Flikken en Voetbalvrouwen strijden om de kijker

Foto: Nico KroonZowel Flikken Maastricht (Nederland 1) als Voetbalvrouwen (RTL4) beginnen vrijdagavond aan hun derde seizoen. De twee dramaseries staan om 20.30 uur recht tegenover elkaar geprogrammeerd. In Flikken Maastricht is te zien hoe een Amsterdamse vrouw na een avond stap- pen in Maastricht dood wordt gevonden in de Maas, terwijl in Voetbalvrouwen te bekijken is hoe Yolanthe Cabau van Kasbergen haar entree maakt en als de sexy visagist Kate het hoofd van de voetballende mannen op hol brengt.

70 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Janine de Graaf
november 16, 2009 14:03

Wat een kolder dat je moet gaan betalen voor een herhaling van Voetbal Vrouwen, te zot voor woorden gewoon!

Gast
Mies Veller
november 6, 2009 22:03

O, mijn fout. Nou daar kan ik maar 1 ding op zeggen: Slechte zaak, Mies Veller!

Gast
Anoniem
november 6, 2009 21:48

Reactie op Mies Veller:

Gooische vrouwen was tot 2 weken na uitzending gratis te bekijken online.

Gast
Mies Veller
november 6, 2009 21:30

Is bij Gooische Vrouwen ook zo. Kijk, op NET 5 kun je een aflevering van bijv. Floor Faber nog een week gratis terugkijken, pas daarna moet je ervoor betalen. Zo kun je nog ’s een uitzending missen zonder meteen te moeten betalen. Slechte zaak, RTL!

Gast
renzo
november 6, 2009 21:24

nu wel 1 mijloen plzzz

Gast
hoi
november 1, 2009 22:11

Ik heb verdorie de hele avond zitten zoeken om VV via uitzending
gemist te gaan bekijken. Maar niks hoor, je moet er voor betalen en
via de link van Chiel lukt het me ook niet.
Balen !!!!!!!!!!!

Gast
patricia
november 1, 2009 18:25

Ik baal ervan dat VV alleen tegen betaling op RTL Gemist staat en dat het op geen één van de vier zenders van RTL wordt herhaald (wat je toch verwacht bij deze zendergroep)

ZEKER MEE EENS WAT IS DAT VOOR NAAI STREEK JOH

Gast
Chiel
oktober 31, 2009 18:47

Op nieuwsgroepen is de aflevering overigens WEL te downloaden. Moet je daar natuurlijk wel lid van zijn. Op torrent sites is het niet te vinden.

De link: binsearch.info/?q=voetbalvrouwen&max=250&adv_age=1&server=

De producent wil het vast zo. Bij GV was het immers geen probleem.

Gast
Chiel
oktober 31, 2009 18:46

Op nieuwsgroepen is de aflevering overigens WEL te downloaden. Moet je daar natuurlijk wel lid van zijn. Op torrent sites is het niet te vinden.

De link: http://www.binsearch.info/?q=voetbalvrouwen&max=250&adv_age=1&server=

De producent wil het vast zo. Bij GV was het immers geen probleem.

Gast
NRG - isoaps.nl
oktober 31, 2009 18:44

Ik vraag me echt af waarom Voetbalvrouwen niet wordt herhaald. Een serie met verhaallijnen die doorlopen, daarvan lijkt mij het nogal handig al deze nog eens wordt herhaald. Een herhaling van een aflevering van een vervolgserie lijkt mij meer voor de hand liggen dan de herhaling van een programma als ’t Is hier weer fantastisch of Typisch RTL.

Gast
Chiel
oktober 31, 2009 18:41

Reactie op Gaatjenietsaan: Er komen geen herhalingen.

Gast
Gaatjenietsaan
oktober 31, 2009 18:22

Ik heb een vraag.
Weet iemand over herhalingen te zien zullen zijn van voetbalvrouwen?
het kost namelijk geld om het op internet te kijken.,

Gast
Ik was erbij
oktober 31, 2009 10:15

Voetbalvrouwen sprankelt niet, er wordt slecht geacteerd en het is het eigenlijk net niet. De cijfers die het programma nu haalde zijn zelfs nog te veel. Ik denk dat volgende week de cijfers 40% minder zullen zijn.

Gast
jeroen
oktober 31, 2009 10:05

Reactie op Flip:
Jaja als je de aflevering twee gaat uitzenden heb je altijd meer kijkers, misschien, een idee voor rtl, zendt de aflevering eerste uit op 4, dan op 5, dan op 7, en dan ook nog op 8. alles elkaar de tv hit van 2009.

Gast
Flip
oktober 31, 2009 09:10

Ik denk dat Voetbalvrouwen net als GooischeVrouwen nog wel eens flink kan stijgen als het uitgesteld kijken erbij getelt is volgende week.
Maar ook deze score is beter dan vorig jaar op de zondagavond.

Reactie op Anonymous: en hoezo overtreft SBS RTL WEER, dat is de eerste keer deze week!

Gast
hey
oktober 31, 2009 09:01

uit gesteld kijken van vorige week zaterdagkomt uitop 2,5 miljoen kijker voor ushi en dushi en 2,23 miljoen voen ik hou van holland

Gast
Anoniem
oktober 31, 2009 08:49

Mooie score voor Flikken 1,7 miljoen, en ja zelfs SBS overtreft RTL weer op dat tijdstip met 1,4 miljoen, dat zijn geen kleine verschillen meer als RTL dan ONDER het miljoen zit… dus gaan we hier nu weer massaal Popstars afzeiken, Flikken afzeiken want de RTL aanhangers zijn ZULKE slechte verliezers. het gekke is alleen dat het eigenlijk maar zelden ook blijkt uit de kijkcijfers dat RTL zo goed is…. voor vanavond is het ook maar afwachten of een Wendy van Dijk zo goed blijft scoren na de eerste, Wendy is er zelf wel van overtuigd dsat het gaat lukken, maar goed, zo overtuigd was ze ook van MDW

Reactie op Insider: de uitdrukking ‘bejaarden-TV’ voor Ned. 1 is een typische Media Courant uitdrukking van mensjes die het maar niet kunnen hebben als Ned.1 haar zaakjes commercieel gezien beter voor elkaar heeft dan het over het paard getilde RTL

Gast
Insider
oktober 31, 2009 08:48

Reactie op Anonymous: Klopt. Maar ze zijn wel erg opvallend tov het enorme verschil in 6 .

Gast
loes
oktober 31, 2009 08:37

gefeliciteerd flikken! wat een topcijfers! nederland 1 rules the shit.. en.. wat scoort popstars toch maanden achtereen geweldig! on-ge-looflijk.. kijk ook eens naar de aandelen in de doelgroep! niet normaal goed!

Gast
Anoniem
oktober 31, 2009 08:35

Reactie op Insider:
Die verschillen kun je nauwelijks significant noemen.

Gast
Anoniem
oktober 31, 2009 08:20

Reactie op Insider: De bejaardenzender hoeft het niet van de reclames te hebben dus wat zullen ze zich druk maken? Dat laten ze aan die fluffy boys van de co over. Die houden er zo van, miepen over iets onbelangrijks als kijkcijfers.

Gast
Anoniem
oktober 31, 2009 08:18

Eyeworks had een aardige avond gister:

Flikken, Typisch RTL, CQC, Voetbal International..en Weten zij Veel, mooie scores.

Gast
Insider
oktober 31, 2009 07:57

Zeer opvallend. En verrassend. In zowel 2049 als boodschappers 2049 verslaat Voetbalvrouwen Flikken Maastricht. Ondanks het grote verschil in 6 . Kdh 2049: FM 7,9% en VV 8,1%. Kdh Bds 2049: FM 7.8% en VV 7,9%. Grote winnaar in beide doelgroepen is (niet verrassend) Popstars. Laat de discussies over bejaarden-tv maar weer beginnen…..

Gast
pajans
oktober 31, 2009 05:48

Goed optreden van Frans Bauer bij P&W.

Gast
ilja
oktober 31, 2009 01:06

nee beau en gerard die door een gaatje springe…das lol om naar te kijke…

Gast
karel
oktober 31, 2009 00:39

Ja Duschi lijkt wel op en gemsolten Gerda Havertong. :lol:

Gast
Jaja
oktober 31, 2009 00:38

Ushi en Duschi is ook slecht. Dat nieuwe typetje is het toppunt van niet leuk zijn.

Gast
Jaja
oktober 31, 2009 00:37

Wat een baggerserie dat Flikkers Maastricht. slechte acteerwerk en bagger verhaatljes. Maar ja dat zijn we wel gewend met die Nederlandse series

De promo was overigens ook waardeloos.

Gast
Richard2
oktober 31, 2009 00:31

Wat een flutaflevering van Flikken Maastricht. Traag. Weinig verhaal(lijn) en een te voorspelbaar en simpel plot. Echt een afrader deze week! Volgende week moet het wel hééél veel beter zijn, anders is de rest van mijn vrijdagavonden voor Voetbalvrouwen.

Gast
sbs er
oktober 31, 2009 00:00

Wat fijn dat jullie allemaal naar SBS 6 kijken! Dat is precies wat we willen!

Gast
Anoniem
oktober 30, 2009 23:30

SBS met een promo van de zaterdagavond met i gotta feeling, paar weken terug had RTL die ook al.

Gast
NRG - isoaps.nl
oktober 30, 2009 23:29

Reactie op Ilis: Dat dacht ik ook, maar dat lukt niet bij VV (was wel bij GV bijvoorbeeld)

Gast
andre
oktober 30, 2009 23:26

Sbs gedraagt zich net zo sneu…die mensen weten waarschijnlijk niet beter…ze zijn gwn bang dat ze verlieze…jmmr hoor kijk nooit naar die troep van sbs6

Gast
Anoniem
oktober 30, 2009 23:25

helemaal mee eens omroep van niks…sbs6…pfff

Gast
Anoniem
oktober 30, 2009 23:25

Reactie op HJ: bagger

Gast
Ilis
oktober 30, 2009 23:23

Reactie op NRG – isoaps.nl: Volgens mij kun je het wel gratis kijken…binnen een week..daarna betalen

Gast
Anonymous5000
oktober 30, 2009 23:23

Reactie op HANSS: Zeer hinderlijk inderdaad. Het is duidelijk dat SBS alleen respect heeft voor haar eigen programma’s.

Gast
HANSS
oktober 30, 2009 23:22

WAT IS SBS6 TOCH EEN WALGELIJKE OMROEP…IK ZIT NET SHOWNIEUWS TE KIJKEN..WORDEN WE EERST WEER BESTOOK MET DAT GEWELDIG ACHTERLIJKE ‘HOLE IN THE WALL-JOURNAAL’ EN DAARNA WORDT HET RTL4 SUCCES NUMMER USHI EN DUSCHI EVEN FLINK DE GROND IN GEBOORD…HOE SNEU KUN JE ZIJN..ZEER LAAR NIVEAU….SBS6 MAG VAN MIJ GELIJK VAN DE KABEL AF!!!!!

Gast
Anoniem
oktober 30, 2009 23:20

whaha Shownieuws probeert Wendy van Dijk onderuit te halen door allemaal negatieve reacties te laten zien over haar nieuwe typetje.. pff

Gast
NRG - isoaps.nl
oktober 30, 2009 22:55

Ik baal ervan dat VV alleen tegen betaling op RTL Gemist staat en dat het op geen één van de vier zenders van RTL wordt herhaald (wat je toch verwacht bij deze zendergroep)

Gast
Steven
oktober 30, 2009 22:47

Je hebt natuurlijk van die PO-fanbois en RTL-haters zoals Lieke , die liever naar de Palingsoap op Ned1 kijken, maar ik kijk toch eerlijk gezegd veel liever naar voetbalvrouwen, heb me er weer prima bij vermaakt.

Gast
martine
oktober 30, 2009 22:32

weet iemand of er ergens een herhaling komt later in de week van voetbalvrouwen net zoals bij Gooische vrouwen

Gast
lieke
oktober 30, 2009 22:27

Voetbalvrouwen is echt de slechtste serie van Nederland. ZO goedkoop. als je dit goed vindt ben je zelf niet goed bij je hoofd.

Gast
Marvin
oktober 30, 2009 22:25

Heb voetbal vrouwen gekeken! het blijft een geweldige serie! en Yolanthe is zeker een goede aanwinst

Gast
lieke
oktober 30, 2009 22:06

@michael met de uitroeptekens, nr 22. hoezo netjes verdeeld? rtl hoort toch gewoon marktleider te zijn op vrijdagavond. jij zit je gewoon in te dekken omdat je weet dat jouw ooooooooooooooo zo geliefde rtl vanavond de grote verliezer is. loser.

Gast
Anoniem
oktober 30, 2009 20:47

Reactie op !#Michael#!:
Liever andersom! Flikken en VV verdienen meer kijkers dan dat neppe popstars..

Gast
Fleur
oktober 30, 2009 20:47

Voetbalvrouwen is weer ouderwets slecht. Leontien Borsato, wat een verschrikking.. Heerlijk, ik blijf kijken!

Gast
Franubis
oktober 30, 2009 20:29

Ik kijk Voetbalvrouwen!

Btw. Wat was GTST vanavond prachtig zeg!

Gast
!#Michael#!
oktober 30, 2009 19:50

Als Flikken en VV beiden zo’n 1mln trekken en popstars 1.5 dan is het netjes verdeeld!

Gast
www.mediafilesblog.blogspot.com
oktober 30, 2009 19:04

Ik ben benieuwd

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen