Jeroen van der Boom wordt graag tv-presentator

Jeroen van der Boom zou het best leuk vinden om weer eens een programma te presenteren op televisie. Dat vertelt Van der Boom in een interview met Wilma Nanninga. “Als het bij mij past dan zou ik het doen“, vertelt de zanger. “Dus geen datingprogramma, want dan verlies ik snel mijn aandacht. Maar als het in de lijn zit van een soort Swingpaleis of Los Vast, dan ben ik er voor te porren. Dan zou je kunnen kijken of je je agenda kan aanpassen waardoor je dit kunt doen. Ik wel altijd wel praten.”

Toch vindt Van der Boom zijn eigen presentatiekunsten niet heel erg indrukwekkend. “Ik ben niet de beste presentator van Nederland“, geeft het lid van De Toppers toe. “Ik heb het destijds geprobeerd en ik heb het heel leuk bij SBS gehad, maar ik ben niet echt heel goed. Ik ben een middelmatige presentator.”

28 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Chientje
oktober 1, 2009 19:44

Is het nu omgedraait? Niet een spelletje Gordon afzeiken maar laten we nu Jeroen maar eens nemen! Jeroen heeft zelf helemaal niet gezegd dat hij wilde presenteren, het werd hem gevraagd en hij heeft gewoon uitgelegd waarom hij dat wel of niet zou willen… Maak er dan verder ook geen probleem van, en wat betreft CallTV: iedereen groeit als hij langer in het vak zit en Jeroen is al lang de Jeroen niet meer van toen! En Jeroen is een keigoede zanger die die na zoveel jaren proberen eindelijk eens geflikt heeft om zover te komen en als je zijn nieuwe album hoort waar maar 1 nummer op staat wat ‘gecoverd’ is staat dan praat je wel anders! En ik vind dat Jeroen wel in staat is om een TV- programma met muziek enz. te presenteren! Gordon vervangen kan die zeker niet, maar hij heeft ook niet gezegd dat hij dat zou willen, dat word hier spontaan bedacht! Ik zou zo’n leuke man als Jeroen best op TV willen zien! Hij is tenminsten eerlijk en redelijk naar zichzelf en anderen toe om te zeggen wat hij wel goed kan en minder goed kan! Petje af voor Jeroen!

Gast
jerk
oktober 1, 2009 02:25

Jeroen is een hele enge meneer.
Zou hij zo meteen net als Marco ook failliet gaan?
Hij doet hem toch in alles na.

Gast
Bertje
september 30, 2009 16:55

In Nederland zijn zat mensen rijk geworden van muziek, maar ja die hadden dan ook TALENT.

Gast
Anoniem
september 30, 2009 16:02

Bell spelletjes zijn verbannen op TV dus er is geen werk voor hem.

Hij heeft succes met zingen en hou het maar daarbij… het is niet voor niets altijd een C presentator gebleven.

Gast
Anoniem
september 30, 2009 15:32

Jeroen is toch prsentator bij call tv geweest, was ook al geen succes

Gast
Newhouse
september 30, 2009 15:31

Reactie op Leroy: Van muziek is nog nooit iemand rijk geworden in Nederland… Ongeveer de enige die geld verdiende met muziek in NL was Marco Borsato….

Ik kan het wel begrijpen: tv is weinig arbeid & veel geld vangen. Maar geld is inderdaad ook niet alles.

Gast
Leroy
september 30, 2009 15:07

Reactie op Newhouse: Misschien een baantje bij RTL Boulevard dan?

Blijf toch gewoon doen waar je goed in bent Jeroen. Snap niet dat al die zangers ook aan het presenteren moeten gaan.

Gast
mark
september 30, 2009 14:33

Slechter dan Geer kan ie nooit worden. Ik wil hem wel eens bij Popstars zien…

Gast
michel
september 30, 2009 13:42

Voor iets als het Swingpaleis is hij prima geschikt denk ik

Gast
Lies
september 30, 2009 12:56

Ik vind Jeroen vd Boom uitermate geschikt om een muziekprogramma te presenteren, aardige kwast.

Gast
Newhouse
september 30, 2009 12:53

Reactie op laus: Als je vaker op MC zou komen, zou je weten wie wie is en zodoende weten dat het niet allemaal 1 persoon is. Helaas zijn meerdere mensen het niet met je eens: face it.

Gast
laus
september 30, 2009 12:31

Hierboven is bijna allemaal van 1 persoon!
Dat zie je gewoon aan het taalgebruik en die duizenden fouten die erin staan!

Ik zou Jeroen wel een programma willen gunnen a la het swingpaleis!
Dan moet hij wel uit dat imago van grijze muis klimmen en wat meer het hart op de tong!
Misschien een programma op sbs samen met gerard en dan over muziek?
Tina, grijp je kans!

Gast
Sasha
september 30, 2009 12:27

Nooit een fan van hem geweest, de wanhopig huisvrouwen en ongelukkig nederlanders de zijn CD`s kopen zullen blij zijn met dit nieuws, ik vind het ronduit belachelijk maar gelukkig zit het een knop om mijn TV

Gast
Newhouse
september 30, 2009 12:26

“Ik ben een middelmatige presentator.”
De zenderbazen zullen vast snel aan de telefoon hangen….

Gast
robster
september 30, 2009 12:23

wat een afschuwelijke mens die jeroen, een gitzwarte wordt voor de wereld als hij ee televisie programma gaat presenteren, zorg dat u verdwijnt man

Gast
Amilo
september 30, 2009 12:16

Zijn portmonnee is behoorlijk vet geworden met het zingen van zijn flauw andermans liedjes want zijn eigen of zelfgeschreven liedjes zijn nooit in de smkar gevallen bij de publiek.. Hou op yo mischien mag hij bij RTL wat doen daar zenden ze alleen maar bullshi uit

Gast
Ria
september 30, 2009 12:12

Jeroen zakken gevuld en wegwezen graag!

Gast
jan
september 30, 2009 12:10

Jeroen v/d boom uitermate irritant mens en inderdaad ik vind hem ook een egoist en loopt al een tijdje naast zijn schoentjes

Gast
Sem
september 30, 2009 12:09

Reactie op Charity: Neem jij je medicijnen even in joh!

Gast
Charity
september 30, 2009 12:05

Wat is er toch een hoop afgunst en jalozie in onze kleinkikkerlandje. Zodra iemand teveel gaat verdienen en veel succes heeft dan wil iedereen dezelf… Jeroen jij mongool hou het bij het zingen Gerard J. zal jij nooit maar dan ook nooit evenaren, jaloers draakkop kinderachtig nare kwaltje

Gast
Rick
september 30, 2009 11:55

Reactie op !#Michael#!: Wat een boosheid, gozer. En waarom? Maaike heeft wel een punt. Als Gordon na Gooische Vrouwen zoveel kijkers verliest, zegt dat wel veel, zeker voor zo’n programma. Dan scoort ie dus niet goed. En dan heeft je richten op één doelgroep geen zin, want dat was ook niet het uitgangspunt toen het programma gestart werd.
En je verhaal over dat Gordon één van de beste zangers van Nederland is, moet wel een grap zijn toch? Smaken verschillen. Dat is waar. Maar smaken verschillen juist omdat de ene smaak ontwikkelder is dan de andere. Of je Gordon nou leuk vindt of niet, het is écht een héél slecht zanger. Haalt veel tonen niet en zegt vaak na een optreden dat ie verkouden is etc. Ben er vaak genoeg voor m’n werk bij geweest en dat is behoorlijk zielig.
Gordon als persoonlijkheid is wel uniek, daar zijn er maar weinig van dus petje af, ook al begint zijn populariteit behoorlijk af te takelen.
Ik zou ook wel nieuwsgierig zijn naar Jeroen van der Boom, al is ie inderdaad een beetje grijs qua persoonlijkheid.

Gast
Bertje
september 30, 2009 11:51

*zucht* Weer één. Gelukkig weet hij de boel wel te relativeren, dat is een pré

Gast
!#Michael#!
september 30, 2009 11:44

Reactie op Maaike:

Ken jij de marktaandelen van Glitter Glamour Gordon in 20-49?

Ik niet, maar ik weet dat Gillend naar Huis 3 reeksen lang met groot succes in die doelgroep gedraait heeft! Dat het vrijwel elke week de dag top 5 aan voerde …

Gezien de 6 plus score van GGG, die nagenoeg gelijk ligt aan die van GNH … denk ik dat het in de core demo van RTL4 wel een hit is, morgen zullen we het in de persberichten wel zien!

Ja ik heb Gordon live gehoord, bij de Toppers en vond ik niet slecht! Oke het is niet van internationale klasse, maar hij zingt best leuk!

Ik ben het dan ook wel met Carlo Borzhart eens dat Gordon een van de betere zangers is… zeker gezien de verschillende stijlen die die kan zingen … probeer eens wat recentere werk van Gordon, misschien dat je nog wel eens aangenaamt verrast word!

Gast
Anoniem
september 30, 2009 11:43

Jeroentje whahaha zelfingenomen over het paard getilde mensje, ik gun hem geen carriere op TV, presenteren is toch wel een vak apart hij denkt wat Gerard kan kan ik ook, DUS NIET HE!!! Jeroen is nog erger dan Gordon

Gast
Maaike
september 30, 2009 11:32

Reactie op !#Michael#!: Nee lieve schat, maar Jeroen heeft het over muziekprogramma’s die hij wil presenteren. En Jeroen kan zingen en dat kan Gordon weer niet zo goed (weet niet of je ‘m wel eens live hebt gehoord, maar dat is om te huilen). Dat ie de programma’s van Gordon niet kan maken is logisch, maar je kunt je zendtijd en geld maar één keer besteden … en dan valt mijn keuze toch op Jeroen omdat de programma’s van Gordon het niet zo goed doen en ik denk dat Jeroen in een muziekprogramma nog wel eens heel verrassend kan zijn.

Gast
!#Michael#!
september 30, 2009 11:25

Reactie op Maaike:

Ben je gek geworden?! Iemand als Jeroen van de Boom kan toch niet iemand als Gordon vervangen?!?!?!

Ik heb nog zelden zo’n bege persoon als Jeroen van de Boom gezien! Eigenlijk is het gewoon Marco Borsato 2.0 … Qua zang, qua feeling, qua image … Nee iemand die zo ‘gewoon’ is kan toch nooit iemand vervangen als Gordon!!!

Je kan Gordon haten, je kan van Gordon houden, maar we moeten het er in ieder geval allemaal over eens zijn dat het een kleurrijke en uitgesproken persoonlijkheid is… There’s only One Gordon!

Omdat ze beiden (ex)Toppers zijn, wil dat nog niet zeggen dat ze inwisselbaar zijn … Jeroen van de Boom kan geen programma’s als Glitter Glamour Gordon of Gillend naar Huis maken … Dat zijn personality shows gebouwd om de persoon Gordon!

Gast
Maaike
september 30, 2009 11:20

Oké RTL, Gordon eruit, Jeroen erin.

Gast
Tetje
september 30, 2009 11:20

Dat wil iedereen Jeroen. Maar jij gaat het niet doen. Te weinig know how, want wat was dat nou voor bandje? waar je nog nooit van gehoord had?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen