Winston en Nicolette presenteren Sinterklaas-feest

Foto: Roy BeuskerWinston Gerschtanowitz en Nicolette van Dam gaan het Club van Sinterklaas- feest presenteren voor RTL 4. Dat heeft het tv-station woensdag laten weten. De familiezender belooft de verjaardag van de goedheiligman dit jaar ‘grootser dan ooit’ te vieren in de Jaarbeurs in Utrecht. Tijdens het evenement op zondag 29 november zullen artiesten als Nick & Simon, Yes-R en Lisa hun opwachting maken. De Sinterklaas-soap Club van Sinterklaas gaat al op maandag 2 november van start op RTL 4.

15 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
michel
september 30, 2009 23:50

Reactie op Joost: Die artiesten die er nu komen vind ik net als Kus en Chips ook bij de kinderen passen hoor. Ze hebben met hun ouders naar X factor gekeken dus die kennen ze wel. Yes R is presentator bij Nickelodeon en Nick&Simon krijgen ze bij Zapp in de top20 te zien want, dat word gepresenteerd door zusje Smit.

Gast
Joost
september 30, 2009 19:16

Reactie op vinn:

Nou ik vind Kus en Chipz eigenlijk beter bij de doelgroep passen dan de artiesten die er nu komen, het is een feest voor (kleine) kinderen.

Gast
vinn
september 30, 2009 17:52

haha er komen nu teminste al wat betere artieste optreden!! Normaal was het alleen kus en chipz

Gast
Fleur
september 30, 2009 17:29

Dat zal wat worden. Wat doet RTL deze arme, onschuldige kinderen aan? Dit levert jarenlange nachtmerries op!

Gast
Ivo
september 30, 2009 17:25

Reactie op Mart: Winston gegroeid? In wat dan? En geef eens wat concrete voorbeelden alsjeblieft, want ik zie het echt niet. Nog nooit iemand gezien die zo lang net boven het nul-punt is blijven hangen.

Gast
Mart
september 30, 2009 17:20

Winston is juist erg gegroeid en is wat mij betreft een waardig presentator momenteel. Is het jaloezie van de mensen hier ofzo. Kakker of niet dat maakt niks uit. Ik ben er uiterst blij mee dat het niet nicolette met jamai geworden is. Nee winston en nicolette deden de bloemenstal ook erg leuk.

Gast
Anoniem
september 30, 2009 15:47

Reactie op Kristel:

Gelukkig gaat het erom wat de kinderen vinden en niet wat verzuurde oudjes er van vinden.

Gast
Kristel
september 30, 2009 15:38

Reactie op Anonymous: inderdaad, hij zal vast een leuke papa zijn voor zijn zoon maar vind het geen persoon om een kinderprogramma te presenteren

Gast
NightKaii
september 30, 2009 15:31

volgens mij begon het altijd wel paar weken voor sinterklaas…

Gast
Anoniem
september 30, 2009 15:29

Winston?…………..wat is dat nou?

Gast
Leroy
september 30, 2009 15:13

‘‘grootser dan ooit’’ nog wel! Hoezo weer van die domme kreten, net als SBS met hun ”meest hilarische show van de wereld”. Je zou het nog bijna gaan geloven.

Gast
michel
september 30, 2009 15:10

Bedoel natuurlijk presentator ;)

Gast
michel
september 30, 2009 15:08

Ja rare keuze Winston. Had eerder gekozen voor Joris Putman. Die lijkt me hier veel meer geschikt voor en dan wel samen met Nicolette. Snap zoiezo niet echt dat hij alleen maar Van kavel tot kasteel presenteerd, Vind dit echt totaal niet bij hem passen terwijl hij wel aangenaam is om naar te kijken en zeker wel potentie heeft om een goede prestentator te worden.

Gast
Sem
september 30, 2009 14:52

Ja hup en Winston meteen mee in de zak naar Spanje. Wat een keuze zeg….

Gast
Jeff0
september 30, 2009 14:49

Normaal startte De Club Van Sinterklaas toch al in oktober?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen