Bas Muijs scoort bijna 200.000 kijkers met snoerenshow

Bas Muijs trok zaterdagmiddag ruim drie Amsterdam Arena’s met zijn nieuwe programma Het Snoer Om. De tv-show, waarin woningen verrijkt worden met apparatuur van Mediamarkt, trok om half vijf 180.000 kijkers naar SBS 6. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het Snoer Om, een door Mediamarkt gesponsord programma, is voor Muijs een nieuwe stap in zijn tv-carrière. “Ik heb er goed over nagedacht en ik heb er ‘ja’ tegen gezegd“, zei hij eerder over zijn beslissing.

Robs Grote Tuinverbouwing, dat direct na Het Snoer Om te zien was, is al jaren de grote middaghit van SBS 6. Daar keken deze week 498.000 mensen naar.

Meer in SBS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Mist u Patty Brard bij Shownieuws?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen