Laatste 24 Uur Met scoort ver boven NPO 3-gemiddelde

De allerlaatste aflevering van 24 Uur Met trok zondagavond 458.000 kijkers naar NPO 3. Met een marktaandeel van 7,7 procent scoorde de talkshow van Theo Maassen maar liefst 83 procent boven het laatste weekgemiddelde van de tv-zender. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Maassen en de rest van Nederland kregen vorige week te horen dat er na tien seizoenen een einde komt aan 24 Uur Met. Volgens Maassen is NPO 3-baas Suzanne Kunzeler ‘geen fan van het programma’.

24 Uur Met zette vooral solide cijfers neer als A-sterren zich een etmaal opsloten met de cabaretier. Bij minder bekende gasten waren ook de kijkcijfers wat minder.

Volgens Maassen kan het best zijn dat Kunzeler niet altijd tevreden was met de kijkcijfers. “Als we elke keer een Johnny de Mol, Wibi Soerjadi of Frans Bauer hadden gevraagd, dan had het programma misschien nog wel bestaan. Maar ook dat weet ik natuurlijk niet zeker.

Maassen had graag door gewild met het programma, maar het machtige NPO-orgaan is onverbiddelijk.

Meer in VPRO

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen