Margriet van der Linden was bijna RTL Boulevard-host

De televisiecarrière van Margriet van der Linden had er bijna heel anders uitgezien. Ze zou vanaf de start in 2001 eigenlijk RTL Boulevard gaan presenteren. Dat meldde Peter van der Vorst gisteren op NPO Radio 1. Margriet stond al op de persfoto, maar werd daar op het laatste moment afgepoetst. Het ketste echt op het állerlaatste moment af, zo vertelt Peter. “Het was eigenlijk rond en ze stond zelfs op de persfoto die we maakten. Eigenlijk was het Margriet, Beau, Albert en ik.”

Uiteindelijk bleven alleen Albert, Beau en Peter over. “Op het laatste moment ging daar iets mis – ik weet niet wat – en toen is Margriet echt van die foto weggepoetst.

Peter heeft het allemaal van dichtbij meegemaakt. “Ik maakte destijds al programma’s over het koningshuis voor RTL en Leo van der Goot kwam toen met het idee voor RTL Boulevard en ze wilden mij er sowieso in hebben.

Hij was dus al aan RTL Boulevard verbonden vóór Albert en Beau dat waren. “Ik heb toen bij alle screentesten gezeten, waar we dus op zoek gingen naar wat uiteindelijk Albert en Beau zijn geworden.”

Albert en Beau werden uitgekozen na een heleboel screentests. “Heel veel namen zijn de revue gepasseerd. Een voorbeeld is dus Margriet van der Linden.

Vanavond begint Margriet van der Linden weer met een nieuw seizoen van M, gedeeltelijk tegenover RTL Boulevard.

Foto: NPO

44 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Cees
oktober 27, 2020 10:34

nico
ma 26 okt 2020 om 23:09: Wat te denken van Osterhaus?

Gast
CB
oktober 27, 2020 07:28

Margriet en RTL…. Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen.

Gast
Geronimo
oktober 27, 2020 07:25

Dus M is niet alleen een brenger van agitprop, ze blijkt ook een enorme opportuniste te zijn. Er werken teveel van dit soort bij de tv. Zij maken mij tv werkloos. Hoeveel zou ik besparen als ik de stekker ervan uit het stopcontact haal.

Gast
azijnzeiker
oktober 27, 2020 00:20

M in mijn ogen ben je nog steeds niets!, dat zal ook nooit gaan veranderen. Onder hoe veel andere namen jij ook komt.

Gast
M
oktober 26, 2020 23:49

Zo het is weer goed om terug te zien, jullie zullen de komende maanden nog veel over mij horen/lezen/zien. Ik kan jullie aan raden om iedere avond te gaan kijken. Want wij hebben veel te bespreken.

Gast
Respect ✌️
oktober 26, 2020 23:16

Gefeliciteerd Margriet! Tegen beter weten in toch even gekeken en het is je gelukt om dat lelijke smoelwerk toch nog een stukje enger te doen lijken. Wat een rare kerel en dan ook nog met zo’n kop rondlopen.

Gast
nico
oktober 26, 2020 23:09

Vanavond weer een rot TV avond gehad Maurice de hond was op TV.

Gast
M erger dan griepprik
oktober 26, 2020 22:28

In Zuid-Korea zijn 48 mensen gestorven nadat ze de griepprik hadden gehaald. Er zijn ook ruim 1100 meldingen van bijwerkingen gedaan, schrijft de South China Morning Post. Singapore heeft uit voorzorg besloten het griepvaccinatieprogramma op te schorten. Zuid-Korea gaat wel door met prikken, omdat er ‘geen rechtstreeks verband tussen de sterfgevallen en de vaccins is gevonden’. De lokale bevolking maakt zich ondertussen grote zorgen over de veiligheid van de vaccins.
MAAR MARGRIET IS ERGER

Gast
Pottekijker
oktober 26, 2020 22:10

Godsamme die M………. Akwasi vriendinnetje,had vanavond ook weer allemaal medelanders opgetrommeld man man man wat een onsmakelijke pot is dat,wegwezen van de buis

Gast
Pullekie
oktober 26, 2020 22:08

Margriet v d Linden heult met de moslims en zwart Nederland en dat mag ze vijf keer per week uitdragen bij de feiten verdraaiers van NPO/NOS !

Gast
Bjorn
oktober 26, 2020 21:53

Chateau Meiland viert kerst in Zweden op SBS6. Drie dagen 20:30-22:30 uur.

“Martien viert kerst dit jaar in Zweden, en heel Nederland geniet 22, 23 en 24 december met hem mee”.

Jochem Meyer oudejaarsconference op SBS6 31 december. Daarna Ik hou van Holland.

Gast
M
oktober 26, 2020 21:49

Nog even mijn neus poederen, alle rimpels weg werken. Mijn haren borstelen dat heb ik al maanden niet gedaan, zo als jullie zien op de foto. Het ziet er behoorlijk stijf uit. Ik kan er weer tegen aan, eindelijk weer een nieuw links seizoen.

Gast
Piet Pannelap
oktober 26, 2020 21:26

Bij RTL is ruimte voor alles en iedereen, zolang het maar ‘links’ en ‘verder afwijkend’ is. Blijkbaar was een terroristen-vrouwtje uitnodigen (gelukkig) een brug te ver.

Gast
Jaap Aap
oktober 26, 2020 21:22

Zelfs voor een kerel is ze te lelijk. Wat een eng mens is het toch.

Gast
Zwarte Sylvana
oktober 26, 2020 21:20

Margriet was vroeger een persoon van kleur maar heeft zich in een vlaag van verstandsverbijstering laten behandelen door artsen van Michael Jackson en zo is ze blank, pardon, wit geworden.
Nog veel vroeger zat er een leuter aan en heette ze Ronnie.

Gast
Curryworst
oktober 26, 2020 20:41

Ik ga zeker kijken, mijn worst wordt dan stijf.

Gast
Gaydar
oktober 26, 2020 20:38

Ed@ Hoezo én een Beau? Maak er maar vier van.

Gast
Kritische linkse kijker
oktober 26, 2020 20:35

Ik kijk altijd NPO, maar nooit M. Brrr

Gast
Mohammed b.
oktober 26, 2020 20:17

Als ik weer vrij kom hak ik haar kop eraf. Halal slachten die hoer

Gast
Ali Bim Salami
oktober 26, 2020 20:05

Tante Ali zegt dat in haar land Margriet 30 jaar gevangenis zou hebben gekregen voor het vlamoeshappende gedrag. Ik zelf weet het niet zo goed of het vlamoes aaien van twee vrouwen goor is of smerig. Er zijn veel tv programma’s over gemaakt.

Gast
Willie
oktober 26, 2020 20:01

Beschamend om zo links gedrocht voor de tv te halen

Gast
ropart
oktober 26, 2020 20:00

ik plak de 1 af op mijn zapper dan kan ik er ook niet per ongeluk terecht raken

Gast
Ali Bim Salami
oktober 26, 2020 20:00

Margriet hoort volgens mijn 7 jarige neefje, tot de elite die satanische dingen doet en bloed drinkt van kleine kinderen. Mijn neefje herkent kwaad al van een afstand. Ik zelf weet het niet goed of ze tot de elite behoort die kinderbloed drinkt en satanische rituelen uitvoert. Ik zeg dat ze dat allemaal niet moet doen want het is niet normaal met kleine kinderen bloed drinken. Dit zet je toch aan het denken.

Gast
Olcay
oktober 26, 2020 19:59

Goed gesproken M 19.55 , mooie zin ook. En nu snel een baan zoeken.

Gast
M
oktober 26, 2020 19:55

Bij deze zal ik het zeggen, rtl-Boulevard is want voor mij is dat nog steeds zo te rechts, vandaar dat ik het niet gedaan heb. Zo nu kunnen jullie ook weer rustig straks naar mijn altijd boeiende en vooral linkse programma M kijken.

Gast
Ali Bim Salami
oktober 26, 2020 19:50

Margriet van der linden was ook bijna directeur van de fabeltjeskrant geworden en voorzitter van de NPO. Ik zelf was bijna in het voorprogramma van madonna en michael jackson gekomen en dat terwijl ik niet eens kan zingen. Bijna he :).

Gast
Nelly Veenendaal
oktober 26, 2020 19:35

NPO kijker
ma 26 okt 2020 om 18:02

Waar komt jouw obsessie voor Boulevard en Jinek toch vandaan?

Gast
Ed
oktober 26, 2020 19:25

Dus 3 homo’s en een Beau.

Gast
Bjorn
oktober 26, 2020 19:16

Jochem Meyer oudejaarsconference op SBS6 31 december. Daarna Ik hou van Holland.

Gast
Bromsnor
oktober 26, 2020 19:13

Benieuwd hoeveel pottenkijkers ze heeft vanavond.

Gast
Bjorn
oktober 26, 2020 19:10

Chateau Meiland viert kerst in Zweden op SBS6. Drie dagen 20:30-22:30 uur.

“Martien viert kerst dit jaar in Zweden, en heel Nederland geniet 22, 23 en 24 december met hem mee”.

Gast
Tanaka Toshida
oktober 26, 2020 18:59

Mijn mooie Sharp ltd.co jpn tv laat ik niet onnodig slijten door dit soort smurrie!

Gast
Ome Cor
oktober 26, 2020 18:52

Ik keek al niet naar de vooravond en zal zeer zeker niet kijken naar M. Laat haar maar gaar koken in d’r eigen sop en schreeuwen voor eigen parochie met die eeuwige verschrikte blik.
Mensen, echt waar: er zit een knop op je afstandsbediening waarmee je eh…..

Gast
Ben Zine
oktober 26, 2020 18:47

Jammer dar Margriet het niet is geworden bij Boulevard….

Gast
Tobias
oktober 26, 2020 18:31

Misschien kan Margriet alsnog naar rtl overstappen.

Gast
Otto Normal
oktober 26, 2020 18:30

Mijn maag draait nu al om… wanneer stopt ze met M .
(

Gast
Frans
oktober 26, 2020 18:29

Ongelooflijk dat deze dame? weer heel Nederland mag gaan indoctrineren met haar linkse en BMS discriminerende ideeën.
De verhalen, problemen en ideeën van normale werkende werkende mensen die nog steeds in de meerderheid zijn komen nooit aan bod.
Boycotten die troep.

Gast
ZeerNetteDame
oktober 26, 2020 18:17

Heel gedurfd en onderscheidend, die kuif van schaamhaar op haar hoofd. Het werkt wel, is gebleken. De machtigste mensen in de politiek en bij de Publieke Omroep hebben gek haar. Ook die pinguïn Rivkah van het sportjournaal bijvoorbeeld en ga zo maar door.

Gast
NPO kijker
oktober 26, 2020 18:13

Heerlijk!

M kaapt de vaste gasten van Jinek weg.

Gast
kritisch avro-lid
oktober 26, 2020 18:10

Dan was zij in plaats van en drammerige linkse deugd-doos en dertien in een dozijn roddel en achterklap muts geworden. Het feit dat ze het uberhaupt overwogen heeft, geeft al te denken

Gast
NPO kijker
oktober 26, 2020 18:10

maar NPO = bij de NPO en zeggen dan: en verder.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
oktober 26, 2020 18:05

Net zo geloofwaardig als Thomas Acda in de rol van Van Rossem.

Gast
NPO kijker
oktober 26, 2020 18:04

ik weet niet wat??

Wel A maar geen B noemen. Wat goedkoop van een RTL directeur. Valt onder roddelen maar NPO.

Gast
NPO kijker
oktober 26, 2020 18:02

Gelukkig niet. Ze is van waarde voor de NPO.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen