Derek Ogilvie in Baby’s wil is wet

De 41-jarige Schot Derek Ogilvie heeft een opmerkelijk en bijzonder talent: hij zegt door middel van telepathie open te staan voor de gevoelens van zeer jonge kinderen die zich nog niet verbaal kunnen uiten. Daarmee wil Ogilvie eventuele problemen opsporen en oplossen. Voor de zevendelige RTL 4-programmareeks Baby’s Wil Is Wet, die op donderdag 30 augustus van start gaat, is Derek naar Nederland gekomen om aan de slag te gaan met Neerlands allerkleinsten.

Sommige ouders zijn de wanhoop nabij omdat hun kleintje maar niet wil ophouden met huilen, stelselmatig weigert te eten en het gezin uit de slaap houdt. “Ouders die wel eens willen weten wat er in hun kind omgaat en ouders met uiteenlopende babyproblemen hebben zich aangemeld voor de Nederlandse tv-serie“, aldus een zegsman van RTL 4. “Voor Derek, die zich ‘blanco’ in een grote groep kinderen mengt tijdens de inschrijfdag, is het direct helder dat er ouders zijn met simpele kwesties maar ook met zeer ingewikkelde zaken. Nadat Ogilvie een selectie heeft gemaakt van de kinderen die hij goed aanvoelt, volgen er doelgerichte adviezen.

Derek voorziet de ouders van aanbevelingen waarmee ze aan de slag kunnen gaan. “Hij baseert zich daarbij op de informatie die het kind hem met beelden en gevoelens telepathisch heeft verstrekt. De ouders krijgen kort de tijd om zijn adviezen ter harte te nemen. Soms moeten ze de babykamer anders inrichten, andere ouders moeten met hun kind naar een arts omdat Derek doorkrijgt dat het kind bijvoorbeeld ergens pijn heeft en er een medische grond is voor het probleem.

Sommige ouders krijgen ook nog pittige informatie voor hun kiezen over hun relatie of financiële situatie. “Zaken waar Derek niets van af kan weten, maar door heeft gekregen van hun kindje. Een Nederlands team van deskundigen, bestaande uit een voedingsdeskundige, een psycholoog, een stylist en klusser, is ingeschakeld ter ondersteuning.

Ogilvie was in november vorig jaar te zien in ‘De Babyfluisteraar’ bij RTL 4 en in Engeland wordt zijn aanpak in beeld gebracht door Channel 5. “Derek is net terug uit New York, waar hij schitterde in NBC’s ‘The Today Show’ en ‘FOX News’. Na zijn verblijf in Nederland keert hij weer terug naar de VS. Voor nu wordt het bij RTL 4 duidelijk dat Derek Olgilvie in staat is om ook de Hollandse nuchterheid te doorbreken met Schotse directheid en op unieke wijze problemen weet op te lossen.

Baby’s Wil Is Wet is vanavond om 21.30 uur te zien bij RTL 4.

102 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Mahnaz
juli 1, 2010 23:11

Beste Derek ,
Je hebt al een beetje Nederlands geleerd neem ik aan. Ik praat zelf het meest met katten en honden en baby(s) . Maar sommige mensen zijn vooral in Nederland bang voor mij. Dankzij hun foetbalen tegen mijn huis ben ik zo een reus geworden in meditatie dat de geest mij niet meer los laat. Welke geest hebben we het later erover. Het meest ben ik bang dat geest het moeilijk krijgt in Nederland en dan weet ik het ook niet. Weet je misschien een oplossing. Bijvoorbeeld als zijn berichten mij niet met rust laten. lekken of uitlekken is hetzelfde.
A fabulous show man. Petje af. Groetjes aan Godvader.Alleen ik weet je Sms nummer nog niet. Het kan ook aan de Nederlands talige site liggen.

Gast
Anoniem
mei 6, 2010 23:15

Reactie op Heleen:
Wen er maar aan. Dat gebeurt continu.

Gast
Heleen
mei 6, 2010 22:54

Ja hoor, hebben we net al die lui van de Lottoshow op weg moeten helpen en nu dit weer.

Gast
wiet
mei 6, 2010 22:47

Hoi Derek
ik zit met een probleem, ik zie beelden in mijn boek als ik aan het lezen bent.
ik zweef dan over een bos of park ,ook heb ik een keer een gezicht gezien en een raam .ik wil graag weten wat dat betekend want nu kan ik daar niks mee .gebeurd vaak .ik hoop dat je mijn kan helpen
bij voor baat dank

groetjs wiet ludwig

Gast
Annemiek
mei 6, 2010 21:03

Reactie op henk:
Nau u bent zeker niet de enige wij hebben een zoon van nog geen 2 en vanaf negen maanden slaap hij bijna niet overdag niet en snachts ook niet. Wij hebben al vanalles geprobeert misschien heeft u nog tips
groetjes annemiek

Gast
Yvonne
juni 16, 2009 21:44

Can you assist me in a contact or email address of derek?

Gast
karin stienen
mei 5, 2009 17:53

Hallo Derek Oglivie.

Ik zag op rtl4 dat ik me kon aanmelden voor een gratis sessie maar waar kan ik dat precies doen en kan ik ook op internet met je in contact komen?
Ik zit in een depressie en weet me geen uitweg meer. Ik heb nu een kalmeringsmiddel en nog een ander middel maar durf daar niet mee op te hogen omdat ik bang ben voor bijwerkingen, maar mss moet ik daar juist wel doorheen. Ik weet het niet wat ik moet doen. Of dat ik misschien een ander middel moet nemen. Ik hoop dat jij het me kunt vertellen. Ik vind het altijd erg goed wat je doet op tv en ook met die kinderen enzo, vandaar dat ik je hulp inroep, please help me!!!

Groetjes Karin

Gast
Manuela
december 15, 2008 21:33

Hallo allemaal,

Ik ben 19 Oktober naar een show in A’dam geweest samen met mijn man en zoontje van 3,5 jaar, de reden dat ik er naartoe ben geweest was voor mijn zoontje die niet praat, wij zitten met een heleboel vraagtekens, nu mag ik mij gelukkig prijzen dat ik een prive reading bij mij thuis krijg, hij pikte ons zo uit de zaal, wij helemaal blij maar ik heb tot op heden nog geen bericht gehad, zijn er hier meer mensen die een reading hebben gehad en hoe lang duurde het voordat jullie bericht van Derek kregen?
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Gast
betty
september 17, 2008 15:54

Reactie op rachel: hoi rachel,ik ben ook naar derek geweest in de hoop dat hij mij iets kon vertellen over het gedrag van mijn kids,mijn jongste zoon is ook begaafd dus weet ik wat het betekend als derek zegt dat we wat meer moeten luisteren naar onze kinderen,ik vond derek helemaal het einde en de hoop voor vele mensen die hulp nodig hebben,zijn show was geweldig eerlijk ik raak er niet over uit gepraat heb ook zijn boek gekocht een echte aanrader.
groetjes betty

Gast
betty
september 17, 2008 15:54

Reactie op rachel: hoi rachel,ik ben ook naar derek geweest in de hoop dat hij mij iets kon vertellen over het gedrag van mijn kids,mijn jongste zoon is ook begaafd dus weet ik wat het betekend als derek zegt dat we wat meer moeten luisteren naar onze kinderen,ik vond derek helemaal het einde en de hoop voor vele mensen die hulp nodig hebben,zijn show was geweldig eerlijk ik raak er niet over uit gepraat heb ook zijn boek gekocht een echte aanrader.
groetjes betty

Gast
betty
september 17, 2008 15:53

Reactie op rachel: hoi rachel,ik ben ook naar derek geweest in de hoop dat hij mij iets kon vertellen over het gedrag van mijn kids,mijn jongste zoon is ook begaafd dus weet ik wat het betekend als derek zegt dat we wat meer moeten luisteren naar onze kinderen,ik vond derek helemaal het einde en de hoop voor vele mensen die hulp nodig hebben,zijn show was geweldig eerlijk ik raak er niet over uit gepraat heb ook zijn boek gekocht een echte aanrader.
groetjes betty

Gast
Shari
juli 26, 2008 22:17

Komt Hij Naar Belgie? en heb ja geen adres of mail adres, ik wil echt dat hij eens naar mij thuis komt

Gast
Koblenko
juli 21, 2008 09:50

Ja duh JB goed jou bronnen chekken want mennertje Derek werkt al bij VTM zijn programmas worden al uitgezonden in Belgie

Gast
JB
juli 21, 2008 08:36

Grote kans dat Derek met een eigen reeks komt op VTM. Dit wordt rond 5 augustus bekend als VTM en 2BE hun najaarsprogrammering uit de doeken doen. Ik zou daar even op wachten.

Gast
Shari
juli 20, 2008 23:42

Hey,, ik ben een meisje van 16 en ik zou heel graag het adres of e-mail adres hebben van Derek.
ik wil hem een brief schrijven omdat mijn moeder haar eigen moeder is verloren toen ze 8jaar was en ze heeft het er soms nog moeilijk mee. ik hoop dat Derek eens zou kunnen langskomen en mijn moeder kan helpen.
grtjs van Shari uit Belgie.

Gast
Een oma
juli 17, 2008 21:32

Super deze man of je er nu wel of niet in zijn gave gelooft.
Leert mensen te luisteren en uit te leggen aan een kind.
Een stuk opvoeding die sommige mensen hebben meegekregen van thuis, en dit dan ook als normaal zien maar helaas een heleboel mensen hebben dit niet in hun pakket meegekregen en rommelen maar wat aan.
Ze zijn niet schuldig maar vaak zelf het kind van de rekening geweest.
Is dan ook vaak te zien geweest in de uitzendingen.
Dus Derek mag van mij een lintje krijgen en laat hij vooral doorgaan met zijn uitzendingen, om mij heen zien ik daardoor veel positieve ontwikkelingen
wat betreft omgaan met baby’s en kinderen.
Ook van degene die roepen er niet in te geloven maar toch stiekum gaan toepassen op hun kind uitleggen aan de baby waarom iets is gebeurd en vooral vertellen dat het kind gewenst is en dat ze er vreselijk veel van houden.
Onder het mom van baat het niet sch……

Dus niet zeuren als het ten goede komt aan kinderen heeft hij mijn zegen.
Roepen dat het nep is zakken vullen show etc. heb ik geen boodschap aan.

Een Oma die met beide benen op de grond staat.
Er zal wel meer zijn tussen hemel en aarde zijn maar……..
je hoeft er niet naar te zoeken hoor is mijn mening komt het op je pad ben je
een ervaring rijker.
Heb je een andere mening respecteer ik hem ook.

Groetjes van Oma.

Gast
fontaine
juni 19, 2008 22:59

veel komt er in je boven als ouders en grootouders maar wat is het toch moeilijk de goede weg zodat je kinderen later een gelukkig mens worden.wij maakten mee dat zoals een oudste zoon het beeld zag groeien in zijn leven zijn beelden op het netvlies na veertig jaar nog zijn en voel je dat je dat als ouders niet meer ongedaan kan maken en de deur open moet houden voor hem . maar met onze kleindochter van vijf bestaan die contacten heel sterk dat wij haar wel kunnen helpen en haar het goede beeld door veel praten en steun kunnen geven soms zie ik mijn moeder in haar heel sterk en dat is wel heel mooi die band ik hoop zo dat het met de tweede die bij onze dochter opkomst is de weg is voor haar geluk en er heel heel veel van mag genieten dat is mijn grootste wens.na die moeilijk tijd van een niet goede bevallling zijn wij als grootouders heel positief en verwachten we de kampioen in november ons derde kleinkind dat zou mooi zijn.groetjes uit nieuw-namen derk en een mooie vakantie tijd.

Gast
Egeltje
juni 7, 2008 11:11

Nog effe.
Geloven jullie nog in God…nee? Toch maar liever niet? We maken wel ons eigen geloof dankzij onze eigen wil? Of is deze O voor velen goddelijk geworden door zijn kunnen en krijgt hij juist wel een voetstuk? Mensen, waar komen al die zieners vandaan? Van WAAR ontvangen zij die zogenaamde gave? Wel eens afgevraagd? Uit het Licht? Echt? Wie is dan het Licht? Of IS dit wel werkelijk geboren uit het Licht? Of is dit een maskerade, waar de massa intrapt? Misschien ook jij?
Er is goed…er is kwaad…en veel er tussen in. Ook kwaad als licht.
Het Licht…het nieuwe Jeruzalem is inderdaad boven ons…de hemel (geloven we dat wel?), dat woord kennen we allemaal. Het Licht is niemand minder dan Jezus Christus. Zoek de antwoorden! En ja, het is je eigen keus, eigen wil. Wat je hier ook van vindt…zie eens verder dan de oppervlakte van Ogilvie.

Gast
Egeltje
juni 7, 2008 10:48

Tjonge, het is tegenwoordig allemaal erg in…maar O`s contact met geestenwereld is tgt erg gevaarlijk, ook al lijkt het allemaal voor onwetenden fantastisch en hulpvaardig. Let eens op de mimiek/gebaren en bewegingen die hij maakt tijdens zijn contact. De massa neemt klakkeloos aan dat het naast entertainment een waarheid is, want we willen allemaal naar het Licht straks, en de doden horen, zonder te willen weten WIE dat Licht is, Wie en wat de duisternis is, en wát er meer tussen hemel en aarde is. Er zijn zeker aard gebonden geesten èn ook demonen die de mensheid op het verkeerde been willen zetten, die juist door ze aan te roepen verdraaide waarheden te vertellen om meer bagger te willen droppen, zodat je last krijgt van hele andere dingen. Dit alles onder een vleugje mystiek en nodige wetenswaardigheden, om zo onze zielenrust te vinden. Voor je het weet heb je nog meer last van andere onverklaarbare minder leuke bijkomstigheden. Het is echt geen spelletje, deze moderne vorm van glaasje draaien! Dit bericht is er alleen om jullie de andere kant van het verhaal te laten zien en te zeggen: Pas op ajb voordat je klakkeloos zoiets aanneemt.

Vr. grtjs

Gast
elizabeth
mei 31, 2008 12:57

hoe ik ook probeer ik kom niet op de website van derek en ik heb toch een dringende vraag voor hem

Gast
Mariska
mei 6, 2008 16:44

Je kunt voor 32,50 kaarten bestellen op http://www.TopTicketLine.nl voor vrijdag
6 juni en zaterdag 7 juni.

Groetjes

Gast
Rita vd Wal
mei 5, 2008 23:15

Kaarten te bestellen vanaf 6 mei namiddag

Gast
Paula van Houten.
mei 5, 2008 00:19

Mijn vader heeft mij nog veel te vertellen.Hij is 6 jaar geleden overleden,hoe was zijn laatste week?

En waar is de urn van mijn zus,die verdwenen is van de begraafplaats?

Gast
Anoniem
mei 3, 2008 11:50

Reactie op karen govers: Reactie op angel: Reactie op angel: Reactie op angel:

Gast
angel
mei 2, 2008 10:40

Ik wil ook heel graag in contact komen met Derek en naar zijn show gaan..er wordt tijdens de uitzending nog gezegt dat je naar de site moet gaan: http://www.rtl.nl/derek maar daar zie ik niets staan over een eventueele aanmelding voor zijn show in een theaterzaal.

Groetjes,

Gast
angel
mei 2, 2008 10:37

Reactie op winnie: nou geloof mij maar…dit is echt een top programma en heel anders dan die char. Ik geloof ook niet in Char zij loopt maar te spellen..maar hij, hij brengt je gelijk in contact! Hij praat over dingen die hij niet eens kan weten..gister in die programma van The Ghost Whisperer, kwam die naar dat gezin toe voor een overleden jongetje en hij had het eerst over een oudere man waarvan die het bestaan niet eens kon weten. Echt ongeloofelijk is die man!

Ik denk wel dat hij hoog scoort hoor, hij is super!

Groetjes,

Gast
aly
mei 2, 2008 00:13

ik wil ook graag een uitzending van derek bijwonen. weet ook niet hoe ik kaarten kan krijgen. op deze syde lees ik dat meerdere mensen met dit probleem kampen. een beetje raar toch?

Gast
Marja
mei 1, 2008 23:19

Hoe kan ik aan kaarten komen, kan ik hier over bericht krijgen.

Gast
Sigrid
mei 1, 2008 23:11

Ik zie net op de rtl site dat er nog niet veel bekend is over de tour, binnenkort pas meer info…

Gast
Sophie!
mei 1, 2008 23:11

Even een berichtje voor iedereen hier! Op de site van Rtl staat dat er verder nog niks bekend is over de tour van Derek die hij dit jaar gaat maken. Zodra de informatie er is zal hij ook op de rtl site komen te staan.
Groetjes Sophie

Gast
jose craenen
mei 1, 2008 23:03

Ik vind hem in een woord geweldig Ik zou hem graag willen ontmoeten. maar weet niet hoe, groetjes jose

Gast
Margreet Braun
mei 1, 2008 23:01

Beste redactie
Graag zou ik een sessie mee willen omdat ik nog met veel vragen zit is dit
mogelijk

Met vriedelijke groet Margreet Braun

Gast
marvin
mei 1, 2008 22:59

Beste redactie,
Graag zou ik willen weten hoe je aan kaarten voor de readings in
Amsterdam (in juni?) kan komen. Volgens de reclame via rtl.nl/derek maar kan niks vinden.
Alvast bedankt.

Gast
Imelda van Leusden
mei 1, 2008 22:55

Beste redactie,

In de uitzending van vanavond 1-5-08 werd verteld dat Derek binnenkort in Amsterdam is.
Kunt u mij vertellen hoe ik aan entree kaarten kan komen?

Bij voorbaat bedankt.

Imelda van Leusden

Gast
corrie van haren
mei 1, 2008 22:40

beste redactie

ik heb vanavond derek ogilvie op tv gezien en vol bewondering gevolgd. het heeft me nieuwsgierig gemaakt. ik ben spritueel en zou ook best een sessie willen omdat er in mijn leven ook wel een en ander gebeurd is. het liefst zou ik willen dat dat buiten de tv omgaat. is dat mogelijk?

Gast
corrie van haren
mei 1, 2008 22:40

beste redactie

ik heb vanavond derek ogilvie op tv gezien en vol bewondering gevolgd. het heeft me nieuwsgierig gemaakt. ik ben spritueel en zou ook best een sessie willen omdat er in mijn leven ook wel een en ander gebeurd is. het liefst zou ik willen dat dat buiten de tv omgaat. is dat mogelijk?

Gast
Sophie!
mei 1, 2008 22:40

Hoi allemaal,
ik ben nu op de site van rtl en heb op aanmelden geklikt maar loop nu even vast. Ik zie nergens een link om je op te geven. Kunnen jullie helpen?
Groetjes Sophie

Gast
Debbie
mei 1, 2008 22:38

Wil iemand me mailen? debbielouwers@hotmail.com…Dankjewel!!!

Liefs, Debbie

Gast
Debbie
mei 1, 2008 22:38

Ik wil ook!!! kan niet vinden waar ik me aan moet melden! Help!

Gast
vincent
mei 1, 2008 22:34

ik zag het inderdaad ook op de reclame maar kan iemand mij vertellen waar ik het precies kan vinden want ik wil wel heel graag heen zou je willen mailen naar vincent.hekert@home.nl alvast heel erg bedankt!

Gast
vincent
mei 1, 2008 22:34

ik zag het inderdaad ook op de reclame maar kan iemand mij vertellen waar ik het precies kan vinden want ik wil wel heel graag heen zou je willen mailen naar vincent.hekert@home.nl alvast heel erg bedankt!

Gast
ik..
mei 1, 2008 22:19

Reactie op karen govers:
Ik zag net toen het reclame was, dat Derek in juni weer readings geeft in de theaterfabriek in Amsterdam. Je kunt je opgeven via rtl.nl/derek!

Gast
....
mei 1, 2008 22:07

Reactie op karen govers: Dan moet je je opgeven via de rtl site;
http://www.rtlnederland.nl > publieksvoorlichting > kandidaten gezocht > naar beneden scrollen en dan staat er bij de foto van Derek ‘meld je aan’ dan kan je je aanmelden SUCCES!!

Gast
karen govers
mei 1, 2008 21:58

wat moet ik doen om een reading te regelen?

Gast
karen govers
mei 1, 2008 21:56

mijn zoon is 4 jaar geleden overleden, ik zou heel graag een reading van Derek Ogilvie willen meemaken om zo contact met mijn zoon te kunnen krijgen.
Is dat mogelijk?
met vriendelijke groet, karen govers

Gast
shirley
april 29, 2008 14:09

Reactie op Dagrooveman: waar kan ikk een kaartje kopen om naar zijn programma te gaan.laat het me weten aub

Gast
dikky
maart 7, 2008 18:25

wie durft er te reageren wie heeft een andwoord op mijn vraag
de pastoor vondhet een mirakel een wonder dus
kan niemand daar antwoord op geven heb ook een berichtje naar
char gestuurd omdat jeje kon meldenperwie oh wie kan een antwoord vinden
telefoon maar daar kom ik ook niet tussen
groetjes dikky

Gast
V.D.WEIDE
maart 2, 2008 17:23

IK BEN DIKKY IKVIND HET GEWELDIG WAT DEZE MAN DOET\
IK HEB OOK GEMAILD NAR RTL4 MAAR BEN NIET UITGELOOD IK SNAP ER NIETS VAN DEREKOGILVIE KAN OOK MET ENGELEN PRATENNU HEB IK EEN BIEZONDER BOEKWAAR MIJN VADER IN STAAT MAAR IK VRAAG MIJ AF WORD IK WEL GELOOFD WAT ZOU IK GRAAG WILLEN DAT HIJ DIT EENS BEKEEK S,MORGENS ZIJN ZE ER EN S,AVONDS ZIJ ZE WEER WEG
HET IS GEEN GRAP EN ER ZIT OOK GEEN FOTO ACHTER HET STAAT ER GEWOON IN HOE KOM IK HIER ACHTER WAT DIT BETEKEND
BEDANKT VOOR HET LEZEN
ALS ER KOSTEN AAN ZIJN VERBONDEN GRAA EEN MAIL
GROETJES DIKKY

Gast
radelose moeder 24 !!!!!!!
januari 24, 2008 21:47

he rachel op nr 11 help me…!!!

jij bent er met je zoon geweest? zou jij mij dan kunnen helpen met hoe ik in kontakt kom met Derek ogilvie en hoe ik ervoor in aan merking kan komen???ik heb namelijk een dochter van 4,maar haar zit iets dwars en ik kan niemand vinden die het er bij haar uit kan krijgen,haar gedrag en angsten worden de laatste tijd wel erger,hulp instandtie s vinden haar te jong om haar te kunnen helpen,ze zit nu ook aan medicijnen,het word alleen ma erger!!ik moet haar helpen maar ik weet niet hoe,dus dit is nu mijn enigste hoop!!!!zou je me als je blieft info kunnen geven? over hoe alles in zijn werking gaat,ben je verplicht voor op tv of zitten er kosten aan enz. ik hoop dat je zo snel mogelijk kontakt me op neemt!!!!! mijn adres is: neophyte2008@hotmail.com

Gast
esma
december 7, 2007 09:45

ik ben eeen alleenstaande moeder van 2 kinderen me jongste van 3.hij praat nog niet en is een wild jongetje alles moet volgens hem ik weet niet meer wat ik moet doen,ik sta der ook alleen voor en dat is heel moeilijk ik hou van mijn kind en ik wil dat hij een vrolijk kindje wordt.ik wil derek heel graag ontmoeten,maar niet op t.v.ik zou heel blij zijn als ik iets van derek zou horen.groetjes esma

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen