Themakanaal Discovery wil moderne vrouw inspireren

Discovery herpositioneert haar lifestyle- zender Discovery Travel & Living om zich meer te richten op de moderne vrouw. Met een vernieuwde zendervormgeving, nieuwe series en meer premières roept het digitale kanaal vrouwen op hun hart te volgen. Volgens directeur Alco de Jong is de herpositionering spannend, omdat het kanaal nu ook al populair is. “Uit recent onderzoek van SKO blijkt dat Discovery Travel & Living de vierde posi- tie inneemt in de top 10 van best beke- ken digitale zenders.

Lifestylezender Discovery Travel & Living zendt programma’s uit die aansluiten bij de aandachtsgebieden van de moderne vrouw: familie, werk, relaties, vriendschap, mode en vrije tijd. “Van make-over programma’s en wedding planning tot opvoeding, interieur en koken, Discovery Travel & Living laat verhalen zien die vrouwen inspireren om hun dromen te verwezelijken“, vertelt een woordvoerster.

Belangrijke nieuwe premieres zijn Say Yes To The Dress, waarin het wel en wel binnen ‘s werelds bekendste bruidswinkel Kleinfeld Bridal wordt gevolgd; Take Home Nanny, waarin nanny Emma Jenner nieuw licht op gezin en opvoeding werpt en Big Medicine, waarbij mensen met ernstig overgewicht een laatste afvalpoging doen.

Programmadirecteur Alco de Jong: “De herpositionering van Discovery Travel & Living trapt een spannende, nieuwe fase af, waarbij de lifestyle-zender een vernieuwde relatie aangaat met de moderne vrouw. De lifestyle-zender vult de behoefte in van de creatieve, hedendaagse vrouw die zich wil laten inspireren.”

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen