Patty Brard zwijgt over dochter Priscilla

Patty Brard weigert nog steeds om in de media te praten over de veelbesproken relatie met haar dochter Priscilla, die sterk verslechterde tijdens en vlak na de opnames van de RTL-soap Patty’s Posse. Dat blijkt uit een interview met Party. Op de stelling dat zij als moeder van een mondige dochter wel ervaring heeft met pittige karakters als die in haar tv-show Echte Meisjes, reageert Brard resoluut. “Als dit een poging is om over mijn dochter te praten, dan kan ik het gesprek liever hier af.

Brard zwijgt nog altijd over de moeizame relatie met haar dochter. “Nee, over dit onderwerp wil ik niets kwijt.”

Over haar bekende neefje Stanley Brard wil ze wel praten. “Klopt, mijn neefje is hoofd jeugdopleidingen van Feyenoord en heeft een aanbieding gekregen van FC Chabala in Azerbeidzjan. Hij kan daar een aardige cent gaan verdienen, naar het schijnt.

Ze hebben wel eens contact. “Maar we hebben vooral beiden ons eigen leven. De achternaam Brard komt niet zo gek vaak voor in Nederland en als er dan twee Brardjes bekend zijn, moet je dat een beetje kunnen scheiden, vinden wij.

Bewust zijn we nooit samen op de foto gegaan en doen we geen dubbelinterviews. We willen onze carrières niet door elkaar laten lopen. We zien elkaar wel eens op familiefeestjes, maar hebben elkaar nu toevallig al een tijdje niet gezien.”

11 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Taalkennis?
april 13, 2013 21:38

Onrespecloos = respectvol, slimbo.

Gast
Anoniem
april 13, 2013 21:32

Doe even normaal! Wat een onrespectloos en achtelijke reactie.

Gast
Richard Haarlem
april 13, 2013 21:23

Patty is ’n mediahoer en aandachtsgeil. De appel valt niet ver van de boom blijkbaar. Oh ja, en Zizotje…..die houdt ook wel van ’n beetje aandacht…x

Gast
moi
april 13, 2013 13:59

je zal zo een moeder hebben. bah!!

Gast
zuip zero
april 13, 2013 08:08

Verbouwde vrouwen zijn afknappers

Gast
Bep
april 12, 2013 14:47

Zizotje,waar haal jij die wijsheid vandaan?

Het lijkt mij eerder andersom.

Gast
Peter
april 12, 2013 14:10

Ik denk dat er met Patty moeilijk samen te leven valt.

Gast
Jeroen
april 12, 2013 12:54

@Zizotje:
Patty heeft een aantal goede vriendjes bij de roddelbladen.
Zij bepaalt volgens mij in grote lijnen wat en wanneer er over haar wordt geschreven en wat niet.
Deze vrouw is echt niet zo dom als men denkt.

Gast
Zizotje
april 12, 2013 12:39

Ik weet wel waarom niet. Priscilla haar gedrag is echt schaamteloos. Niet alleen heeft ze een drugsprobleem, maar ook veel foute vriendjes. Priscilla wordt door papa (met zijn vele centjes) in bescherming genomen. Patty heeft Priscilla vaak geholpen.. altijd stank voor dank. Naar het schijnt heeft de politie ooit een inval gedaan in de woning van Patty die zij beschikbaar had gesteld aan haar dochter. Daar heeft een gijzeling plaatsgevonden door Priscilla en haar vriend.
Als Patty een boekje over dochterlief opendoet, zal dit haar dochter en haarzelf veel schade toebrengen. Patty probeert met man en macht Priscilla uit de media te houden.

Dat de roddelbladen hier nooit verder in zijn gedoken.

Gast
Mick
april 12, 2013 12:30

Eerlijk is eerlijk. Zowel Patty als Priscilla zijn alle 2 koppig en moeilijk.
Priscilla is gewoon net zoals Patty.
Voor hetzelfde geld is het overigens al weer goed tussen die 2 maar willen ze dat niet aan de media vertellen.

Gast
j-k
april 12, 2013 12:24

bittere kluif voor Patty en Priscilla. Dochter en Moeder relatie is erg belangrijk voor vrouwen.

Maar ik begrijp niet echt wat dit met Media of Zenders te maken heeft.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen