Martien in Ranking, weigert met Boulevard te praten

Martien Meiland is in het land om zijn nieuwe SBS 6-show Cash or Trash te draaien en dat combineerde hij vorige week met een optreden bij Eva Jinek en deze week met de opnames van Ranking the Stars. Vlak voor het eerste RTL-seizoen morgen van start gaat, is namelijk duidelijk geworden dat hij dit jaar één van de kandidaten is en dat is iets waar veel mensen zich op verheugen. Zo ook RTL Boulevard, dat tevergeefs probeerde om Meiland bij de opnames te spreken te krijgen.

Meiland wilde niet voor de camera van RTL Boulevard staan. Wellicht was het bezoek van verslaggever Aran Bade aan zijn Franse chateau niet helemaal goed bevallen.

Boulevard-host Luuk Ikink: “We waren vandaag op de set van het programma, maar hij wilde ons niet te woord staan, hij had geen zin, Aran. Dat is een beetje flauw, hè?

Aran Bade: “Ja, hij mag het zeggen (dat hij meedoet, red.) nu, toch?

Eddy Zoëy: “Hij heeft een persstop ofzo.”

Paul de Leeuw wilde Boulevard wél te woord staan over Meilands deelname. “Na Ik Vertrek heb ik hem elf jaar geleden al eens in mijn programma gehad en toen was er al een klik tussen ons en ik heb hem daarna niet meer gezien, maar ja. Hij doet zo goed mee. Hij kende het programma ook, maar hij is fantastisch. Iedereen is leuk hoor, maar je kent hem zo goed van Chateau Meiland dat het net is alsof hij het spel speelt in Chateau Meiland.”

Overigens was de tweede aflevering van het tweede seizoen van Chateau Meiland maandagavond goed voor een recordaantal kijkers op SBS 6, namelijk 1,2 miljoen (23 procent).

Foto: KRO-NCRV

33 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Flits Bom
september 4, 2019 21:46

Die man lijkt op een rioolrat

Gast
zorro
september 4, 2019 19:26

Als je ziet hoeveel mensen dit leuk vinden kan je nagaan wat hun IQ is nl ver benden normaal.

Gast
sukkel
september 4, 2019 10:04

Martien is een topper hij was bang voor een paard…waarop Caroline zei..kom op gewoon doen …je bent toch geen mietje ….whaaaaaaaaa

Gast
Ad Visser
september 3, 2019 17:30

Is Martien de reïncarnatie van Martin “Ren je rot” Brozius?

Gast
Je moeder
september 3, 2019 17:23

Zelden zo’n enge man gezien als die Martien. Euuuuuw. Dat stemmetje en die beweginkjes brrrr. Verbaasd me niet dat die Paul de Leeuw hem te gek vind. Soort zoekt soort. Gelukkig ben je niet verplicht om te kijken. En ook die Jandino… getver. Wat was dat een afgang!

Gast
"Veronica Doet Het?....Beter!"; 
september 3, 2019 17:07

Zeg M. ze moeten jou verbidddn. Spellen kan je niet.

Gast
Bart
september 3, 2019 17:06

@Anti worst Helemaal waar wat je zegt.

Gast
@Peanut
september 3, 2019 16:50

Wie ziet die valsheid? Wat zegt dat?

Gast
Zucht
september 3, 2019 16:02

Ik hoop ook dat Martien aanschuift bij Ik Hou Van Holland, Lingo met bn-ers, Dancing with ex-ik-vertrekkandidaten, Schuif um drin, Bed & Braakvast of dat hij aangesteld wordt als weerman van SBS.
En het is nog even wachten, maar ik verwacht wel een carnavalskraker van deze man.

Gast
Peanut
september 3, 2019 15:47

Aran komt niet echt sympathiek over. Hij heeft wel een sympathiek, schattig uiterlijk. Maar de valsheid schijnt er toch doorheen.

Gast
Anti-worst
september 3, 2019 15:35

Curryworst, het lølletje die met een toetsenbord die alleen maar een beetje op Internet kan klagen over alles en iedereen. Nietszeggende commentaren typt omdat verder niemand met hem wilt praten.

Dan kun je er beter mee stoppen.

Gast
Pauline
september 3, 2019 15:25

Mar10 is al jaren hetzelfde en het is echt geen act. Kwam jaren in zijn winkel in Noordwijk en dat was elke keer ook hilarisch. Als je op zijn FB pagina kijkt staan er zijn oude wekelijkse vrijdagmiddag filmpjes, je ligt in een deuk.

Gast
Mink Vaillant
september 3, 2019 15:21

Ik vind Martien wel een goede tafelheer voor DWDD 😎

Gast
E!
september 3, 2019 15:15

@yoshi dat is met alles zo alles heeft zijn tijd dus uitmelken maar

Gast
mark2
september 3, 2019 14:47

ik vind dom dat Talpa hem dit toestaat. beetje flauw van RTL om mee te willen liften op het succes.. tekenend voor de druk die er op de ketel staat!

Gast
Marc
september 3, 2019 14:24

Martien is zo leuk! Morgenavond bij Ranking The Stars RTL 5 20:30u, kijken !!!!!
Wat Gooeeeed!

Gast
Ari
september 3, 2019 14:22

Irritante man.

Gast
minder of mirjam
september 3, 2019 14:17

Aran is een lekker ding!

Gast
Yoshi
september 3, 2019 14:17

Tot dat er straks een overkill komt van Martien Meiland en dat Nederlands op hem is uitgekeken en hij meer een typetje wordt van the Muppets. Zo’n typetje als Barbie, Jokertje, Britt Dekker, Roy Donders…

Gast
Mark
september 3, 2019 14:06

Die Aran is een eng ventje. Haalt het bloed onder de nagels vandaag bij de bn’ers met zijn indringende manier van interviewen. Pure riooljournalistiek. Dan is Shownieuws ineens een integer programma geworden. RTLB is nu wat SN vroeger was.

Gast
peacock and whitemen
september 3, 2019 13:41

Martien is denk ik een beetje gepikeerd omdat zijn vorige item in boulevard uitgesmeerd werd over bijna 2 weken.

Gast
Martien
september 3, 2019 13:32

Nouhouuuuuu ik ben echt geen acteuuuuuur hoooooooooor hoe durf jeeeeeeeee????

Gast
LLRV
september 3, 2019 13:31

Zijn OPTREDEN bij Jinek??? Zucht! Het is dus een act, smullen! Real life dus scripted and acted shit, monkeys stay monkeys …

Gast
Bo
september 3, 2019 13:24

Martien is een beetje de Ellie Lust van de CO. Luie redacties die snel een graantje meepikken van t succes. En over een jaartje is iedereen het trucje zat.

Gast
#NPO kijker#
september 3, 2019 13:10

Groot gelijk. Hij laat zich niet misbruiken door RTL

Gast
Mike
september 3, 2019 13:00

Martien is leuk

Gast
Ron
september 3, 2019 12:59

Hij heeft tegenwoordig een management wat opereert namens Talpa (ga ik vanuit). Dan kun je dit soort beslissingen verwachten.

Gast
Ronnie
september 3, 2019 12:57

En ja hoor, omdat de beste man in het programma Chateau Meiland succesvol is, moet hij ineens overal gaan opdraven, gevolg: iedereen is hem na een jaar zat. Ik ben dat al na 1 minuut, maar goed 1.2 miljoen mensen zijn het daar niet mee eens.

Gast
Huismaker
september 3, 2019 12:46

Nepnieuws van Jinek en haar haters (gisteren) of de waarheid ?
https://www.youtube.com/watch?v=YRBUd7sjNws

Gast
Coen
september 3, 2019 12:43

Wat een briljant mens. Eerlijk is eerlijk. Als een enkeling denkt dat je zo goed acteert, dat je echt bent, dan doe je het als mens enorm goed. Hulde derhalve.

Gast
Curryworst
september 3, 2019 12:42

Aran Bade, het lølletje die met een microfoon maar een beetje op pad gestuurd wordt. Nietszeggende babbeltjes of ze willen niet eens met hem praten.
Dan kun je er beter mee stoppen.

Gast
Rollins
september 3, 2019 12:36

Wel een briljant acteur. Eerlijk is eerlijk. Als het gros denkt dat je echt bent, dan doe je als acteur iets enorm goed. Hulde derhalve.

Gast
M.
september 3, 2019 12:34

Wat ontzettend dom van SBS om Martien niet te verbidden, deze meneer moet in bescherming worden genomen. John de Mol & CO moeten echt dit verbidden. Overal zie jij Martien, in de kranten, op internet, op tv.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen