Evert Santegoeds: ‘Beau heeft lange tenen’

Evert Santegoeds snapt niet goed waarom hij vorige week een veeg uit de pan kreeg van Beau van Erven Dorens. Van Erven Dorens noemde de presenta- tor van Shownieuws een ‘fucker’ en een ‘eikelbijter’, omdat hij beweerde dat zijn Veronica-show CQC zou stoppen. “Die mensen hebben allemaal van die lange tenen. Paul de Leeuw, Beau en Gordon is ook zo iemand. Als je iets over hen zegt, staan ze op hun achterste benen en dan wordt er gescholden“, zegt Evert op Radio 538.

Santegoeds vindt de reactie van Van Erven Dorens overdreven. “Wat ging hij tekeer, zeg. Ik zei: ‘Als het niet aantrekt, dan zit hij in de gevarenzone en heeft hij nog twee weken’. En wat gebeurt er, het trekt aan. Als het vrijdag weer goed is, dan heeft hij in ieder geval weer uitstel van executie“, vertelt hij. “Maar het was natuurlijk niet briljant de eerste aflevering. Zo raar is het niet als iemand roept dat je in de gevarenzone zit als je 160.000 kijkers trekt. Daar dacht hij anders over. Toen was ik een eikelbijter.”

Toch neemt de hoofdredacteur van weekblad Privé de reactie van Van Erven Dorens met een korreltje zout. “Beau is al wat boos geweest het afgelopen jaar. Boos op Erland Galjaard, boos op Rick Engelkes. God, wat kan die man zich opwinden.”

16 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Daantje
oktober 1, 2009 10:12

Evert Santegoeds is zelf gewoon een enorme sukkel die zélf altijd op zijn teentjes getrapt is. Niemand neemt die man toch serieus?

Gast
Anoniem
oktober 1, 2009 00:13

Grappig… die mensen zijn meteen op hun tenen getrapt roept terwijl ie zelf gelijk begint te piepen a la zuster-roddeltante Verlinde, en gelijk gaat janken in de media…

Evert, je zit dom te kwekken, misschien wat minder vaak onzin verkopen in dat roddelrubriekje van je dan hebben mensen er ook wat minder problemen mee enj vooral niet zelf ook gelijk gaan janken als ze eens wat over JOU zeggen, je maakt jezelf weer eens totaal belachelijk!

Gast
D@@N
september 30, 2009 22:17

Nou, wat een warme boel daar bij SBS: Patricia/Patty, Beau/Evert… haha :) Ergens hebben ze geloof ik allemaal een ongelooflijk grote ego…

Gast
mone
september 30, 2009 17:55

Het is toch ook belachelijk dat het zo snel maar weer een flop wordt genoemd. Na een week zit zo’n programma op een ander tijdstip. Triest.
Als de media misschien ook even zouden afwachten, ipv er als de kippen bij zijn het een flop te noemen. Self fulfilling prophecy enzo.
Vind het logisch dat Beau daar chagrijnig van wordt.

Gast
jaap
september 30, 2009 17:41

ik weet wel wat gordon gaat zeggen als hij hoort dat evert een eikelbijter is hehe

Gast
den
september 30, 2009 16:57

kijk graag sbs 6 vooral in het weekend

Gast
Anoniem
september 30, 2009 15:51

Wat is het toch oh zo gezellig bij die warme SBS club!!

HAHAHAHA

Tokkie zooitje daar.

Gast
Newhouse
september 30, 2009 15:28

Beau zit vanavond bij DWDD. Ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft ! Hij zal wel weer ouderwets gaan afgeven op alles wat los en vast zit. Ik ben benieuwd hoe hij omgaat met Evert, aangezien hij 2 weken geleden bij DWDD nog stelde dat SBS itt RTL zo’n ‘warme’ club is.
Verder zal hij natuurlijk ter tafel brengen dat CQC meer kijkers heeft getrokken vorige week… Hoewel het laatste cijfer nog buitengewoon slecht is.

Gast
mark
september 30, 2009 14:36

Reactie op AL: Anuslikker?

Gast
m
september 30, 2009 14:36

zijn alletwee kinderen

Gast
Lola
september 30, 2009 14:32

Hij moet gewoon de waarheid spreken, en dat doet hij niet, Mister Sensatie-goeds!

Gast
AL
september 30, 2009 14:25

@ Geert: Eikels bijten is iets anders dan likken….

Gast
Robin
september 30, 2009 14:24

Reactie op Joost:
Ja, ik ben hier ook mee-eens!

Ookal mag ik die Santegoeds helemaal NIET!!!

Gast
Geert
september 30, 2009 14:13

Evert dat is toch een eikelbijter?

Gast
Joost
september 30, 2009 13:55

Oke, ik ben absoluut geen fan van Santegoeds, maar hier heeft hij wel gewoon gelijk (in ieder geval over Gordon en Beau). Ik ben pro-Beau, maar hij moet wel een beetje tegen kritiek kunnen en niet zo snel boos worden.

Gast
Wouter
september 30, 2009 13:54

Is hij niet precies het zelfde als de namen die hij zelf zei?!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen