Lucille Werner zonder make-up in 5 Uur Live

Dat was even schrikken voor de kijkers van 5 Uur Live: tv-ster Lucille Werner besloot in de uitzending van maandag in beeld te verschijnen zonder make-up. Geen foundation, geen mascara, geen BB-cream: helemaal niks. Daardoor leek het net alsof de presentatrice zojuist een rode bal had getrokken. Gelukkig gaat het in het leven niet om de buitenkant, maar om de binnenkant, en die wist Werner op zijn voordeligst te etaleren. Ze had namelijk een lieve boodschap voor Peter van der Vorst.

Van der Vorst zat in de uitzending en werd toegesproken door Werner. “Lieve Peter, je weet hoe ontzettend veel ik van je hou. Daarom voel ik me geroepen om als beste vriendin jou de gelegenheid te geven je diepste wens in vervulling te laten gaan: het spelen in een musical. Je hebt mij al zo vaak laten zien hoe goed jij bent in zingen en dansen tegelijk. Kom op, pak de camera en betover ons.”

Kennelijk was Werner hem een beetje aan het plagen, want daar had de presentator totaal geen zin in: “Het is echt geen wens, totaal niet! Ik heb haar ook net nog gezien, hè.”

Ik heb trouwens wel eens auditie gedaan. Ik had een goede vriend die een musical produceerde (mogelijk doelt hij op Albert Verlinde, red.) en die zei: ‘Moet je ook doen.’ Toen heb ik in een soort ganzenpas een rondje moeten lopen. Het leek wel Bananasplit. Maar ik ben niet muzikaal, al zing ik wel.

Foto: RTL

19 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
joop
maart 28, 2018 16:11

Het is absoluut niet kies om over iemands handicap grappen te maken of vervelende opmerkingen te plaatsen en ik verzoek de redactie dan ook om deze haatdragende berichten te verwijderen.

Gast
joop
maart 28, 2018 16:09

Ik ken Britt.Scholte Lover, en dat is absoluut ook niet moeders mooiste en dat is nooit weg te krijgen met of zonder make-up.

Gast
Nadia
maart 28, 2018 16:06

Het is wel heel makkelijk en veilig om achter de computer zeer negatief over iemands uiterlijk uit te laten. Echter zegt het meer iets over hen als over lucille.

Helaas is er geen make up voor lelijke ego’s. Sommige mensen hebben het namelijk hard nodig. Hoewel ze het zelf niet eens in de gaten hebben. Ze denken namelijk hoe harder we blaffen hoe kleiner de kans is dat hun eigen kleine onzekete egotje aangetast wordt. Heel even voelen ze zich stoer en de man, maar daarachter schuilt grote onzekerheid die ze op deze manier proberen te maskeren. Deze dame heeft lef en zij die hard blaffen laten zichzelf gewoon erg kennen. Lieten jullie maar echt je echte zelf zien. Niet het harde geblaf, maar jullie eigen onzekerheden die jullie vast en zeker hebben. Iemand die zeker is, vind het niet nodig om onzinnig te gaan blaffen naar anderen. Fijne dag nog!

Gast
critikast
maart 28, 2018 13:00

Ik zag geen verschil .

Gast
Britt Scholte Lover
maart 27, 2018 18:46

Lelijk wijf is dat met of zonder make-up

Gast
BRAAK
maart 27, 2018 14:47

De vrouwelijke manke Nelis.

Gast
anonymous
maart 27, 2018 12:45

Mijn god, met makeup is ze al lelijk laat staan zonder…

Gast
Hijgje Huigstra
maart 27, 2018 12:00

Ze schijnt zonder make up trouwens wel beter te lopen.

Gast
Hijgje Huigstra
maart 27, 2018 11:59

Lelijke wijven, zijn ze allemaal zonder make up rotzooi op die grafkoppen

Gast
JanJaap
maart 27, 2018 11:44

Een literair hoogstandje…. hulde.

Gast
:)
maart 27, 2018 11:20

@Floddero Flunk

Standaardwerkwijze hier. Evenals de te slechte ‘grappen’. Zelfs mijn dooie buurvrouw kan betere bedenken. Gelukkig is de kinderhand van Mink Vaillant hierboven snel gevuld.

Gast
Floddero Flunk
maart 27, 2018 11:14

Jullie weten ook wel de juiste screenshot uit te zoeken he? Zo kan ik het ook. Kom maar op met beelden van jullie ochtendrituelen MC-redacteuren, gaan we lachen :D

Gast
Bob
maart 27, 2018 10:58

Mooie vrouw dan! Moderator.

Gast
Bob
maart 27, 2018 10:57

Nog steeds lekker wijf waarom zou het niet kunnen

Gast
Peter
maart 27, 2018 10:41

Hulde aan Lucille!

Gast
Pam
maart 27, 2018 10:24

Zit ze een harde keutel uit te poepen? Wat een foto…

Gast
Peter
maart 27, 2018 10:23

M C heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt!

Gast
Papegaaitje leef je nog
maart 27, 2018 10:17

Ik word altijd een beetje misselijk als ik Peter van der Vorst zie. Mag ik even een bakje.

Gast
Mink Vaillant
maart 27, 2018 10:04

“alsof ze net de rode bal had getrokken” – LOL

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen