Rachel onthult op SBS 6: ‘Ik kocht mes voor zelfmoord’

Rachel Hazes loopt morgen hélemaal leeg in Schapenhoeden with the Stars, de allernieuwste BN’er-show van SBS 6. Op een gegeven moment vertelt ze zelfs over haar zelfmoordplannen en dat ze stiekem al een goed mes had gekocht. Dat blijkt uit een voorproefje in De Telegraaf. Terwijl Rachel aan het schapenhoeden is met Bram Moszkowicz, gaat de kraan volledig open: de weduwe vertelt ronduit over de meest duistere periode in het leven en dat ze er op een zeker moment écht klaar mee was.

Het is volgens SBS 6 een ‘diep gesprek’ geworden. “Het was op een gegeven moment allemaal te veel“, bekent Rachel bijvoorbeeld. “Ik zag geen licht meer aan het einde van de tunnel.”

Rachel wilde naar de hemel. “Ik heb rondgelopen met het idee van een zelfmoordpoging. Ik was moegestreden. Ik dacht: ’Ik ga naar mijn moeder.’ Het is een soort kortsluiting in je hoofd. De knop ging om. Ik heb er weken mee rondgelopen.

Bram Moszkowicz daarop: “Was het gepland? Was het opzettelijk, om even in mijn oude jargon te spreken?

Rachel onomwonden: “Ja. Ik heb twee weken van tevoren een mes gekocht. Ik heb contant betaald zodat ik niet getraceerd kon worden. Ik heb een brief aan mijn kinderen geschreven en ik dacht ’ik doe het in de badkamer, dan hebben ze er het minste last van als ze me vinden’.

Overigens moest diezelfde Telegraaf in 2017 nog rectificeren toen het had bericht over een zelfmoordpoging door Rachel. Ze zou in april van dat jaar een poging hebben gedaan door het slikken van een overdosis medicijnen, maar haar management noemde die verhalen ‘afschuwelijk’. De krant werd tot een rectificatie gemaand.

Schapendrijven with the Stars (echte naam Hek van de Dam) is morgen om 20.30 uur te zien op SBS 6.

Foto: SBS

39 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Gerda
augustus 22, 2020 10:04

De ouders van Rochel, pushte haar als kind al, om Andree Sr in te pakken en dat lukte.
Rochel heeft geprobeerd haar kinderen naar haar hand te zetten en dat mislukte.
Ze doet nog alle moeite het kapitaal wat Andree heeft achtergelaten groter te maken.Ze is in staat royalty’s te vragen aan haar eigen kinderen..
Haar beste vriendin ten gronde te richten..
En om medelijden op te wekken, gaat ze in een kliniek zitten. Mentale chantage noem ik dat..

Gast
Jopie Slim
augustus 21, 2020 16:45

Ze kan ook in een moeras springen, trekken ze haar over een paar duizend jaar er uit ziet ze er nog precies zo uit. VEENLIJK dat het is.

Gast
Margriet
augustus 21, 2020 15:28

Wie o wie zit er te wachten op weer een programma met lief en leed van uitgerangeerde B.N.’ers. Wat het voor programma ook is, ze moeten en zullen op tv komen om maar bekend te blijven. Mocht wandelen met schapen mislukken, kun je nog knuffelen met koeien of knuffelen met paarden proberen. Eieren rapen op een kippenfarm. Prei plukken of wortels bossen of appels plukken bij de boer. Mogelijkheden ten over.

Gast
Dikkie Dik
augustus 20, 2020 16:11

Een stanleymes lijkt mij afdoende Rachel!

Gast
Pettie Fart
augustus 20, 2020 16:00

Tuurlijk van pauperzender SBS, de zender die niks liever doet dan de H6 clan aan de anus likken. Dag in, dag uit plaatsen ze elke stinkende scheet uit de koker van deze kutfamilie op hun site, zichzelf aftrekkend en vingerend dat ze deze familie weer hebben kunnen pleasen met aandacht geven.

Gast
JAME
augustus 20, 2020 15:29

haha een mes voor zelfmoord, alsof je niet een random keukenmes kon pakken.
Zielige aandachttrekkerij van een talentloos persoon.

Gast
Tina
augustus 20, 2020 14:41

Rachel, meid, je kocht een mes voor zelfmoord? Was er geen geschikt bestek in huis te vinden?

Heus, ik heb met je te doen. Al op je veertiende moest je van je moeder krom gaat staan voor die walgelijke drankzuchtige vetklep. Ja, daar zou ik ook een psychisch wrak van zijn geworden.

Geloof me, er zijn betere manieren om jezelf pijnloos van kant te maken. Maar doe het voor je zelf, niet om andere mensen te beschadigen. En praat er ook niet over op teevee of tegen de bladen.

Gast
chris?
augustus 20, 2020 12:20

Goed stel voor de bokkenwagen

Gast
Teuntje
augustus 20, 2020 11:55

De Golddigger kreeg een koekie van eigen deeg andere kinderen van Hazes Sr. mochten niet een cadeau geven aan Hazes Sr van de heks Roggel ze heeft alles in gezet om de kinderen niet meer met oude Hazes in contact te brengen ze was bang dat zij ook geld kregen na de dood van de oude baas Ze is gek op geld en heel geraffineerd Hazes Jr had ze verboden om met Monique om te gaan ivm met het geld wat Monique zou krijgen …..gaat bij die gestoorde alleen om geld en nu een zielig verhaal vertellen ..ze was 13 toen lag ze al in bed met Senior doortrapte muts

Gast
raam
augustus 20, 2020 11:50

sorry hoor

soort zoekt soort

rachel is de de domste en lelijkste vrouw

van de wereld

na de dood van andre

hoe lang

gewacht voor nieuwe realtie

hoe lang heeft het geduurd

nu zielig doen

soort zoekt soort

bram al draagt een aap en gouding ring

ga poepen

2 lelijke rattennnnnnnnnnnnnn

Gast
Antonios
augustus 20, 2020 11:03

Eten snijden doet ze in ieder geval niet met dat mes godsamme wat is Rachel eng mager geworden

Gast
🗣(wordt vast verwijderd...)
augustus 20, 2020 10:49

Toen Bram nog advocaat was, en regelmatig cliënten bezocht in de Haarlemse Koepelgevangenis, vereerde hij altijd de nabijgelegen Rosse Buurt met een bezoekje. De meisjes prezen hem om zijn gulheid.

Gast
Hans
augustus 20, 2020 10:31

Met alle media aandacht voor dit programma en omdat rtl 4 nog niks nieuws uitzend
Gaat dit uiteraard scoren de 1e aflevering . Zo als veel programma’s op 6 de afgelopen jaren zakt het daarna elke week.

Gast
BJRV
augustus 20, 2020 10:29

…Maar door de dronkemans teksten uit die café muziek van oude dré op volle sterkte aan te horen 3×72 uur lang ben ik nu genezen verklaard!

Gast
Kees
augustus 20, 2020 10:22

André zei al, mijn moeder is knettergek en keihard.

SBS geniet daarvan. Kijken hoe dit afloopt.Familie met geld maar gezelligheid en geluk ver te zoeken.

Gast
Peter V. de Reis
augustus 20, 2020 10:14

Wat een huilverhaal. Een mes gekocht? Wat een BS, ze heeft echt wel een mes in de keukenlade hoor. Pfff… zo klaar met die BN’ers.

Gast
KloKlo
augustus 20, 2020 10:10

Met een mes duurt het nog wel een tijdje voor je doodgebloed bent kan je toch beter een zelfmoordpil bestellen online, of voor een trein springen dan ben je opslag dood.

Gast
Bart
augustus 20, 2020 10:03

Wel triest om je verhaal te doen in een programma waar je voor betaald wordt.
Hoe diep gezonken ben je dan.

Gast
Garry glamour
augustus 20, 2020 09:56

Rachel wil weten , hoe groot is Bram ge-schapen .

Gast
Suckerpunch, de enige en de ekte!
augustus 20, 2020 09:37

Tijd dat Rachel gedwongen opgenomen wordt; wat een gevaar is dit mens. Zo brengt ze mensen nog op ideeen…

Lock her up lock her up!

Gast
Kees
augustus 20, 2020 09:30

De orde van advocaten bleek gelijk te hebben.

Hij is niets veranderd. Alles voor geld.Heel diep gezonken.

Gast
Paul
augustus 20, 2020 09:21

Ik kocht een mes voor zelfmoord? Werkelijk? Geen mes in huis?

Gast
Wie in z'n eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid bij een ander niet!
augustus 20, 2020 09:21

Ik dacht, ik ga naar m’n moeder. Hahaha, daar had zo toch ook al ruzie mee?

Gast
Liefhebbende Moeder
augustus 20, 2020 09:20

Rachel Hazes is een echte liefhebbende moeder.
Bram Moskofiets leeft samen met een stiefmoeder.

Gast
o.p. lichter
augustus 20, 2020 09:16

Ik dacht dat het dieptepunt al was bereikt bij sbs maar het kan toch altijd weer erger met dit programma , ik begrijp niet wie al die troep nou verzint .

Gast
Dreetje H.
augustus 20, 2020 09:12

Lofe yoe, Raggel.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
augustus 20, 2020 09:11

Best wel triest als je zelfs zelfmoordverzinselen nodig hebt om maar aandacht te genereren.

Gast
Robert
augustus 20, 2020 09:11

Ja als je zo een programma maakt moet je wel een beetje drama erin gooien.
Vraag me af wie hier naar gaat kijken, te triest voor woorden.

Gast
scott_0
augustus 20, 2020 09:04

Heeft ze geen keuken? Of liggen daar enkel lepels en vorken?

Gast
Arseen
augustus 20, 2020 09:04

Bram, lol.
Ja die ouwe, mislukte zemelaar moet toch ook iets.
Hoe ver kun je zinken?
Overigens (kan aan mij liggen) maar een ‘diep gesprek’ beste MC mensen?? Ik dacht dat men spreekt van een ‘diepgaand gesprek’.
Een brief aan haar kinderen?? Alles weer koek en ei ? Of die kinderen nog snel even opzadelen met een lading verwijten en verdriet?

Gast
Falco Buteo
augustus 20, 2020 09:00

Lekker luchtige TV zo op de vrijdagavond.

Gast
Guttegut
augustus 20, 2020 08:56

Zou Rachel weten dat je in iedere Action, Blokker, Hema een mes kan kopen? Mocht ze er nog 1 willen, dan heb ik er ook nog 20 in de keukenla liggen.

Gast
Jahl
augustus 20, 2020 08:50

Niet getraceerd kunnen worden? Vanwege het kopen van een mes? Ehm, daar zou toch geen hond naar kraaien?

Gast
Tycho Graagnat
augustus 20, 2020 08:47

Naar de Hemel??
En dacht ze daar terecht te komen deze list en bedrog dame die nu ineens een programma kan maken??
In het progromma doet ze de uitspraak ( op zijn Rachel’s): Ik heb nog nooit een schaap gezien. Lachen.
Zij is het zelf het domme schaap die onterecht meent het zwarte schaap van de familie te zijn.
In werkelijkheid is ze aandachtvragend geldvrouwtje met enkel basisschool.

Gast
Annie van Achteren
augustus 20, 2020 08:43

Gaat niks verloren aan die familie. Eentje minder is altijd beter

Gast
Koos
augustus 20, 2020 08:39

Paul
do 20 aug 2020 om 8:37

En dat is het enige waar het jou om gaat, dat RTL kijkers verliest? Zielig…

Gast
Paul
augustus 20, 2020 08:37

Het trekt altijd kijkers weg bij RTL

Mijn voorkeur gaat naar de slimste mens vrijdag.

Gast
Fox Mulder
augustus 20, 2020 08:34

Aandachttrekkerij van lik me vessie.

Iemand koffie?

Gast
Koos
augustus 20, 2020 08:31

Dit programma is op SBS 6, daarom zal Paul het vast weer geweldig vinden!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen