Evert Santegoeds: ‘Anne Lok loog bij Twan Huys’

Privé-hoofdredacteur Evert Santegoeds heeft gisterenavond met verbazing gekeken naar het interview van Twan Huys met Anne Lok in RTL Late Night. Dat zei hij kort na het interview in zijn eigen programma Shownieuws op SBS 6. De Privé pakt deze week uit met een groot interview met Lok, die haar ex Alexander Pechtold beschuldigt van karaktermoord én dat hij abortus van hem moest plegen. Volgens Lok heeft ze nooit een interview gegeven, maar is ze slechts even gebeld door Privé.

Lok stelt dat de Privé haar voorlegde dat Pechtold haar zwart zou maken. Daar heeft ze naar eigen zeggen op gereageerd, omdat ze het beeld wilde bijstellen. “Ik heb gezegd dat ik het off the record wilde en dat wat ik nu zeg op geen enkele manier gepubliceerd wordt.

Ze werd naar eigen zeggen verrast door de publicatie van Privé, die ook vol staat met foto’s van haar en haar kinderen. “Dan is het woensdagochtend, dan word je wakker en dan staat er zo’n artikel in het blad. Acht pagina’s met foto’s, nota bene met foto’s van mijn kinderen. Dat is iets wat mij gewoon raakt.

Wist ze dat die foto’s zijn genomen? “Ik kwam terug van een rommelmarkt met mijn kinderen en toen stond er een fotograaf. Toen heb ik de kinderen naar binnen gehaald, want ik wilde de kinderen er niet op. Ik heb de fotograaf wel een hand gegeven, een gesprek gehad en gezegd dat ik geen foto met mijn kinderen wil.

Santegoeds reageert

Volgens Santegoeds liegt mevrouw Lok hier. “Ze doet alsof het telefonisch heeft plaatsgevonden, maar dat is zeker niet zo. Mijn collega Harrie Nijen Twilhaar is naar Meppel geweest en heeft daar twee uur lang met haar gezeten. Ze heeft echt alle ins en outs verteld en van alles laten zien die haar verhaal staven, zoals sms’jes waarin enorme ruzies totaal uit de hand lopen, papieren, mails.

Santegoeds: “Ze zegt ook dat ze niet weet dat die foto’s gemaakt zijn. Sterker nog: ze heeft uitgebreid geposeerd en die foto’s geregisseerd. Ze heeft zelfs op de camera van de fotograaf mee staan kijken hoe ze geworden waren, van: ‘Die is mooi, die is mooi.’ Sterker nog: ze heeft zelf wat afdrukjes besteld.”

Ze is heel erg geschrokken van wat het teweegbracht, maar ze moet niet zeggen dat ze niet wist wat er zou komen. De afgelopen dagen hebben we ook nog veel contact gehad. We hebben haar ook gevraagd om de brief die ze aan de burgemeester heeft gestuurd niet zondag wilde versturen, wat ze van plan was, maar dinsdagavond, zodat het meer impact zou hebben voor ons verhaal. Daar heeft ze ook gehoor aan gegeven.

We hebben ook gesproken over een vervolg en wat we verder nog kunnen doen voor haar. Het was een goed contact.”

Santegoeds vindt dat Lok inmiddels een ‘niet al te evenwichtige indruk’ maakt. Mogelijk doet alle aandacht iets te veel met haar, zegt hij.

Eén ding is zeker: ze liegt, aldus Santegoeds. “Zeker, het staat ook op band.”

 

Foto: SBS

46 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
anoniem
september 7, 2018 12:09

Uiteindelijk gaat het er natuurlijk om alle aandacht van die dividendkwestie af te leiden.. :-)

Gast
Johann
september 7, 2018 09:36

@annelies…neem jij dan een dubbele dosis, want omdat er twee D’66ers hiervoorvzijn gepakt is de hele partij zo? Zal ik je anders een lijstje geven van foute poiitici van andere partijen, waarvan de VVD stijf bovenaan staat!

Gast
Johann
september 7, 2018 09:32

Jdj2050 dus jij gaat er meteen vanuit dat het verhaal van die abortus klopt?? Zonder bewijs?? Bahbah

Gast
jdj2050
september 7, 2018 08:18

Ze is bang voor Pechtold nu ze alles open heeft gegooid. Die man is eng. Pechtold die altijd een grote mond heeft en mensen (Trump, Wilders) de maat neemt laat nu zijn echte gezicht zien Hypocriet. Iemand dwingen/ onder druk zetten om een abortus af te dwingen. bahbah.

Gast
Freek
september 7, 2018 00:20

Don’t put your dick in crazy. Hoe zeer ik Pechtold niet vertrouw. Bij deze dame weet ik het ook niet.

Gast
Zo zit het
september 6, 2018 20:15

Liberalen en zeker de rechtse flank zijn ook tegenstander van een vrije pers. Liever enkel shownieuws dan echt nieuws.

Gast
Protestants en (half)moslim!
september 6, 2018 19:43

Liberalen zijn bijna allemaal immoreel, materialistisch, spiritueel-verarmd en decadent.

Gast
Gereformeerd jochie
september 6, 2018 19:32

Wat is er toch mis met die antireligieuze liberale VVD en D(emonen) 66(6)?

Gast
Lies
september 6, 2018 19:21

LLRV: good question. Job Godschalks is met pek en veren het land uit gejaagd. Maar in de politiek mag dat schijnbaar allemaal wel. Qua machtsmisbruik heeft Pechtold meer schade aangericht (als het waar is) door een vrouw te dwingen tot abortus.
Dat hele MeToo gedoe, ik kan daar nog veel over zeggen…..

Gast
LLRV
september 6, 2018 19:00

Waarom roept de grote massa BNers die de weg naar de talkshows maar al te goed weten de vinden voor alles en nog wat niet: Meeeetoooo ???

Waarom roept de MSM nu unisono: Privé! ???

Yeah, right, privé.

Net in EenVandaag: Privé, maar het waait (schandalig ook!) van het buitenland over. Dan verwijzen naar een dozijn politici die voor soortgelijke zaken – natuurlijk – moesten aftreden. Bij Pechtold is dat privé!

De paashaas bestaat zeker ook! En Pinocchio heeft een lange houten neus …

Gast
Anti-Raaf
september 6, 2018 13:56

Wat zou Raaf hiervan vinden.

Gast
Japie
september 6, 2018 12:53

Nou Evert, neem zo’n interview dan op, heb je meteen bewijs!

Gast
JasperV
september 6, 2018 11:59

Denk goed na wanneer je de publiciteit kiest, anders zijn dit de gevolgen en dan is het toch je eigen schuld.

Gast
robb
september 6, 2018 11:43

Ron :Begrijp eens een keer dat als je gaat regeren in dit land dat je 4 jaar lang je partij programma in de wacht kamer moet zetten ,het is niet de schuld van de partijen maar van de kiezer ,steeds meer partijen en die er zijn worden steeds kleiner,een bnner die een nieuwe partij opricht en er hollen weer een massa achter aan ,nu 4 partijen over 4 jaar 6 partijen ,20 jaar geleden 4 partijen die de dienst uit maakten met een groot achterban die om en om regeerden dat was beter dan nu.

Gast
Jan
september 6, 2018 11:35

Wat je een aNder aandoet keert altijd als een boemerang terug. Dat heet Karma!

Gast
Jan
september 6, 2018 11:35

Snap niet waarom mensen mekaar zo kapot maken om een beetje geld. Wat je een ader aandoet keert altijd als een boemerang terug. Dat heet Karma!

Gast
Ron
september 6, 2018 11:24

Het is gewoon een enge club die D66 zogenaamd middenpartij maar de laatste tijd steeds rechtser geworden, zeker in het huidige kabinet.
Vond het opvallend dat ook Boulevard vrij mild was ten opzichten van Pechtold. Maar ja, met Peter R. de Vries als rasechte D66er kun je dat verwachten.

Gast
aammehoela
september 6, 2018 11:20

Volgens de peilingen verliest D’66 al 6 zetels. Van 19 naar 13 zetels. Dat zijn er nog steeds 13 teveel. Maar goed, PVV, DENK en Forum voor Dictatuur zijn nog gevaarlijker.

Gast
SOLANGE
september 6, 2018 11:07

Pechthold moet flink op zn arrogante smoel gaan….de viezerik is al veel te lang overal mee weg gekomen….

Gast
SOLANGE
september 6, 2018 11:04

Die Pechthold moet eens flink op zn arrogante bek gaan..de grootste viezerik van de kamer… hij…. herkende….. zich niet in de uitspraken… de viezerik…. 4 jaar met die vrouw in bed kinderen maken en dan zeggen …ik herken mezelf er niet in….Penthouse leugenaar die liegt over alles …weg ermee…zo een mag niet Nederland besturen……….het zal allemaal wel weer onder de mat geveegd worden…

Gast
ouwe lul
september 6, 2018 10:52

Tuurlijk is die Anne Lok psychisch labiel.

Gast
Jan
september 6, 2018 10:48

Wassila Hachchi en Pechtold was ook geen goede combi.

Gast
Finn
september 6, 2018 10:36

“We hebben haar ook gevraagd om de brief die ze aan de burgemeester heeft gestuurd niet zondag wilde versturen, wat ze van plan was, maar dinsdagavond, zodat het meer impact zou hebben voor ons verhaal”… Alles voor de verkoopcijfers, hè Evert? RAT dat je er bent!

En “We hebben ook gesproken over een vervolg en wat we verder nog kunnen doen voor haar”… Iemand op deze manier ‘helpen’ ? Man, man, man… Als die raketwerp-jongens die op het Panorama-gebouw schoten, nog een tweede doelwit zoeken, zou ik zeggen: Privé-redactie misschien?

Gast
Annelies
september 6, 2018 10:36

10.05 johann — hij heeft wel gelijk ons lodewiekje. Pas weer een D’66 voorzitter betrapt op dierensex in Flevoland en in Rotterfam plaatselijk D’66 voorzitter veroordeeld tot gevangenisstraff wegens verkrachting van 14 jarige jongen. Dus johann tijd voor jouw pilletje of het nieuws wat beter gaan volgen.

Gast
Otto Groeneveld
september 6, 2018 10:32

Dat is een hele goede lop 10.24.

Gast
lop
september 6, 2018 10:24

Dat de CU samenwerkt met een man die aanzet tot het do den van een gezonde foetus. Segers heeft een pact met de duivel gesloten. Ik stem SGP volgende keer.

Gast
robb
september 6, 2018 10:21

Alexander Pechtold gaat dit verliezen de media grijpt dit aan om hem politiek de mond te snoeren.

Gast
Tim
september 6, 2018 10:09

Is dit interessant?

Gast
Johann
september 6, 2018 10:06

@q10 maar nog half niet zo gevaarlijk als de VVD, PVV en FvD

Gast
Johann
september 6, 2018 10:05

@Lodewijk, het wordt weer tijd voor je pillen, dan mag je daarna weer even een half uurtje uit de dwangbuis

Gast
Huiskamer
september 6, 2018 10:01

Greet noemt A. Penthouse van DDR66 niet voor niets “U bent een miezerig mannetje”.
Bespelen van de media terwijl alle feiten al bekend waren.

Gast
EnZoIsHet!
september 6, 2018 09:46

Was beter geweest als de moeder van Santegoeds abortus had gepleegd.

Gast
Rubicon
september 6, 2018 09:42

Optreden van Lok en reactie van Santegoeds in het voordeel van Pechtold. Lok moet vanaf nu tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Santegoeds heeft de ‘bewijzen’ kennelijk in handen. Benieuwd of ie daar nog wat mee doet of met de advocaten in zijn nek de keutel in trekt

Gast
Henkie
september 6, 2018 09:42

Dat HIJ abortus moest plegen??? Hoe dan???

Gast
Weg Ermee
september 6, 2018 09:40

Als er één liegt dan is hij het wel. De griezel!

Gast
7
september 6, 2018 09:31

@shrink, de halve tv wereld is zelf borderline.

Gast
shrink
september 6, 2018 09:22

Borderline.

Gast
A.Zijn
september 6, 2018 09:21

Iets klopt er niet aan deze vrouw in ieder geval. Wat is nog even de vraag.

Gast
Robert
september 6, 2018 09:19

Kan wel van de Prive zijn, ik denk toch echt dat die ouwe Evert alles goed heeft doorgenomen, die is niet zo achterlijk om Pechtold even zomaar weg te zetten als een enorme hork. Maakt mij in principe niet uit, al gaat Pechtold elke avond tekeer in zijn gratis hutje, maar dan juist hij, de man van normen en waarden en iedereen de maat nemen. Han ten Broeke is voor veel minder vertrokken.
Dat die Anne niet helemaal goed snik is geloof ik best verder.

Gast
JM
september 6, 2018 09:16

Zoals ik dus al eerder zei, het moet nog maar blijken.
Gedumpte exen zijn heksen

Gast
mark2
september 6, 2018 09:16

@BAssie: daar gaat het hier niet om.. in deze heeft hij een punt (aangenomen dat het inderdaad op tape staat ;-)

Gast
Herrie
september 6, 2018 09:13

Nu vind ik Pechtold geen leuke man maar deze Anne is ook een vreemde vrouw, een tweeling krijgen en niet weten ( en willen) wie de vader is, alle vuile was naar buiten, nu alles ontkennen.Ik denk dat Anne psychisch niet helemaal stabiel is.Het is wel smeuïg, dat wel. Pechtold moet maar heel gauw uit de politiek verdwijnen dit is heel schadelijk voor D’66.

Gast
Bassie
september 6, 2018 09:06

En wat dacht je van Evert, als die in zijn eerste leugen was gestikt hadden we hem nooit leren kennen….

Gast
q10
september 6, 2018 09:06

bij d66 hebben ze de verkeerde geaborteerd t ,
wat een volk,
nog een gevaarlijker partij dan DENK,

Gast
Lodewijk
september 6, 2018 09:05

Die vieze D’66 wat vol zit met bestuurders die aan dierensex doen, lees google even erop na. De hoeveelheid pedo’s erg hoog bij die vreselijk partij. En paling Alex, de Bilderberg man die nul op heeft met privacy en democratie staat bij die schoften aan het roer. En dat had Anne toch moeten weten toen zij op haar rug lag in het Scheveningse neukappartementje.

Gast
Cees
september 6, 2018 09:04

Natuurlijk liegt ze, zeis 3en politica.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen