Gijs in Jinek: ‘Mensen boos over beelden relmocro’s’

Gijs Rademaker, het gezicht van het opiniepanel van EenVandaag, merkt dat er bij veel mensen ergernis heerst over de beelden die in de (social) media circuleren van rel-Marokkanen in wijken van Utrecht en Den Haag. Dat zei hij gisteren aan tafel bij Eva Jinek. Gewone mensen die in gewone wijken worden geconfronteerd met migratieproblematiek ergeren zich er vaak aan dat daar in de media met enorme omwegen over wordt gepraat. Ook Op1 en Jinek waren maandag politiek correct.

Gijs durfde het beestje wél bij de naam te noemen. Eva stipte aan dat er bij de politie in Utrecht grote onvrede heerst over de aanpak van de rellende jongeren. Na één dag staat al het tuig alweer op straat.

Eva: “Is het ook een sentiment dat breder leeft in de samenleving? Van: die gasten flikken dat en vervolgens kunnen ze weer vrij rondlopen.”

Gijs denkt dat de beelden in de media vooroordelen over Marokkanen bevestigen. “Het bevestigt denk ik ook een vooroordeel van veel mensen dat Marokkaanse jongeren, Nederlands-Marokkaanse jongeren, rellen en dat ze ermee wegkomen.”

Ze komen er niet mee weg omdat ze Marokkaans zijn, benadrukt Gijs. “Zij komen er natuurlijk net zo goed of slecht mee weg als autochtone jongeren.”

Frustrerend

De Nederlandse cultuur is er nou eenmaal één van pappen en nathouden, meent hij. “Het is eerder zo dat er in de Nederlandse samenleving een reflex zit, van: dit soort jongeren hebben het moeilijk en die moeten we helpen. Als je dan als agent tegenover zulke jongeren staat, dat lijkt me heel frustrerend.”

De beelden van de relmocro’s zullen volgens Gijs worden gebruikt in de politieke campagne die eraan zit te komen. “Die campagne gaat beginnen. Ik ken wel een paar partijen die dit natuurlijk centraal koppelen aan het thema integratie en hier de campagne mee in gaan.”

Foto: RTL

66 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Romeo de Mepper
augustus 22, 2020 12:32

Twee relmocro’s kregen klappen van de ME. De ene droeg een lange blonde vlecht en de andere had een bloemetjesjurk aan en droeg een bril.
Het was bij de Hofvijver. Wollah! Ik zzweer het je.

Gast
Yolo
augustus 21, 2020 03:18

@Permin

Lol, ga je nou echt corona met de Spaanse griep vergelijken, waarbij het sterftecijfer onder jongeren vele malen hoger was? Ergens trouwens bewijs dat er een verplichting in Nederland was? Wel grappig dat je nu een periode noemt waarin het fascisme begon op te komen.

Gast
Chelsey
augustus 20, 2020 21:11

Fortuyn had het op nette wijze afgehandeld, ware het niet dat zijn plannen never nooit hebben gestrookt met het toen al bij de elite bekende plan van globalisering. Men was al bezig met uitzetten van plannen en men werkte reeds toen al aan de voorbereidingen van het Europa wat wij nu kennen. Zo ook zijn de plannen nu al bij de elite reeds bekend en wordt er nu ook gewerkt aan een verdere vervolmaking daarvan. In die situatie bevinden wij ons thans! Achteraf bezien is het niet wereldvreemd dat hij niet verder mocht gaan, hij roet in hete eten van de de elite hebben gegooid als hij in leven gelaten zou worden! Wijlen Theo van Gogh en vele anderen die sceptisch waren voor wat zijn dood aangaat zouden het weleens bij het rechte eind gehad kunnen hebben. Het oplossen van de problemen in Nederland door wijlen Pim Fortuyn waren voor de elite van onderschikt belang! Een geschiedenis les voor diegenen die daar acht op slaan, en die in deze huidige tijd parallellen zouden kunnen ontdekken met de huidige politieke situatie in heel de wereld!

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
augustus 20, 2020 20:44

Fortuyn is voor niks gestorven. Zo lang dit gezeik al en in de tussentijd niks maar dan ook niks verbeterd. We zijn rijk ondanks onszelf, niet dankzij.

Gast
Jaja...
augustus 20, 2020 20:42

@Chelsey

Het aantal ettertjes is procentsgewijs niet eens zo hoog. Maar schreeuwers/relschoppers komen nu eenmaal eerder en uitgebreider in het nieuws.
Mijn voorstel: minder media-aandacht, meer duidelijkheid vanuit de eigen bevolkingsgroepen dat dit niet helpt om tot acceptatie te komen, bv door bekende import-Nederlanders en ja… misschien toch strenger straffen.
Waar blijven de ouders van de relschoppers, wat doen die?
En waar blijven de goedwillende imams? Vragen, vragen, vragen…

Gast
Chelsey
augustus 20, 2020 20:04

Zou het nou echt zo zijn dat aan het Marokkanen probleem niets te doen is omdat er geen voldoende mankracht bij de politie is?! En dat ze de volgende dag gewoon weer de straat op worden gestuurd omdat ze nergens opgesloten kunnen worden?! Je kan zo’n wijk toch gewoon ook in lockdown zetten en afsluiten van de buitenwereld om het met hulp van militairen in burger te gaan bewaken?! Het lijkt er steeds meer op dat die domme leeghoofdige hang Marokkaantjes zichzelf natuurlijk gewoon maar weer handig voor het zoveelste karretje (ditmaal natuurlijk het corona-karretje) laten zetten, om voor de benodigde reuring te zorgen om de noodzaak van allerlei nieuwe extra regelgeving versneld te kunnen doorvoeren die straks in het hele land kunnen gaan gelden in verband met een noodverordening.

Gast
Permin
augustus 20, 2020 19:42

Calimero Yolo, tijdens de Spaanse griep werden er ook mondkapjes gedragen. Was dat het begin van fascisme? Ga een complottheorie verzinnen, joh! Want dat is wat jullie doen, domme theorietjes verinnen en er dan zelf in gaan geloven. Straks kom je me nog vertellen dat de aarde plat is!

Gast
Ome Cor
augustus 20, 2020 19:31

Baudet is een landverrader die zich inlaat met duistere Russische figuren om het voortbestaan van Europa en dus ook Nederland te ondermijnen.
Hij is er eentje van het kaliber die de geschiedenisboeken in wil als martelaar.
Achter dat schijnheilige gezicht zit een heel eng mannetje verscholen; en weer lopen er drommen schapen achteraan omdat het zogenaamd acceptabel rechts is.
Oppassen met dat mannetje en zijn retoriek.

En let wel: ik ben ook niet blij met hoe Europa functioneert en hoe wij in eigen land problemen aanpakken maar deze deuger deugt niet.

Gast
Yolo
augustus 20, 2020 19:28

@Permin

Lees even een geschiedenisboek, dan zie je hoe fascisme begint. Niet dat jij dat kan begrijpen met je halve hersencel.

Gast
Donald Dumb
augustus 20, 2020 19:11

Chelsey. Gaat toch niet gebeuren.
Sowieso was die Baudet nagenoeg onzichtbaar tijdens de coronadebatten e.d….

Gast
Chelsey
augustus 20, 2020 19:06

Het zal ongeveer hetzelfde verhaal gaan worden zoals in The USA met Trump!

Gast
Chelsey
augustus 20, 2020 19:05

Ook al zou PVV of FVD winnen, de uitslagen zullen dat nooit gaan aantonen omdat in deze tijd te gevaarlijk is voor het voortbestaan van het land als die partijen aan de macht gaan komen, daarom zal dat niet gebeuren! (Het wordt gewoon slim tegengehouden!)

Gast
Donald Dumb
augustus 20, 2020 19:01

Frans.

Dat zullen we nooit weten, want het scenario wat je beschrijft gebeurt niet. Zeker wat betreft PVV. Die heeft eens de kans gehad te regeren maar daarin gefaald…

Gast
Chelsey
augustus 20, 2020 19:00

… op dezelfde voet verder te gaan ..

Gast
Chelsey
augustus 20, 2020 18:59

Dan komt een coalitie leger onder aanvoering van Duitsland en Frankrijk de boel zuiveren in Nederland van alle tegenstanders van Europa om vervolgens op dezelfde foet verder te gaan ten eerste richting 1 Verenigde Staten van Europa! Het is of corana met bijbehorend coronacrisis en maatregelen in de aanloop daarnaar, of een burger oorlog dat eventueel kan gaan uitmonden in een groter oorlog! Er moet iets gaan veranderen linksom of rechtsom!

Gast
Frans
augustus 20, 2020 18:49

Stel dat forum of de PVV de grootste wordt en Thierry of geert wordt minister president dan kan die linkse terreur troepen dat niet normaal accepteren en volgt er een burgeroorlog !!!!!

Gast
Permin
augustus 20, 2020 17:35

Boehoehoehoehoe, “fascistische maatregelen”! Als je wilt weten hoe een verwend, gepamperd nest klinkt dat nog nooit enige echte tegenslag heeft ervaren, moet je naar Momo luisteren. Ach, wat heeft het arme calimerootje het slecht.

Gast
Donald Dumb
augustus 20, 2020 17:22

Momo.
Daar verzetten de jongeren zich ook tegen…
Die zijn die maatregelen ook zat…

Gast
Momo
augustus 20, 2020 17:18

@HBaz

Mensen die zich verzetten tegen fascistische maatregelen zijn wel wat anders dan een bepaalde groepering die voortdurend de crimineel uithangt.

Gast
HBaz
augustus 20, 2020 16:42

Heb net dat filmpje ook gezien over al die Marokkanen van de actiegroep Viruswaanzin die Den Haag weer op stelten hebben gezet. Onverbeterlijk.

Gast
Cees
augustus 20, 2020 14:43

Wie is Gijs? Die leuke jongen die in 1 vandaag wat dingetjes mag voorlezen?

Gast
Meneer de Uil 🐦
augustus 20, 2020 14:10

Een criterium om iemand staande te houden, zou kunnen zijn: de mate van beleefdheid (of het gebrek hier aan) in de respons, wanneer een agent iemand gewoon iets vraagt.

Gast
Momo
augustus 20, 2020 13:48

Dat is niet de “Nederlandse” cultuur, maar de “linkse”.

Gast
joost
augustus 20, 2020 13:02

Gijs Rademakers, dat rare eenzijdige linkse mannetje, die ons toespreekt alsof hij een soort dominee is met die zwaaiende handjes van hem, alsmede “zijn panel een vandaag”, is zo verschrikkelijk eenzijdig en partijdig,dat ik dit panel een soort promotie programma vind voor de linkse partijen.
Dit panel zou verboden moeten worden, omdat het de kijkers wil beïnvloeden met hun nagemaakte vraagstelling en die ook anders uitleggen, zoals het hen uitkomt.
Ook zou dit panel niet in de toekomstige verkiezingen ons mogen informeren en daarvoor het instrument de NPO gebruiken wederom ons te kunnen beïnvloeden.
Ik vertrouw dit panel voor geen meter. Wie zijn dan die stemmers ? Zijn die b.v. lid van een politieke partij etc. etc. Zonde van ons belasting geld die NPO met dit panel.>

Gast
robb
augustus 20, 2020 11:46

Geert :Alles moet van twee kanten komen daar heb je gelijk in ,ik zeg alle Nederlanders omdat ik geen verschil maak in ras of kleur ,verder is mijn ervaring dat ik vaak liever iemand met een kleur heb die zijn beleefder en werken hard zonder te klagen ,onbekend maakt onbemind is het spreekwoord .

Gast
Pieter
augustus 20, 2020 11:46

Het wegkijken is al zo lang gaande. Natuurlijk hebben we al heel lang een ernstig Marokkaneprobleem. Er komt veel tuig uit deze parasieten problemen gemeenschap. Ze ontkennen alles, de ander krijgt de schuld, ze hebben nooit iets gedaan, ze trekken gelijk de racismekaart en slachtofferkaart. Ze discrimineren anderen op grote schaal, Jo d en, ho m o’s Blanke Nederlanders, vrouwen enz.
Het is doodeng dat zeer incompetente Groen Links bestuurders aan de knoppen zitten. Groen Links bestuurders leiden ons naar de afgrond.

Gast
Teuntje
augustus 20, 2020 11:45

Leger in zetten en water kanonnen weg met die relzooi

Gast
Knepp Veldklaroen
augustus 20, 2020 11:33

Politiek heeft de blanke autochtoon verwaarloosd ten faveure van immigranten. Waar lees of hoor je van maatregelen tegen corona bij de niet aflatende stroom gelukszoekers die hier wekelijks met busladingen tegelijk binnenvallen in de open armen van links????? Een omaatje die haar man een handje geeft wordt meteen geïntimideerd door een stel uit de goot getrokken, bij gebrek aan beters, het moet maar hiermee BOAatjes

Gast
Knepp Veldklaroen
augustus 20, 2020 11:27

In de grote steden wonen niet- volgens links dus wel- alleen maar onderdrukte, lieve allochtonen, schattige hipstertjes en milieubewuste meisjes! Gemeentes laten het op een beloop gaan, stellen nietsvermoedende burgers aan gevaar bloot, dikdoenerij en nep daadkracht van; ‘ Komt TERUG van vakantie!’ En dan gebeurt er….. niets! Zou als inwoner bij de gemeenteraad verkiezingen nog wel eens nadenken of stemmen op die kraak noch smaak, bleke, kleurloze, vega vrouwtjes die helemaal idolaat zijn van afrikanen en moslims wel zon goed besluit is!!

Gast
Geert
augustus 20, 2020 11:21

@robb, Het probleem zit helemaal niet bij de Nederlanders, ze hebben zich zelf tweederangs burgers gemaakt door hun gedrag en instelling en als ik een bedrijf zou hebben dan zou ik ook voorzichtig zijn om een Marokkaan aan te nemen, ze hebben vaak niet een goede werkinstelling en waarom zou ik mijn bedrijf daar aan willen blootstellen en daarmee een risico willen lopen. Ik ga dan liever voor veilig en zoek een blanke werknemer uit.

Het is het kip en ei verhaal en daarom nogmaals alleen zij kunnen zelf hun gedrag en instelling wijzigen zodat ze wel een goed leven kunnen leiden dat heeft veel meer invloed op hun leven dan dat wij Nederlanders hebben. Overigens zie jij deze Marokkanen niet als Nederlanders wat natuurlijk raar en fout is, je hebt een vreemde denkwijze robb en riekt naar racisme zonder dat je het door hebt, daarbij kijken de meeste Nederlanders niet naar kleur of ras maar naar gedrag en instelling.

Een goed begin begint bij jezelf dus wie zich aangesproken voelt doe er wat aan en begin vandaag nog aan je zelf te werken en block die foute gedachtes over blanken uit je hoofd want het gaat je niet verder helpen in het leven.

Groetjes,
Geert

Gast
Ikke
augustus 20, 2020 11:20

Zo ongeveer iedereen werkt, kids worden aan hun lot over gelaten of en ander zorgt er voor, oma, opa, wordt de situatie toch anders. Straffen slaan hier in het land nergens op. Politie is voor een groot deel opgedoekt, niet meer nodig, dachten ze. Moeten terug in de tijd. Meer respect en ouders die strenger optreden. Betere begeleiding, jongeren motiveren. Werk genoeg te doen!!

Gast
Anti-racist
augustus 20, 2020 11:14

@Geert
Het heeft geen zin iets uit te leggen aan een racistische nitwit die in elke blanke een (koloniale) racist ziet en vindt dat elke Afrikaan een slachtoffer van slavernij en kolonialisme en racisme is.

Gast
Piepmuis
augustus 20, 2020 11:12

Stem bewust…stem PVV of FVD ..

Gast
robb
augustus 20, 2020 11:07

Het probleem ligt bij ons zelf alle nederlanders , iedereen wil graag werken geld verdienen en normaal leven opbouwen , helaas zetten we vaak de niet blanken aan de zijkant , moeilijk een baan krijgen vanwege kleur en naam dan creeer je een groep mensen die zich gaat afzetten , als er dan ook nog politieke partijen zijn die die mensen als tweede rang burgers neerzet dan verbaast het mij dat het nog zo lang rustig is gebleven .

Gast
Geert
augustus 20, 2020 10:54

@henkingrid, daarbij heb je weinig kennis van historie, misschien moet je dit filmpje eens kijken, alsof wij de enige waren in de wereld historie die andere landen binnen vielen, het is iets van alle tijden en van alle culturen, nationaliteiten en etniciteiten en wen er maar aan want het gebeurt tot op de dag van vandaag https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0

groetjes,
Geert

Gast
Geert
augustus 20, 2020 10:46

@henkingrid, de Romeinen hebben ons bezet, de Oostenrijkers, de Spanjaarden, de Duitsers etc.. Ons land vernietigd, leeggeroofd en geterroriseerd maar wij zeuren daar toch ook niet meer over. Ondanks alles wat we mee gemaakt hebben zijn we een goed, rijk, welvarende, gelukkig land en dat komt door onze cultuur en instelling, schouders eronder, hard werken, normaal doen (want dan doe je al gek genoeg), positief wezen en vooruit kijken. Als die culturen eens stoppen met zeiken over slavernij en kolonialisme (wat fout was door ons dus begrijp me niet verkeerd) en eens vooruit kijken dan hebben ze 100x meer kans op een prachtig leven dan altijd maar in het verleden blijven hangen, het slachtoffer blijven uithangen helpt je niet verder. Dat betekent overigens niet dat je het moet vergeten wat er gebeurt is maar stap er over heen en kijk naar de toekomst want van het verleden wordt je niet gelukkig of rijk of welvarend of gelukkig.

groetjes,
Geert

Gast
Anti-racist
augustus 20, 2020 10:41

@Henkingrid
Je bent een racist. In plaats van het neutrale woord blank gebruik je het positievere en racistische woord ‘wit’. Wit betekent onschuld, vrede, sereen, wijs. Denk aan nitwit, niet-wit betekent dus niet wijs.

Gast
Geert
augustus 20, 2020 10:37

@Richard, precies, de reden dat er ooit landen gevormd zijn is omdat gelijk gezinden bij elkaar wilden wonen zodat ze zich fijn en veilig konden voelen en zich zelf konden zijn met gelijk gezinden. Als je hier een cultuur aan toe voegt die in vele opzichten het tegenovergestelde is dan vraag je om problemen, als de politiek dat nou eens een keer zou snappen en wat historisch besef zou hebben dan zou het nog goed kunnen komen.

groetjes,
Geert

Gast
henkingrid
augustus 20, 2020 10:35

@Geert:
“De beste, rijke, meest welvarende, gelukkigste en veilige landen zijn landen waar met name de blanken de meerderheid hebben, denk daar maar eens over na hoe dat nou komt.”
Wat denk je van de rijkdom die opgebouwd werd door kolonialisme? De sporen die deze landen hebben achtergelaten is bijvoorbeeld nog steeds te merken aan de vele afschuwelijke stammenstrijden in Afrika. Nadat vele Afrikaanse landen werden leeggeroofd, vertrokken deze witte (a.u.b. geen blank, dat is teveel eer) mensen z.s.m. van de bezette gebieden. Om toch een verdeling te maken, hadden deze witte overheersers gewoon linialen gepakt en strepen op het Afrikaanse continent aangebracht. Het slaat natuurlijk nergens op gebieden met een liniaal te verdelen. De grenzen van vele volkeren werden door deze witte leeghoofden bepaald. En tot op de dag van vandaag zijn er hierdoor nog vele afschuwelijke slachtpartijen. Bedankt maar de “welvarende, gelukkigste en veilige landen” maar hiervoor. Geert, slaap lekker.

Gast
Richard
augustus 20, 2020 10:34

Zolang mensen niet in willen zien dat je twee culturen die zo veel verschillen, niet kunt mixen….. tsja….

Gast
maika
augustus 20, 2020 10:34

Probleem is een beetje dat het pluimage was van allerlei nationaliteiten maar laten we duidelijk zijn het was 90% allochtoon. Dus niet alleen Marokkanen maar ze waren wel weer oververtegenwoordigd in die 90% procent. Het niet benomen is dus fout, zo lang je het beestje niet bij de naam noemt en bekijkt wat er aan ten grondslag ligt zal je het nooit kunnen oplossen. Als ik een probleem heb met mijn auto kijk ik wat de oorzaak is en dan pak ik het bij de kern aan en ga niet een beetje om de hete brij heen draaien want dan krijg ik die auto nooit aan de praat. De kern voor dit probleem met die ‘jongeren’ is cultuur, geloof en opvoeding maar dat zijn meteen weer van die dingen waarvan woke links sjw politiek van vindt dat je daar niks over mag zeggen en dus gaan we dit nooit oplossen.

Gast
Sapperdeflap zeg!
augustus 20, 2020 10:29

Het is inmiddels duidelijk dat een aanzienlijk deel van het relschoppende tuig een ‘bepaalde afkomst’ heeft. Maar wat maakt dat uit? Tuig is tuig, ongeacht afkomst en mag van mij keihard en effectief worden gestraft. Extreem rechts wijst altijd bepaalde bevolkingsgroepen aan als zondebok, zodat maar mensen die hun gezond verstand laten spreken, weten wel beter

Gast
Geert
augustus 20, 2020 10:28

Oh en als we dan toch bezig zijn, die hele blm is ook een gedrocht. Laat ze maar eens stoppen met elkaar te vermoorden en de blanke medemens. Kijk naar Amerika, London, Marseille etc, overal zie je de zwarten elkaar afmaken en de blanken het leven zuur maken. Wanneer gaan wij eens rellen en demonstreren zodat dat het tuig onze kinderen niet meer vermoord. De cijfers puilen uit van dit soort figuren maar wel het hardst schreeuwen als er een keer een zwarte aangepakt wordt tijdens een arrestatie. Er worden meer blanken gedood door politie in Amerika dan zwarten bij ongewapende arrestaties. Verhoudingsgewijs wel meer zwarten maar ja die overspoelen ook de criminaliteitscijfers dus niet zo gek dat de kans groter is dat je in aanraking met de politie komt en gedood kan worden.

Ze doen het zich zelf aan, als je je gedraagt, naar school gaat en gaat werken komt je leven van zelf goed dat geld voor zwarten en blanken. Stop met slachtoffer spelen en ga wat nuttigs doen met je leven.

Groetjes
Geert.

Gast
henkingrid
augustus 20, 2020 10:23

Over het algemeen hebben ouders van de Marokkanen geen grip op hun eigen kinderen. Vaders zijn vaak te laf om hun eigen kinderen op aan te spreken en maken zich meer drukte om wat de moslim gemeenschap over hem denken. Door vrouw en kinderen te onderdrukken krijgen zij aanzien van hun geloofsgenoten en deze sulletjes van mannen zullen heus niet laten merken dat zij geen zeggenschap thuis hebben. Liever naar de moskee om aanwezigheid te laten zien, dan werken aan een betere aansluiting bij de Nederlandse gemeenschap en samenleving.

Gast
Wapenstok
augustus 20, 2020 10:22

De politiek durft het niet te benoemen,dat het marokkanen tuig is.
Ze zijn bang dat er een handgranaat aan hun deur wordt gehangen.
Als die gasten worden opgepakt krijgen ze een warme maaltijd en drinken en kunnen weer gaan
Maanden lullen of de wapenstok 10 cm langer mag worden , ja je zo die klootzakken pijn doen.
Of je de politie hoort of de politiek het zij allemaal angst hazen en niet geschikt om dit probleem voor altijd de kop in te drukken.
Zo af en toe wordt er een rel schopper opgepakt en komt een uur later weer lachend naar buiten en geeft de politie een dikke vinger.

Gast
Geert
augustus 20, 2020 10:20

Voorop gesteld de meeste Marokkanen zijn ‘gewoon nette mensen’ maar het zit wel in hun cultuur dat dit soort gedrag naar boven komt. De opvoeding is niet goed maar dat is niet zo vreemd als de koran belangrijker is dan je kinderen en dat wat er in de koran staat voor gaat op hoe je je kinderen goed hoort op te voeden in Nederland.

Alles wordt goed gepraat en weggemoffeld onder het mom van de ‘goede’ familie naam. Het probleem zit hem in de cultuur, het geloof en de opvoeding en niet in hoe wij tegen ze aan kijken of met ze om gaan, dat hebben ze namelijk helemaal zelf in de hand. Die racisme kaart mogen ze trekken maar is geheel aan hun zelf te wijten.

Moslims leven graag nog in de tijd van het jaar 610-632 toen het allemaal werd geopenbaard aan Mohammed. Het is natuurlijk van de zotte dat je in 2020 leeft naar een geschrift uit 610-632. het wordt tijd dat de moslims eens de verlichting door gaan en de boel een update geven met de mensenrechten van 2020 erin verwerkt en zo lang ze dat niet doen heeft het niet veel zin dat soort figuren toe te laten tot onze verlichte maatschappij. Waarom zouden wij ons voegen naar iets wat we na eeuwen eindelijk achter ons gelaten hebben.

Overigens geld dit voor alle geloven en culturen die nog met achterhaalde gedachtes leven. Dit soort figuren zitten vooral zich zelf in de weg maar hebben dat niet door en geven dan de witte blanke man met zijn privileges en supremacy de schuld.

Als je graag geaccepteerd wilt worden ga je ergens wonen met gelijk gezinden en anders gedraag je je naar de normen en waarden van het desbetreffende land.

De beste, rijke, meest welvarende, gelukkigste en veilige landen zijn landen waar met name de blanken de meerderheid hebben, denk daar maar eens over na hoe dat nou komt.

Groetjes
Geert

Gast
henkingrid
augustus 20, 2020 10:17

Wilders? Die allochtoon kleurt zijn haren hoog blond, omdat hij als Indo zich schaamt. Kan het nog dommer? Ja, kijk maar naar zijn aanhang. Kansloos.

Gast
KloKlo
augustus 20, 2020 10:12

Laat Wilders het maar een keer proberen als Minister President.
Optyfen met die Rutte.

Gast
Koos
augustus 20, 2020 10:10

Paul
do 20 aug 2020 om 10:08

Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. 1Vandaag schuift vrijwillig aan bij Jinek, voor hen is de publiciteit mooi.

Gast
Maan S.
augustus 20, 2020 10:10

Gewoon negeren en niet naar de NPO kijken, is een stuk beter voor uw gezondheid.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen