Themakanaal Discovery wil moderne vrouw inspireren

Geplaatst op Thu 28 May 2009 om 11:58

Discovery herpositioneert haar lifestyle- zender Discovery Travel & Living om zich meer te richten op de moderne vrouw. Met een vernieuwde zendervormgeving, nieuwe series en meer premières roept het digitale kanaal vrouwen op hun hart te volgen. Volgens directeur Alco de Jong is de herpositionering spannend, omdat het kanaal nu ook al populair is. “Uit recent onderzoek van SKO blijkt dat Discovery Travel & Living de vierde posi- tie inneemt in de top 10 van best beke- ken digitale zenders.

Lifestylezender Discovery Travel & Living zendt programma’s uit die aansluiten bij de aandachtsgebieden van de moderne vrouw: familie, werk, relaties, vriendschap, mode en vrije tijd. “Van make-over programma’s en wedding planning tot opvoeding, interieur en koken, Discovery Travel & Living laat verhalen zien die vrouwen inspireren om hun dromen te verwezelijken“, vertelt een woordvoerster.

Belangrijke nieuwe premieres zijn Say Yes To The Dress, waarin het wel en wel binnen ‘s werelds bekendste bruidswinkel Kleinfeld Bridal wordt gevolgd; Take Home Nanny, waarin nanny Emma Jenner nieuw licht op gezin en opvoeding werpt en Big Medicine, waarbij mensen met ernstig overgewicht een laatste afvalpoging doen.

Programmadirecteur Alco de Jong: “De herpositionering van Discovery Travel & Living trapt een spannende, nieuwe fase af, waarbij de lifestyle-zender een vernieuwde relatie aangaat met de moderne vrouw. De lifestyle-zender vult de behoefte in van de creatieve, hedendaagse vrouw die zich wil laten inspireren.”








5 Reacties op “Themakanaal Discovery wil moderne vrouw inspireren”


  1. Herculaas

    Laten ze eerst maar eens beginnen met Nederlandse voiceovers.

  2. Anonymous

    Die hebben ze

  3. dennis

    Reactie op Herculaas: zo te zien kijk je nooit, dus reageer dan ook niet

  4. Herculaas

    Hebben de programma’s Nederlandse voiceovers? Dat is me dan inderdaad ontgaan. Lijkt me stug, want zelfs de “gewone” Discovery heeft dat zelden.

  5. LD

    dus de zender is al populair, zegt ze, maar we gaan wijzigen. En wat voor spannend nieuws gaan we voor vrouwen doen?

    Make-over, wedding planning, interieur, opvoeding en koken!!!

    Is dan dan écht de moderne vrouw van nu??? :(

Televisienieuws



Mail Mediacourant

Heeft u een nieuwstip, een vraag aan de redactie, een vraag over adverteren, een verzoek tot samenwerking of wenst u andere informatie? Neem dan graag contact op.