Sylvie Meis vindt influencer-reis naar Malediven zwaar

Sylvie Meis heeft voor het eerst een volledig gesponsorde reis als social influencer gemaakt. In ruil voor wat fotootjes en filmpjes op Instagram mocht ze vakantie komen vieren in een luxeresort op de Malediven en dat is haar niet in de koude kleren gaan zitten. “Als ik die mooie plaatjes van infuencers voorbij zag komen, geloofde ik het nooit echt als ze zeiden dat het serieus een job was. Nu kan ik het alleen maar beamen. My goodness, wat is dat veel werk“, zegt ze in de Grazia.

Nu Meis geen televisiewerk meer heeft, is ze een echte Instagirl geworden. En daar horen gesponsorde reizen bij, zoals die naar de Malediven. “Ik moest twee accounts bedienen. Niet alleen mijn eigen, maar ook die van Malediven Reisen. Dat betekent dat je een compleet boekwerk meekrijgt van alle posts die je moet doen.”

Per dag moest ze vier Insta-story’s per account maken. “Elke video moest ook weer vier verschillende ‘blokjes’ hebben – reken maar uit. Dat staat dan los van de vier verplicht geplaatste foto’s per dag, per account.”

Na een hele dag filmen en fotograferen komt het editen, zegt Meis. “Je bent bezig met de juiste filter, de juiste tekst, de juiste muziek. Ik ben een perfectionist, daar maak ik het mezelf ook niet makkelijk mee.”

De villa’s in het luxeresort kosten tot 30.000 dollar per nacht. “Ik ben nog nooit in zo’n indrukwekkend resort geweest als Joali Maldives.

Inmiddels is Meis weer thuis en moet ze haar dagelijks leven weer oppakken. “Ik heb net een wasje en wat kantoordingen gedaan. Straks nog een manicure-pedicure en dan door naar de Côte d’Azur.

Het Grazia-interview met Sylvie Meis kunt u lezen via Blendle. Eén van haar Instagram-posts op het luxeresort ziet u onderstaand.

Foto: SBS

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen