Linda de Mol mogelijk op korte termijn met talkshow
Linda de Mol is druk bezig met de voorbereidingen van een eigen talkshow. Ze wil het project al op korte termijn realiseren. Dat vertelt de RTL 4-ster dinsdag in dagblad Metro. Het plan voor een eigen praatprogramma ligt er al jaren. “Ik ben er heel hard mee bezig en misschien gaat het er op korte termijn van komen. Het liefst zou ik heel klein op de zaterdagmiddag of de zondagochtend beginnen. Een beetje uitproberen, maar dat zullen ze bij RTL 4 niet goed vinden”, zegt ze.
Voorlopig is De Mol eerst nog aan het genieten van het feit dat haar serie Divorce zondag over de twee miljoen kijkers heen ging. “Ik kwam pas om kwart over acht beneden toen ik zag dat mijn telefoon was volgestroomd met berichtjes van onder anderen Waldemar Torenstra, Dirk Zeelenberg en Chantal Janzen. Ik wist gelijk dat het goed zat.”
De hoop op de twee miljoen kijkers werd na de hoge cijfers van de afgelopen weken steeds groter, bekent De Mol. “Wat op zich natuurlijk een belachelijk idee is, want toen we met de serie begonnen waren we al blij met een miljoen kijkers.”
Nu is ze druk bezig met haar nieuwe spelshow Weet Ik Veel die zaterdag begint én een Nederlandse versie van Modern Family. “We hebben niet zoals bij Gek op Jack de rechten van de Amerikaanse serie aangekocht, maar gaan zelf een serie maken over een hedendaagse Nederlandse patchwork-familie“, legt ze uit.
Linda de Mol is druk bezig met de voorbereidingen van een eigen talkshow. Ze wil het project al op korte termijn realiseren. Dat vertelt de RTL 4-ster dinsdag in dagblad Metro. Het plan voor een eigen praatprogramma ligt er al jaren. “Ik ben er heel hard mee bezig en misschien gaat het er op korte termijn van komen. Het liefst zou ik heel klein op de zaterdagmiddag of de zondagochtend beginnen. Een beetje uitproberen, maar dat zullen ze bij RTL 4 niet goed vinden”, zegt ze.
