‘Hele showbizz weet dat Marco Borsato ook Maan deed’

De onthulling van Henny Huisman dat zijn ontdekking Marco Borsato ook een affaire heeft gehad met Maan de Steenwinkel deed in de showbizzwereld geen wenkbrauwen fronzen. Daar wist iedereen er al lang van, zegt ‘een zeer bekende shwbizzcollega die dit wil vertellen op voorwaarde van strikte anonimiteit’ in weekblad Story. De angst voor het uitlekken van dit soort affaires zorgt er volgens deze deskundige bron voor dat Marco maar niet uit zijn burn-out wil geraken.

Het gaat echt niet goed met Marco, zegt de ingewijde. “Marco zit zó diep in die burn-out, die in mijn ogen overigens een depressie is, dat hij nauwelijks nog enig perspectief ziet. Hij heeft zelfs aan de mensen om zich heen laten weten dat hij nooit meer wil werken. Daarbij zit hij continu in de stress dat er nog veel meer naar buiten gaat komen.”

Het begon eind vorig jaar allemaal met het uitlekken van de affaire met Iris Hond. Waar Privé toen stelde dat de affaire pas recentelijk is geëindigd, beweerde Marco dat het iets van tien jaar geleden was.

Onzin, zegt ook de bron van Story. “Dat met die Iris Hond heeft bijvoorbeeld veel langer geduurd dan tot nu toe bekend is geworden. Tot veel korter terug, bedoel ik. Dat van die tien jaar terug is niet waar.”

En dat met Maan is ook allemaal gebeurd, dat weet iedereen in het vak. En zo zijn er nog veel meer dames voorbijgekomen.”

Momenteel is Borsato te zien als coach in The Voice Kids. Volgende week vrijdag, op 5 juni, is de finale. Het is onduidelijk of de zanger daarin zijn opwachting maakt.

Lees ook:
Henny Huisman: ‘Marco Borsato heeft Maan gedaan’ (27 maart)
Marco Borsato pisnijdig over uitspraken Henny Huisman (8 april)

Foto: RTL

120 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Maantje
mei 26, 2020 14:31

Ik was nog niet eens uitgelekt toen het nieuws uitlekte.

Gast
Kabouter Sabbel
mei 26, 2020 14:28

Sabbel de sabbel das lekker zeg.

Gast
MolTalk
mei 26, 2020 14:25

Ze wordt niet voor niks Maan de Steensnikkel genoemd, omdat vele Hilversumse mannen een harde paal van haar krijgen, maar Marco mocht eerst.

Gast
Moniek
mei 26, 2020 11:54

Coach,zijn status,hij had zich in moeten houden.
Ik vind dit ook machtsmisbruik.
Afgezien dat hij ook zelf de keus heeft gemaakt om nu zn eigen gezin pijn te doen, door zijn keuzes.
Dat gewijs naar anderen, je bent zelf verantwoordelijk,Bah
En dan het slachtoffer uithangen.
Zwaar teleurgesteld.

Gast
Jaap SmulPaap
mei 26, 2020 11:26

Maantje schrikt van 2 Piemuls, maar ondertussen lust ze ze rauw! viespeuk

Gast
De originele Jaap 3.0
mei 26, 2020 04:58

Maan, je bent een slet van het type BN-klasse. Marco, jij bent de viespeuk van het type BN-klasse.

Gast
anonymous
mei 26, 2020 02:13

Marco was Maans coach in the voice.
Hoe oud was Maan dus tijdens haar relatie met Marco? 16?

Gast
Er ist wieder da
mei 25, 2020 23:02

Wanneer is het weer volle maan?

Gast
Big sister
mei 25, 2020 22:48

Eem beetje vent zet zijn schouders eronder en gaat verder met zijn leven, wie zich brandt moet op de blaren zitten, dat is part of the detail. Geen enkele actie is zondwr reactie dus pull yourself together en stap uit je slachtofferrol.

Gast
De enige echte Jaap Aap 3
mei 25, 2020 21:56

@de enige echte jaap aap 2 hou zelf je smoel domme snol! Ga lekker zelfmoord plegen in plaats van mij te kopiëren. Randebiel!

Gast
De enige echte Jaap Aap 2
mei 25, 2020 21:44

@de enige echte Jaap Aap :

Als je niets nuttigs toe te voegen hebt, hou dan je smoel. Achterlijke debiel.

Gast
Wendy's dealertje
mei 25, 2020 21:25

Hij schuift zij pene caldo in elke tenebrosa grotta

Gast
De enige echte Jaap Aap
mei 25, 2020 20:46

@gerda als je toch niets te melden hebt hou dan je smoel!

Gast
Gerda
mei 25, 2020 20:38

Huilen om een striptease-act van twee jolige dj’s en je ondertussen laten volpompen door die vadsige Italiaan… Whahaha @Sjors v Kempen..ja die Maan…

Gast
Maantje
mei 25, 2020 20:05

Je moet iets voor je carrière over hebben he. Gewoon even op je tanden bijten dan is het zo voorbij en heb je weer een nieuwe platencontractje. Helaas is het van Marco nu uitgelekt. Hopelijk blijft het hier bij want anders lusten de honden er geen brood van. Dan gaan er nog meer huwelijken sneuvelen in showbizz land.

Gast
Keta Minek [de echte]
mei 25, 2020 20:04

Dit is nou typisch zo’n roddel waarvan ik het aannemelijker vind dat het bullshit is, maar als het bijdraagt aan een toekomst zonder ooit nog geluid uit die vent te horen komen, help ik graag om het verder te verspreiden.

Gast
Jaloers op Marco
mei 25, 2020 20:00

Marco, ouwe rukker, lekker toch een keertje met Maan.
Ik zal je zeggen, als stonden mijn vrouw en kinderen er huilend naast, Maan zou ik zeker ook doen!

Gast
Latevogel
mei 25, 2020 19:47

Maar eerlijk is eerlijk, Maan heeft wel meer klasse (en veel mooier) dan die schijthoer van een Brard.

Gast
Latevogel
mei 25, 2020 19:39

Zou ze ook een glazen tafel hebben waarbij ze als een B-52 haar ‘bommen’ dropte terwijl Marco onder de tafel lag?

Gast
Geronimo
mei 25, 2020 18:53

Maan is wel heel steriel en klinisch. Ik weet niet of ik de prestatie van San Marco ga evenaren, maar we gaan het zien. Waar maakt San Marco zich druk om trouwens. Hij is gewoon een genereus man, die houdt van alle vrouwen!

Gast
Er ist wieder da
mei 25, 2020 17:58

Na de hit “Wat zou je doen” heeft ie gedacht wie zou ik doen? Nu weet ie het niet meer, maar de waarheid is hard. Daarom is ie nou opgebrand…

Gast
Nozem
mei 25, 2020 17:17

Wat een vieze gore klootzak is het toch ! En het is nu ook wel duidelijk hoe Maan aan haar carrière komt !

Gast
Britt Scholte Lover
mei 25, 2020 16:47

Ik doe het ook met Maan, wie niet? ze ziet er onschuldig uit, maar die Maan die heeft elke dag heftige seks met een ander

Gast
Ina
mei 25, 2020 16:45

Walgelijk , hou eens op met die onzin,
laat die mensen met rust

Gast
Wip Express
mei 25, 2020 16:22

Die Marco,die neukt een hond op de de Maan en nog wel een paar,nou een blind paard ziet toch dat die Leontien wel.ff lekkerder is dan de rest vh zootje

Gast
Simone
mei 25, 2020 16:03

Marco Borsato is eenhypocriete deugkneus en Maan is een middelmatige zangeres.

Gast
lilian
mei 25, 2020 15:30

er wordt maar gespeculeerd waaom vragen jullie het niet gewoon aan maan?

Gast
Axel-F(Arnhem)
mei 25, 2020 15:12

bah.

Gast
Myra
mei 25, 2020 14:59

De Maan is niet nieuw meer en toch schijnt ze niet.

Gast
MarcoB
mei 25, 2020 14:40

Maan is een groot talent en op eigen kracht succesvol. O.k. toegeven ze zuigt goed en daarom heb ik haar een beetje geholpen.

Gast
Donald Dumb
mei 25, 2020 14:38

Maan is nog in de media door goede kruiwagens.
Haar vader en Borsato…

Gast
iemand
mei 25, 2020 14:34

Nu weet iedereen ook waarom Maan als een van de weinige door deelname aan Voice of Holland wel bekend is geworden. De andere meiden zullen wel bedankt hebben. Snap anders echt niet dat een 20 jarige het wilt doen met een 50+ die getrouwd is, en altijd sentimenteel overkomt hoe goed hij het heeft met zijn gezin, en zelf een leuke vriend had om met zo´n vadsige zwetende ouwe l*l het bed in te duiken. Erg voor zijn kinderen om zo’n vader te hebben. Ik zou als vrouw ook nooit die John Ewbank vertrouwen.

Gast
Kuis
mei 25, 2020 14:22

Mensen trouwen vanwege financiele voordelen en gaan dan lopen zeuren dat ze geen vrijheid meer hebben.
Je leeft maar 1x. Neuk met wie je wil.

Gast
Gordon
mei 25, 2020 14:09

Waarom heeft Marco een burn-out?
Als je zulke lekkere wijven mag neuken terwijl jezelf een vadsige vieze vent bent dan wordt je toch niet depressief?

Ik tenminste niet. (vervang wijven door jonge kerels) ☺

Gast
Pablo ijscobar the first
mei 25, 2020 13:51

“ wie zonder zonde is werpe de eerste steen “ of mensen geloven of niet, ook in dit leven moet je je karma zien op te lossen. Tja, het is even niet anders. Eruit komen doet hij zeker……..

Gast
MarcoB
mei 25, 2020 13:42

Jullie hebben geen idee welke bn-sletjes ik allemaal heb gedaan.

Gast
Angeltje
mei 25, 2020 13:41

Een gigantische kloot-zak die Borsato, en Maan moet voortaan eens beter nadenken voordat ze het met een getrouwde ouwe vent doet, of waren de centjes van Borsato toch weer heel belangrijk voor Maan?

Gast
teuntje
mei 25, 2020 13:41

Wat een grote smeerlap is die Marco en maar de keurige familieman uithangen wat een klap moet dat zijn voor Leontine en die Maan is ook een slettebak met dr huillie huillie

Gast
Marco B.
mei 25, 2020 13:39

Het is waar, mensen.

Zullen we het nu ergens anders over hebben?

Gast
Kim Wieft
mei 25, 2020 13:28

Ik vond de bekentenis van Ria Visser dat ze met Mart Smeets heeft liggen ketsen veel grappiger. Dat Marco zijn worst in een ander sletje uit de artiestenwereldje heeft gestopt dan Leontien: boeiuh!

Gast
Kim
mei 25, 2020 13:16

Dit blijft een hardnekkig gerucht maar dit is wel zo gruwelijk als dit echt waar is. Ik ga dan ook aan de geloofwaardigheid van Leontine twijfelen want zij volgt en ‘liked’ Maan nog steeds op Instagram. En Jada aanbidt Maan zo’n beetje. Maar waarom ontkent Maan het niet? Zij kiest ervoor om helemaal niet te reageren. Als je van zoiets goors beschuldigd wordt dan stuur je toch de eerste de beste advocaat erop af?! Hier klopt iets niet.

Gast
Ingrid 🌼
mei 25, 2020 12:57

Bezint eer gij begint!
Als Marco bang is voor meer onthullingen,dan had hij ervoor moeten zorgen dat hij niet in deze positie terecht was gekomen!
Vooral voor Leontien en zijn kinderen is zijn gedrag verdrietig en respectloos!

Gast
Koos
mei 25, 2020 12:56

Hahaha, geweldig al de reacties en aliassen. You made my day!

Gast
Liefhebbende Moeder
mei 25, 2020 12:35

Mannen zijn schaars en dus krijgen ze heel veel seks aangeboden. Veel mannen laten zich in ruil voor seks bij hun gezin weglokken. Marco is nu beschikbaar voor recycling.

Gast
Suzan vd berg
mei 25, 2020 12:26

Verschrikkelijk zeg.om deze.man nu naar beneden te halen en dan die vrouwen hier zijn zeker jaloers dat zij hem niet.in bed kon krijgen nou nou ik geloof.er.allemaal niks van

Gast
Alfons
mei 25, 2020 12:01

Ik las net dat Ali B marco nog steeds omhelst.
Wel Ali wat zou je doen wanneer marco b het deed met je zus , je nicht enz

Gast
Aangevreten pizza
mei 25, 2020 11:57

@tim

ik was er wel bij hoor! het ging er wild aan toe in de hotelkamer, terwijl ik op tafel in de pizzadoos lag.

Gast
Jan
mei 25, 2020 11:51

Maan schijnt een beetje angstig te zijn voor heel zwaar geschapen mannen….
Heel jammer, anders had ze mij best wel eens oraal mogen bevredigen….

Gast
Jantje S
mei 25, 2020 11:51

Ik heb ook een burnout van Maan.

Gast
Sjaak
mei 25, 2020 11:44

Maan is volwassen, in alle opzichten.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen