Christmas Station van Sky Radio terug op internet

Foto: SkySky Radio The Christmas Station is vanaf donderdag 1 oktober weer te beluisteren via internet. Hoewel het nog 85 dagen duurt voordat het Kerst is, is er volgens Sky Radio veel behoefte aan de kerstzender. “Sky Radio werd overstelpt met verzoeken om weer met de The Christmas Station te beginnen om volle- dig in de kerststemming te komen“, zegt een woordvoerster. “Vanaf morgen kan heel Nederland weer afstemmen op The Christmas Station en genieten van de mooiste kersthits ooit.”

Op Sky Radio The Christmas Station zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week de leukste kerstsongs te horen. “Van ‘All I Want For Christmas’ van Mariah Carey tot ‘Do They Know It’s Christmas’ van Band Aid en natuurlijk zal ook ‘Rudolph The Red-Nosed Reindeer’ van Ray Coniff niet ontbreken“, aldus de zegsvrouw. “Sky Radio The Christmas station biedt haar luisteraars een ‘all christmas’-programmering. Naast alle bekende kerstklassiekers is er ook ieder uur actueel nieuws te horen.

Volgens Sky Radio was het kerststation vorig jaar al succesvol. “Vorig jaar was het enige echte kerststation een groot succes met ongeveer 250.000 unieke luisteraars.

Sky Radio The Christmas station is te beluisteren via Skyradio.nl.

14 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Lesley
oktober 4, 2009 22:01

Aaahh beter toch dat het er al is al je niet wilt luisteren moet je er gewoon niet op drukken zo simpel is dat ik vind het altijd wel gezellig dat muziek en wat er allemaal bijkomt.

Gast
Mandy
oktober 3, 2009 17:05

Pff, véél te vroeg!
Iedereen die er al naar wil en kan luisteren en het ook blijft doen zonder gek te worden: Ik heb echt respect voor jullie!

Zolang ze de kerstliedjes op de radio niet ook een maand (of zo) vervroegen, vind ik het nog goed..

Gast
Elwin
september 30, 2009 20:43

Of zo voor de grap een keer aanklikken, van draaien ze dat nou echt? Daarna weer gauw wegzappen naar een andere zender. ;)

Gast
Johan B.
september 30, 2009 20:23

Die unieke luisteraars zullen wel eenmalig een keertje hebben geluisterd.

Gast
Henkers
september 30, 2009 20:22

Mensen die drie maanden naar kerstmuziek kunnen luisteren, respect!

Gast
Anoniem
september 30, 2009 16:54

Reactie op anja:

Vertel gewoon aan je kinderen dat Sinterklaas niet bestaat… probleem opgelost.

Gast
Anoniem
september 30, 2009 16:53

Reactie op anja:

Ja best wel vroeg kerst begint normaal 1 november.

Gast
Paul
september 30, 2009 16:32

Ze willen kersthits.nl dit jaar voor zijn?
Komt die terug trouwens?

Gast
Michael
september 30, 2009 16:24

mensen mensen, het is allemaal online…..dus als je niet wilt luisteren, luister je toch niet?

Gast
Dirk
september 30, 2009 16:11

Helemaal mee eens Anja, 6 december (van mij mag het nog een week later) is vroeg genoeg.

Gast
anja
september 30, 2009 15:54

jammer zo vroeg al
eerst komt sinterklaas
de kinderen weten niet wat er aan de hand is met al die kerstspullen in de winkel
ze vragen nu al waneer de kerstman komt
ze denken dat ze al hun schoen mogen zetten omdat er al sinterklaas snoep in de winkel ligt
jammer dat het sinterklaas feest kapot word gemaakt

Gast
Leroy
september 30, 2009 15:45

Waarom moet alles zo vroeg al? Waarom niet gewoon eind november of begin december? Het is nog nazomer en beginnen zij al met een ‘kerstzender’!

Gast
Dirk
september 30, 2009 15:39

Vroeger luisterde ik ook, maar op een geven moment wordt je helemaal dol van Matthilde Santing, Wham, Band Aid en Carey. Een maand (december) is meer dan genoeg.

Gast
ruud
september 30, 2009 15:36

Haha gaan ze dus van Sky Radio Summerhits door naar Sky radio The Christmas station

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen