Alice Olsthoorn: ‘Anna Nooshin is een leugenaar’

YouTube-ster Alice Olsthoorn begrijpt niet waarom Anna Nooshin aantoonbaar liegt over hun persoonlijke contact. Dat laat ze weten in een video op YouTube. Olsthoorn is een beginnende YouTuber met een steeds groter bereik. Ze kreeg vooral veel aandacht toen één van haar video’s de zaak over Kaj van der Ree aan het rollen kreeg. Het was voor Nooshin reden om haar uit te nodigen in haar talkshow Gossip. Het werd echter een wat pijnlijk gesprek, omdat Nooshin haar niet leek te mogen.

Nooshin kreeg enorm veel negatieve reacties op de manier waarop ze Olsthoorn probeerde neer te zetten. “Jullie waren niet blij met de Noosh-Noosh. Ik heb appjes van vriendinnen binnengekregen als: ‘Ligt het aan mij of is Anna een beetje shady in het begin?’“, aldus Olsthoorn.

Slachtofferrol

Zelf heeft Nooshin er ook op gereageerd: “Ik heb het hier met mijn team heel veel over gehad. Op de video met Alice kreeg ik echt heel veel nare reacties. Mensen zeiden tegen mij: ‘Je bent echt een mean girl.’ De strekking was dat mensen vonden dat ik Alice onrespectvol heb behandeld, dat ik haar niet in een goed daglicht wilde zetten en wilde neerzetten als een bepaald type die ze niet is.”

Nooshin kruipt in de slachtofferrol. “Wat ik ervan vond? Pijnlijk. Het bevestigt weer een beetje waar mijn onzekerheid vandaan is gaan komen. Ik weet niet zo heel erg goed hoe ik mezelf kan zijn zonder dat daar bepaalde meningen op af komen.”

Olsthoorn begrijpt niet wat dat er mee te maken heeft. Ze denkt dat Nooshin haar verkeerd heeft neergezet, omdat ze haar niet zo goed kent. “Ze weet gewoon niet wie ik ben en ze weet niet wie ze te gast heeft.”

Anna liegt

Tot slot zegt Nooshin ook nog: “Ik heb het heel leuk gehad met Alice. Volgens mij heeft Alice het ook heel leuk met ons gehad. Ik heb daarna ook nog berichtjes met haar gestuurd van: ‘Het was heel gezellig.’”

Een aantoonbare leugen, aldus Olsthoorn. “Ik ga stuk dat ze zegt dat wij nog berichten hebben uitgewisseld dat we het heel gezellig hebben gehad. Dit zijn de enige berichten in onze DM! Letterlijk niks! Letterlijk niks!

Olsthoorn brengt daarop haar chatvenster met Nooshin in beeld. Daaruit blijkt inderdaad dat ze na de opnames geen woord meer met elkaar hebben uitgewisseld.

Lees ook: Anna Nooshin woest dat ze wordt gecoronashamed (gisteren)

De gewraakte video:

Foto: YouTube

48 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jan de Mal
maart 23, 2020 01:24

Wat een gezeik.

Gast
critikast
maart 22, 2020 23:53

Wie zijn dit in godsnaam ?

Gast
Halina & Carice
maart 22, 2020 23:53

Wie zijn deze imbecielen? Nooit van gehoord!

Wij zijn toch veel bekender!
Carice heeft een week lang haar kont niet gewassen.
Nu ruik ik heerlijk aan haar kont.
Geen enkel parfum kan op tegen de ongewassen kont van Carice!
De geur van een godin. Goddelijk!

Gast
Joop55
maart 22, 2020 22:17

Nooshin is wel meer, net als Olsthoorn (Whats a name) trouwens. Next, en door.

Gast
Jaap Aap
maart 22, 2020 20:24

Wie?

Gast
Daaristieweer
maart 22, 2020 19:52

Wie is dit?

Gast
Piet Pannelap
maart 22, 2020 19:00

Typische omgangsnorm van joe troepers. Vaag, oh nee, ‘shady’ volk.

Gast
Nathan
maart 22, 2020 18:23

“Ik en mijn team.” Die Anna valt zo verschrikkelijk door de mand. Genieten!

Gast
Peer
maart 22, 2020 16:18

Anna Onzin is gelukkig niet meer te zien – de omroepbaas zag gelukkig op tijd in dat deze verjonging op tv zonder inhoud alleen tegen zich ging werken.

Gast
Timo
maart 22, 2020 15:48

“Shady”? Wie zijn deze mensen? De wereld staat in brand, waarom bestaat deze site nog? Grappig berichtje typen, leuk allemaal. Iedereen die vandaag dichterbij dan 2 meter is geweest is debet aan een ongelooflijke tsunami aan doden de komende 3 weken. Elk (jong) slachtoffer dat op de IC terecht komt heeft over een week geen beademingsapparatuur. Dat betekent: niet ademen = dood. Als je mensen kent die een gezellig dagje strand of verjaardag hebben gehad dit weekend, scheld ze uit. Hard. Het is van de gekken dat we berichten uit Italië zien en niet begrijpen wat op ons afkomt. Eind april heeft elke familie een lid verloren. En ja, JIJ OOK. Blijf verdomme binnen. Het is eigenlijk al te laat.

Gast
Bas
maart 22, 2020 15:06

Totaal non nieuws. Grappig hoe in deze tijd het ineens klaar is met die b influencers.

Gast
Sjaak
maart 22, 2020 14:50

Waarom willen vrouwen toch altijd maar over hun gevoelens praten en waarom denken ze dat het mij interesseert?

Gast
John de mol
maart 22, 2020 14:41

Zit ik nou serieus naar een of andere halve tamme transgender te kijken..?
*kotst*

Gast
Sander
maart 22, 2020 14:38

Alice Olsthoorn en Anna Nooshin, misschien ben ik te oud maar wie zíj́n deze mensen?

Gast
Ringing
maart 22, 2020 13:09

Walgelijk dat overdreven aangemeten gedrag van die Kotshoorn

Gast
Paulus
maart 22, 2020 12:50

Ja ja.. Het modder gevecht is al begonnen, en nu maar afwachten wanneer de 👭 elkaar met stront gaan insmeren.💃💃

Gast
Klaas Flink
maart 22, 2020 12:44

Nooshin maakt de klassieke fout te denken dat haar mening er toe doet. Tel je zegeningen dat je geld krijgt zonder dat er enige inspanning of talent aan te pas komt. Voor de rest, niet zeuren die twee mevrouwen

Gast
Zalmneusje
maart 22, 2020 12:21

Nooshin kan werkelijk geen zin in normaal Nederlands schrijven.

Gast
Marie v d Fen
maart 22, 2020 12:17

Twee leeghoofden. De aandacht niet waard. Bitchfight op tokkies nivo.

Gast
teuntje
maart 22, 2020 12:14

Anna Nooshin de nobody ook weer zo een hersenloos individu

Gast
Josien
maart 22, 2020 12:11

Alice is het volgen wel waard hoor, ze us relaxed en leuk om naar te kijken, veel beter dan die nuffige tante Nooshin die constant flopt en denkt dat ze heel wat voorstelt.

Gast
Max
maart 22, 2020 11:59

Beiden zijn zo heerlijk naief en achterbaks, ze hebben mekaar gewoon nodig om een groter publiek te krijgen achteraf niet zeiken, maar gewoon aanvaarden dat iemand je niet mag, zo is het leven.. Get a life, zijn ergere dingen op de wereld dan elkaar niet mogen. Ontwijk elkaar en niet gaan dishen, niet echt sjiek maar ja zo zijn vrouen nou eenmaal, niet te vertrouwen

Gast
ikweethetbeter
maart 22, 2020 11:51

Typisch RTL ,alleen ondeskundigheid .

Gast
P.A.
maart 22, 2020 11:44

Compensatie gedrag voor aanhoudend gebrek aan succes…
Influencer en presentatrice Anna Nooshin heeft een gigantische flop te pakken. Mooier Wordt Het Niet scoorde gisteren – houd je vast – slechts 62.000 kijkers op NPO 3.
Anna Nooshin probeert in Mooier Wordt Het Niet antwoord te krijgen op vragen, maar… naar die nobele zoektocht kijkt geen hond.
(Nieuwsberichtje van 3 maanden geleden: Bizar lage kijkcijfers voor Anna Nooshin)

Gast
Rastom
maart 22, 2020 11:36

Dit is belangrijker dan corona mensen.

Gast
Een Echte Kerel
maart 22, 2020 11:19

Zo’n Nooshin is een leeghoofd maar wie zijn de trieste zielige wanhopige mensen die haar volgen? Ongelooflijk

Gast
Pauline
maart 22, 2020 11:14

Die Nooshin is ook een walgelijk secreet…

Gast
Wendy
maart 22, 2020 11:13

Ga maar lekker in Teheran domme filmpjes maken, daar weten ze wel raad met uitvretende aandachtsnollen.

Gast
Gerda
maart 22, 2020 11:12

Wie zijn die twee wichten eigenlijk? Ik lees dat stukje en blijf peinzen, moet ik die kennen??

Gast
TVjunkie
maart 22, 2020 10:56

Anna Nooshinin, is zij dat met die 35.000 kijkers op NPO3? SKO kon t nog maar net meten zo laag was t.

Gast
powered by jasper
maart 22, 2020 10:51

Alice Olsthoorn is een stoere rock chick

Gast
Paul Grijpstra
maart 22, 2020 10:48

Ja dat. En het is een leugenaar, want ze liegt dat ze barst. Anna Nooshin iheeft heel erg veel uitte leggen. En dat team van haar, zijn dat psychiaters of zijn dat ook van die fladderende lichtgewichtjes die alleen maar ‘ja anna, i adore you…’ kunnen uitkramen?
Heel merkwaardig dat zulke types als Anna nog op de loonlijst staan van RTL.

Gast
Lilly Labiamus
maart 22, 2020 10:37

Anna Nooshin. Zonde van de zuurstof.

Gast
Jeep Eep
maart 22, 2020 10:36

Ranzige wyven, voor je het weet hep je korona aan je leuter.

Gast
Stefan
maart 22, 2020 10:32

We weten ook dus wie nu de volgende bekende Nederlander wordt die aangepakt gaat worden. Aansteller Anna nooshin. Werd natuurlijk ook wel eens tijd. Ze is zo n aansteller en denkt super beroemd te zijn . Ze dacht zelfs wel dat zijnet songfestival kan presenteren. Mensen zijn haar zat en daarom gaat zij even goed aangepakt worden

Gast
Josien
maart 22, 2020 10:28

Wie is dit nu weer en waarom staat dit artikel op deze dag hier?
Zo een fittie tussen twee nono’s is toch niet belangrijk?

Gast
Derhal Flynn
maart 22, 2020 10:22

Waar gaat dit over?
Ik heb het twee keer gelezen en het enige dat me echt bij blijft is dat Nooshin een ‘team’ heeft voor overleg. Juist ja… Haha..
En waarover dat liegen nu gaat? Echt hoor jongen hé, tegen de tijd dat wij het begrijpen zijn ze weer vriendinnen voor het leven en alweer drie fitties verder. Met elkaar of met anderen. Maar val ons er niet mee lastig!!

Gast
De Derde Banaan
maart 22, 2020 10:22

Anna Noshit, wat een ongetalenteerde egotripper is dat zeg. Blegh

Gast
Sjors van Kempen
maart 22, 2020 10:02

Gerommel in de marge.

Gast
Noim
maart 22, 2020 09:59

Waarom zou je in deze tijd van leed en angst je eigen ruzietjes belangrijker vinden dan het algemeen belang? Dan ben je op z’n minst toondoof.

Gast
Zondagsrust Amen
maart 22, 2020 09:59

Waar gáát dit allemaal over.
In één of ander vage onbeduidende talkshow Gossip komt modepopje Nooshin naar over volgens omgebouwd aandach tsh0ertje Olsthoorn.
Als Olsthoorn aandacht wil kan ze ook gaan t ippelen op de Keileweg. Er is een markt voor dit slag mensen.

Gast
ome H
maart 22, 2020 09:56

Twee lege hulzen

Gast
Nestor
maart 22, 2020 09:54

Daarom moeten we ook hier de noodtoestand afroepen, zodat crisisprofiteurs, fraudeurs, mensen die zich bewust niet aan de regels houden en ordeverstoorders een flinke douw kunnen krijgen.

Gast
Turbojugend
maart 22, 2020 09:54

Nu nog aandacht vragen is gewoon ondermijning van de samenleving; anna nooshin en deze debiel uitzetten naar Italië en Anouk lekker in Marocco laten zitten.

Dit zijn tevens ook de mensen die hamsteren, ik weet het 100% zeker

Gast
HalloJumbo
maart 22, 2020 09:51

Niemand wil met zo’n varken gezien worden.

Gast
Turbojugend
maart 22, 2020 09:49

Oke, zeer belangrijk nieuws over twee youtubertjes die ZichZelf zo belangrijk vinden dat ze maar een bitchfight beginnen met elkaar zodat ze weer wat aandacht hebben in deze gekke corona tijden.

Alletwee oppakken en opsluiten, juridisch gezien zal er wel iets aan geplakt kunnen worden van online openbare ordeverstoring ofzo….

Gast
rooie Rinus
maart 22, 2020 09:48

Interessant. Geen idee wie dit zijn, maar dat doet er ook niet toe.

Gast
Sel
maart 22, 2020 09:47

Twee aandachtsjunkies. Dit is wat ze willen: aandacht. Dit is wat ze nodig hebben.
Lekker negeren dus.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen