Ondanks ‘lekkere Alexia’: Zelfspodcast aast op koning

Jaap Reesema, de echtgenoot van influencer Kim Kötter, zou graag koning Willem-Alexander interviewen in de schandaalpodcast die hij maakt met Sander Schimmelpenninck. Dat heeft hij laten weten in de Zelfspodcast. Het succes van de podcast lijkt de heren een beetje naar het hoofd te stijgen. Ze denken dus zelfs aan een interview met de koning, maar dat lijkt na de uitspraken van Sander volstrekt onrealistisch. Hij noemde de 15-jarige dochter van de koning deze zomer ‘lekker’.

Sander riep dat Alexia van de drie dochters van de koning ‘het lekkerste prinsesje’ is, dus hij staat bij het koningshuis natuurlijk voor eeuwig op de zwarte lijst.

De Zelfspodcast is volgens Sander de best beluisterde podcast van Nederland en daarom denken de heren groots. “We moeten ambitieus zijn: Barack Obama. Zijn vrouw heeft de grootste podcast in Amerika, hè?“, zegt Sander.

Laten we dan Willem-Alexander doen, want dat is misschien nog…”, werpt Jaap tegen. Dan realiseert hij zich dat dat geen optie is: “O, nee, dat is niet meer haalbaar. Wacht even… Gezien de rellen.”

Sander: “Nou, over kinderen kan ik toch advies geven of? Of vaderschap?

Jaap: “Die is niet meer haalbaar. Rutte moet nog wel een keer lukken.”

Sander: “Ja, maar Rutte vind ik te laag. Die lat vind ik te laag. Rutte is een prima premier, maar ik vind dat niet ambitieus. Welke naam is groter dan Barack Obama?

Jaap: “Trump zou ook wel heel vet zijn, maar dat gaat hij niet doen.”

Foto: RVD, NPO

26 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
AlexF
oktober 12, 2020 17:33

nee. punt.

Gast
Boris
oktober 12, 2020 10:40

De Zelfspodcast is volgens Sander de best beluisterde podcast van Nederland

Niet alleen volgens Sander. Het zijn de keiharde feiten.

Gast
Bart
oktober 12, 2020 08:59

@Berend Pronk Helemaal mee eens!

Gast
Berend Pronk
oktober 12, 2020 07:55

Fantastische zanger, wereldberoemd in België. Schandalig dat hij zijn kompaan Regi nog niet in ons land is doorgebroken.

Gast
Jan de 💩
oktober 12, 2020 06:28

Mn wc papier is op .

Gast
Bart
oktober 11, 2020 21:09

@Miriam Zeker waar! Het nummer heet Nu wij niet meer praten.
Prachtig mooi nummer. Net als de andere nummers die Jaap de afgelopen jaren o.a. met Regi en Olivia Trappeniers heeft gemaakt in België. Kom wat dichterbij stond 28 weken lang op nummer 1 en was in België de langste Nederlandstalige nummer 1 hit ooit.

Raar dat Nederlandse radiozenders dit niet oppikken. Zijn hele goede nummers en zouden hier ook zeker hits worden. Beter dan Borsato en van de Boom.

Rare reacties hierboven over de podcast van Jaap en Sander. Geen van allen hebben er waarschijnlijk ooit naar geluisterd (of überhaupt ooit een podcast geluisterd) maar hebben wel een mening. De Zelfspotcast van Sander en Jaap is een van de beat besluitende podcasts in Nederland en België.

Gast
Baudet For President
oktober 11, 2020 19:15

2 dorps-idioten die Jaap Reesema met zijn gebochelde langnek en Sander schimmelpenis met zijn vieze trekjes.
Nee bedankt! Deze 2 zijn zwaar besmet en dan heeft die JAAP ook nog zo’n golddigger van een vrouw ala Lieke van Lexmond

Gast
Ome Cor
oktober 11, 2020 19:14

Denk dat ze eerst eens moeten beginnen met Peter Jan Rens of Emiel Ratelband, dat niveau. Daarna maar eens zien of ze een forse stap kunnen maken naar bv Gordon.

Gast
Bea
oktober 11, 2020 15:28

Jaap Reesema,ex vetnek met varkenskop zou er goed aan doen om zelfstandig, dus zonder de naar verluidt ranzige pedofiel en vieze broekschijter Sander Schimmelpenninck. Sander is besmet en heeft zichzelf onmogelijk gemaakt.

Gast
Chelsey
oktober 11, 2020 13:08

Amsterdams jaren ‘80 radiopiraat Decibel versie 0.1 op het Wereldwijde Web Anno 2020! Natuurlijk met twee broek poepende jonkies als Podcast helden! (Heel veel plezier nog van het geld, voor de extra gegenereerde luisteraartjes naar je Podcast middels deze gratis reclamespot, beste Schimmel Piemeltje Sander!)

Gast
jan
oktober 11, 2020 12:58

jaap, stop je geld nu maar in een nek-verlenging.

Gast
colette
oktober 11, 2020 12:53

2 idioten

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
oktober 11, 2020 12:49

Dan mis je iets. Eerst impliceren dat je een zeker pubermeisje zou doen en daarna de vader van je lustobject uitnodigen om eens gezellig te komen babbelen. Deze twee knakkers zijn werkelijk niet helemaal lekker.

Gast
Miriam
oktober 11, 2020 12:49

Jaap Reesema heeft echt een gigantische hit in België samen met Pommelien Thijs. Een geweldig mooi nummer. Hoop dat het in NL ook doorbreekt.

Gast
Ben
oktober 11, 2020 11:48

Het is wel de gelegenheid voor Wim-Lex om die dwerg eens goed af te rossrn.

Gast
Rubicon
oktober 11, 2020 11:35

En bedankt Mediacourant. Kassa!!! As we speak 138 nieuwe luistierkindjes achter de betaalmuur. Thx very many

Gast
WEST*
oktober 11, 2020 11:28

Iets klopt er niet aan Jaap maar kan het niet vinden.

Gast
Misutoria
oktober 11, 2020 11:26

In de tijd van Obama was er oorlog na oorlog, en de ene aanslag na de andere. Wel gek (of toch niet) dat sinds Trump aan de macht is dat niet meer het geval is. Dat die Sander nog Obama wilt interviewen, die man hoort in de gevangenis.

Gast
Mousy
oktober 11, 2020 11:01

😂 Haha, droom lekker 😋 verder, jongens 👬

Gast
Jan x
oktober 11, 2020 10:43

Twee randdebielen.
Zet ze op de kop en druk ze een cactus in de reet.

Gast
Karbonade
oktober 11, 2020 10:34

Wat een babbelkousen.
Ze kunnen zo aanschuiven bij Shownieuws.

Gast
Fred
oktober 11, 2020 10:24

Quasimodo en de arrogante drol… jonge… jonge… tiswat…..

Gast
Piet Pannelap
oktober 11, 2020 10:22

Twee trieste kneusjes…. hou toch op stumpertjes.

Gast
T.E.D.
oktober 11, 2020 10:19

Trump is groter dan Obama 🙄 he’s a (soon to be) one term LOSER!!!
Believe me 👀

Gast
Truusje Spetter-Kwa
oktober 11, 2020 10:15

Jut & Jul kunnen alles willen maar krijgen is HEEL wat anders.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen