Leonie ter Braak vindt Meilandjes ‘zó commercieel’

Leonie ter Braak vindt dat de familie van Martien Meiland wel héél commercieel opereert nu ze hun populariteit compleet proberen uit te venten. Dat gaf ze dinsdagavond aan in de uitzending van Shownieuws op SBS 6. Chateau Meiland is een groot kijkcijfersucces op SBS 6. Naast hun goedbetaalde tv-soap en de ruim 300.000 euro die ze per jaar pakken met hun bed & breakfast, hebben ze nu ook een wijnlijn gelanceerd. Ze adviseren de mensen in Nederland om zo snel mogelijk te kopen.

Dochter Montana Meiland gaf de kijkers van Shownieuws een koopadvies. Ze wees erop dat de wijnen een goud-predikaat hebben gekregen van wijngids Gilbert & Gaillard. “Er wordt al heel erg gepreordered. Nou blijkt ook: die smaken zijn zó lekker en goed, ik hoop dat de mensen gauw bijbestellen, want voor je het weet is het op misschien wel en dan moeten mensen even wachten.

Ter Braak vindt dat de Meilandjes slim te werk gaan. “Zó commercieel ook, zo slim. Het is misschien ook niet helemaal toevallig dat deze wijnen in de prijzen zijn gevallen, maar goed: leuk nieuws voor hen.”

Het verbinden van hun naam aan een serie wijnen zal een ‘lucratieve deal’ geweest zijn, denkt Ter Braak.

Aangezien roem van korte duur is, is het slim van de Meilandjes om het ijzer te smeden nu het heet is. Aan de andere kant kunnen ze op deze manier ook zelf een Meiland-overkill in de hand werken.

Foto: SBS

Meer in SBS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen