Georgina Verbaan ergert zich aan huismerk Deen

Georgina Verbaan ergert zich eraan dat Deen een huismerk heeft dat g’woon heet. Ze vindt dat mensen die deze merknaam hebben bedacht erg moeilijk doen. Dat laat de actrice, die kennelijk weinig om handen heeft, weten op Twitter. G’woon, dat overigens ook het huismerk is van onder meer Boni, Hoogvliet, Vomar en – pas echt een nekkenbreker – Poiesz, wekt ergernis op bij de beroemde actrice. “Ik erger me eraan dat er een merk is dat g’woon heet“, laat ze onomwonden weten.

G’woon is de opvolger van het huismerk Perfekt. “Wow.. bizar.. Heel, heel droevig. Yikes“, zegt Verbaan.

De actrice heeft op de website van g’woon opgezocht hoe je g’woon uitspreekt. Daar valt te lezen: “Ons nieuwe merk heet g’woon (spreek uit gewoon), vooral omdat we niet moeilijk willen doen over gewoon goede producten.

Verbaan daarop: “Maar maar maar: ze doen júíst moeilijk!

Anderen vragen zich af waar Verbaan zich in hemelsnaam druk om maakt. “What a waste of energy“, merkt iemand op.

Verbaan: “Uw reactie ook.

De grootste supermarktketens van Nederland zijn Albert Heijn (35 procent marktaandeel), Jumbo (21 procent), Lidl (11 procent) en Plus (7 procent).

Foto: RTL

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen