Martijn Krabbé met nieuwe Postcode Loterij-show

Martijn Krabbé gaat voor de Postcode Loterij een nieuwe tv-show presenteren. Het programma zal gedurende het komende seizoen op de zondagavond van RTL 4 te zien zijn. Dat vertelt RTL- programmadirecteur Erland Galjaard vandaag in De Telegraaf. De titel van de show is ‘Wat Schat Je?’. Martijn Krabbé: “In die show moeten mensen vragen beantwoorden als ’Hoeveel ballonnen zijn er nodig om iemand de lucht in te krijgen?’ Het doet een beetje denken aan Doet-ie ’t of doet-ie ’t niet?

32 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
joop uiterwijk
januari 2, 2012 12:18

zeer slechte precentatie loterij show,en het behoort een feestelijke aangelegen tezijn de prijswinnaars gefeliciteert ,maar wat een aanfluiting …is dat televisie

Gast
Mart
augustus 12, 2008 10:20

Denk dat het niet van talpa is, maar dat talpa juist een zelfde soort show aan het ontwikkelen is genaamd: What’s your guess

Gast
pie
augustus 12, 2008 10:14

Die nieuwe spelshow komt van Martijn is een format van Talpa als ik het goed heb.

Gast
Bas v.d Kimme
juli 28, 2008 15:37

@Chiel.Inderdaad de hele grote spelshows als de staatsloterijshow zijn
inderdaad van de buis.Je ziet wel vaak dat een show nog eens terug keert,
maar als dit het geval is dan is het niet meer zoon enorm spectakel als
b.v een jaar of tien geleden.

Gast
Bas v.d Kimme
juli 28, 2008 13:16

Er is ook in het verleden wel eens een kleine comeback gemaakt
van deze show.In ‘2000 is er een E.K special uitgezonden en rond ‘2006
kreeg een gezin een herkansing tijdens de nieuwjaarsshow.

Gast
©hiel
juli 28, 2008 11:09

De kans van je leven én Ik wed dat ik het kan is wel weer een beetje van hetzelfde. Wel leuk programma was dat overigens!

Gast
Brian
juli 28, 2008 11:07

Waarom doen ze de kans van je leven dan ook niet gewoon opnieuw, weer met Ron, die zit nu toch al zonder werk en doet dat best leuk, op de maandagavond, dan is er naar mijn idee wel wat plaats voor amusement.

Gast
Bas v.d Kimme
juli 28, 2008 10:39

@Valpa.Inderdaad De kans van je leven was een kei leuk programma
en naar mijn mening ook niet zoon kostbaar programma.
Dit is overgens ook het eerste seizoen gesponsord door de Postcodeloterij.

Gast
Valpa
juli 27, 2008 21:26

Vroeger had Ron Brandsteder “de kans van je leven”.. dat was pas leuk! In een nieuw jasje met Martijn Krabbé zou zeker werken. En waarom doet RTL4 niets meer voor de jeugd *denkt aan Geef nooit op*. De jeugd is over 10 jaar de grote boodschapper!

Gast
Anoniem
juli 27, 2008 20:43

Reactie op Thom: erg leuk programma inderdaad. alleen Nicolette moet weg.

Gast
Bas v.d Kimme
juli 27, 2008 20:34

Dat is lang geleden dat Martijn een grote spelshow heeft gedaan.
De laatste keer was de Poscode record show en hiervan was
de laatste in December ‘1998.(Zou trouwens ook best terug mogen keren)

Gast
Thom
juli 27, 2008 20:05

Ze hebben toch Ik Wed Dat Ik Het Kan ;) Is ook erg leuk

Gast
JB
juli 27, 2008 19:41

De 27 jaar oude show Wetten Dass beleefde op 21 juli haar premiere in america onder de titel Wanna Bet?

Ze weten maar liefst 4 weddenschappen in 1 uur te proppen, wat betekent dat ze toch echt haast maken per weddenschap. Deze formule mag van mij gewoon weer terug naar Nederland. Een nieuw seizoen Wedden Dat?!.. gewoon bij RTL4 of SBS6

Gast
Anoniem
juli 27, 2008 17:49

Reactie op Timo: Inderdaad. Zo’n programma als WipeOut is erg leuk voor in de zomeravonden ;)

Gast
fluppie
juli 27, 2008 17:26

@ Giel
ja zoiets is het ook

Gast
Anoniem
juli 27, 2008 17:13

Ik hoop echt dat de nieuwe show van Martijn ook een grote show word met een grote studio , grote spellen en dat soort dingen. Het zou natuurlijk ook een programma kunnen worden met de grote van Hoe?zo op Ned 1.

Verder vind ik die promo van Wipe out echt geweldig. Laten we hopen dat het gekocht word.

Gast
©hiel
juli 27, 2008 16:29
Gast
©hiel
juli 27, 2008 16:14

Reactie op Timo: Of RTL het gaat uitzenden? Geen idee! Hoop wel dat EEN zender in nederland het gaat uitzenden/maken. Maak ik kan me niet voorstellen dat SBS of RTL het níet koopt.

Gast
Timo
juli 27, 2008 16:07

Reactie op ©hiel: Gaat RTL Wipeout dan IN het tv-seizoen programmeren? Lijkt me een slecht idee. Ik lach me helemaal rot om Wipeout US, maar ze gaan dezelfde fout maken met als met The singin bee. Het zijn beide leuke shows, maar er is gewoon al gauw iets beters op de andere netten. Het is juist leuk als alternatief in de zomer wanneer er veel herhalingen op de zenders zijn om nog een leuk alternatief te bieden voor de kijkers, maar tegen originals op Ned1, SBS6 en de andere zenders kan het echt niet op ben ik bang.

Gast
mart
juli 27, 2008 15:44

ter aanvulling: maar wel bijzonder duur om te maken dus is nog maar afwachten of het er komt

Gast
mart
juli 27, 2008 15:44

wipeout zou inderdaad leuk zijn als er een nl versie komt. Veel belovend programma

Gast
Anoniem
juli 27, 2008 14:54

Die man had toch allang afgeserveerd moeten worden?

Gast
©hiel
juli 27, 2008 14:31

En natuurlijk binnekort Wipeout! Allemaal spellen ergens opgebouwd zodat ieder land z’n eigen versie kan maken in de US

Gast
©hiel
juli 27, 2008 14:30

Dat klinkt niet als een spelshow ;) Meer als een quiz á 1 tegen 100, Weekend Milonairs

Gast
Fluppie
juli 27, 2008 14:01

@ Chiel
Misschien in het voorjaar Woordpoker..

Gast
©hiel
juli 27, 2008 13:45

Klinkt leuk! Jammer dat er helemaal geen spelshows meer op tv zijn, de laatste was Superbal bij Talpa… Staatsloterijshow met Klein Essink was altijd leuke tv!

Gast
Mart
juli 27, 2008 13:06

Wordt wel leuk vanaf volgend jaar mei. zou toch niet gebeuren dat de postcode loterij met zichzelf gaat concurreren? 1 tegen 100 komt sowieso op ze zondagavond om 21.30, hoop dat rtl4 dan eindelijk eens een spelshow op een doordeweekse dag durven te zetten. Tegenwoordig wordt alles in het weekend gepropt en de rest van de week helemaal geen grote studioprogramma’s dat was een tijd geleden nog wel anders

Gast
Anoniem
juli 27, 2008 12:57

Reactie op Nick:
Het is toch logisch als je je pijlen eerst richt op timeslots waar eenvoudig winst is te halen en waar de risico’s kleiner zijn.

Gast
Mart
juli 27, 2008 12:52

Hoop dat ze slim zijn en het op de plek van de gemene deler zetten. Dat programma kan beter naar rtl5 en dan een dagelijkse versie als afwisseling met DOND

Gast
Nick
juli 27, 2008 12:51

RTL kan dus ook nog een keer iets leuks verzinnen en uitzenden!
En Erland Galjaard durft op de vrijdagavond geen groots amusement uitzenden vanwege de concurrentie, en dus geven ze die avond maar weg!

Gast
Mart
juli 27, 2008 12:48

Dit lijkt me nou hartstikke leuk. Ook leuk dat martijn krabbe weer eens een grote spelshow krijgt.Laatste keer was de postcode loterij recordshow waar ik ook altijd met veel plezier naar heb gekeken.

Gast
frank
juli 27, 2008 12:47

Mij lijkt het een kei leuk programma voor RTL 4.

ik geef het een kans en ga zeker kijken op zondag om 21:30 uur op RTL 4.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen