Brecht van Hulten: ‘Ik zocht werk’

Brecht van Hulten maakte dinsdag haar presentatiedebuut bij RTL Boulevard. De uitzending werd met ruim 1,1 miljoen kijkers erg goed bekeken. Aan het begin van de uitzending vertelde Van Hulten hoe ze terecht gekomen is bij de populaire showrubriek. “Hoe kom ik hier terecht? Op zoek naar werk, gebeld en daar zit ik“, liet de presentatrice weten. “Je verrast me helemaal! Ik dacht dat we het over David Hasselhoff zouden hebben!” Van Hulten was te zien als vervanger van Winston Gerschtanowitz.

42 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
HJ
oktober 1, 2009 08:40

Dit programma past niet bij Brecht. Zij moet een goede talkshow presenteren of een diepgaand journalistiek programma. Past veel meer bij haar!

Gast
Johan B.
september 30, 2009 20:30

Hopelijk weet Brecht zich te ontwikkelen tot waar ze gewoon goed in is. Dat zijn programma’s met info oftewel infotainment. Heb haar ook eens gezien bij NOS-actueel. Wellicht is zij de meest onderschatte tv-vrouw van Nederland.

Gast
Aiden
september 30, 2009 19:19

Reactie op Nathan: Hahahaahah, jaaaaaa dat had ik ook.
BRECHT, ik dacht gelijk…..Brecht wie?

Gast
Nathan
september 30, 2009 19:18

Het enige wat ik gisteren dacht was: Wie is zij ?

Gast
Fleur
september 30, 2009 18:18

Reactie op Fleur:

Hersteld natuurlijk. Pardon.

Gast
Fleur
september 30, 2009 18:10

Brecht heeft zich in het tweede deel van de uitzending herstelt. Waar ze vreselijk was in het eerste -haar lach, opening, autoqueleespartij en domme grapjes-, was ze slim en gevat in het tweede deel. In tegen stelling tot bal Winston ging Brecht tegen Albert in en gaf ze het programma een extra boost. Ja mediacourant, ik zat mis gisteren, Brecht is best aardig.

Gast
Medi@watcher
september 30, 2009 17:58

Brecht is leuk!

Gast
Sebastiaan
september 30, 2009 17:30

Reactie op Anonymous:
Ik vind haar meer lijken op een jonge cilly dartel… qua gezichtsvorm

Gast
Anoniem
september 30, 2009 15:29

kijk die foto dan, wat een angsthaas met een paardenbek

Gast
Dirk
september 30, 2009 15:25

Dat wist ik niet Bob, dan begrijp ik die keus voor haar helemaal niet.

Gast
Anoniem
september 30, 2009 15:19

Leuke vrouw!

Gast
Anoniem
september 30, 2009 14:20

Winston is drie keer niks, hij loopt maar te mijmeren over dat kind van hem.

Gast
Handen in de broekzakken
september 30, 2009 14:15

Irene Moors is kinds, Wilfred is kil en koud, Winston is leeg….Geef mij maar Humberto.

Gast
Carla P.
september 30, 2009 14:12

Wel een beetje suf eerst in een interview zeggen dat je het helemaal niets vindt en dan lekker gaan zitten presenteren! Vind boulevard de laatste weken erg sterk. Vorige week met Paul de Leeuw en Marco Borsato waren top shows. Ik vond gisteren ook leuk voor een keertje maar geef mij maar gewoon Winston en als die niet kan Humberto. Alletwee erg leuke kerels!!!

Gast
!#Michael#!
september 30, 2009 14:10

Reactie op Koen:

Ik ben overigens niet werkeloos hoor ;) … maar goed!

Gast
GW
september 30, 2009 14:04

Reactie op Frank | ONM Tha Bomb:

Mee eens!

Gast
Bob
september 30, 2009 13:58

Reactie op Joey:

Een mening een beetje bijstellen, ok. Maar dit is wel heel erg als een blad aan de boom omdraaien – eerst een pogramma met de grond gelijkmaken en daarna zelf als presentatrice nota bene in opkomen draven. Erg geloofwaardig vind ik het allemaal niet. Maar ja, misschien ligt het aan mij.

Ik heb de aflevering trouwens niet gezien, maar ik kan me wel voorstellen dat zij een betere presentator zou zijn dan die gladde lachzak van een Winston G. Sinds hij presenteert, ben ik eigenlijk zo goed als afgehaakt bij Boulevard.

Gast
Koen
september 30, 2009 13:24

Michael heeft nog nooit gehoord van voortschrijdend inzicht. Maar ja al werkeloos b merk winkeltje bedrijfsleider kan dat ook niet anders.

Gast
Joey
september 30, 2009 12:52

Reactie op !#Michael#!:
Dit interview is van 1.5 jaar terug. Zo erg is het toch niet als iemand van mening verandert ?

Gast
!#Michael#!
september 30, 2009 12:46

——————————————
——————————————

BRECHT VAN HULGEN ZOEKT WERK… EN LIJKT RADELOOS

Het was een aangename verrassing gisteren, Brecht van Hulten bij RTL Boulevard. Maar ook een opmerkelijke. De buitenwereld wist niet beter dan dat Brecht lekker met actualiteit bezig was bij de NOS. Daar blijkt ze met stille trom te zijn vertrokken en sindsdien zoekt ze werk, zo gaf ze gisteren in de opening van RTL Boulevard al toe. Maar het blijkt dat ze wel een beetje desperate is. Een jaar geleden gaf ze in elk geval nog flink af op Albert Verlinde en zijn Boulevard-kornuiten.

In januari 2008 werd Brecht geïnterviewd door de Vara Gids en zij vroegen naar het verschil tussen Daphne Bunskoek (de toenmalige host van RTL Boulevard) en Brecht. “Ik zou nooit RTL Boulevard kunnen doen. Afschuwelijk. Ik moet er niet aan denken dat ik me moet verdiepen in het privéleven van Patty Brard of Estelle Gullit. Het interesseert me gewoon niet waar zij hun boodschappen doen.”

Daar houdt het nog niet bij op. Brecht vervolgt in het Vara-interview: “Ik hou best van verstrooiing maar naar RTL Boulevard kijk ik nooit. Albert Verlinde checkt dingen nooit, dus ik vertrouw het programma überhaupt niet. Bij mij hebben ze het in ieder geval altijd bij het verkeerde eind. Dan ga ik weg bij de NOS als ik in Italië ga wonen, dan weer zit ik overspannen op Texel, terwijl ik nog nooit op Texel ben geweest en gewoon op vakantie ben. Nee, ik verdiep me liever in dingen waar ik zelf wijzer van word. Zoals toen ik met Maartje (van Weegen, red.) meeliep toen zij een uitzending maakte over de herdenking van de Hongaarse opstand in 1956. Daarna weet je daar opeens helemaal het fijne van. Dat vind ik super leuk. Maar zoiets als Boulevard vind ik zo leeg. Dus nee, ik zal nooit een Daphne Bunskoek worden.”

Overigens presenteerde Brecht eerder deze maand ook al eenmalig De Tafel van 5, toen dat programma allang met de grond gelijk was gemaakt door velen.

Het is niet duidelijk of Brecht meer gaat doen voor RTL Boulevard danwel RTL.

——————————————

BRON: zappen.blog.nl

——————————————
——————————————

Al met al blijkt Brechtje vroeger toch iets minder gechameerd te zijn van de eintertainment rubriek … Evenals Evert Santegoeds die SBS Show Nieuws afbrande in zijn Entretainment Live periode … En nu het ‘trotse’ gezicht van de vroege editie is …

Beerje hypocriet … maar goed! “Wiens Brood men eet? Wiens woord men spreekt?” … is het nieuwe motto in Hillywood?!?!

Gast
Robin
september 30, 2009 12:46

Reactie op joris:
De tafel van 5 mocht willen dat ze de 1 mln haalden :lol:

Gast
joris
september 30, 2009 12:28

Wat een kakelend kippenhok was het gister bij BLVD. Twee giebelende tantetjes, de immer opgewekte en niet bijster intelligent overkomende Sandra Schuurhof en de vrolijke herintredende huismuts Brecht van Hulten, het leek wel de tafel van 5….

Gast
Lies
september 30, 2009 12:10

Alles beter dan die wandelende etalagepop Winston met zijn fake lach. Volgens mij was dat Alberts keuze omdat hij zo lekker weining in te brengen heeft (lees tegengas Albert).

Gast
Chiel
september 30, 2009 12:03

Ze deed het erg goed. Zeker voor een eerste keer! Ze mag van mij vaker BLVD presenteren. Net als Irene, of Humberto OF iemand anders dan Winston

Gast
Michiel
september 30, 2009 11:58

Jammer dat Wilfred geen vaste vervanger meer is. Vind hem nog steeds de beste vervanger die er is

Gast
Anoniem
september 30, 2009 11:54

ze deed het heel goed voor de eerste keer zal alleen maar beter worden.
Die winston moet daar weg voert nooit een discussie of wat dan ook zit daar beetje mooi te zien er zit een homo in verstopt.
En irene deed het ook leuk maar die mag niet meer omdat ze de onderwerpen niet al te sirieus nam nou logisch toch.

Gast
Paul
september 30, 2009 11:49

En het gelul hierboven dat ze nu haar geloofwaardigheid heeft verloren?
Men schijnt nog steeds te denken dat (ex)medewerkers van de NOS niet mogen en kunnen lachen.. of iets luchtigers kunnen doen dan enkel dood en verderf voorlezen.

Ik vond het ook wel OK… ze moet ff wennen.. net als wij?

Gast
Erik H.
september 30, 2009 11:29

Ik kan, ik kande, ik heb gekand ….

100% NL ;-)

Gast
Joop
september 30, 2009 11:19

Reactie op Janet: Niet kanden? wat is dat nou voor taal?

Gast
Dirk
september 30, 2009 11:12

Humberto en Peter vd Vorst zijn mijn favoriet.

Gast
Janet
september 30, 2009 11:09

Brecht was leuk, maar ik denk dat zowel Winston als Humberto niet kanden. Dus Brecht is de reserve-vervanger?

Gast
Frank | ONM Tha Bomb
september 30, 2009 10:52

Reactie op mike: Brecht durft in ieder geval tegen Albert in te gaan en daar heeft Albert zichtbaar respect voor, door niet meteen de tegenaanval in te zetten, maar zich er rustig bij neer te leggen.

Het enige dat Winston is: ‘Ja, mooi!’ zeggen en vervolgens met een quasi-serieus gezicht het volgende item aankondigen.

Ik vind dat Brecht het zeer verdienstelijk heeft gedaan voor een eerste keer.

Gast
mike
september 30, 2009 10:47

En hiermee is Brecht elke geloofwaardigheid verloren. Ooit veelbelovende presentatrice bij de publieken, nu smeken om werk en daarna om de flauwe grapjes van Kwalbert hinniken.

Gast
Daan
september 30, 2009 10:42

Prima debuut van Brecht, zeker voor herhaling vatbaar maar laat Winston maar de vaste keus. Hij begint de laatste weken echt te groeien.

Gast
Daan
september 30, 2009 10:42

Prima debuut van Brecht, zeker voor herhaling vatbaar maar laat Winston maar de vaste keus. Hij begint de laatste weken echt te groeien.

Gast
Maaike
september 30, 2009 10:42

Wat een verademing dat Brecht daar zat ipv winston! Heb er met plezier naar gekeken. Het is me nog altijd een raadsel hoe het toch kan dat winston daar nog steeds zit. Brecht mag het van mij zo overnemen.

Gast
Mark
september 30, 2009 10:38

Ja Irene Moors deed Boulevard heel goed. Past ook bij haar.
Jammer dat we haar niet vaker achter die desk hebben gezien.

Gast
Anoniem
september 30, 2009 10:32

Irene Moors is bagger, Brecht deed het wel leuk. Maar a.u.b. geen Maike de Boer (of hoe heet die nicht) meer.

Gast
Frank
september 30, 2009 10:30

Idd irene moord deed het kei leuk.
maar Brechtje mag er ook wel wezen hoor.

Groetjess Frank :P

Gast
JaJa
september 30, 2009 10:29

Irene Moors is leuk, en incidenteel is zo’n wervelwind leuk bij Boulevard. Maar als ze daar elke dag zou zitten zou je er volgens mij doodmoe van worden.

Ik vond het heel goed gedaan door Brecht. En ik weet niet of het toeval is dat de cijfers ineens zo hoog waren, maar als ze er weer zit en het is weer zo’n hoge score… dan zou ik eens achter mijn oren krabben als ik Erland was, en haar een vaste plek aanbieden.

Gast
Ad
september 30, 2009 10:23

Ik vond het zo leuk toen Irene Moors RTL Boulevard presenteerde. Waarom is daar nooit een vervolg aan gegeven?

Gast
Danmen
september 30, 2009 10:20

Presenteerde het wel leuk, alleen zat nog niet helemaal in het programma. Komt denk ook omdat het haar eerste keer was. Toch leuk om af en toe wat wisselende presentatoren te zien

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen