BNN met penisprogramma Mijn Pik En Ik

BNN heeft vijf documentaires over mannen en hun penis aangekocht en gaat die uitzenden onder de titel Mijn Pik En Ik. De eerste documentaire heet Unhung Hero en is aankomende dinsdag te zien op NPO 3. Dat heeft de omroep laten weten. Unhung Hero gaat over Patrick, die publiekelijk wordt afgewezen door zijn vriendin als hij haar ten huwelijk vraagt tijdens een basketbalwedstrijd. De beelden gaan viral. “De reden van de afwijzing? Patricks penis is te klein“, weet omroep BNN.

Documentaire twee heet A Complete History of My Sexual Failures en volgt filmmaker Chris Waitt die aan zijn exen vraagt waarom zij hem hebben gedumpt.

The God Son, film nummer drie, vertelt het verhaal van de 22-jarige Israeliër Or die stiekem naar Thailand gaat voor een geslachtsverandering en docu vier Big Like Me gaat over Greg Bergmans obsessie om een grotere penis te krijgen.

De afsluiter, Confessions of a Sex Addict, vertelt het verhaal van Jeff Leach. “Het belangrijkste in zijn leven? Vrouwen in zijn bed krijgen.”

De documentaires zullen elke dinsdag om 22.55 uur te zien zijn op NPO 3.

22 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
mark
november 1, 2015 21:46

BNN heeft alleen Homeland wat interessant is de rest is echt bagger.

Gast
Koen de Koning
november 1, 2015 15:26

Laat Sylvana Simons buiten dat program, anders weet ze er weer een rel over Zwarte Piet van te maken

Gast
tja
november 1, 2015 13:29

Dit is Suzanne Kunzler beleid bij uitstek. Top.

Gast
Knars
november 1, 2015 11:03

De werktitel was De Swans Van Hans. Ben blij met de verandering

Gast
Aus
oktober 31, 2015 22:02

@Frutselov

“Unhung Hero gaat over Patrick, die publiekelijk wordt afgewezen […] Patricks pen¡s is te klein”

Niks eerst zien. Mijn oordeel: kinderachtige bagger.

Gast
aammehoela
oktober 31, 2015 11:36

Dat zijn toch van die ijdeltuiten die meer interesse hebben in hun eigen lijf dan dat ze zich bezighouden met wat er in de wereld gebeurt. Liefhebbers van zichzelf. Waar ken ik dat van? Oh ja, in de bijbel over de eindtijd!

Gast
Jan
oktober 31, 2015 11:14

BNN maakt programma over haar laatste lid

Gast
gtstfites
oktober 31, 2015 09:03

En Bart draait zich weer om in zijn graf.

Gast
John M.
oktober 31, 2015 06:02

WEG MET NPO3

Gast
Frutselov
oktober 30, 2015 20:22

Een docu over een penis kan hartstikke interessant en verantwoord zijn. Eerst zien, dan oordelen.

Gast
Annie
oktober 30, 2015 18:54

JaJa maar straks allemaal wel stiekum kijken, alles wat met sex te maken heeft verkoopt.

Gast
jaap
oktober 30, 2015 17:57

christemezielle, wat een armoede.,,,pffff

Gast
Joost
oktober 30, 2015 17:56

Zucht.

Gast
tvseriegek
oktober 30, 2015 17:55

Hahaha! En dat dan uitzenden onder de noemer ‘mijn pik en ik’!
Het failliet vd PO en BNN in het bijzonder kan niet treffender. Hun doelgroep kijkt al lang geen tv meer.

Gast
Dean
oktober 30, 2015 17:40

Oke, en wat is hier in godsnaam zo Publieke Omroep aan dat het door BNN aangekocht is? Laat die rotzooi lekker over aan MTV of zo en gebruik dat geld voor een leerzaam of maatschappelijk NL programma! En zo’n programma hoeft ook niet duur te zijn om te maken, dus kom ook niet aan met het argument dat de NPO moet bezuinigen en dat jullie daarom goedkope Buitenlandse zooi aankopen!

Gast
Willem
oktober 30, 2015 17:32

En deze matige documentaires staan al lang op Netflix

Gast
Badr
oktober 30, 2015 17:28

Zie liever mijn vagina en ik gepresenteerd door weervrouw nicolien kroon

Gast
d@@N
oktober 30, 2015 17:26

Dit is zo stoffig, en zit niemand op te wachten mja

Gast
Mark
oktober 30, 2015 17:06

Spuiten en Slikken to the max…

Gast
Patrick
oktober 30, 2015 17:05

Geil

Gast
Anoniem
oktober 30, 2015 16:46

BNN doet weer BNN. Toch niet vreemd dat er geen hond naar NPO3 kijkt.

Gast
Sjaak
oktober 30, 2015 16:43

Ranziger dan SBS dat BNN

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen