Giel Beelen trekt zich niet meer af voor slapengaan

NPO-ster-dj Giel Beelen trekt zich niet meer af voordat hij gaat slapen. Hij vindt het laf om klaar te komen in zijn hand. Dat heeft de radiomaker onthuld tijdens een intiem vraaggesprek met Pim Sedee van Privé TV. Giel raadt mannen aan om massaal te stoppen met masturberen. Hij heeft gemerkt dat hij daardoor veel meer energie heeft dan toen hij het nog wel dagelijks deed. “Het is wel echt een tip. Het is waanzinnig wat voor energie het geeft, met name om niet te masturberen“, legt hij uit.

Het is niet zo dat mannen zich moeten onthouden van seks, legt Giel uit. “Ik denk dat seks hebben an sich wel energie kan geven, maar ik denk dat er genoeg mannen zijn die altijd even denken: een rukkie doen voor het slapen, en daar niet eens meer over nadenken. Terwijl het wel een beetje een waste of energy is.”

Pim Sedee vindt het juist wél fijn om zich af te trekken voordat hij gaat slapen. “Het geeft toch ook een prettig gevoel?

Giel begrijpt Pim, maar ziet het toch anders. “Het kan een prettig gevoel geven, maar laten we wel zijn: je doet het vaak voor het slapen en je raakt wel wat kwijt. Het is ook een beetje zonde, zo laf in het handje. Ik merk wel echt dat op het moment dat je die seksuele energie, wat levensenergie is, opbouwt, dan sta je op springen. Die energie uit zich ook in leuke dingen doen, lachen en genieten van het leven.”

Aan het eind van het interview was Giel benieuwd of Pim gaat stoppen met masturberen. “Ga je je voortaan niet meer aftrekken? Heb ik je geïnspireerd?

Pim: “Ik ben nog niet overtuigd.”

Het pikante vraaggesprek van Pim Sedee met Giel Beelen kunt u hier bekijken.

Foto: SBS

66 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Tobias
oktober 15, 2020 08:10

Wat een onsmakelijke griezel is die Giel toch. Getver. Vroeger droeg hij altijd een vieze pet, maar dit lange haar is ook geen verbetering.

Gast
Chelsey
oktober 13, 2020 08:47

Psssst, hé Giel, je bent alleen nog vergeten je Talpa Network bril af te zetten! Die past namelijk totaal niet bij je vernieuwde NPO/BNNVARA look! Het brilletje dat je combineerde met dat petje in de beginperiode bij de VARA!, past waarschijnlijk beter bij dat “wilde lange haar” van nu! Immers sommigen raken hun wilde haren hoe dan ook het liefst niet of beter gezegd liever nooit kwijt! Geniet in de tussentijd vooral van je wijze masturbatie-onthouding, want voordat je het weet tref je je vrouwelijke evenbeeld nog zoals Adam zijn Evaatje aan zijn zijde trof na een “lange diepe slaap”! Overigens ook heel wijs van je om gewoon te vertrekken bij Talpa Network, niet na gaan schoppen behoord overigens vaak ook tot een zekere onthouding, maar dan van onnodig commentaar op je voormalige werkgever mét inbegrip van wijsheid! Dat zal zéker ook veel goeds bieden voor je eigen carrière, toi-toi-toi!

Gast
Garry glamour
oktober 12, 2020 22:16

Giel moet zich vooral blijven aftrekken , ik moet er niet aan denken dat deze man zich voorplant .

Gast
Tina
oktober 12, 2020 20:00

Giel (42) is een tijdje geleden gedumpt door zijn vriendin (27). Ze vond hem te onvolwassen. Waar gebeurd verhaal.

Gast
Miriam
oktober 12, 2020 17:58

Je kan ’t anders prima als desinfectiemiddel gebruiken.

Gast
tim
oktober 12, 2020 17:53

Is hij links of rechts handig en waar laat hij zijn sperma: dat staat er niet bij

Gast
Failotta Angina
oktober 12, 2020 17:52

Haha, wat een ramkneus hierboven.

Gast
Alotta Fagina
oktober 12, 2020 17:50

haha, leuke reacties hierboven

Gast
Bazooka Joe
oktober 12, 2020 17:46

Laf in het handje, volgens Giel Beelen. Laf? Er is helemaal niets laf aan aftrekken (masturberen). Of je nu wel of geen partner hebt. Gewoon genieten wanneer je daar zin in hebt. Verlies van energie? Geen last van bij gemiddeld twee maal per dag, naast m’n partner.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
oktober 12, 2020 16:55

Sinds dat coronagebeuren is het met mijn geiligheid ook bergafwaarts gedaan. In de begintijden werd ik in mijn dromen door vrouwelijke collegae bezocht, die ik daarvoor nog met geen tang zou aanraken. Vervolgens werd het steeds stiller en de zin verdween. Jopen doe ik nu eigenlijk alleen nog op ‘doktersvoorschrift’ en zonder enige vorm van inspiratie. Ik ben benieuwd of deze ervaring op zichzelf staat of dat dit lijden door meerdere heren gedeeld wordt.

Gast
Dikkie Pik
oktober 12, 2020 16:16

Ik zie Giel nog zo voor me naakt de Sugababes aankondigen op Pinkpop. Trauma: ik had in tijden niet zo’n gore lúl gezien. Had ook wel een keer een beetje kunnen scheren daaronder: schaamhaar onder de klitten en luizen.

Gast
snoezigkleinhertje
oktober 12, 2020 16:08

Die vieze vuilbek (Giel) doet ook alles om in het nieuws te komen.
Iemand van zijn leeftijd die de hele tijd kindermuziek draait dan ben je niet helemaal normaal.

Gast
Kriebelpiemel
oktober 12, 2020 15:42

Glijer Giel draaide mij elke avond de nek om.

Gast
Cees.buur@metenco.nl
oktober 12, 2020 15:28

Wie kan nog meer niet slapen zonder eerst af te trekken? #durftevragen. Groet, Cees Buur.

Gast
Jan x
oktober 12, 2020 15:19

Ik neuk bijna elke dag mijn buurvrouw.
Daarna trekt ik mij af en spuit in haar mond,ze slikt het door heerlijk.
Ik zit vol energie en mijn buurvrouw ook , niets mis mee.
Dus giel als je na het trekken moe bent, niet meer trekken maar laat je in de reet neuken

Gast
Xxxx
oktober 12, 2020 14:52

SmeerKees is het gelukt?

Gast
Xxxx
oktober 12, 2020 14:47

Dan blijf je toch nog in beweging Jan. Is het toch nog ergens goed voor.

Gast
burgos
oktober 12, 2020 14:46

Die goser is gek.

Gast
Xxxx
oktober 12, 2020 14:46

Hoe weet je dat zo goed Astrid?

Gast
Jan
oktober 12, 2020 14:38

Mastuberen voor het slapen gaan is voor mij niet praktisch, ik moet altijd meerdere keren plassen na afloop, gevoel blijft wel een uur. Bij jullie niet?

Gast
Dikkiedik
oktober 12, 2020 14:14

Klef ventje met een onverzorgde kop!

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
oktober 12, 2020 13:53

Interesseert me geen ruk.

Gast
Astrid
oktober 12, 2020 13:50

Giel Beelen, de man wiens kop lelijker is dan zijn eigen piemel.

Gast
anoniem
oktober 12, 2020 13:46

Het zal de leeftijd wel zijn.. :-)

Gast
Don
oktober 12, 2020 12:59

My god!! .. noemt men dit nieuws??? :-(

Gast
SmeerKees
oktober 12, 2020 12:56

Ben al bezig

Gast
Ex van Debby.
oktober 12, 2020 12:47

@Dokter Barnard ( Bernhard,

Maar niet zoals vele vrouwen een orgasme faken dan wel, anders telt het niet.

Gast
Onze Held Geert
oktober 12, 2020 12:46

Hmmm reclame van een bh loze bh ertussen door….
Fab fab fab jaaaaaaaaa

Gast
Bromsnor
oktober 12, 2020 12:39

Giel de rukeend.

Gast
Vegan
oktober 12, 2020 12:38

Misschien een idee dat deze heren elkaar een keer gaan aftrekken voor het slapen gaan? Geeft misschien wel energie
Super fijn gevoel is het om te masturberen zeker als je het klaarkomen weet uit te stellen.

Gast
Dokter Barnard ( Bernhard)
oktober 12, 2020 12:36

Xxxx,

Ja de relatie tussen ejaculatie enerzijds en prostaatkanker anderzijds is meer dan eens bewezen. Met de zaadlozing gaan onder andere ook afvalstoffen mee.
Wie 21 keer per maand een orgasme krijgt heeft 33 procent minder kans op de niet te onderschatten kanker aan de prostaat.

Gast
René
oktober 12, 2020 12:35

Nee seksueel gefrustreerd rondlopen, dat is fijn!

Gast
van der Graaf
oktober 12, 2020 12:29

Niets mis mee met masturberen. Mensen die zich hier er tegen uitspreken knijpen de kat in het donker.

Gast
Nana Moeskoeri
oktober 12, 2020 12:28

Week geleden al gemeld in show van Giel

Gast
Juist
oktober 12, 2020 11:57

Kan die Chiel Beelen niet beter ‘ver’trekken.

Gast
Xxxx
oktober 12, 2020 11:56

Patty. Misschien moet je “walgen” van het vele sperma wat je in je mondje krijgt. Waar het hart van vol zit, loopt de mond van over, zeggen ze wel eens.

Gast
jmp
oktober 12, 2020 11:53

Hij wil alles en iedereen doen geloven dat hij blij is met zijn overstap, maar, in alle eerlijkheid, precies hierom zit er niemand meer op Chiel Beelen te wachten en is hij simpelweg gedegradeerd naar de nachtradio.

Gast
Xxxx
oktober 12, 2020 11:53

Zodra het over sex gaat is dat voor velen, gezien sommige reacties hier, nog een groot taboe. Die neuken zeker ook in het donker en op de tast. Wel spannend hoor. Sommige knijpen de katjes en de kutjes letterlijk in het donker. Hihi.

Gast
Xxxx
oktober 12, 2020 11:49

Paul. Van masturbatie word je DOOF!

Gast
André de Boer
oktober 12, 2020 11:42

@cees.buur@metenco.nl, ik heb wat tips naar je gemaild.

Gast
Mischa
oktober 12, 2020 11:39

De zelfbevlekkende egotripper heeft altijd al associaties opgewekt met mastruberen

Gast
Patty
oktober 12, 2020 11:39

Gatver, waarom moet ik walgen?

Gast
JohanV
oktober 12, 2020 11:28

Wat een walgelijk nieuws, een vraaggesprek beneden elk niveau tussen 2 domoren terwijl de wereld in brand staat.

Gast
Paul
oktober 12, 2020 11:23

@Xxxx wat zeg je, ik kan je niet horen ;-)

Gast
Brenda
oktober 12, 2020 11:22

Giel heeft zo een kleine lul dat als die masturbeert de sperma in zijn hand komt Hahahahahaha

Gast
Sjaak
oktober 12, 2020 11:21

Marianne Zwagerman doet het bij me vlak voor het slapen gaan.

Gast
Cees.buur@metenco.nl
oktober 12, 2020 11:19

Ik val gewoon niet in slaap als ik mij niet vlak daarvoor aftrek…

Gast
🗣(wordt VAAK verwijderd...)
oktober 12, 2020 11:14

Ik ben 67 en masturbeer elke dag…..

Gast
By the way
oktober 12, 2020 11:03

Tja, dit is natuurlijk medianieuws van de bovenste plank. Wat een blamage, dit soort artikelen.

Gast
anoniem
oktober 12, 2020 10:56

giel wist je dat

Angela de jong

ook der telefoon mee neemt

als ze gaat poepen

zodat ze daarna der handen niet hoeft te wassen

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen