Eva Jinek vraagt Thierry Baudet naar trouwplannen

Eva Jinek probeerde Thierry Baudet gisteren in haar talkshow een beetje te ontdooien door te vragen naar zijn liefdesgeluk. Ze wilde van hem weten of hij nog gaat trouwen met zijn vriendin Davide. Dat was te zien in de uitzending op RTL 4. Thierry zat aan het tafel in het kader van Prinsjesdag, maar Eva was ook geïnteresseerd in zijn privéleven. “Dit is even off-topic hoor, maar ik begreep dat je ging trouwen. Is dat nu uitgesteld vanwege corona?“, vroeg ze aan de Forum-leider.

De politiek leider antwoordde instemmend. “Ja, Davide en ik wilden deze zomer gaan trouwen, maar mede vanwege corona hebben we dat uitgesteld. En nu zijn we ernstig aan het twijfelen geraakt door het gedrag van Grapperhaus. Hij zegt: ‘Ik ga gewoon trouwen, kan mij het schelen.’”

Door de Grapperhaus-bruiloft wil Thierry misschien ook gewoon gaan trouwen. “ Ik zelf begrijp dat wel, want ik geloof ook niet in al die coronaregels, maar ik vond het toch een beetje respectloos. Nu zijn we toch met elkaar aan het praten of we een vorm kunnen vinden om gewoon te gaan trouwen. We vinden het wel heel erg leuk om dat te gaan doen.”

Eva: “En met een vorm vinden bedoel je met z’n tweeën ofzo? Dat je geen risico loopt dat je met familie staat te knuffelen ofzo.”

Thierry: “Ja, ik vind dus: zolang de onzinnige regels er zijn – want ze zijn totaal onzinnig en irrationeel – vind ik wel dat ik me er in principe gewoon aan moet houden. Maar als de minister ook gewoon gaat trouwen, dan moeten wij dat misschien ook maar gewoon gaan doen.”

Gesandwicht

Vlak daarvoor kwam er bij Thierry geen lachje van af toen Eva vroeg naar zijn politieke vijand Henk Otten, waar hij naast zat tijdens het voorlezen van de Troonrede. “Je zat gesandwiched tussen Henk Otten en Henk Krol.

Thierry: “Ja, ik vond het niet zo belangrijk. Ik weet dat zij ook in de politiek zitten, allebei met geroofde zetels. Ja, god. Ik ben gewoon beleefd tegen iedereen, ik zeg ‘hallo’ en ik neem gewoon mijn plaats in. Verder moet je stil zijn en toen speelde ik een potje schaken af.”

Foto: RTL

83 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Simon Dekker
september 17, 2020 04:45

Oooh. Duidelijk, ik skip het terugkijken van deze. Koffietijd-niveau gekeuvel.

Gast
Binjamin, Israël.
september 17, 2020 01:46

Diep in het geheim is deze man de grootste antisemiet van de tweede kamer. Hij lijkt namelijk veel op zijn stemvee en zijn partij is moeilijk te infiltreren door zionistisch Nederland.

Gast
Rechtsrealist
september 16, 2020 19:07

G.ossip.

Ja kan wezen, maar dan gaan de stemmen op rechts eerder naar Baudet. VVD zal toch de grootste blijven vrees ik.

Gast
Corona-scam
september 16, 2020 19:01

@ pauper caransa.. corona is een hoax

Gast
G.ossip
september 16, 2020 19:00

@18.21 daar zal ik maar niet al te zeker van zijn,het kabinet heeft zwaar gefaald o.a met het Corona beleid,dat gaat hen enorme stemmen kosten,al zeggen de honden van de media anders,SP gaat ook groot worden denk ik,zij hebben zo ongeveer heel zorgend Nederland als kiezers,dat er klappen gaan vallen zien we maart volgend jaar.

Gast
Rechtsrealist
september 16, 2020 18:36

Azijnzeiker?
Want?

Gast
azijnzeiker
september 16, 2020 18:26

Zo te lezen is die rechtsrealist fake, met een slecht geheugen.

Gast
Rechtsrealist
september 16, 2020 18:21

Ach. Voor Wilders hoeft men i.i.g. niks meer te vrezen.
Die heeft zijn eigen glazen jaren geleden al ingegooid.

Gast
G.ossip
september 16, 2020 18:11

@17.54 over verkwanselen gesproken,heb merendeel debat gevolgd vandaag en moet zeggen dat VVD,D66,en Groen Links met die eer gaat strijken,Klaver is de grootste,dan komt onze Nationale Hobbit Dijkhof,en Jetten gaat Nederland helemaal gratis en voor niks aan Brussel geven.

Gast
Rechtsrealist
september 16, 2020 17:54

Wilders heeft Nederland juist verkwanseld.
Door lekker te polariseren. Zijn volk was ooit het volk wat voor problemen zorgde.

Gast
WEST
september 16, 2020 17:12

Heb de debatten gevolgd maar Wilders heeft wel in veel opzichten gelijk !De grootste kwibussen zijn juist die partijen/ ministers die Nederland verkwanselen,mee heulen met EU en de Marokaanse problemen wegkijken , en zich door activisten de lers laten lezen !

Gast
Rechtsrealist
september 16, 2020 16:53

Als we Nederland vooruit willen helpen moeten we weer gaan stemmen op echte Nederlanders. Niet twee kwibussen die ooit hierheen gekomen zijn door hun ouders e.d. Zoals Wilders en Baudet.
Had moeder Wilders besloten om in Indonesië te blijven hadden we nooit een Wilders in de kamer gehad…

Gast
Rechtsrealist
september 16, 2020 16:39

Baudet is een roeptoeter met niet Nederlandse achtergrond. In al die coronadebatten nauwelijks gezien. Had hij geen belang in.
Zijn Indo collega op rechts sprak trouwens schande van het gedrag van Grapperhaus. Dus een lijn zit er niet in op rechts qua oplossing van het coronavraagstuk.
Mijn stem krijgt hij niet.

Gast
Maup Caransa
september 16, 2020 16:10

Corona loopt wereldwijd weer snel op Rutte heeft het maar druk mee toch???

Gast
Maup Caransa
september 16, 2020 16:09

Corona is een is geen hoax armoedzaaier/bedelaar.

Gast
Corona is een hoax
september 16, 2020 15:55

Was= waren

Gast
Corona is een hoax
september 16, 2020 15:44

Haha het virus is nu op vakantie en toevalligerwijs is het straks met het griepseizoen weer wonderbaarlijk terug. Zogenaamd elke dag besmettingen, maar al maanden geen doden meer en ziekenhuisopnames. Ook na de protesten op de dam waar 10 duizenden mensen aanwezig was, geen enkel gevolg. Ik w8 nog op de 2de golf van hemelvaartsdag. Word wakker mensen. Corona is een hoax. Een plandemic.

Gast
Matthijs Zelf.
september 16, 2020 15:22

Baudet een complotdenker met hoogmoedswaanzin.

Gast
robb
september 16, 2020 15:22

Het gaat Baudet helemaal niet wat goed is voor Nederland , als de meerderheid zegt dat het wit zegt hij dat het zwart is zonder onderbouwing echt een dwaze leugenaar .

Gast
Maup Caransa
september 16, 2020 15:20

En nu zijn we ernstig aan het twijfelen geraakt door het gedrag van Grapperhaus, zegt de nicht.

Gast
Maup Caransa
september 16, 2020 15:06

Je bedoelt Baudett.

Gast
Wyatt
september 16, 2020 15:05

Wat een enge arrogante misselijke vent is het toch.

Gast
Maup Caransa
september 16, 2020 15:02

Waar is de schapeman moslim? het is arm schaap en bang als een wezel.

Gast
Bears’den
september 16, 2020 14:58

@ Sender

Wopke komt idd goed over en is een aanwinst voor de hedendaagse politiek..
Maar iemand (Baudett) wegzetten alleen om hoe hij praat of overkomt is ook weer zwak..
Ik vind dat we Fvd een kans moeten geven..

En ik wordt écht heel ziek met steeds weer dat zelfde riedeltje dat FvD racistisch is en wordt vergeleken met extreem rechts..
Als je nationalistisch bent, de grenzen wilt sluiten en je eigen land op 1 zet, betekent dat NIET dat je extreem rechts bent.. Het is wél het tegenovergestelde van de koers die we de afgelopen jaren hebben gevoerd en die voor veel mensen in dit land niet de juiste was..

Maar als FvD genoeg zetels weet binnen te harken in maart MOETEN ze Joost Eerdmans definitief binnen halen en hem belangrijk maken want dit is toch gewoon écht een vakman!

Hij weet waar hij over praat, is beschaafd én kan zich zeer goed verwoorden!

Thierry, lees je mee???

Zorg dat JOOST EERDMANS definitief naar de partij komt, dat is écht een aanwinst!

Op naar 17 maart!

Gast
Johan
september 16, 2020 14:58

Anymous 1

Klopt wat jij zegt heb ’t zelf mee gemaakt (ik woon in Uden ) was heel angstig heb veel ambulance en heli gezien op weg naar ’t ziekenhuis.
Hoop dat die ontkenners ’t zelf krijgen gaat die grote mond er wel af.

Gast
Maup Caransa
september 16, 2020 14:41

Wie zit mijn naam hier te verkrachten?

Gast
Caransa is een schaapje en slaaf van de roverheid
september 16, 2020 14:39

Als corona ontkenner aluhoedje moet je niet op deze site zijn hier wordt gehakt van je gemaakt.

Gast
Caransa is een schaapje en slaaf van de roverheid
september 16, 2020 14:31

Maup Caransa van mij ze ze die aluhoedjes bij elkaar op een onbewoond eland zetten.

Gast
Caransa is een schaapje en slaaf van de roverheid
september 16, 2020 14:30

Mensen kijk anymous1 heeft gelijk we moeten opletten met corona valt niet te spotten.

Gast
anymous1
september 16, 2020 14:17

Iedereen die denkt dat corona een hoax is raad ik aan de documentaire Veerkracht te bekijken. Of een revalidatiecentrum voor (ex) corona patiënten te bezoeken.

Gast
Caransa is een schaapje en slaaf van de roverheid
september 16, 2020 14:04

@ caransa.. als je niet doorhebt dat corona een hoax is dan zit je of zelf in het complot of je bent te dom om te poepen.

Gast
Maup Caransa
september 16, 2020 13:53

Het witte schaap Wilders draait zijn riedeltje ook weer af in de Algemene Politieke Beschouwingen.

Gast
Maup Caransa
september 16, 2020 13:19

Kunnen ze die aluhoedjes niet bij elkaar op een onbewoond eland zetten, het zijn maar een paar die echt gek zijn de rest zijn meelopers voor de lol.

Gast
Maup Caransa
september 16, 2020 13:16

Domme schapen Bill Gates zeker haha ook een aluhoedje.

Gast
By the way
september 16, 2020 13:02

Gelukkig bestond het gesprek uit veel meer inhoudelijke zaken dan in dit artikel geschreven.

Gast
Domme schapen
september 16, 2020 12:28

@dominucus.. de ic’s zijn leeg net als je hoofd. Corona is een hoax. De mensen die er liggen hebben allerlei andere aandoeningen. Wat zijn er toch domme mensen op deze aarde. Als je na 7 maanden nog niet doorhebt dat je keihard aan het lijntje wordt gehouden door de roverheid, dan verdien je het om onderdrukt te worden en ondergespoten te worden met vaccins.

Gast
Maup Caransa
september 16, 2020 12:27

De heer baudet is nog kinds die moet je nooit series nemen.

Gast
Maup Caransa
september 16, 2020 12:07

Jos hij leest wat Rutte voor hem klaarmaakt.

Gast
Jos
september 16, 2020 11:54

Toch wel schitterend. Dat baudet daar gewoon op zijn telefoon een spelletje zit te spelen. Dat hele prinsjesdag is toch ook 1 grote poppenkast. Willempie gaat even vertellen hoe nederland er voor staat. Terwijl hij met niks doen, miljoenen binnen harkt.

Gast
Teuntje
september 16, 2020 11:39

De Hypocriete Janknek met haar voorliefde voor Clinton moet lekker bij Boulevard gaan werken ga zelf trouwen vissekop met je ik ga winnen je bent al aan het verliezen

Gast
dominicusmaximuts
september 16, 2020 11:33

Xxxx is een schaap ….ga eens op een IC kijken. Doe eens! Ongelofelijk dom schepsel dat je bent.

Gast
anoniem
september 16, 2020 11:30

baudat Thierry

vraag aan evan jinek hoe het zit

met haar joint/drugs gebruik

anders mag peter r de vries het voor je vragen

mijn kinderen kijken niet meer naar eva / mag niet / eva geen goed voorbeeld voor tv

Gast
Maup Caransa
september 16, 2020 10:52

Jinek hoort thuis op1.

Gast
Jantje met de pet.
september 16, 2020 10:49

Ben JINEK RTL4 709.000 1.719.000

Gast
Ben
september 16, 2020 10:47

Als je kijkt naar eva engnek weet je dat t nog ff duurt voor ze een “burn-out” heeft. Mooi. Nog zo’n anti zw piet figuur die op de bek gaat.
Er kijkt geen hond naar haar gezwets. Echte kijkcijfers zijn iets meer als 250.000 kijkers.

Gast
Jantje met de pet.
september 16, 2020 10:40

De domheid regeert hier weer weer een alupetje.

Gast
Maup Caransa
september 16, 2020 10:29

Ik hou niet van die nichterij van Baudet.

Gast
Harry
september 16, 2020 10:28

@Xxxx is een schaap
Vergeet je aluhoedje niet op te zetten als je naar buiten gaat.

Gast
Xxxx is een schaap
september 16, 2020 10:23

@xxxx Word wakker man dom schaapje. Corona is een hoax van de farmaceutische maffia om miljarden te verdienen met de wereldwijde verkoop van vaccins. En jouw leider Rutte is slechts een puppet die zijn volk heeft verkocht aan de farmaceutische maffia bende.

Gast
Maup Caransa
september 16, 2020 10:20

Allebei met geroofde zetels? Wilders dan zetel mee van de VVD.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen