Veronica viert 15-jarig bestaan Friends

Foto: SBSVeronica viert het 15-jarig bestaan van Friends met twee speciale themaweken, waarin dubbele afleveringen van de komedieserie worden uitgezonden. Dat heeft het tv-station dinsdag laten weten. De Friends-weken zijn van 19 oktober tot en met 20 november. “Van maandag tot donderdag kunnen fans vanaf 19.30 uur genieten van een dubbele aflevering van de vrienden. De weken worden afgesloten met een top 5 van de meest populaire afleveringen van deze sitcom“, zo legt een zegsvrouw uit.

Toen Friends in 1994 voor het eerst in de Verenigde Staten werd uitgezonden, wist niemand dat de comedy over de zes vrienden zo enorm zou aanslaan. “De lijst van prestigieuze prijzen die de serie heeft gewonnen is enorm en de best bekeken aflevering trok bijna 53 miljoen kijkers in de VS. Bij Veronica is de serie al jaren te zien en Friends wordt nu nog steeds heel succesvol uitgezonden door de zender.

De serie kwam de afgelopen week weer in het nieuws, omdat de hoofdrolspelers van Friends akkoord zijn gegaan met het maken van een filmversie van de comedy.

19 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Anoniem
oktober 1, 2009 15:37

Reactie op hallo: je vergeet Net5, die haalt dat ook niet of noem je die niet omdat jij een zenderfan bent?

Gast
Timo
oktober 1, 2009 15:31

Reactie op Anonymous: Goeie comedy series wat mij betreft met aardig wat episodes zijn The King of Queens, Will & Grace, The Big Bang Theory, The new adventures of old Christine, Smantha Who? en How I met your mother. Al heeft elke serie natuurlijk ook wat minder grappige episodes. Net zoals niet elke Friends ep even grappig was, al blijft het de enige comedy die ik onbeperkt kan blijven kijken en blijf lachen om dezelfde grappen al heb ik alle eps al zeker 50 keer allemaal gezien inmiddels.

Gast
Chiel
september 30, 2009 11:54

Reactie op Anonymous: Dat is heel persoonlijk natuurlijk ;)

Gast
Luuck
september 29, 2009 21:54

Wat een uitgemolken ellende idd

Gast
Timor
september 29, 2009 21:24

Reactie op yossarian: Haha ik zat net aan zoiets te denken.

Beetje maf dat ze een jubileum gaan organiseren terwijl de serie allang uitgekauwt en gestopt is. Met misschien nog een film

Gast
hallo
september 29, 2009 20:49

toch 250.000 tot 400.000 kijkers, om 19:30 dat haalt rtl 5-7 8 niet.

Gast
Anoniem
september 29, 2009 20:08

Reactie op Helena:
me too. Het is toch echt de beste serie ooit. Weet iemand nog een sitcom die net zo goed is? ( niet sarcastisch bedoelt maar ik wil weer een sitcom volgen.)
BTW Er komt een Friends movie.

Gast
Helena
september 29, 2009 18:50

Ik zie toch liever de zoveelste herhaling van Friends dan een talentenjacht of spelletjesprogramma met BN’ers!

Gast
Anoniem
september 29, 2009 18:24

Reactie op mark:
Hoezo, wat is er mis met die foto?

Vind je reactie nogal getuigen van jaloezie…jammer.

Leuke serie!

Gast
D@@N
september 29, 2009 16:48

Ondanks dat deze serie al zovaak herhaalt is, blijf ik het een leuke serie vinden. Vooral de bloopers op YouTube :)

Gast
Anoniem
september 29, 2009 16:23

Oftewel gewoon een ordinaire herhaling, niks speciaals

Gast
judith
september 29, 2009 15:44

Leuk! Serie blijf top!

Gast
yossarian
september 29, 2009 15:31

En koningin Juliana viert dit jaar haar honderdste verjaardag!

Gast
Newhouse
september 29, 2009 14:50

Reactie op Daan: Ach, laat ze toch lekker een verjaardag vieren ! Met hun eigen programma’s, zoals CQC, halen ze nog nieteens de eerste verjaardag, dus ik vind het niet vreemd dat ze ver zoeken om nog iets te kunenn vieren…

Gast
Chiel
september 29, 2009 14:35

Reactie op mark: Dat krijgen zoveel comedy acteurs natuurlijk. Erg leuke comedy. Nu is er een dvd box uit met ALLE extra’s en onverkorte afleveringen; eindelijk!!!

Gast
mark
september 29, 2009 14:25

Ben im de enige die dit niet leuk vind. Als ik alleen al die verwaander koppen van de acteurs al zie met zo’n grijns van: wij krijgen lekker 1 miljoen dollar per aflevering. Bah!

Gast
Daan
september 29, 2009 13:50

Hahaha, het moet toch niet gekker worden. 15 jarig bestaan? De serie bestaat niet meer, dus al zeker niet 15 jaar. De enige reden waarom dit wordt gedaan is omdat Friends in de vooravond het beste scoort van al de herhalingen en ze hierdoor er voor gewin 2 achter elkaar plakken. Prima idee natuurlijk, maar koppel daar niet zo’n lachwekkend persbericht aan. Veronica is helaas steeds meer armoe troef.

Gast
Anoniem
september 29, 2009 13:45

Echt typisch iets voor een baggerzender als Veronica om met een jubileum te komen van een serie die al jaren geleden gestopt is en alweer veels te vaak herhaalt is.

Gast
Anoniem
september 29, 2009 13:44

Friends is al 5 jaar geleden gestopt….

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen