Peter Pannekoek baalt dat moeder BNNVARA-bobo is

Cabaretier Peter Pannekoek baalt er stevig van dat zijn moeder Kathleen Warners het hoofd amusement is bij BNNVARA, dé cabaretomroep van de NPO. Dat laat hij weten in de VARAgids. Het tv-blad omschrijft hoe Pannekoek direct fel begint te kijken als zijn moeder te sprake komt. “Ja, ik schiet dan meteen in de verdediging. Ik gun mijn moeder al het werkgeluk, maar de dag dat zij met pensioen gaat, kan me niet snel genoeg komen. Omdat ik me áltijd moet verantwoorden“, zegt hij.

Hij voelt zich een beetje de Daley Blind van de cabaretwereld. “Hij moet datzelfde gevoel hebben. Terwijl hij echt niet opgesteld zou worden als hij niet kan voetballen. Snap je?

Om het verwijt van bevoordeling te vermijden, heeft Pannekoek de VARA lange tijd vermeden. “Koefnoen en Dit was het nieuws zitten bij AVROTROS, The Daily Show en De Roast bij Comedy Central. Allemaal om maar nooit het verwijt te kunnen krijgen dat ik zou worden voorgetrokken.

Pannekoek is nu wél te zien bij BNNVARA, namelijk in het programma Sterke Verhalen. “Ik heb inmiddels wel bewezen dat ik iets kan. Het wordt natuurlijk idioot als ik kansen ga weigeren om de schijn maar niet tegen te krijgen.”

Ja, Sterke verhalen wordt uitgezonden door BNNVARA, maar dat is allemaal buiten haar om gegaan.”

Het VARAgids-interview met Peter Pannekoek kunt u lezen via Blendle.

Foto: BNNVARA, Valentina Vos

20 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Dreetje
januari 14, 2019 20:11

Tsjah, met een BNNVARA-bobo als moeder wandel je net wat makkelijker door Medialand.

Gast
Daniel
januari 14, 2019 16:29

Sterke Verhalen is dus een amusementsprogramma dat geheel buiten het hoofd amusement op de zender is gekomen. Wat doet een hoofd amusement dan?

Gast
Bardy247
januari 14, 2019 15:18

Peter Pannekoek zou het jaar kunnen roosteren, maar in de vorm van een cabaretprogramma, zie ik het hem niet kunnen waarmaken. Hij zou het bij de commerciëlen kunnen doen omdat de reclameblokken kunnen dienen om even op adem te kunnen komen.

Gast
Kalf
januari 14, 2019 15:00

Choq heeft grote moeite met het gedoe over zonen etc. – van, en gaat daarom schelden dat heel MC debieltjes zijn. Dus: Choq is een zoon van, he Choq?

Gast
Sommer
januari 14, 2019 14:22

Choq is een debieltje.

Gast
Linksbuiten
januari 14, 2019 14:21

Ach allemaal Sterke Verhalen.
En naar dat programma kijkt ook geen hond!

Gast
medion
januari 14, 2019 14:11

Nooit geweten dat zijn moeder Kathleen Warners was.

Gast
Godefroy France
januari 14, 2019 13:58

Looks like a loser, talks like a looser, walks like a loooser, cries like a looooser, roasts like a loooooser
Samenvattend; BNNer dus bovenstaande eigenschappen overbodig !

Gast
janus
januari 14, 2019 13:46

Zijn moeder moet ook met pensioen binnenkort. Komt er tenminste iemand die zich vaker met redacties gaat bemoeien……

Gast
anonymous
januari 14, 2019 12:39

Peter Pannekoek zou leuk zijn voor oudjaarsavond ipv Claudia de Breij.

Gast
Qwerty
januari 14, 2019 12:33

Danny, jouw uiterlijk is dan mss lachwekkend, maar dat is toch echt wat anders dan grappig zijn.

Gast
Danny
januari 14, 2019 12:26

Peter is zo in en in triest. Begrijp niks van zijn populariteit. Is ie grappig?? oh ok dan heb ik wat gemist. Ik vind mezelf echt veel leuker en grappiger ook. Nee Peter staat gelijk aan zappen hier. Wat een flauwe kerel .

Gast
scott_0
januari 14, 2019 11:59

Met zo’n haаk als neus weet je het wel.

Gast
chris?
januari 14, 2019 11:57

@xandertje. je hebt er echt geen verstand van. Claudia de Breij is echt nog een klasse beter dan Peter, the coming man.

Gast
chris?
januari 14, 2019 11:54

Dat is nu echt oude koek, las dit een maandje terug in mijn VARA gids. Dus niets nieuws onder de zon en totaal onbelangrijk

Gast
T
januari 14, 2019 11:54

Wat een pannenkoek, wat een pannenkoek. Marco v. Basten.

Gast
Ceasar
januari 14, 2019 11:33

@Xandertje. Dat ben ik met je eens m.b.t. Peter Pannekoek. Hoewel ik afgelopen weekend Pieter Derks ook erg leuk vond en zeker geschikt voor een oudjaarsavond.

Gast
xandertje
januari 14, 2019 11:01

Peter had de Oudjaarsconference 2019 moeten doen. Wellicht dat het door zijn moeder komt dat hij deze opdracht juist niet krijgt omdat het anders teveel vriendjes politiek lijkt? Nu zijn we weer de klos met Claudia de Breij.

Gast
Maan de Steenwinkel
januari 14, 2019 11:00

Niks aan de hand, gewoon doorlopen.

Gast
Choq
januari 14, 2019 10:55

Dat heb je met de MC-debieltjes ook. Het zit hier vol calimеro’s die overal nepotisme zien, óf doen alsof omdat ze graag huilen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen