Johan Derksen gebruikt De Mol om gezicht te redden

Wekenlang heeft Johan Derksen boos geroepen dat hij hoe dan ook geen Veronica Inside meer gaat maken met Wilfred Genee, maar inmiddels blijkt hij gewoon lekker te hebben gedramaqueend. Hij sorteert sinds deze week weer voor op een nieuw seizoen van Veronica Inside en gebruikt John de Mol om zijn gezicht te redden. Waar het volgens de heren eerder nog geen probleem zou zijn als ze hun contract niet uitdienen, zeggen ze nu ineens te vrezen voor de Talpa-baas.

Johan heeft naar eigen zeggen nog niets van John gehoord. “Hij zal wel denken: ’Die mannen hebben vaker ruzie gehad, dit waait wel over.’ Maar dit waait niet over. We zitten alleen wel met een probleem: als John het programma per se met ons alle drie wil houden, dan moeten we gewoon door. We hebben namelijk wel een contract“, zegt hij vandaag in De Telegraaf.

En dat is best een opvallende uitspraak. René van der Gijp liet eerder nog weten dat John er absoluut geen moeite mee zou hebben als de heren echt niet verder met elkaar willen. “Wij hebben een contract bij De Mol, maar als wij De Mol uitleggen dat het zo niet verder kan, dan is De Mol de laatste die zou zeggen: ik hou je aan je contract“, zei hij.

Nu wordt John dus als excuus gebruikt om bij Veronica Inside weer op dezelfde voet door te gaan. Voor de bühne sputtert Johan nog wel een beetje tegen: “Mijn boosheid is weliswaar gezakt, maar mijn standpunt is niet veranderd. Ik vind nog steeds dat Wilfred het programma opgeblazen heeft.

Ook oppert Johan nog even dat Hélène Hendriks van hem op de plek van Wilfred mag gaan zitten. “Maar ik geloof niet dat Talpa die oplossing ziet zitten.

Lees ook:
Veronica Inside lijkt gered, Johan draait 90 graden (eergisteren)
Ook René van der Gijp draait: VI keert gewoon terug (gisteren)
René van der Gijp: ‘Wilfred weet hoe VI weer verder kan’ (vandaag)

Foto: Talpa

70 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
M. van Basten
juli 31, 2020 08:39

Wim Kieft opvolger van Johan Derksen!. Humor om te lachen. Jongens zijn al weer vroeg in vorm!

Gast
Ben
juli 30, 2020 23:08

Dankzij de nazaat van een van ghana’s grootste slavenhandelarenfamilie akwasti wordt dit niet meer hetzelfde.
Arie b. de zelf benoemde censuurinquisiteur heeft een boemerang gegooid!! Hij en akwasi gaan dit uiteindelijk zelf recht in hun gezicht terugkrijgen. Arie heeft al veel opzeggingen binnen.
En akwasi mag nog ff t nepslachtoffertje uithangen en dan worden zijn krantenartikelen gebruikt om de vis in te rollen!

Gast
FJ
juli 30, 2020 22:44

@dirk2 Hoezo had Derksen mij goed te pakken ????

Gast
Ria
juli 30, 2020 22:21

Lekker terug leuke winter er van maken .ik zit klaar

Gast
Otto Normal
juli 30, 2020 21:51

Gijp is inderdaad een soort van keukenmeid onder het motto: zoals de wind waait waait m’n vestje. Johan rent lachend naar de bank. Zuigerd Wilfred is een hypocriete trol. Dit kan NOOIT meer het vermaak opleveren zoals voorheen. Dus het programma is door het anti-racisme fascisme , institutioneel naar de klote geholpen. Wie komt nu nog op voor de beschaafde en welopgevoede kroegtijger en hoerenloper.? Nederland verdient beter. Wie heeft nog zorg of subsidie voor de pijn die ik voel vanwege mijn voorouders die door Spanjaarden,Fransen en Duitsers werden geknecht. Tot knechtgemaakten ,dus. Johan kan me niet meer helpen; de langharige,oude zeurkous.

Gast
BAVARIA
juli 30, 2020 20:06

Genee je bent een matennaaier!

Gast
Telewezel
juli 30, 2020 20:00

John zo moeilijk is het toch niet? Wilfred kan nu echt meer dus volgend seizoen Gewoon elke aflevering met Johan Rene en Boskamp. dus geen valetijn en kieft meer! voegt ook weinig toe. Marcel van Rosmalen afgewisseld door Kraai als vervangers voor Wilfred en je hebt gewoon elke aflevering weer een top show!

Gast
Klaas Flink
juli 30, 2020 19:33

Boosheid opgelaaid, stof opgewaaid, genaaid. De koekjes van eigen deeg.
Na jarenlang uitdelen, beledigen, uitlokken, op de man spelen, onderuit halen met als enige motivatie het onderuit halen nu zelf slechte slachtoffers.

De verontwaardiging van Derksen en van der Gijp, om de onfrisse onsmakelijkheid van Genee; tot daar aan toe gold het vooral Hans Kraaij junior aan tafel en voor de rest iedereen die ook maar enigszins kon worden aangepakt. Tot dan was de vrijheid van Johans meningsuiting die zo graag liet weten voor niemand ooit zijn mond te zullen houden, nu de mond gesnoerd door vriend en collega ‘hij moet wel een chauffeur hebben’ Genee. Dat was schrikken voor het duo Derksen/Gijp. Verraad, NSB, hoog van de toren over het grote onrecht aangedaan, we stoppen er mee, nooit meer, maar dan ook nooit meer.

Piep, piep, piep. Heel klein. Stemmetje.
Wat weegt zwaarder, principes, ineens, terwijl je die eigenlijk nooit had, rot op met je politieke correctheid, aldus Johan, niet voor hem, Renee lacht mee en Genee mag graag dat mondje voeden; principes, principes, of toch 6 ton, tsjah, hoe zwaar weegt zo’n principe nu in het echt. Het gewicht van 6 ton doet de wijzer doorslaan.

Jezelf met veel lawaai uit de markt prijzen vanwege verontwaardigde egootjes die als echte vedette wel weet uit te delen maar niet kan incasseren. Kijk dat voelt weken later lang niet zo goed als wel gedacht.
Zo’n bruiloft kost geld, maar huwelijk nog meer.

Genee kan niet zonder aandacht, verslaafd aan het middelpunt van belangstelling, coute que coute, maakt de man geen zier uit. Johan stil in Grollo? Nooit. Renee weer in zaaltjes met middenkader van het zakenleven om te vertellen dat het allemaal niet zo moeilijk is joh, en dan zelf weer aan de antidepressiva. Kijk, daarom komen ze er wel uit. Ze hebben alleen elkaar, en niemand anders. De hele andere rest maakt het dus werkelijk helemaal niets uit. Dan blijf je toch lekker weg, dag hoor, er komt wel weer wat.

Gast
Lois Verdonk
juli 30, 2020 18:37

Voor geld danst ook een besnorde beer.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 18:07

Derksen is top, hij had FJ ff goed te pakken.

Gast
Fct van der meulen
juli 30, 2020 18:06

Blijkt meneer Derksen toch geen ruggengraat te hebben met z’n grote smoel. Aan het eind van de rit blijken ze allemaal hetzelfde te zijn

Gast
Janneke
juli 30, 2020 18:05

Wat staan er veel kortzichtige opmerkingen in de reacties. Wat mij betreft is de oude samenstelling van het trio niet meer geloofwaardig.

Gast
FJ
juli 30, 2020 17:48

Derksen -pseudo hippie

Gast
FJ
juli 30, 2020 17:47

Hoe je het ook wend of keert na al die uitspraken van (hippie) DERKSEN en meeloper (dumbo) VAN DER GIJP hoop ik ze niet meer terug te zien !

Gast
Simon
juli 30, 2020 17:29

Haha en dat allemaal omdat Derksen niet gewaarschuwd was dat Natacha Harlequin aan tafel zou zitten. Echt kinds aan het worden die man.

Gast
FJ
juli 30, 2020 17:12

Bij de volgende verkiezing BETWETER Derksen als Minister President (LOL)

Gast
JAN
juli 30, 2020 17:05

ister all news ofer die toewee se soue vanmittag praten . ik hoob dat ales weer goetkomt en gewoon kan sien op tevee esbee ese of feronika
ja goed program , gebeuren doe het wat dese met iedereen die kijk

Gast
Dorine
juli 30, 2020 16:54

Onvoorstelbaar dat het gezeik rond deze in de kern onbelangrijke, maar onbeschofte figuren zolang besproken blijven. Die straks ook nog voor deze onbeschoftheid weer rijkelijk beloond worden. Ik weet wel beroepen die dat echt zouden mogen ‘verdienen’.
Tja……..de Mol alias Machiavelli!!!!

Gast
FJ
juli 30, 2020 16:45

@Dirk2 Maar begrijpt Derksen dat ook

Gast
Jiyani
juli 30, 2020 16:40

In een ander artikel las ik dat die zielige oude man, die naar de naam Johan Derksen luistert, dat hij pas weer aan de tafel van VI gaat zitten als zijn lievelingtje Helene gaat presenteren.

Die René wil dat Wilfred excuses aanbiedt. Wat denken deze 2 mannen van zichzelf. Dat ze God op aarde zijn. Schlemielen zijn ze.

Moet de vieze snor zijn excuses niet aanbieden voor het feit dat hij heeft gezegd dat
Wilfred heeft geheuld met de vijand. De vijand is

Gast
Hans S.
juli 30, 2020 16:34

VI zal nooit meer worden zoals het was. Derksen en Van de Gijp zijn een stelletje lapzwansen.

Gast
Jiyani
juli 30, 2020 16:34

In een ander artikel las ik dat die zielige oude man, die naar de naam Johan Derksen luistert, dat hij pas weer aan de tafel van VI gaat zitten als zijn lievelingtje Helene gaat presenteren.

Die René wil dat Wilfred excuses aanbiedt. Wat denken deze 2 mannen van zichzelf. Dat ze God op aarde zijn. Schlemielen zijn ze.

Moet de vieze snor zijn excuses niet aanbieden voor het feit dat hij heeft gezegd dat
Wilfred heeft geheuld met de vijand. De vijand is oud voetballer Boussata, advocaat Natacha en ik denk dat ook Akwasi de vijand is.

Moet René zijn excuses ook niet aanbieden aan Wilfred omdat. hij hem voor NSB’er heeft uitgemaakt.

Voor mij is het nu toch wel duidelijk dat Johan Derksen en Renė van der Gijp altijd hun gelijk willen krijgen. Maar zo onschuldig zijn ze toch echt niet.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 16:33

@FJ

Je hoeft toch niet heel Wikipedia erop na te slaan om iets van muziek mooi of leuk te vinden?!

Goed toch dat de slavernij afgeschaft is en ze muziek konden maken… en met succes, alle mensen kochten hun muziek!
Grote artiesten zijn er door gekomen, ze zijn uit de ellende gekomen en hebben nu een goed leven… oh wat vreselijk! Als je begrijpt wat ik bedoel.

Gast
FJ
juli 30, 2020 16:21

Dit is voor jou Derksen daar in die Hunebed in Grollo !De blues is een muziekstijl uit Amerika dat eind 19-e eeuw is ontstaan. Het komt voort uit het oude slavernij-verleden van de VS. Daar waar de negers als slaven veelal op het land werkten als slaven zongen ze liederen met woorden die over hun extreme lijden gingen. De werkliederen(worksongs) hielpen de slaven door de zware werkdag op de plantage te komen. De liederen waren qua stijl geïnspireerd op cajun, gospels en Afrikaanse muziek (waaronder negrospirituals).
Na de afschaffing van de slavernij konden de negers muziek maken die zij wilden.

Gast
Talpa is een onbetrouwbare organisatie van geldgraaiers en mislukkngen.
juli 30, 2020 16:01

Welke gek blijft toch maar reclame maken voor en op Pulpa.

Deze zender met kwaliteitsloze programma’s en onbetrouwbare medewerkers is toe om voor altijd van de buis te verdwijnen.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 16:01

@FJ

Derksen luistert Blues om zich zo beter te kunnen voelen.

Gast
FJ
juli 30, 2020 15:58

DERKSEN ZEG GEEN DINGEN WAAR JE DE BALLEN VERSTAND VAN HEB ! EN BEGIN VOORAL NIET TERUG TE KRABBELEN ! WE HEBBEN JE DOOR VUILE GELDWOLF ! JIJ MET JE BLUESMUZIEK ! WEET JE EIGENLIJK WEL WAT MEN ONDER BLUES VERSTAAT !

Gast
floki
juli 30, 2020 15:23

3 maal judas
en landverraders.

Gast
Gerard B
juli 30, 2020 15:13

Uiteraard schuiven Derksen en Gijp gewoon weer aan bij hun NSB’er. De rubberen ruggegraat van Derksen laat het ook prima toe het ‘nooit meer’ om te buigen naar ‘het moet wel’.

Zulke huichelaars doen echt alles voor een zak geld.

Gast
Peter
juli 30, 2020 14:48

Dus gewoon weer meer dan een half miljoen
gaan vangen om – onder het mom van satire –
mensen voor van alles uit te maken en voor flikker
te zetten. Stelletje kwallen.

Gast
azijnzeiker
juli 30, 2020 14:35

We kijken als het weer op tv komt, met een ruime meerderheid er naar, M zoek een hobby mensen walgen van jouw.

Gast
WAAR IS DE MOL...?
juli 30, 2020 14:22

Waarom horen we toch niets meer van het grote opperhoofd. Waar is De Mol als je hem nodig hebt? Al maanden geen teken van leven. Tuurlijk is dit allang geregeld, maar we houden nog even de schijn op.

DOORTASTEND EN DAADKRACHTIG
De Mol kennende, geraffineerd als hij is, heeft hij deze hele amateur VI-soap doortastend en daadkrachtig allang weer naar zijn invloedrijke hand weten te zetten. Een van de laatste reddingsboeien in het schema van SBS/Talpa laat hij niet zomaar door een stelletje lachgas snuivende VI-deserteurs om zeep helpen. Paar miljoen investering zomaar down the drain en contractbreuk, nou niet dus! Even met de Stibbe-toren op de Zuid As bellen.

WEER BUROOTJE IN TWEEËN
Woedend telefoontje hier; vloekend en tierend naar schijnheilige Genée en weer een bureautje doormidden…hahaha. Nog een slijmerig App-je daar en Johan een aai over z’n ongewassen bolletje en de newlywed geinponem René kwispelt er achteraan. Marc my words; niemand zegt nee tegen de Big Chief. Tonnetje de man erbij en VI-dagelijks is een feit.

KASTANJES UIT HET VUUR
De Mol laat intussen zijn spreekbuis-babbelbox-directeurtje Römer de hete Talpa-kastanjes uit het vuur halen na alle stront die John, Talpa en SBS de afgelopen weken over zich heen hebben gekregen. Een zinloze en wanhopige poging tot een krampachtig charmeoffensief ingestoken bij zijn (linkse) vriendjes van de pers. En overal dezelfde voorgekookte kop-in-het-zand-reactie en geen greintje authenticiteit van slappe-hap-Paultje.

BABBEL-DIRECTEURTJE
Afgelopen dagen opgevangen in een Gooisch etablissement van nog een is te luid babbel-graag directeurtje aan een 1,5 meter-tafeltje; VERONICA INSIDE wordt SBS-INSIDE met de drie Bro’s, dagelijks rond 22.00u onderbroken door een blok Shownieuws gepresenteerd door toppertje Celine Huijsmans die aansluit aan tafel, net zoals haar succesvolle dagelijkse bijdragen in VI-Radio op Veronica.

Case Closed! John slaat keihard nog een balletje de rough in, in het bloedhete Portugal en er gaat een vreselijke pijnscheut door zijn onderrug…

Gast
Pieter
juli 30, 2020 14:17

Fijn die VI boycotten laten ze maar voelen dat wij niet houden dat zulke spelletjes met ons gespeeld word
Kijkers zijn belangrijk voor adverteerders en programma
Wij willen niet in de maling genomen worden

Gast
Connie
juli 30, 2020 14:14

Dit gaat gewoon weer doorgaan en er gaat ook gewoon weer naar gekeken worden… De grootste paniek is gedaald.

Gast
willembever
juli 30, 2020 14:10

laten ze eerst maar weer ’s gaan voetballen en als ze dan weer aan tafel gaan zitten met z’n drieën dan ook alleen maar over voetbal lullen. Dat voorkomt een hoop. En die schijtlollige 100 x herhaalde filmpjes skippen, dat zou het programma ook wat minder infantiel maken.

Gast
WEST*
juli 30, 2020 14:07

RTL heeft john ook nodig , zonder zijn producties is RTL ook nergens

Gast
Kanjer.
juli 30, 2020 13:52

MENSEN DENK EENS NA…..gooien jullie zomaar 6 ton over de balk,…wat een gezeur over Johan Derksen en René vd Gijp.
Laat iedereen zijn/haar eigen leven leiden, en leef jij lekker je eigen leven, zeurpiet.
Hoe zou je het vinden als iedereen commentaar heeft op jou leven.

Gast
AxelF
juli 30, 2020 13:42

De vraag is als John de knoop doorhakt

waar zouden ze nog terecht kunnen?

rtl7 ?

Gast
Matthijs Zelf.
juli 30, 2020 13:41

Ik zelf ook.

Gast
Nico Haak
juli 30, 2020 13:40

Ik haak af.

Gast
Matthijs Zelf.
juli 30, 2020 13:39

Daar kijkt geen hond meer naar.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 13:37

@ By the way

Die contracten die gesloten worden staat behoorlijk wat in om daar eenzijdig van af te kunnen komen, onhoudbare ruzies bijvoorbeeld, maaja dat kun je spelen 😉, daarna kunnen hun managers er vervolgens meer uit gaan trekken, zeg maar een variabel loon naar wens tijdens de wedstrijd, maar dan in een ander jasje gestoken.

Top artiesten kunnen gemakkelijk eisen dat dit in een contract te staan komt.

Gast
AxelF
juli 30, 2020 13:32

Snorlax
do 30 jul 2020 om 13:21

Oke maar je hoef toch niet verplicht mee te doen aan zon programma als je dat niet wilt. Kan me ene kan dan ook best voorstellen dat je een bepaalde zekerheid inbouwd om de programma te kunnen voortzetten. Stel je voor er haakt iemand af net voor dat de finale moet beginnen, dat kan je niet hebben.

Welke dingen staan er dan volgens jou in de contract waar de deelnemer zich verplicht om aan te melden en mee te doen bij een van de shows?

Gast
Rob
juli 30, 2020 13:31

Wat een hypocrieten zijn deze mannen toch. Ik hoop vurig dat veel vaste kijkers afhaken, waardoor het programma geen bestaansrecht meer heeft.

Gast
M
juli 30, 2020 13:28

Judas Genee lacht Gijp en Derksen uit, gaan we het nu op nemen voor Genee. Zelfs mij gaat dat te ver. Laat dat maar aan azijnzeiker over.

Gast
By the way
juli 30, 2020 13:27

Zo zie je maar weer: door niets te doen en te zeggen krijgt John de Mol gewoon het resultaat wat hij wil.

Er is gewoon een contract, dus we spreken elkaar wel zodra de heren contractbreuk plegen. Tot die tijd zorgen ze er maar voor dat ze hun onderlinge gedoe oplossen. Prima aanpak vanuit managementperspectief. En ondertussen is Marco Louwerens ook al in zijn rol geweest om de zaak te ‘managen’.

Gast
Arie B
juli 30, 2020 13:25

Ik blijf het boycotten maar slaap ook al als het begint.

Gast
ivan
juli 30, 2020 13:22

MONY TALKS HAHAHAHAHA

Gast
Snorlax
juli 30, 2020 13:21

@Axel

John de mol niets verkeerds gedaan? En al die wurgcontracten die hij deelnemers laat tekenen die meedoen aan z’n doorgestoken talentenjachten? De kinderen die hij ook uitbuit met die programma’s…

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 13:19

Ze hebben geen van allen iets verkeerds gedaan, al helemaal niet na de uitleg wat iedereen zijn rol was binnen dat programma… maarja dat moeten ze voor Nederlanders na elke zin herhalen, want ja, dat heb je met een demente bevolking.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen