Nicolette vindt podium nieuwe SBS 6-show exceptioneel

Nicolette van Dam is zeer enthousiast over het decor van haar allereerste SBS 6-show. Het decor én het decorgebruik van The Next Boy/Girl Band is spectaculair. Dat heeft de presentatrice gezegd in Shownieuws. Het decor is verhoogd gebouwd, zodat kandidaten uit de vloer kunnen komen of juist in de vloer kunnen wegzakken. Een unicum, stelt Van Dam. “We hebben een podium van 3,5 meter hoog. Nou, sorry, maar daar heb ik nog nooit iets van gezien of van gehoord.”

De presentatrice heeft een rotsvast vertrouwen in de show, die op vrijdag 26 augustus begint en het gaat opnemen tegen Eén tegen 100 op NPO 1 en Superkids op RTL 4. “Weet je, alles is spectaculair, alles is vernieuwend. Het prikkelt de hele tijd“, aldus Van Dam.

Tim Douwsma, die de show samen presenteert met Van Dam en volgens producent John de Mol een talent is, is net zo enthousiast. “Het is inderdaad een podium van 3,5 meter hoog met liften die van beneden naar boven kunnen. Wij staan dan beneden om het laatste zetje mee te geven aan de kijker. Van: ‘Geef alles en zet hem op!’

Het kan zo maar zijn dat je letterlijk en figuurlijk de grond in zakt. Dat ziet er wel echt waanzinnig uit. De hele studio is te gek.”

Beelden van het podium kunt u bekijken op de website van Shownieuws.

Lees ook: John de Mol had The Next Boy/Girl Band liever op RTL 4 (17 juli)

16 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Anoniem
juli 29, 2016 20:52

Nicolette weet niet beter gelukkig , laat haar lekker geloven dat het uniek is.

Gast
Anoniem
juli 29, 2016 19:21

Ik ben al bij menig concert geweest waar ze dat ook hadden zo uniek is het ook weer niet…

Gast
Annie vande strijk
juli 29, 2016 16:24

Wiens brood men eet, wiens woord men (s)preekt. Niet meer, niet minder.
Krijgt dit leeghoofd trouwens nog steeds iedere maand zo’n achterlijk grote bos rozen van d’r kerel, om hun verbintenis te ‘vieren’?
Kan mevrouw de goede doelen ambassadrice beter bestden aan al die uitgemergelde kindertjes! Stom wicht!

Gast
Anoniem
juli 29, 2016 14:56

Ncolette ga lekker patat bakken in je snackbar.

Gast
Bas
juli 29, 2016 13:26

Verrassend trouwens Postcode Loterij:1 tegen 100 op de Vrijdag.
Dat is voor zo ver ik weet voor het eerst sinds 16 jaar dat het
programma niet meer op de Zondag is.

Gast
Anoniem
juli 29, 2016 13:19

Uhh Gert 10.46 zeg maar bijna 30 jaar geleden . Toen had Henny Huisman dit al.

Gast
Kelly
juli 29, 2016 13:04

De zoveelste talentenjacht…

Gast
Marc
juli 29, 2016 12:47

Nicolette vindt het exceptioneel. Ze weet niet eens wat dat woord betekent. Dom wicht.

Gast
Peter
juli 29, 2016 11:43

Dit wordt dus niks he?!

Gast
Meneer Kaktus
juli 29, 2016 11:30

@Gert

En bulletje zit wederom in de jury!

Gast
KIJK
juli 29, 2016 11:24

Waar heeft John meerdere keren verteld, had liever op RTL gehad dan op me eigen zender SBS?

Gast
Gert
juli 29, 2016 10:46

Een show met een lift? Had de Soundmixshow van 12 jaar terug dit ook niet. Wat is er dan zo nieuw? Typisch Talpajatwerk dus weer eens!

Gast
Henk
juli 29, 2016 10:31

Dus het podium is het belangrijkste onderdeel van dit programma? mooi, hoef ik niet meer te kijken.

Gast
toedeloe
juli 29, 2016 10:13

John’s ontwikkelslaafjes hebben weer een flinke graai in de de grabbelbak met onzinnige formatelementjes gedaan. Hier trapt de kijker niet meer in. Niets klopt; de jury niet, de presentatie niet, het décor niet en de zender niet.

Gast
Anouk Smullers
juli 29, 2016 10:12

Dit gaat zo floppen, einde stuiptrekkende carrière Nicolette, en over Tim Dousma maar niet te spreken, die krijgt na deze flop (en na het op het laatste moment terug trekken uit het rad van fortuin) een woeste Talpa tegenover zich. die krijgt een levenslange exit Talpa

Gast
Anoniem
juli 29, 2016 10:08

Het meiske heeft ook geen andere keuze , het is dit of niks. Tuurlijk is ze enthousiast. Verder zal ze nooit komen.300 duizend kijkers gok ik.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen