Catherine Keyl (73): ‘Ik mis de seks heel erg’

Catherine Keyl is ondanks haar bejaarde leeftijd nog altijd erg hitsig. De tv-legende mist de seks nu ze geen vriend meer heeft. Dat zegt de 73-jarige presentatrice in het interviewprogramma van Art Rooijakkers. Na een relatie van dertien jaar brak Catherine vorig jaar met haar 85-jarige vriend uit Zuid-Afrika. “Ik moet gewoon leren om alleen te zijn en dat vind ik gewoon niet makkelijk. Nu ga je lachen: ik vind het gewoon heel belangrijk om een man naast met te hebben“, aldus de televisiester.

Catherine heeft een man aan haar zijde nodig. “Mannen denken anders dan vrouwen. Ik ben ook wel geneigd om soms in een soort spiraal van emoties terecht te komen en mannen zijn heel goed om te zeggen: ‘Goh, hou eens op.’”

Art: “Dus je mist de mannelijke energie om je heen?

De hitsige Catherine daarop: “Ja, dat vind ik heel belangrijk ja. En de seks natuurlijk.”

Art: “Ja, maar met een man van 85 heb je toch niet zo veel seks meer?

Catherine: “Zeg, hou jij eens op.”

Art: “Jij begint erover, ik niet.”

Catherine: “Dat vooroordeel! Dat is helemaal niet zo. Dat maakt allemaal niks uit.”

Art verbijsterd: “Echt niet? Dus als ik straks 85 ben, kan het allemaal nog?

Catherine: “Dan hoef jij je geen zorgen te maken. Echt waar, al mijn jonge vrienden zeiden tegen mij: ‘Doet Peter het nog?’ Allemaal bang dat het niet meer lukt, maar dat valt reuze mee.”

Art: “Gelukkig maar. Of hij is de uitzondering. Dat kan ook natuurlijk.”

Catherine: “Neeeee.”

Art: “Jouw ervaring is dat het gewoon doorgaat?

Catherine: “Ja.”

Foto: RTL

79 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
voetbalvereniging Emmen
oktober 5, 2020 15:56

Catherine, onze shirtsponsor wil vast wel een pretpakket naar je sturen!

Gast
😷Paulus
oktober 4, 2020 16:44

😷😂😂😂Dit kon ik effe niet laten, die Catherine is echt een geile nymfomane. Maar pech voor haar, er weinig mannen die tuk zijn op hangende kutlippen, winderig en klotsende geluidjes tijdens het palen. Brrrr😝😝, moet niet aan denken. Maar goed wie ben ik, wel heb ik een tip voor haar. Neem een herdershond 🦮. 🤣🤣🤣

Gast
colette
oktober 4, 2020 15:33

Wha Katrien is niet meer aantrekkelijk nooit geweest ook ze deed voor iederen dr benen wijd maar mannen hebben geen trek sneu als je zo oud bent

Gast
Xxxx
oktober 4, 2020 13:07

Arie. ik ben ook serieus. Ik schrijf wat er in mij op komt. Daarom erger ik mij aan idiote reacties van sommigen die op de een of andere manier geen opvoeding hebben gehad.

Gast
Wilfred Degens
oktober 4, 2020 13:01

Geen opwindende gedachte/fantasie, sex met C. Keyl.
Je lijkt weinig realiteitszin te hebben of geilen die negatieve reacties van sex met jou je juist op? Zulke vrouwen zijn er ook!

Gast
Maup Caransa
oktober 4, 2020 12:43

Eerst die grot maar strakker trekken.

Gast
Heleen van Royzen
oktober 4, 2020 12:41

Ja Katterien, Ik H v. R lust ook wel pap van. Doe net als ik en laat jezelf helemaal verbouwen bij de plastieker. Dan komen dates op je af als vliegen op de stroop.

Gast
Koos
oktober 4, 2020 12:32

Kappen Keyl, ik zit weer met mijn broek op mijn enkels. Ik had je zo graag een liefdesbaby willen schenken.

Gast
Arie
oktober 4, 2020 11:52

xxxx, je neemt deze site en jezelf iets te serieus.

Gast
Xxxx
oktober 4, 2020 11:50

Joris Mul: wil er nog aan toevoegen dat ik prima weet wat ik wel en niet wil in het leven. Gelukkig ken ik mezelf al bijna 60 jaar heel goed. Veel dingen gaan goed en sommige dingen minder goed. Maar dat zal ieder mens hebben. Helaas, je “vermoedens” zijn op drijfzand gebouwd. Lekker makkelijk om domme dingen te tikken op je zolderkamertje en te oordelen en veroordelen over iemand die je niet kent. Ik zal wat dat betreft ook voor jou bidden, zoals je schreef. Vaarwel!

Gast
Xxxx
oktober 4, 2020 11:32

Joris Mul. Daarom verschuil ik me achter de nickname Xxxx om idioten als jij de baas te blijven. Lekker anoniem ook.

Gast
Xxxx
oktober 4, 2020 11:27

Joris Mul. Dank voor de complimenten! Denk eerder aan je reactie te zien dat jezelf dementerende bent. Hoop voor jou overigens dat je een dergelijke ziekte nooit krijgt. Ik ben 5 jaar lang in een dergelijke instelling op bezoek geweest omdat mijn overleden lieve schoonmoeder aan deze ziekte leed en daar noodgedwongen zat. Het leed wat ik daar gezien heb dat wil je niet meemaken zelf. Ik ben 59 jaar en sta nog, gelukkig, midden in het leven. Heb 34 jaar bij een bank gewerkt. Kreeg ontslag door reorganisaties. Drie jaar de tijd genomen om uit te rusten en me laten omscholen tot beroepschauffeur. Wat vele 50 plussers niet is gelukt om aan een baan te komen is mij wel gelukt. Ik ben al weer ruim drie jaar aan het werk. Dus van dementie is bij geen sprake. Heb heel veel levensvreugde en heb heel veel gereisd in mijn leven. Menigeen kan daar een puntje aan zuigen.

Gast
Joris Mul
oktober 4, 2020 11:08

Xxxx Hoe lang bent u al impotent? Fijne zondag, ik zal voor u bidden.

Gast
Joris Mul
oktober 4, 2020 11:07

@xxxx Rare snuiter xxxx, bent u reeds zwaar dementerende? Ik vermoed helaas van wel. U bent van het pad af. Het spijt mij welzeker. U weet niet meer wat u schrijft. Het is een wirwar aan emoties welke u schriftelijk uitbraakt. Dementie komt in golven, uw eindstation is bereikt: uitstappen dus. Vaarwel

Gast
Xxxx
oktober 4, 2020 11:02

Duco van Deugen. Er zijn genoeg jongeren die de tijd al verloren zijn doordat ze: zijn neergestoken, want dat is tegenwoordig ook “mode” iemand aan het mes rijgen. Of ze verongelukken of door ziekte. Er zijn er genoeg die nooit 73 zullen worden. Voorbeelden te over.

Gast
Xxxx
oktober 4, 2020 10:54

Ik vind Catherine een topvrouw! Ruimdenkend,intelligent, goed stel hersens anders sta je niet zo lang en ze vele jaren in de schijnwerpers. Ze wil ondanks haar 73 meedoen in deze maatschappij. Chapeau voor Catherine! Menige senior mag daar jaloers op zijn!

Gast
Duco van Deugen
oktober 4, 2020 10:51

Op die leeftijd heb je ook geen tijd meer te verliezen natuurlijk…

Gast
Xxxx
oktober 4, 2020 10:46

Het gezegde: Op een oude fiets moet je het leren, is er niet voor niets.

Gast
Xxxx
oktober 4, 2020 10:44

Beste mevrouw Joris Mul. Ik snap je reactie niet. Mag dat?

Gast
Merel
oktober 4, 2020 10:39

Niets nieuws onder de zon. Ze heeft het overigens ook al eens verteld in de podcast van Wilfred Guinee.

Gast
Joris Mul
oktober 4, 2020 10:31

@xxxx Waarom doe je zo bot tegen mij? Ik ben een gewone vrouw hoor, hoewel misschien Joris mannelijk klinkt. Ik heb je toch niks gedaan?

Gast
Xxxx
oktober 4, 2020 10:29

Joris Mul: ?

Gast
Joris Mul
oktober 4, 2020 10:26

@xxxx XXXX, doe niet zo mal, gij mallerd.

Gast
Xxxx
oktober 4, 2020 10:21

Quincy: normaal doen dat wil ik. Geen mensen belachelijk maken die toevallig ietsje langer op deze planeet rondlopen dan de gemiddelde jongere hier. Sommigen willen hier hun afkeer laten blijken omdat ze zelf zwaar gefrustreerd zijn. Die zgn jongeren moet nog maar zien 73 te worden. Kijken of ze nog zoveel praatjes tegen die tijd hebben.

Gast
Xxxx
oktober 4, 2020 10:17

Jan dan wordt je dat toch lekker.

Gast
Quincy
oktober 4, 2020 10:15

@xxxx, wat wil je precies?

Gast
Xxxx
oktober 4, 2020 10:14

Catherine je bent toch maar mooi 73 jaar geworden en hoop nog vele jaren voor U. Laat ze maar lullen. Ze moeten zelf die leeftijd nog maar zien te halen. Is namelijk niet voor iedereen weggelegd.

Gast
Mevrouw Tiny Prikkeldraad-Kots- ter Spin
oktober 4, 2020 10:12

Samen met mijn megaturbo-vibrator, aangesloten op mijn uitermate vlijmscherpe slijptol en met mijn botte staafmixer wil ik graag een intieme lesbische SM relatie beginnen met Catharina Keyl, de drankzuchtig ogende nymphomane. Lieve Catharina, je houdt vast ook van mijn uitermate lange kurkentrekker, we schuiven gewoon de hele gereedschapskist bij je naar binnen. Dan een koperdraad naar het stopcontact en je kijkt eindelijk weer eens vrolijk. Tiny gaat jou oppeppen, schattebout van me, lieve sekssnoes. Tongkusjes van mij.

Gast
Xxxx
oktober 4, 2020 10:08

Waarom zou je op 73 jarige leeftijd geen sex meer mogen hebben? Met die leeftijd ben je nog steeds een mens met gevoel. Alles draait om jong zijn. Als je ouder wordt moet je je onderhand schamen en mag je blijkbaar niet meer meedoen in deze maatschappij. De mens wordt zo onderhand een minderwaardigheidscomplex aangepraat. Jong is IN oud is UIT. Te belachelijk voor woorden.

Gast
Jan de 💩
oktober 4, 2020 08:46

Catherine en sex , ik word er spontaan impotent van .

Gast
Rinus
oktober 4, 2020 07:02

Catherine lijkt me een vrouw die na eerdere sexdates nog van alles in haar onderbroekje heeft zitten: een wortel, een nog levende bromvlieg, de Gouden RadioRing 2019 van haar toyboy uit Soest … Het blijft hoe dan ook spannend.

Gast
Pakalu Papito
oktober 4, 2020 05:31

Ik wil best even langskomen Catherine, voor een potje ‘WTF ik kan niet geloven dat ik dat heb gedaan-seks’. Al helemaal als je een fijn Rolex horloge op je nachtkastje hebt liggen.

Gast
Erno-BE
oktober 4, 2020 01:37

Als ik zeg: 2 Unlimited – Let the beat control your body, waar denken jullie dan aan?

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
oktober 4, 2020 00:55

Iemand enig idee of Hazes z’n 10cc in Keyl zou willen achterlaten?

Gast
Dreetje Hazes ☑️
oktober 4, 2020 00:50

Ik zou haar doen!

Gast
M
oktober 4, 2020 00:42

Over missen gesproken zo lang hoeven jullie mijn altijd goed bekeken uiterst boeiende programma M niet meer te missen. Nog ruim 3 weken.

Gast
Wil van Bil
oktober 3, 2020 23:36

Misschien moet ze maar lezzebies worden.

Gast
Er ist wieder da
oktober 3, 2020 23:05

Wat is er mis met Keyl ff keilen?

Gast
anoniem
oktober 3, 2020 22:53

Seks is slechts een vermoeiende uitwisseling van lichaamssappen..
Of word ik oud? :-)

Gast
Carrie
oktober 3, 2020 22:52

Jeetje Petty Fart, kan je hier zelf nog om lachen? Het is wel richting niveau van een halve hersencel.

Gast
Dreetje Hazes
oktober 3, 2020 22:11

Katy Geyl ik kom er aan! Even Monique terug de keuken in stompen en dan spring ik in de auto

Gast
Pettie Fart
oktober 3, 2020 21:52

EN NU GING IK PLASSEN. SPOOT ZO MN KUT LEEG IN DE POT!!! HET SPETTERDE VANUIT DE POT TEGEN MIJN VENUSHEUVEL.

Gast
Ikke
oktober 3, 2020 21:47

Vreemd irritant mens, zoek op internet, misschien nog liefhebbers te vinden. Waarom moet dit rondgebazuind worden????!!

Gast
Lou de Lange
oktober 3, 2020 21:15

Ik word helemaal niet geil van Catherine Keyl!! Brrrrrr!!

Gast
Miriam
oktober 3, 2020 21:03

Dan huur je toch een kamer op de Wallen?

Gast
Dik Dildo
oktober 3, 2020 20:37

Zeg lekkere Keylebak hoeveel centimeter kan je nog hebben?

Gast
Curryworst
oktober 3, 2020 20:05

Mijn staaf is zo glad als het maar kan, plus in top conditie. M kan dat weten, veel ervaring heeft M daar mee.

Gast
Geer
oktober 3, 2020 19:32

Nou Pettie, daar houdt Goordon ook wel van, zo’n bruine staaf. En ik kan het weten

Gast
Pettie Fart
oktober 3, 2020 19:19

En ba dit bericht over mijn toiletescapades een aanvulling op mijn bericht van 16:00.

Die Dreetje houdt gewoon van verschrompeld vlees

Gast
Pettie Fart
oktober 3, 2020 19:12

LEKKER POEPEN. EEN DROL VANUIT MIJN ANUS, PLONS, ZO IN HET POTJE!!!!

EEN MOOIE BRUINE STAAF!!!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen