Jinek-seizoen maand korter: Beau terug op 9 november

Eva Jinek neemt na de eerste week van november weer afscheid van de RTL 4-kijker. Ze is bijna drie maanden op de buis geweest met haar talkshow als Beau haar op 9 november weer aflost. Dat heeft de tv-zender laten weten. Eva debuteerde in januari bij RTL 4 en was toen maar liefst vier maanden lang op zender. Kennelijk vond ze dat iets te lang, want haar tweede serie van het jaar duurt dus nog geen drie maanden. Al met al heeft ze dit jaar dan zeven maanden meegedraaid.

Collega Beau van Erven Dorens neemt het stokje weer over. Hij zal in aanloop naar de feestdagen en in het begin van het nieuwe jaar op zender zijn. Als ook hij drie maanden op zender blijft, dan keert Jinek begin februari weer terug.

Al met al heeft Jinek nu genoeg tijd om kerstinkopen te doen. Haar intimi kunnen mooiere cadeautjes verwachten dan ooit, want de pinpassen van de presentatrice branden in haar zak sinds ze de overstap heeft gemaakt naar RTL.

Waar ze bij de NPO genoegen moest nemen met een voor tv-sterren lachwekkende 200.000 euro, krijgt ze bij RTL minstens 1 miljoen euro per jaar. Volgens bronnen van René van der Gijp gaat het zelfs om 1,4 miljoen euro.

Met al die RTL-miljoenen heeft Eva in elk geval al een tophypotheek in de wacht gesleept: ze verhuist volgend jaar naar een twee-onder-een-kapper in Abcoude ter waarde van 1,5 miljoen euro.

Foto: RTL

38 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Anna
oktober 23, 2020 10:11

Deze vrouw moet eens leren iets langzamer te spreken. Er zal bij RTL toch wel iemand zijn die dit is opgevallen. En dan die eeuwige arm onder haar hoofd. Is ze moe of zo.

Gast
God zij dank geen Sonja Barend Award
oktober 22, 2020 19:55

Coen Verbaak terecht net bekroond (Sebrenica – de machteloze missie van Dutchbat)

Gast
Hans
oktober 22, 2020 13:09

Zwanger van haar 2e kindje

Gast
Joop viroloog
oktober 22, 2020 12:25

Klinkt als jaloezie mc?

zou iedereen doen en als je hebt laat het dan rollen

Gast
Huismaker
oktober 22, 2020 12:24

Hysterica moet afkicken ?

Gast
Art Rooijakkers
oktober 22, 2020 12:19

Ik sta op de reserve lijst.

Ben en blijf altijd beschikbaar voor vervanging.

Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
oktober 22, 2020 12:18

Kan ze mooi tijdens de amerikaanse verkiezingen haar propaganda en eenzijdige berichtgeving ten toon spreiden. Lekker Trump bashen.

Gast
Hans
oktober 22, 2020 12:17

Hoedjevanpapier,

De afgunst straalt van je mening af!!

Gast
Jimmy
oktober 22, 2020 12:13

Ze heeft niet voor niks dat huis gekocht in Abcoude.Die poot van een directeur woont ook daar.Nu hoort ze echt bij de hypocrieten!Hoezo als ik maar win.Met eigen kracht gaat ze dat niet meer lukken.Haar populariteit is tanende👍

Gast
Duco van Deugen
oktober 22, 2020 11:40

@Eva

De laatste tijd valt mij ook op dat zij nogal wijde kleding draagt. Meestal kijk ik even welke onderwerpen er komen en ben dan al snel vertrokken.

Gast
Gerda
oktober 22, 2020 11:14

Goed zo, opgeduveld, ga je huis maar kerstklaar maken..
Ik kijk graag naar Beau..

Gast
Guttegut
oktober 22, 2020 11:04

Wel lekker salaris voor 3 maanden aankutten

Gast
Ron
oktober 22, 2020 10:58

Wie er ook zit, het zijn dezelfde usual suspects die daar aanschuiven en dezelfde non items inwisselbaar met Op1. En dan mag Beau sympathieker zijn, helaas zal als dat allemaal niet veranderd niet gaan kijken.

Gast
Nick
oktober 22, 2020 10:46

3 maanden werken en dat was het weer voor mevrouw.

Gast
G&G
oktober 22, 2020 09:58

Hardop zeggen dat Zij een Grote Miskoop is willen ze niet weten. Helaas versterkt het hysterische gedrag van haar de mening en spijt achteraf van deze zeperd. Kijkcijfers worden steeds lager en lager. Zelfs tell Sell herhalingen trekt meer publiek.

Gast
aangifte fraude
oktober 22, 2020 09:52

Pas op: Naam hacker is weer actief vandaag!

Gast
Hans
oktober 22, 2020 09:51

7 maanden teveel met die geldbeluste schreeuwlelijk.Verschrikkelijk,wat een lelijk rot orthodox wijf.
Laat haar lekker naar USA gaan en blijven.Beau is ook niet alles,maar stuk beter dsn die Huppeltrut.Wie koopt er nu ook nog een 2 onder 1 kap voor 1.5 mjn.Vakantiehuisje?

Gast
Wilfred Degens
oktober 22, 2020 09:48

Eva Jinek zit voor de camera toneel te spelen in een dikke brei van aanstellerij. Beau is zichzelf en dat wordt door de kijkers gezien en gewaardeerd. Sinds hij zichzelf voor de camera gevonden heeft, is zijn ster flink gestegen.

Gast
Het heeft niet gebracht wat vooraf is verwacht i
oktober 22, 2020 09:46

Het is vlees noch vis geworden.

Gast
Zalmneusje
oktober 22, 2020 09:45

Je ziet bij vrouwen meestal dat ze iets lievers en zachters krijgen als ze een kind hebben gekregen. Bij Jinek is het precies andersom. Kan die hautaine blik en die bitse afgemeten stem niet meer vedragen.

Gast
Hoedjevanpapier
oktober 22, 2020 09:41

@ Janknek Jinek. Ze drinkt al jaren alcoholvrij bier, zelfs tijdens haar zwangerschap.

Door nu het stokje over te dragen is ze op tijd terug voor de verkiezingen van 17 maart.

Gast
Maup Caransa
oktober 22, 2020 09:38

Weer zwanger?

Gast
Tukkie Tuk
oktober 22, 2020 09:20

Afkickverschijnselen dus stopt ze eerder!

Wat een armoe!

Gast
Wim
oktober 22, 2020 09:20

En dat voor 1,4 MILJOEN, voor RTL een kat in de zak.

Gast
Jos
oktober 22, 2020 09:19

Op1 – Jinek: 145 – 13

Gast
Alex
oktober 22, 2020 09:18

Zou ze geen prime time verslag kunnen doen van de US verkiezingen, toch iets halen uit dat enorme bedrag.

Gast
Pieterke
oktober 22, 2020 09:16

7 Maanden teveel!

Gast
Janknek Jinek
oktober 22, 2020 09:08

Geen alcohol na 20.00u geldt ook voor Jinek!!

Gast
ome H
oktober 22, 2020 09:05

Hoop wel dat Beau wat scherper is in zijn vragen

Gast
Mien
oktober 22, 2020 09:05

Volgens mij is ze ook met jong, ze drinkt geen bier meer.
Motor met zijspan-houding (die linkerarm altijd plat uitgestrekt) en voorover op de tafel hangen om de boobies te ondersteunen

Gast
Wilfred Gemeen
oktober 22, 2020 09:00

Ik kijk wel eens Jinek en OP1 heeft ook wel opgestaan. Jinek is dan zeker niet foutloos maar in ieder geval niet futloos zoals veel OP1 duo’s. Ook kan Jinek wel een met een verassende vraag komen die ze spontaan bedenkt terwijl bij OP1 altijd het vragenscript afgewerkt wordt. Kwestie van tijd voordat Jinek weer de kijkcijferkoningin is in dit genre.

Gast
Vrange Lans
oktober 22, 2020 08:54

Nog geen afleverung gezien uit weerzin. Wel die snerpende en hysterisch door alles heen snijdende heksen stem moeten aanhoren. Isolatie daarvan is onmogelijk. Nou Daaaaag.

Gast
Eva
oktober 22, 2020 08:51

Volgens mij is ze gewoon zwanger en wordt het haar teveel.,

Gast
Nelly Veenendaal
oktober 22, 2020 08:49

Lange Zwans
do 22 okt 2020 om 8:42

Als je nooit een uitzending hebt gezien is het wel opmerkelijk dat je zo’n uitgesproken mening hebt over Jinek!

Gast
Henk
oktober 22, 2020 08:43

2 Bart: wat jij zegt; Zo kan de amerikaanse Verkiezingen in eerste week November meepakken en als ze half februari weer terug keert; de verkiezingen in NL in maart. Slimme planning

Gast
Lange Zwans
oktober 22, 2020 08:42

Wie zal Jinek missen met haar Boulevard Late Night? Ik kan me de gelukkige prijzen dat ik nooit 1 aflevering heb gezien. Wie wil me aanraken?

Gast
Bart
oktober 22, 2020 08:33

Eva is er op deze manier tijdens de verkiezingen in de VS en NL.

Dat zal de enige reden zijn….

Gast
mike
oktober 22, 2020 08:30

Had eigenlijk verwacht dat ze november ook nog vol zou maken. Dan december en januari Beau (in januari geven adverteerders toch geen geld uit). Beau krijgt dus altijd de zomer.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen