaskerd worden als het leugenachtige mormel dat ze altijd al geweest zijn, gaan ze lafjes hun berichten verwijderen.
Mens, ga de luier verwisselen, achterlijke slons!

Gast
Wilfred Gemeen
oktober 15, 2020 08:36

Gewoon lekker gangbangetje met deze sl#t aangaan. Snikkel in de mond, kan ze ook geen onzin uitkramen en gaan!

Gast
Xxxx
oktober 15, 2020 08:34

We moeten in Nederland maar flink blijven “feesten” en ons totaal niks van de door onze regering opgelegde beperkingen aantrekken. Des te langer zitten we in deze shit die Corona heet vast. Wat een stel debielen leven er dit land om zoals gisteravond nog even uit eten te gaan en naar het cafe. Hoe dom en onverantwoordelijk ben je dan voor je eigen land en vooral voor de wereld? Wie niet horen wil die moet het dan maar voelen, is een oud gezegde!

Gast
Ineke Praatpaal
oktober 15, 2020 08:33

Sommige actrices zijn zo hysterisch vanwaar akte..

Gast
Suckerpunch, de enige en de ekte
oktober 15, 2020 08:32

Holyshit ik had nog niet gelezen dat Katja in de veronderstelling was dat Nederland een PRESIDENT heeft. What the fuck is met deze afgelikte boterham aan de hand man? Sinds wanneer is NL een republiek? Sinds wanneer bepaald Katja Schuurman sat Nederland een president heeft….. Deze kan zo in het rijtje Famke Louise en Bizzey

Wellicht is het een goed idee dat ze samen met dr lelijke man van social media afgaat; is toch niks voor die babyboomers joh.

Gast
Zalmneusje
oktober 15, 2020 08:31

Katja had duidelijk weer eens een borreltje teveel op.

Gast
M
oktober 15, 2020 08:29

Vooral blijven ontkennen dat de Insta-post een fake news montage in Trump stijl was…..🤮

Gast
Israëliet
oktober 15, 2020 08:26

Ik haat haar intens die Katja, Ze gedraagt zich net zoals ieder moslim, christen en Europeaan zeer SLECHT.

Gast
E.Genoot
oktober 15, 2020 08:25

Je zal ermee getrouwd zijn…

Gast
q8
oktober 15, 2020 08:25

dom mens,
een vreselijke schreeuwer

Gast
Bea
oktober 15, 2020 08:24

Als je tegen de corona orde ingaat wordt je al snel van alle kanten aangepakt. Dan wil je wat inbinden, want er zit toch wel agressie achter/onder.

Gast
van der Graaf, Karel
oktober 15, 2020 08:22

We hebben in Nederland geen president, we hebben een minister-president. Dat is iets totaal anders.

Gast
Israëliet
oktober 15, 2020 08:22

Katja is Indisch. Dus half moslim en half christen. Wat een tering zooi zeg…

Gast
Suckerpunch, de enige en de ekte
oktober 15, 2020 08:20

Laffe Katja, laat je bullshit mening gewoon staan ookal zijn veel mensen het er mee oneens; dit bewijst maar weer dat die jut BN’ers in een eigen bubbel leven!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen