Rick Brandsteder poept thuis in pedaalemmer

Rick Brandsteder heeft wel eens in de pedaalemmer van zijn keuken gepoept, omdat de schoonmaakster de badkamer aan het schoonmaken was. Dat vertelde de RTL Boulevard-ster zondagavond in het programma Echt Niet OK op NPO 3. Brandsteder kon het niet meer ophouden. “Ik ben dus thuis een keer wakker geworden en de avond ervoor hadden we thuis getafeld. Ik had hoge nood en de schoonmaakster was bezig in de badkamer. Ze had alles aan de kant gezet.

De presentator wilde het daarom even uitstellen. “Ik dacht: ik wacht wel even. Dus ik loop naar het koffiezetapparaat en in de keuken dacht ik: ik red het wel even, ik wacht wel even tot ze klaar is, want anders moet ik vragen of ze eruit gaat en dan gaat ze er straks weer in en dan ruikt ze het.”

Toen ging het mis. “Ik sta in de keuken en hield het niet meer. Ik kon niet eens meer lopen naar de badkamer. Het enige wat ik zie is de prullenbak en ik dacht: fuck it, ik ga gewoon. Ik doe het klepje open en ga zitten. Ik dacht wel: ik hoop niet dat ze nu even de keuken in komt.”

De vuilniszak ving Brandsteders drollen op. “Ik doe mijn ding en ik dacht: hoe ga ik mijn reet afvegen? Toen ben ik met aangespannen billetjes naar de theedoek gelopen en heb ik heel snel even afgeveegd, het in de prullenbak gegooid en klaar. Achteraf dacht ik: zeg gewoon tegen de schoonmaakster dat je moet poepen.”

Flat

Brandsteder heeft nog een gênant verhaal. Die heeft te maken met zijn angst voor liften. “Ik woon nu samen, maar ik heb er ook een tijd op los geleefd. Dat mag je best weten. Ik had een leuke dame, een scharrel. Die woonde op een flat, maar op de negende verdieping. Ik was zo bang om de lift in te gaan, dat ik er toch voor koos om de trap te nemen.”

Maar het was eigenlijk altijd voor een kort wippie. Quick Rick, noemden ze me altijd. Dan dacht ik toch: ik ga achttien trappen lopen en dan eerst drie kwartier boven wachten voor ik aanbel, voordat ik haar een keer van jetje kan geven. Dan ben je bang voor liften.”

Normen en waarden

Tot slot laat Brandsteder nog weten dat hij mensen altijd graag aanspreekt op hun wangedrag. “Normen en waarden staan bij ons hoog in het vaandel in de familie. Op een of andere manier wil ik mensen snel ergens op wijzen of ermee bemoeien. Het is een rechtvaardigheidsgevoel. Daarom ben ik ook wel eens verkeerd in het nieuws geweest.

Foto: KRO-NCRV

27 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
BRAAK
augustus 5, 2018 00:38

Klopt Q. Zo vader zo zoon, wat poepen betreft en Ron en Patty weten wat ik bedoel! Dat was een smerige bende, weten jullie nog Ron en Patty , in Overvoorde (Den Haag) op de tennisbaan.

Gast
Sven L.
augustus 2, 2018 13:42

Ook wel vrij ongebruikelijk om pas je nest uit te komen als de schoonmaakster al bezig is? Hoe laat beginnen die? Bij mij om rond 9:30 uur en dan ben ik keurig op mijn werk hoor.

Gast
Deadly Viper
augustus 1, 2018 01:26

Prullenbakkenpoeper!

Gast
SOLANGE
juli 31, 2018 11:41

Daar hoort het dom jochie thuis in de afvalbak

Gast
Q
juli 31, 2018 10:54

Zijn vader had of heeft ook iets met str*nt. Vies verhaal van een arogante dikkop en l*l.

Gast
Flits Bom
juli 31, 2018 08:30

De appel valt niet ver..

Gast
Meneer Kaktus
juli 30, 2018 20:28

Quick Rick komt na anderhalf keer stoten klaar. De stumper.

Gast
Haagees
juli 30, 2018 20:12

Smerige vieze no no

Gast
Klavvie
juli 30, 2018 18:36

Zet je die emmer wel ff uit de buurt van je vader Rickie?

Gast
Jordao
juli 30, 2018 18:01

Wat een zakkenwasser is die Brandsteder. Een ongelofelijke grote eikel en grote viezerik is dat zeg!!In de keuken nog wel waar je kookt en alles schoon moet zijn en fris moet ruiken. Wat een (vuilnis)zak!

Gast
Lies
juli 30, 2018 17:48

@hendrik: van af nu een prullenbak poeper. Met weinig communicatieve skills. Anders had hij in zijn eigen huis wel gebruik kunnen maken van zijn eigen toilet.
Schijnbaar heel moeilijk om de schoonmaakster een kop koffie en een pauze aan te bieden…..

Gast
hendrik
juli 30, 2018 17:45

Hij is toch die vechtersbaas.

Gast
Mink Vaillant
juli 30, 2018 17:18

Dit soort smerige verhalen hoef ik hier niet te lezen. 2

Gast
Dries Eff Em
juli 30, 2018 16:38

Het meeste trieste nieuws wat ik ooit gehoord heb. Aandachtschreeuw van meneer Brandsteder…te zielig voor woorden. En precies wat een mens graag zou willen weten over een hersenloze zak friet die te dom is om ijsklontjes te kunnen maken…lekker belangrijk

Gast
isisi
juli 30, 2018 16:30

Gemiddeld 1x per jaar in het nieuws zijn vanwege vechtpartijen, maar wel de b*k vol over normen en waarden

Gast
Jan
juli 30, 2018 15:51

Het was altijd Patty Brard geweest die op Ron Brandsteder moest poepen. Nooit andersom.
Brandsteder ging ook altijd naar de Wallen om zicht door hoeren te laten onderpoepen.
Dit onderwerp komt later ook aan bod in Ranking the Stars.

Gast
Sjoukefia Oosthavenkercken
juli 30, 2018 15:28

Op de wc kun je je uitwerpselen meteen weg laten spoelen, maar in een pedaalemmer gaat dat natuurlijk niet. De kak blijft daar liggen en gaat stinken. Hoe heeft Rick dit opgelost?

En inderdaad jammer dat die theedoek bij deze actie moest sneuvelen. Gewoon uitspoelen en in de was. Daarna kun je er gewoon weer glazen mee afdrogen. Zo’n doek weggooien is zonde, ik ken mensen die erg blij zouden zijn met zo’n stuk textiel.

Gast
Anoniem
juli 30, 2018 15:28

Zo vader zo zoon?

Gast
Cristiano R.
juli 30, 2018 15:28

Papa poepte over Patty.

Gast
Mark
juli 30, 2018 15:20

Met de theedoek afgeveegd en daarna weggegooid. Doe maar luxe. Wat is er mis met de wasmachine. En hangt er daar bij de Brandsteders geen keukenrol boven de pedaalemmer?

Gast
Benny-Bjorn A.
juli 30, 2018 15:05

Pappa Ron. Tante Patty. Een tafel met glazen blad. Poep.

Gast
Sjoukefia Oosthavenkercken
juli 30, 2018 15:04

Ik zou zelf nooit kakken op een pedaalemmer! In noodgevallen zou ik de schoonmaakster gevraagd hebben of ik even van mijn wc gebruik mocht maken

Gast
Tim
juli 30, 2018 14:59

Haha geloof je hetzelf alles voor de kijkcijfers. Dus de meest vreemde verhalen verzinnen. Dat er nog mensen zijn die dit geloven. Ook die gast op schiphol met zijn vrouw. Totaal niet geloofwaardig. Blijkbaar wordt het programma niet goed bekeken.

Gast
Japie
juli 30, 2018 14:43

Heeft die eikel dan alleen maar een wc op de badkamer?

Gast
SOLANGE
juli 30, 2018 14:41

n\AAR Joc hie aso familie wat die op TV doet zeker een opstap door zn aso vader…..vaak dronken en vrouwen slaan..heeft net zoveel verbeelding als die Dave Rioolvink

Gast
Herrie
juli 30, 2018 14:26

WJ….. het is vreselijk…..
Wat een imbeciel is het toch en zo verschrikkelijk arrogant daar krijg je de schijterij van.Ik kijk al een poos geen Boulevard meer omdat ik griezel van dit akelige jochie.

Gast
WJ
juli 30, 2018 14:18

wat heb ik net gelezen

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen