Nieuwe BN’er-show op Veronica: surfen met sterren

Veronica komt met een nieuwe tv-show, waarin negen bekende Nederlanders de strijd met elkaar aangaan om de beste surfer te worden. De presentatie van Into The Waves is in handen van Kay Nambiar en Nederlands kampioen surfen Kaspar Hamminga. Dat heeft de zender laten weten. De bekendste BN’ers die meedoen zijn Tim Douwsma (winnaar van SBS-show), Christina Curry (dochter van Paay), Miro Kloosterman (bekend van GTST) en Donny Roelvink (broer van Dave).

De andere deelnemers zijn Chef’Special-zanger Joshua Nolet, ‘influencer’ Nochtli Peralta Alvarez, presentatrice Sonja Silva, model Touriya Haoud en rapper Maurits ‘Negativ’ Delchot.

De BN’ers worden getest op hun ‘surfskills’, zoals uithoudingsvermogen, concentratie, kracht en lef. “Helemaal volgens de surf-lifestyle gaan de kandidaten back to basic tijdens een echte surftrip. Ze leven, slapen en eten met elkaar in surfbusjes en reizen langs de Europese kust om erachter te komen wie zich uiteindelijk de beste surfer mag noemen.”

De roadtrip leidt de kandidaten van Zuid-Frankrijk naar het Portugese eiland Madeira. De eerste aflevering is op zondagavond 29 oktober op Veronica.

Foto: SBS

40 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Wolter
september 26, 2017 18:51

Slechts 1 van de vele topprogramma’s die ervoor gaan zorgen dat Veronica het helemaal wordt en we spoedig RTL zijn vergeten.

Gast
Graaf Volkert
september 26, 2017 18:09

Papa Dries.
Je bent nooit verder gekomen dan optredens op schuurfeesten en partytenten. Je zoons maakte geld d.m.v. criminele activiteiten.
Beetje minder hoog van de toren blazen, loser…

Gast
A.Zijn
september 26, 2017 17:39

Prime time? Leuk dat SBS ook Veronica en NET5 wat lijken te gaan upgraden.

Gast
Papa Dries
september 26, 2017 17:32

Iedereen kan zeggen dat ik niets kan met maar 1 hersencel, maar ik heb toch al een carrière van 30 jaar en woon in de PC. Mijn zoons maken geld als een malle en hebben een zaak op het Leidseplein. Wie is nou de onderkoning van Amsterdam? Niet Halsema, maar ik moet Amsterdam leiden. Dus stop met beledigen en show some respect.

Gast
Graaf Volkert
september 26, 2017 17:22

X. Ik ken net zoals jij de meesten niet. Laat je niet in de war brengen door mijn naamgenoot hier aanwezig. Ik kijk ook zelden CO.

Gast
Graaf Volkert
september 26, 2017 17:17

Mede Graaf Volkert 16.35

Zal allemaal wel. Toch ken ik alleen Joshua Nolet en Christina Curry.
De rest zijn onopvallende mediafiguren met een zucht naar aandacht.
Ik volg ook geen ESF…

Gast
X
september 26, 2017 17:13

Ik ken Tim Douwsma en Christina Curry van naam maar niet van programma’s het spijt me zeer maar het is echt zo.

Gast
Graaf Volkert
september 26, 2017 16:35

En toch zijn veel van deze mensen bij de NPO op tv geweest, droefdruppel!
Tim Douwsma: ESF
Christina Curry: Ranking the Stars, Op zoek naar God
Joshua Nolet: DWDD
Sonja Silva: Penoza (en Miss NL)
Touriya Haoud: Hertenkamp (en de film Shouf! Shouf!)
Negativ: Ali B op volle toeren

Gast
X
september 26, 2017 16:21

Graaf Volkert: Ik ken de meesten echt niet en ik ben niet hautain. Ik zeg gewoon dat ik dat amper kijk waarom is dat hautain? Ik vind er gewoon niks aan en bovendien stikt het hier dan de laatste tijd van “hautaine” reageerders.
Slaat écht nergens oo wat je zegt.
Of zeg je impliciet dat ook jij de CO beneden elk niveau vindt?
En NPO kijkers intelligenter zijn dan CO kijkers.

Gast
Graaf Volkert
september 26, 2017 16:12

@X

Poephoofd, je kent ze best…
Met je hautaine ik-kijk-amper-CO-gemelk hier elke dag.

Gast
Berry
september 26, 2017 16:10

Ik ken Tim Douwsma, Christina Curry, Sonja Silva (momenteel in Penoza), Touriya Haoud en Negativ. En Donny Roelvink ken ik van naam. Een slechte naam welteverstaan, want dat heeft die fam. Roelvink.

Gast
Freek
september 26, 2017 16:03

Maandagochtend: We moeten iets met BN-ers doen van de zender. Duiken, wildwaterkano… ehm… We laten ze surfen! Ja, dat heeft nog niemand gedaan, toch?

Geestelijke werkloosheid..

Gast
Graaf Volkert
september 26, 2017 15:59

Mensen die al deze zgn. BN-ers kennen hebben geen leven.
Dan moet je wel elke dag werk -en doelloos voor de TV hangen…

Gast
Pedante lul
september 26, 2017 15:45

NEEEEEEEEEEEE niet weer tweede of derde od vierrderangs kut BN’ers noemend nobody’s, doe het niet werkelijk niemand in Nederland zit op die bagger te wachten, zijn jullie nou echt zo verschrikkelijk dom.

Gast
Dean
september 26, 2017 15:45

Wel apart dat ze dit op Veronica zetten, want volgens mij heeft SBS daar de afgelopen jaren (buiten de Champions League) nauwelijks in geïnvesteerd. Blijkbaar gaan ze dus onder de vlag van Talpa niet alleen meer in SBS6 en Net5 investeren maar ook in Veronica. Ben benieuwd naar de cijfers, maar denk niet dat dit echt miljoenen kijkers gaat trekken, daar is de zender te klein voor denk ik.

Gast
Pieter
september 26, 2017 15:15

De pest in dit land is dat we overal teveel van hebben, qua zenders ,
en programma met bloed zweet en tranen gemaakt, kunnen we niet meer waarderen , zappen ook gauw weg,en hebben geen geduld , als het een beetje moeilijk wordt!
Het Nederlandse kijkers volk zou eigenlijk gestraft moeten worden om hun ontevredenheid, en terug naar Ned 1 en 2 voor een jaar, weten ze weer waar de P.O.
voor staat ,en waarderen ze weer eens het publieke bestel
Het zijn net kleine kinderen die verpest zijn met hun 10.000 tv zenders!
Vroeger kregen we èèn spoortreintje met sinterklaas , en een VW kever als speelgoed autootje, o wat waren we blij dat zwarte piet en sinterklaas het door de schoorsteen had gegooid,
of je eerste pickup die je spaarde ,goh de plaatjes van Status quo – the Beatles
en Golden Earring die je kocht, en ja we waren tevreden met HILVERSUM 1 en 2
en VERONICA,want ja.. HILVERSUM 3 bestond nog niet
en er niet werd geklaagd over de 2 tv netten !

Wees eens tevreden met wat we hebben,en waardeer eens wat duizende mensen doen in het radio /tv landschap om een tv of radio programma te verzorgen!
Ondankbare vlegels !!!!!!

Gast
X
september 26, 2017 15:15

Pieter ik ken er ook bijna geen één. Dat komt denk ik doordat ik amper CO kijk behalve Voetbal Inside en HGT. Dus ik denk niet dat iedereen hier zit te liegen. Bovendien is elke nitwit tegenwoordig een BN-er. Wanneer je zoals ik geen boulevard shownieuws enzo kijkt ben je echt niet op de hoogte van dit stel hoor. Vind het overigens wel raar dat, nu al die BN’ers uitgekotst worden er wéér een programma omheen geflanst wordt.

Gast
Frans
september 26, 2017 15:11

Dit samen met Goor zoekt een vrijer worden de toppers…. Goor brrrrrr…

Gast
Gtr
september 26, 2017 15:06

Kan je toch nu al vergif op innemen dat dit flopt…. 83.000 kijkers max

Gast
Jaap
september 26, 2017 15:03

Noemen ze dat al sterren tegenwoordig?
Allemaal Z-garnituur ergens uit de krochten getrokken.
Nou, golf erover en weg zijn ze.

Gast
Den Draaiert Joost
september 26, 2017 14:57

‘ BN-ershow”. *uit*

Gast
Ray
september 26, 2017 14:57

Een sneu stelletje BN’ers in het zoveelste sneue “nieuwe” concept.
Gaat genadeloos floppen. Verhuist na een of twee afleveringen naar een onmogelijk tijdstip, en dan hoor je er nooit meer wat van.

Gast
Pieter
september 26, 2017 14:52

@ GRAAF VOLKERT U BENT EEN LEUGENAAR!!!!!!!
Als je zo goed weet dat Dries Roelvink al 30 jaar aan de weg timmert,maak je mij niet wijs dat je niet weet weet wie Donny en Dave zijn!
Uw vele reacties op MC hangt van ongeloofwaardigheden aan elkaar
Zou u adviseren uw stukjes die u geplaats heeft op MC ,eens na te lezen !
Trouwens u bent niet de enige, er zijn heel veel reaguurders die hun eigen tegenspreken, maar zo dom zijn dat ze het zelf niet in de gaten hebben!

Gast
Jantien de Groot
september 26, 2017 14:51

Geweldig concept!! Ik kan niet wachten. Mijn G*d wat een treurigheid toch allemaal deze winter op tv

Gast
Pieter
september 26, 2017 14:39

@ Tim Het zijn bijna allemaal de grootse leugenaars hier op de site
Ze kennen zogenaamd niemand op een enkeling na. Het zijn ook dezelfde figuren die nooit RTL, SBS of NPO kijken , maar klagen hier het hardst over dezelfde zender !

Gast
Graaf Volkert
september 26, 2017 14:38

O dus ik moet iedereen maar kennen, Tim?

Gast
Frans
september 26, 2017 14:33

BN kartel in volle glorie , wederom een mislukking

Gast
Tim
september 26, 2017 14:22

grappig, iemand zit op een mediasite, en kent bijna geen een naam uit een lijstje, wat doe je hier dan

Gast
Graaf Volkert
september 26, 2017 14:19

O, Joshua Nolet van Chef Special ken ik dan.
De rest. Geen idee wie het zijn.

Gast
Graaf Volkert
september 26, 2017 14:17

Ik ken alleen Christina Curry van naam, wtf zijn al die andere mensen?
Lui die blijkbaar om aandacht verlegen zitten…

Gast
PA-V-H
september 26, 2017 14:00

Weer allemaal bekende botox gezichten.

Wat vernieuwend.

Gast
Connie Kreukboven
september 26, 2017 13:59

Allemaal werkloze BN’ers haha. Jezus wat een kansloze cast. Roelvink, Douwsma, Curry en Haoud, ik gok nog geen 100.000 kijkers. Flop!

Gast
Ron
september 26, 2017 13:59

Het is wel van alle zenders, shows met BN’ers dus niet specifiek RTL alleen. Moet gezegd worden. Het is gewoon een trend die er in de afgelopen jaren is ingeslopen. Het begon met Dancing With The Stars meen ik en toen werd het steeds gekker…

Gast
J
september 26, 2017 13:57

Ik wil Touriya wel zien in een klein bikinietje hoor.
Of anders in een superstrak surfpak

Gast
Zonder Naam
september 26, 2017 13:57

Dit lijkt (voor er ook maar 1 minuut van gezien te hebben) weer de zoveelste zinloze beeldvulling, die de bn’er-baantjescarrousel in leven moet houden.

Gast
Robert
september 26, 2017 13:56

Gelukkig weer een show met Bekende Nederlanders, dat kennen we nog niet.

Gast
Susan
september 26, 2017 13:52

Leuke deelnemers. Minimaal 1 miljoen kijkers. Misschien wel een grotere hit dan sterren springen van de duikplank.

Gast
Ron
september 26, 2017 13:51

Op papier al een flop…

Gast
Graaf Volkert
september 26, 2017 13:45

Touriya Haoud?
Is dat vuige kreng weer terug uit THE STATES?

Gast
Graaf Volkert
september 26, 2017 13:44

Welke wortel noemt zijn kind Kay Nambiar?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen