Henkjan Smits verloot Popstars-wildcard in aparte tv-serie

Foto: SBSHenkjan Smits gaat een wildcard voor de liveshows van Popstars verloten in een vierdelig programma op SBS 6. Dat heeft het tv-station dinsdag laten weten. In ‘Popstars: De Wildcard’, dat vanaf zaterdag 17 oktober te zien is, krijgen kandidaten die weggestuurd zijn tijdens de voorrondes nog een kans. “Henkjan Smits gaat op pad en nomineert namens de voltallige jury een aantal deelnemers voor de wildcard. De deelnemers worden overvallen op een onbewaakt moment“, zo vertelt een zegsvrouw.

Het is erop of eronder voor de kandidaat die verrast wordt door juryvoorzitter Smits. “Ter plekke mag deze persoon nog één keer auditie doen“, vertelt de woordvoerster.

Popstars: De Wildcard is vanaf 17 oktober vier zaterdagen lang tussen 20.00 en 20.30 uur te zien op SBS 6. Voorafgaand aan de uitzending van Popstars op vrijdag 20 november wordt de finale van ‘Popstars: De Wildcard’ uitgezonden. “De kijker beslist welke deelnemer toch nog een plek krijgt in de live shows van Popstars.

40 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
cor
december 19, 2009 22:42

Reactie op Anonymous:

wat een nep die popstars de bn,ers moeten gewoon door nu mandy weer eruit tuurlijk want ja charlote moet erin blijven mandy zong duidelijk beter en zuiverde maar de jury beslist mede door de bn,ers hoge cijfers te geven was ook vanavond weer te zien belachelijk gewoon

Gast
Anoniempje
oktober 16, 2009 09:23

Dus als ik het goed begrijp kan die Henk-Jan gewoon nog bij die ‘afvallers’ aan de deur komen en ze vragen om nog een keertje te zingen?

Dan zal ik ervoor zorgen dat ik er altijd goed uit zal zien….

Gast
Djimme
oktober 11, 2009 16:10

Deze serie is gewoon slecht!!! Idols moeten ze weer een keer doen, dat is ondertussen al weer 2 jaar geleden en blijft leuk. Maar niet wéér X-Factor. Die moet nog een jaartje wachten. SBS 6 wil té veel doen. Nadat ze merkten dat The Mask een succes was denken ze dat heel Nederland zit te wachten op de Mistery Popstar. Nou dus echt niet. 2 Talentenshows per jaar zijn te doen. Als ze maar niet van SBS zijn!!!

Gast
Serena
oktober 4, 2009 11:49

uitmelkerij inderdaad

Gast
Erik
oktober 1, 2009 18:33

Reactie op Anonymous: Als je problemen zoekt moet je het zeggen!!!.

Gast
Simone
september 30, 2009 15:18

haha
dit wordt nog leuk!
zit je op school
komt sbs 6 binnenvallen :O

Gast
mark
september 30, 2009 14:04

Ze zijn bang dat er geen hond naar Hole In The Wall gaat kijken, dus dan melken ze het maar uit met Popstars ervoor, maar dan is toen met So You Wanna Be A Popstar ook helemaal niet goed uitgepakt, toen kwamen er ook extra uitzendingen op zaterdag 20:00 uur, en dat scoorde dramatisch (zat wel Mooi Weer De Leeuw & Ik Hou Van Holland tegenover).

Gast
Anoniem
september 30, 2009 09:49

Gadverdamme,
ik kijk helemaal geen Popstars, heb het vorige seizoen 1 auditie aflevering en 1 liveshow gezien. OMG wat een troep programma… maar als SBS alleen geld uittrekt voor Popstars en Beste Idee Van NL… dan is het wel heel zielig… alleen de vrijdag, zaterdag en zondag scoren ze, met baggggeerrr

WAnneer is het publiek klaar met dit???????

Gast
Anoniem
september 29, 2009 23:26

Reactie op Erik: snel WEZEN typen?? Dat zijn trouwens geen typfouten hoo. Ze zeggen meer over je niveau.

Gast
Anoniem
september 29, 2009 23:25

Reactie op tim: Is nep en uitmelken hetzelfde dan?

Gast
Robert
september 29, 2009 23:08

Leuk. Ik vind een wild card altijd spannend. er is altijd wel iemand waarvan je denkt dat ie eigenlijk naar de live shows had moeten gaan. Ik ben een trouwe popstars fan. Die audities kunnen mij niet lang genoeg duren. Ik ga zeker ook ff dat half uurtje meepakken op de zaterdag.

Gast
Fan
september 29, 2009 21:37

slim , meer kijkers dus groter marktaandeel.

Gast
S.
september 29, 2009 21:14

Ik hoop dak daar bij zit :D

Gast
Erik
september 29, 2009 20:32

Reactie op Ikke: Sorry hoor!! beetje snel wezen typen en dan gaat er soms wat mis,vandaar

Gast
Ikke
september 29, 2009 20:23

Reactie op Erik:
Erik, hoe wil jij later in het bedrijfsleven een goede baan vinden? Doe toch eens wat aan je Nederlands ….

Gast
Erik
september 29, 2009 19:58

Ag ja opzich wel leuk dat die kandidaten nog 1 kans krijgen. maja had dat niet gewoon in 1 van de normale uitzendingen gekunt?. maja goed. De final is nu denk ik tussen kers en oud en nieuw. vorig jaar was het 19 december. 4 normale live shows en de finale is 5 ik denk dit jaar 1 show minder ofso?

Gast
Anoniem
september 29, 2009 19:33

hahahahaha de nieuwe zender Popstar6

Gast
Anoniem
september 29, 2009 19:32

Oh please, SBS neem ik al jaren niet meer serieus

Gast
Anoniem
september 29, 2009 19:31

20 nov pas de live shows, dan zijn we al drie maanden bezig

Gast
Tim
september 29, 2009 18:57

Reactie op dp: Voor mij hoeft dat juist niet; de jury lijkt niet meer geloofwaardig (net als al die voorvallen met SBS Hollands got Talent, dat gejoel naar kanidaten ed.)

Gast
dp
september 29, 2009 18:43

ik hoop dat de nederlandse audities van the x factor ook voor een volle zaal gedaan wordt, is gewoon veel cooler

Gast
noname
september 29, 2009 18:09

Reactie op Anonymous: Is het weer zo ver! Trouwens bij x factor doen ze 4 afleveringen (ongeveer) voor audities en dan gaat ze met volgende ronde verder tot de finale! En bi popstars 10 weken audities ofzo en dan nog die wildcard erbij, moet niet gekker worden, het uitmelken wordt daar echt goed gedaan. Maak dan gelijk een dagelijkse show!

Ik vind x factor leuker dan popstars, misschien is het te merken, maar er zitten echt goede kandidaten tussen en ik ken iemand die er ook mee gaat doen en fantastisch zingt. Een kwalitatief goed programma.

Gast
jessica
september 29, 2009 17:46

jeetje.. wat een zielige omroep..

Gast
tim
september 29, 2009 17:36

Reactie op mark: de liveshows beginnen pas in januari 2010 als het aan sbs ligt ze moeten ook echt alles uitmelken

Gast
mark
september 29, 2009 17:26

4 zaterdagen? En er zit nog 1 x voetbal tussen, en de laatste zaterdag van oktober wordt al Popstars de uitslag uitgezonden?! Duurt het nu dan nog langer? Wanneer beginnen dan de liveshows?

Gast
Anoniem
september 29, 2009 17:19

Reactie op Jeff0:
November is de finale van de wildcardshow, dus waarschijnlijk duurt het programma zelfs nog tot December! en je hebt gelijk: BAH

Gast
Anoniem
september 29, 2009 17:16

“krijgen kandidaten die weggestuurd zijn tijdens de voorrondes nog een kans.”

Nou volgens mij hebben ze dat de afgelopen afleveringen al gedaan. Elke week waren er weer 3 zielige talentloze kandidaten die smeekten om een tweede kans en die kregen ze nog ook!

Gast
wiero
september 29, 2009 17:12

zo he, karamba……dit gaat nog een eeuwigheid duren :s 20 november de livshows pas????? Dit tillen ze ruim over de jaarwisseling heen.

Echt zwaar klote! Ik volg popstars, maar verlang nu al naar de liveshows….dat gaat nog 2 maanden duren…… Is dit geen typfout??

Gast
Anoniem
september 29, 2009 17:06

Ja hoeveel talentenjachten doet SBS tegelijkertijd en in 1 jaar??
ALLEMAAL hetzelfde.. SBS is echt een loserzender!!! Alles goedkoop, uitgemolken en toch scoort het? Blijkbaar toch niet uitgemolken, maar ik ben wel echt klaar met dat campingzendertje… naja zenderTJE is het ook niet, want het scoort wel… IK BEN GEWOON KLAAR MET SBS.. BLeggg..

Gast
maurits
september 29, 2009 17:06

gaat rtl de audities van x factor ook zo groot maken als in the uk?
dat vind ik zo briljant gevonden die reeks

Gast
KL
september 29, 2009 17:02

Reactie op Anonymous:

Je hebt helemaal gelijk….ze krijgen de kolder in hun kop nu de kijkcijfers goed zijn! Wordt een beetje popstars (lees: SBS6!) moe!!!

Gast
tim
september 29, 2009 17:01

popstars is zoo nep ze moeten ook echt alles uitmelken typisch sbs ik wacht wel tot de echte talenten jachten zoals idols of xfactor

Gast
Anoniem
september 29, 2009 17:01

Reactie op Anonymous:

1 talentenjacht per jaar… hoeveel heeft SBS in de tussentijd wel niet gehad?

Gast
Chiel
september 29, 2009 16:58

Reactie op Anonymous: 1 keer per jaar? Dat avlt toch wel mee? En op 1 avond is het weer voorbij. Geen days after en journaals e.d.

Gast
tim
september 29, 2009 16:57

heb echt geen zin in deze kanloose actie en het is ng een kopi van idols 1 2en en 3 die hadden ook een speciale wildcard show

Gast
Anoniem
september 29, 2009 16:57

en als het aanslaat: Binnenkort ook te zien bij RTL!!

Reactie op Anonymous: in januari begint RTL WEER met X Factor, dat is geen uitmelken?
Reactie op Jeff0: RTL doet er met X Factor ook net zo lang over, wie het niet hoeft te zien kan de gehele vrijdagavond weer afschrijven bij RTL want ook zij weten het prima uit te rekken

Gast
Joohoost
september 29, 2009 16:54

Popstars – de wildcard: nog 17 dagen, Popstars – de wildcard: nog 16 dagen…

Gast
Jeff0
september 29, 2009 16:50

Augustus – November voor 1 talentenjacht! BAH

Gast
Chiel
september 29, 2009 16:47

Hahaha! Waarom niet iedere dag Popstars! :lol:

Gast
Anoniem
september 29, 2009 16:45

En het uitmelken en uitrekken is weer begonnen… typisch SBS dit.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen