RTL 4 dumpt Humberto Tan, opvolger is Twan Huys

Het was al een jaar lang onvermijdelijk, maar nu is het moment daar: Humberto Tan wordt eruit geknikkerd door RTL. Zijn opvolger is even verrassend als het tempo waarmee Erland Galjaard tot inzicht is gekomen: Twan Huys, de ster van NPO’s journalistieke trots Nieuwsuur. En dat terwijl juist de naam van zijn collega Mariëlle Tweebeeke regelmatig de ronde deed in de discussie over zijn mogelijke opvolging. Hoe dan ook: Tan ligt er per 1 juli uit, en dat doet hem zichtbaar verdriet.

Humberto Tan maakte het nieuws woensdagavond zelf bekend in de laatste minuten van RTL Late Night (filmpje op YouTube). “Tot zo ver deze uitzending van RTL Late Night. Normaal gesproken zou ik zeggen ‘morgen ben ik er fris en fruitig’ en dat ben ik morgen ook, maar ik heb een toevoeging: ik ga stoppen met RTL Late Night. Dat is niet op eigen verzoek. Dat is op verzoek van de leiding van RTL 4.”

De presentator liet blijken dat hij het niet eens is met RTL’s tv-baas Erland Galjaard. “RTL heeft me gevraagd om te stoppen, omdat zij vertrouwen hebben in een andere toekomst voor dit programma. Ik ben het niet met die beslissing eens, ik respecteer de beslissing wél.”

Hij benadrukte het plezier dat hij beleeft aan de talkshow. “De afgelopen vijf jaar heb ik echt met ontstellend veel plezier dit programma gemaakt. Met alle medewerkers die hier ook allemaal aanwezig zijn. Ik ben trots op alles wat we hebben laten zien, ik ben er trots op dat we een programma hebben neergezet dat er nog niet was en dat er na vijf jaar, en op 23 maart duizend uitzendingen, er nog steeds is.”

Als we uiteindelijk stoppen op 1 juli – want ik ga door op 1 juli – dan hebben we er ongeveer 1.080 gemaakt. Was het allemaal goed? Nee. Was het allemaal fantastisch? Nee. Maar is het met liefde, passie en medewerkers gemaakt die er alles voor hebben gegeven? Ja.”

Wil hij nog iets met RTL te maken hebben? “De zender kiest wat anders en dat respecteer ik echt. We zijn zelfs aan het praten over op welke manier we met elkaar doorgaan. Er komt iemand anders. In het persbericht dat hierna zal verschijnen zal alles staan, maar ik wilde dit per se zelf zeggen omdat dit programma mij heel dierbaar is.

Frits Spits

Hoe ongelooflijk het ook is dat Humberto Tan zijn exit niet lijkt te begrijpen, en hoe ongelooflijk het ook is dat hij niet ziet dat hij na Dionne Stax onherstelbare imagoschade heeft opgelopen: het is en blijft een persoonlijk drama. Gelukkig kon hij na zijn bekendmaking rekenen op mooie woorden van tafelgast Frits Spits.

Frits Spits: “Mag ik er iets over zeggen? Ik vind het een heel opportunistische beslissing. Ik vind dat de laatste tijd in de kranten tegenover het programma en tegenover jou een soort hetze is gevoerd waar ik de rationaliteit geen moment van heb begrepen.

De leiding van RTL blijkt gevoelig voor stemmen uit de pers en kijkcijfers, terwijl je eerder dit jaar een programma hebt gemaakt over de Veiligheidsraad waar je een dieptepunt had in het aantal kijkers maar wat volgens mij een ongelooflijk goed programma was.

Het is raar dat we in Nederland voortdurend geregeerd worden door kijkcijfers en dat de kwaliteit niet meer telt. Ik vind het onverdiend, dus ik ben het met je eens, maar ik vind je wel ongelooflijk dapper dat je het op deze manier zegt.”

Pas na die woorden wist Tan zich niet meer sterk te houden. Verdriet maakte zich meester van hem en dat vonden veel kijkers toch wel erg aandoenlijk om te zien.

Persbericht

Direct na de uitzending, om 23.42 uur, volgde dan het persbericht van RTL. Pas daarin werd de opvolger van Humberto Tan bekendgemaakt: Nieuwsuur-anchor Twan Huys. “Samen met RTL richt Twan zich de komende maanden op de vernieuwing van ‘RTL Late Night’. Hij neemt na de zomer de presentatie over van Humberto Tan, die het programma sinds de start op 26 augustus 2013 presenteert.”

Wat gebeurt er met Humberto? “Tot de zomer blijft Humberto RTL Late Night presenteren, om zich daarna te richten op andere programma’s bij de zender.

Humberto Tan zegt in het persbericht: “Ik heb met veel passie en plezier vijf seizoenen ‘RTL Late Night’ gemaakt. Een geweldig avontuur waarbij ik bijzondere nationale en internationale gasten heb mogen ontvangen. Het grote aantal trouwe kijkers in de eerste jaren en de verschillende televisieprijzen waren voor mij en mijn team een sterke bevestiging dat we met ‘RTL Late Night’ een goed format hebben ontwikkeld. We zijn er in het laatste jaar helaas niet in geslaagd om deze aantallen vast te houden. Daarom begrijp ik goed dat RTL kiest voor een andere weg. Met pijn in het hart neem ik afscheid van een programma dat mij veel heeft gebracht. Ik kijk met trots terug en vol vertrouwen vooruit.

Galjaard over Twan

Erland Galjaard, algemeen programmadirecteur RTL, zegt dat de keuze van Twan Huys zijn keuze is. “Om tot nieuw succes te komen, moeten we onze late avond opnieuw uitvinden. Toen we vijf jaar geleden startten met RTL Late Night kozen we bewust voor een andere aanpak en dus een aanvulling voor de kijker op de late avond, met een verrassende en zeer bekwame anchorman: Humberto. Dat heeft zeer goed gewerkt. Maar met alle veranderingen in medialand, waar veel in dezelfde vijver wordt gevist, is een nieuwe aanpak noodzakelijk. Dat bedenken, opzetten en de juiste mensen aan boord krijgen kost tijd.”

Elke werkdag een programma maken op de late avond is topsport en een geweldig interessante uitdaging voor redactie en presentatie. Met Twan en zijn vaste hoofdredacteur Marij Janssens halen we journalisten van formaat in huis, programmamakers vooral, die met hun brede kennis en gevarieerde achtergrond de aangewezen personen zijn om RTL Late Night naar de volgende fase te brengen.

Galjaard over Tan

Galjaard blikt terug op vijf jaar RTL Late Night met Humberto: “Om samen met Humberto het historische late night tijdslot bij RTL 4 invulling te geven, was een mooie reis. Dat het de laatste periode wat minder ging, doet daar niets aan af. Regelmatig bepaalde ‘RTL Late Night’ het gesprek van de dag, zoals met de uitzending na de aanslag in Parijs op theater Bataclan, het interview met Nobelprijswinnaar Malala en het gesprek met George Clooney.

Humberto heeft met zijn team een show neergezet met een eigentijds karakter, waarin ook veel ruimte was voor nieuw talent en live muziek. Verschillende artiesten van wereldformaat zoals Pharrell Williams, Coldplay en One Direction wisten de weg naar het podium van RTL Late Night te vinden. Het talent van Humberto werd ook door publiek en vakgenoten bekroond. In 2014 en 2016 werd hij uitgeroepen tot beste presentator van Nederland met een zilveren Televizierster. In 2016 werd hij ook Omroepman van het jaar en ontving hij de Sonja Barend Award.

Met zijn vakmanschap heeft hij RTL een enorme dienst bewezen en dat blijft hij doen. Daar ben ik hem dankbaar voor.

Foto: RTL

160 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
anoniem
maart 2, 2018 16:20

Dhr. Tan verdient een betere werkgever dan deze rioolzender..

Gast
Pieter
maart 2, 2018 08:49

@RTL DIRECTIE ja maar van het k*t volk moet je wel hebben
erg tact bent u ook niet om je kijkers zo aan te spreken !

Gast
Queenie
maart 2, 2018 06:47

Ook dan kijk ik niet naar een programma van RTL. Dat hele RTL kan wat mij betreft opgedoekt worden.

Het bestaat voornamelijk uit arrogante, zelfingenomen, coke snuivende en over het paard getilde figuren! WALGELIJK, DIE HELE RTL CLUB IS WALGELIJK.

Gast
Maan Lover
maart 1, 2018 22:53

Late night gaat de Pauw kant op met alleen over het nieuws en de politiek,
Rtl denkt dat hiermee mensen naar late night gaan kijken, maar vergeten even de jeugdige kijkers die liever muziek zien en entertainment!!

Gast
RTL Directie
maart 1, 2018 22:49

Nederlanders , Ik vind het een schande dat jullie zo over TAN praten , wat een ondankbaar kut volkje zijn we eigenlijk geworden .

Tan is de baas over zijn eigen Pik en als ie die wil gebruiken om welke meid dan ook
te naaien , is dat zijn zaak en niet de onze .

We zijn zo verliefd op onze eigen stellingen en veranderd in GROTE HYPOCRIETEN
RACISTEN en een argwanend kut volkje.
Ik schaam mij diep voor jullie.

Tan wordt de onder directeur en gaat mij vervangen als ik
een lekkere chick aan het naken ben.

Gedraag u in deze chat anders ga ik zorgen dat het een met Facebook Registratie chat wordt en dan zult u opgepakt kunnen worden voor uw argeloze uitspraken.

We houden uw ip in de gaten.

Kut volkje.

Gast
Meneer de Parkiet
maart 1, 2018 22:05

Meneer Tan, die zijn vrouw met Dionne Stax bedroog, had al veel eerder opzij gezet moeten worden. Dit debacle kost RTL heel heel veel centjes. Het publiek pikte die lege flauwekul niet meer. We zijn niet dom hoor.

Gast
Peter
maart 1, 2018 21:43

Rtl is netjes geweest dat hij al die maanden heeft mogen blijven zitten, als ’t echt hard commercieel gespeeld werd was hij vorig jaar er al uit gegooid. Hij moet gewoon een weekendeditie doen.

Gast
Willem
maart 1, 2018 21:20

War zat er nou?.. Vriendjes van vriendjes en al die ellendige BN’ers die ergens in een reservaat leven met minimaal een ton per jaar. Een programma wat allang mijlenver afstond van iedere vorm van realiteit in deze gore klote maatschappij van hebzucht en puur nep.

Gast
Bart
maart 1, 2018 21:15

@A.zijn Het lag aan een hoop dingen maar ook zeker aan Humberto zelf.
Daarnaast wat hij privé doet moet hij natuurlijk zelf weten maar ook dat en dat hij er over zweeg heeft hem en het programma geen goed gedaan. Om met aangeland te spreken, hij had beter een keer zijn verhaal kunnen vertellen dan was het allemaal niet zo uit de hand gelopen. Zijn verhaaltje bij Dwdd heeft hem echt de das om gedaan. RTL had er beter aan gedaan om voor de jaarwisseling te stoppen met RTL Late nigth. Dit had voor Humberto ook beter geweest.

Gast
A.Zijn
maart 1, 2018 21:06

@Ron Dat heb je zojuist gelezen. Humberto heeft niet voor niks de zilveren televisiester gewonnen. Dan heb je bewezen dat je echt iets kunt. Je kunt dan alles vanuit de negatieve bril gaan bekijken en lekker gal spuien, maar dat doet geen recht aan de situatie. Echter moet Late Night een flinke metamorfose ondergaan en dat kun je alleen bereiken met iemand van buitenaf.

RTL Late Night vind ik verder een prima merk dat duidelijkheid verschaft met betrekking tot het tijdslot en wat je kunt verwachten. Universeel en geen verwijzing naar de presentator.

Gast
Bart
maart 1, 2018 20:27

@J Ik denk dat het vanuit Angela de Jong wel mee valt die hetze. Ze heeft het probleem precies goed verwoord. Niet alleen omtrent Humberto maar ook over het programma zelf en de keuzes en die van RTL zelf.

@Suomynona Met Twan moet ik het ook nog maar zien. Ik hoop dat ze niet gaan kiezen voor de huidige opzet, studio en naam. Dan gaat het zeker niet goed komen. Ik zie wel wat in het plan dat je hier eerder beschreef. Misschien kun je het nog eens plaatsen hier? Ik ben wel benieuwd naar de mening van sommige anderen hier (J, Henk, Laurens, A.zijn etc) en misschien eventuele aanvullingen.
Een goed idee vond ik ook de wisselde duo presentator. In dit geval Twan als anchorman met naast zich een wisselde co host. Dat zouden gezichten van RTL Nieuws kunnen zijn maar bijvoorbeeld ook Wilfred, Beau en Daphne. Door meer de de journalistieke kant op te gaan ontstaat er ook ruimte op de late avond voor Boulevard late night zoals van de zomer. Deed het erg goed op die plek.

Op zaterdagavond zou RTL een wat lossere talkshow kunnen gaan maken. Met gasten uit de show en entertaiment wereld.

Iemand hierboven zegt los komen van Boulevard en showbiz praat. Dat is denk ik wat er zeker moet gebeuren. Meer samenwerking met RTL Nieuws. Ik zou ook graag een echt ochtendprogramma op RTL4 zien i.p.v. alleen de doorlopende bulletins.

Gast
S.Klaas uit Madrid
maart 1, 2018 20:20

Ja Tan zwarte piet is en blijft zwart!!!!! En Dionne he…..dom dom dom.

Gast
J
maart 1, 2018 19:12

@MC: Lezen jullie even mee? Wat hier over jullie staat?
https://www.nu.nl/media/5156837/twan-huys-als-opvolger-van-humberto-tan-in-late-night-enorme-gok.html

Bashen is wat jullie doen, niet alleen bij Humberto! Ook bij andere personen, programma’s en zenders. Werkt Angela de Jong ook bij jullie soms?

Gast
Uuuh
maart 1, 2018 19:12

Wat mij overigens opvalt, is de wijze waarop Tan en RTL in deze communiceren.
Tan heeft echt een communicatieprobleem. Hij kan kennelijk wel een programma presenteren (lees: autocue oplezen) maar als hij vanuit zichzelf moet praten (zoals in de DWDD en nu gisteravond) vervalt hij in foute managers retoriek. In zijn betoog stelt hij zichzelf bijvoorbeeld vragen en beantwoordt die gelijk. De grote vraag is: kán Tan zelf niet normaal praten of praat hij voortdurend iemand na?

Naast dat ik het opmerkelijk vind dat Galjaard nu alsnog zelf de stekker uit Tan heeft getrokken en dat niet overlaat aan zijn opvolger, valt mij ook op de manier waarop RTL en Galjaard over het einde van Tan communiceren. Dat gebeurt in een ‘officiële verklaring’ met veel hoogdravende zinnen en lijkt te zijn opgesteld door een advocatenkantoor. Er wordt eigenlijk langs, of beter, óver het publiek heen gesproken. Misschien is dat ook direct het probleem van RTL. Zij spreken de taal van de gewone man niet (meer). Dat is wel heel opvallend voor een bedrijf dat communicatie als hoofddoel heeft

Gast
De schuld van Vladimier Poetin
maart 1, 2018 18:52

Even voor de duidelijkheid voordat ik weer de schuld krijg van Alex en Mark, ik had er niets mee te maken.

Gast
Ron
maart 1, 2018 18:50

@A.Zijn: En zeg nu eens echt wat je vindt? Ik vind het maar een beetje politiek correct geneuzel jou betoog.

Gast
BOER KOEKOEK
maart 1, 2018 18:47

opgedonderd met die kerel, bij ons in Bennekom gooien we zoiemad op de mesthoop
Televisie is de duivel in de boerenhuiskamer, en wij protesteren dan ook tegen de komt van COM TV op onze kabel tv die we tot heden proberen te ontwijken
alleen de opgeschoten jomngeren kijken nog wel eens naar THE VOS of zoiets
zou gewoon verboden moeten worden Wat mankeert er aan de KRO
en die harde beatmuziek moet gewoon verboden worden
en als ik in de kamer kom of minister president dan komt er een geheelverbod op the Beatles, want wat mankeert er aan Ronnie Tober!!!
EN ONS DEVIES IS d**d aan het com tv landschap!

Gast
Kritikus Maximus
maart 1, 2018 18:34

A.zijn zegt zoete waarheden die alleen echte managers kunnen realiseren… echter of die bij RTL werken?

Gast
Pieter
maart 1, 2018 18:34

@AZIJN WAT BEN JIJ EEN GROTE SLIJMBAL, STROOPLIKKER,

Gast
A.Zijn
maart 1, 2018 18:25

Beste Humberto, Bedankt voor 5 jaar RTL Late Night.! Ik kijk vooral naar de hoogtepunten en ik hoop dat je dat zelf ook doet. Op naar een nieuwe uitdaging!

Twan lijkt me overigens een prima opvolger om een nieuwe draai te geven aan de talkshow. De grootste oorzaak van het huidige Late Night zit namelijk niet in de presentatie ervan, maar aan de onderwerpen en inhoud van het programma. Daarom kan een frisse wind geen kwaad. Al moet het dan wel echt anders. Als ik een voorzet mag geven. 1) Totaal loskomen van RTL Boulevard. Het moet echt een op zichzelf staande tallshow worden waar totaal geen relatie gelegd kan worden met de showbizz rubriek. 2) Meer samenwerking met het RTL Nieuws. De onderwerpen uit het nieuws van de dag moeten de basis vormen.

Gast
ano@niem.nl
maart 1, 2018 18:06

RTL moet gaan nadenken over de linkse inslag die ze zijn in gegaan.
Sylvana, Roetveegpieten en al dat soort gesodemieter.
Daar helpt geen nieuwe presentator bij.

Gast
Pieter
maart 1, 2018 18:00

iedereen van het gewone RTL VOLK vindt het fijn dat Tan ophoepelt
alleen veel de bNers huilen en vinden het zo jammer, oh wat erg !!!
Wat een huichelaars meelopers strooplikkers, zijn die omhooggevallen sterren toch
Daarom kom ik nooit op recepties,premieres en dergelijk instant opklop feesten
waar iedereen zich zo verheven voelt,en altijd wat ze gezien hebben ZOOOO GOED VONDEN, vooral voor de camera en zo hard mogelijk dat de tv producent het goed hoort
en altijd gaan ze iets doen voor radio of tv , maar ze hebben in feite haast geen werk !

want daar lopen de grootse huichelaars
en menen niets wat ze zeggen ! ze zijn allemaal publiciteit g** l

Gast
Oemberto
maart 1, 2018 17:59

Wel alluhmaal kijke hoor tot juli naar rtl leet nite om halluf elluf bij rtl fier.
Mn billemaatje is dan wel weg straks en ik ben onslage maar maak nog wel mooie telefisi voor jullie de komende paar maande

Gast
Ernst
maart 1, 2018 17:55

Jammer dat die Tan geen zelfkennis heeft. Anders had hij glorieus de eer aan zichzelf gehouden en toegegeven dat hij het niet meer kon. Laat maar gaan die man. Voegt niets toe wegens gebrek aan zelfkennis.

Gast
Woodstock
maart 1, 2018 17:50

@Maanlover, Ja die bevinding heb ik ook gedaan. Het is elke dag dezelfde persoon, maar elke dag onder een aantal andere namen, vindt het erg leuk zichzelf ook gelijk of ongelijk te geven. Erg vreemd. Maar haalt zijn/haar kicks uit anderen te beledigen.

Gast
Lodewijk
maart 1, 2018 17:30

09.49 maar hij heeft wel 100% gelijk. En Frits Spits??? Dat is die man die vindt dat Nederlanders in grote steden Turks moeten leren spreken. Wat een malloot zeg.

Gast
Maan Lover
maart 1, 2018 16:45

Volgens mij zijn al deze reacties hierboven van 1 dezelfde persoon steeds, zielige mensen, ga werken ipv de hele dag te reageren

Gast
TopofFlop
maart 1, 2018 16:31

Gokzenders dus, haha

Gast
TopofFlop
maart 1, 2018 16:31

Als er geen fokzenders mogen komen in Nederland (wat ik van harte hoop, want gokverslaving moet voorkomen worden), dan zullen Talpa TV en RTL Nederland misschien wel een zender opheffen. Tot die beslissing valt, blijven de kanalen allemaal bestaan. RTLZ blijft voorlopig zeker, omdat kabelaars hiervoor een extra vergoeding betalen. RTL5 en 7 zouden best samengevoegd kunnen worden. Net5 van Talpa lijkt me ook vrij kansloos en kan best opgaan in SBS9. Maar voorlopig is dat nog echt niet aan de orde.

Gast
nou ff serieus
maart 1, 2018 16:26

tan binnenkort ook. zelfmoord.

Gast
Clio
maart 1, 2018 16:22

Voor Humberto keek ik nog maar voor zo’n saaie vent als Twan Huys ga ik echt niet kijken… zal wel scoren in doelgroep 80+ de gemiddelde leeftijd van hetNPO publiek.

Tijd om maar eens Netflix aan te schaffen TV is dood.

Gast
BijlmerStyle
maart 1, 2018 15:53

Kijk al die door de mand vallende hypocriete tatta’s eens blij zijn met dit nieuws :D

Gast
anonymous
maart 1, 2018 14:57

RTL is een linkse zender, waarom geen linkse Twan Huys?

Gast
ina
maart 1, 2018 14:41

Dat wordt dus nu helemaal het einde van rtl 4 voor, vond het al een zender van niks, zeker niet met alle bekende nederlanders, die denken dat ze bekend zijn.
Vriendjes zender is het meer ook niet, Au Revoir.

Gast
Joop
maart 1, 2018 14:30

Goed dat het spraakgebreken Tweebeke het niet is geworden.
Maar ik voorspel je dat Twan Huys de vijf jaar niet haalt.. En ik ben ervan overtuigd dat er minstens een RTLzender binnen twee jaar verdwijnt.

Gast
Ron
maart 1, 2018 12:59

@Mario: open kaart spelen? Dat staat niet in het woordenboek van Tan. Weer zoekt hij de schuld niet bij zichzelf maar ook niet bij de redactie. In plaats daarvan gaat hij een beetje pathetisch janken nadat Frits Spits of all people hem wat veren toe steekt op plaatsen waar de zon nooit schijnt…

Gast
Mark
maart 1, 2018 12:58

Waarom zegt iedereen Oemberto? Op tv ook al bij het nieuws en journaal. Spreek die H gewoon ook uit.

Gast
Mark
maart 1, 2018 12:51

Dus College Tour stopt dus ook?

En waar moeten al die artiesten en acteurs nu heen die promotie willen maken voor hun nieuwe zooi?

Bij DWDD dan maar een minuutje zingen. 2 of 3 nummers zoals bij RTLLN zit er niet meer in. Mss iets voor SBS 6 om te maken op de late zaterdag avond. Zoiets als Jeroen van der Boom doet, maar dan met meerdere artiesten, i.p.v. eentje.

Kan ook prime time, een soort van TROS Muziekfeest, maar waar ook af en toe een buitenlandse artiest tussen kan.

Gast
ali
maart 1, 2018 12:47

Dag Galjaardje dag dag zwarte piet,,,,, hahahaha

Gast
Jammer en Goed
maart 1, 2018 12:39

Na 5 jaar is het niet gek als er een wisseling van de wacht komt.
Zeker als het schip van z’n anker is geslagen en alle kanten op klotst.
Niet qua invulling en uitvoering, maar i.v.m. de selectieve vooringenomen publieke opinie!
Het kudde gedrag van de “kijker” is zo voorspelbaar en te treurig voor woorden.

Vanochtend nog zo’n voorbeeld op de radio.
Eén van de sidekicks bij Evers/Dane stelde dat bij Late Night altijd de zelfde gasten (Goedele, zijn stokpaardje) zitten.
Gelukkig was Peter R De Vries in de studio om zijn nieuwe programma te promoten.
En hij, als regelmatige tafelgast, pakte deze nitwit sidekick, met z’n vooringenomen meninkje, direct aan!

“Ik heb in al die jaren prima samengewerkt met Humberto die zich altijd prima inleest en voorbereid op de onderwerpen.
Dit in tegenstelling tot jou, sidekick, want volgens mij heb jij al heeeel lang niet gekeken. Of kijk je nooit en lig je al in bed, omdat je zo vroeg op moet”!
Dat beaamde de stuntelige sidekick, die overigens hartstikke goed de files opleest, haha!!

En met dit soort “meninkjes” zit het land vol, zo treurig!

Gast
Richard
maart 1, 2018 12:30

De hetze van Angela de Jong heeft gewerkt…
Ik hoop dat ze er gelukkig van is geworden….

Gast
Don
maart 1, 2018 12:29

Byebye “flapdrollie”! :-)

Gast
SOLANGE
maart 1, 2018 12:12

Tan had al eerder moeten oprotten de man kan het niet

Gast
SOLANGE
maart 1, 2018 12:12

Die Tan lult ook uit zn nek hij was trots dat ie het programma heeft gedaan ….. hij liep op het plein rond alsof ie de koning was handenwrijvend in zn pakkie deftig en iedereen vroeg over Stax gewoon niks zeggen en arrogant doen gladde aal bij DWDD en nu janken …..och wat een watje en die Frits Spitz moet niet zo slijmen alsof Tan wat voord wereld gedaan heeft hij kon het gewoon niet ga lekker naar Suriname en neem Stax mee ook zo een huichelaar

Gast
robb
maart 1, 2018 12:09

Vrede :dat wil Matthijs niet en de vette salarissen bij RTL zijn ook voorbij met minder reclame inkomsten.

Gast
Gerard
maart 1, 2018 12:06

Van Nieuwkerk ketste af, vandaar Huys maar.
Huys is eigenlijk niets. Geen goede presentator, geen goed interviewer (bleek maar weer eens tijdens College Tour met Michael Wolff) kortom: flop.

Gast
Mario
maart 1, 2018 12:03

Humberto, had open kaart moeten spelen, waren de bovenstaande berichten niet nodig geweest.

Gast
SOLANGE
maart 1, 2018 12:02

Hij had al eerder moeten gaan en is dat nou een kerel gaan zitten janken dagelijks worden er mensen ontslagen hij hoeft niet naar de voedselbank en Stax gaat hem troosten dus ga solliciteren bij Dance Dance Dance sta je weer in de belangstelling

Gast
Ron
maart 1, 2018 11:56

Ach allemaal vriendjes van Tan aan tafel, het was een slecht toneelstukje gisterenavond.

Gast
Suomynona
maart 1, 2018 11:44

@ Pjotter