287.000 kijkers voor Desperate Housewives


De kijkcijfers van dinsdag 28 augustus 2007 (SKO)

Desperate Housewives (NET5, 20:33) – Het nieuwe seizoen van de Amerikaanse komedieserie Desperate Housewives ging dinsdagavond met 287.000 kijkers (madl: 5.0%) van start op Net 5. In mei van dit jaar werd de voorlopig laatste aflevering van de serie nog door 481.000 kijkers bekeken. Samen met What About Brian (219.000 kijkers), is de dinsdag weer de vrouwenavond van Net 5. “Wij noemen het zelf geen vrouwenavond, maar een serieavond“, zegt Rozan Hamaker van SBS.

Hamaker, Manager Acquisitions bij SBS, vervolgt bij TVgids.nl: “De term ‘vrouwenavond’ is door de media aan de dinsdagavond gegeven, het is niet zo dat wij bij NET 5 vinden dat de zender op dinsdagavond verboden gebied is voor mannen. Wel is het zo dat er op die avond meer vrouwen dan mannen naar onze zender kijken.” Desperate Housewives en What About Brian zijn voorlopig nog te zien bij Net 5. “Desperate Housewives en What About Brian lopen door tot einde van het jaar. In het voorjaar komt Desperate housewives weer terug met een nieuw seizoen. Wat er verder voor de rest van het jaar in de planning zit, is nog onduidelijk.

Puberruil XL (KRO, Ned3, 20:35) – Sulay Reval is de presentator van het programma Puberruil XL, de hippere versie van het KRO-programma Puberruil, waarin twee pubers vijf dagen lang elkaars leven ruilen. Voor Pubberuil XL komt Reval regelmatig op het platteland. “Ik heb familie in Friesland zitten, dus daar ben ik wel geregeld op bezoek geweest, maar verder ben ik niet vaak buiten de stad geweest. Dus ik heb soms echt wel iets van ‘wow, dit is dus ook Nederland!“, aldus Reval in BN/DeStem. “Als stadsbewoner heb ik de kans om met heel veel verschillende soorten mensen om te gaan, ik zou er bij wijze van spreken niet van opkijken als mijn zus met een Hollander, een Chinees of met een vrouw zou thuiskomen. Maar ik heb gemerkt dat jongeren die ver buiten de grote steden wonen, vaak te weinig meekrijgen van de multiculturele samenleving. Het is mooi om die twee groepen mensen via een programma toch ietsje dichter bij elkaar te brengen.” Puberruil XL trok dinsdagavond 197.000 kijkers (madl: 3.5%) naar Nederland 3.

RTL Boulevard (RTL4, 18:33) – Johan Derksen wordt dagelijks bedreigd. De 58-jarige sportjournalist kan niet meer zonder bodyguards naar een voetbalstadion. “Ik kan wel zeggen dat die bedreigingen structureel zijn“, vertelde Derksen dinsdagavond in RTL Boulevard. “Ik heb een paar keer politiebescherming gekregen. Agenten gingen om het half uur mijn huis controleren. Op mijn kantoor zijn zelfs meerdere keren de ruiten ingegooid.” Derksen komt weinig meer in voetbalstadions. “Ik krijg de meest vreselijke verwensingen naar mijn hoofd geslingerd. Of spandoeken met teksten als: ‘Je komt niet levend uit het Zuiderpark’. Maar ik niet alleen, ook Wim Kieft en Frits Barend hebben er last van. Ik heb een keer meegemaakt dat Frits in een stadion een klap tegen zijn hoofd kreeg met de tekst: vuile kankerjood.” RTL Boulevard scoorde dinsdagavond 758.000 kijkers (madl: 20.9%).

De TOP-lijsten zijn twee weken na publicatie helaas niet meer te bekijken.

(Bron: StichtingKijkOnderzoek)

61 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Tjeerd
augustus 30, 2007 10:11

Het is ook niet rieel om alles wat door de BBC wordt gemaakt de hemel in te prijzen. Je kunt aan de andere kant niet verwachten dat commerciele omroepen zich bezighouden met diepgaande programma’s want die trekken doorgaans niet zoveel kijkers en dat is voor de Commerciele omroepen het belangrijkste.

Gast
Frits
augustus 30, 2007 08:55

“Ik had je commentaar wel eens willen horen als de CO dit gemaakt zou hebben, dan werd er alleen geroepen dat zei over de rug van gehandicapten kijkcijfers proberen te trekken.”

Patzy, die kans zou inderdaad weleens heel erg groot geweest kunnen zijn, eigenlijk best wel komische figuren, die zichzelf serieus nemende notoire PO-fanbois. ;)

Gast
Patzy
augustus 30, 2007 08:07

Johan B. zegt:
Deze BBC-serie liet zien dat een reality-serie dus toch kwaliteit kan hebben.

Als jij dit kwaliteit noemt, dan zal het wel.
Ik vond het na 1 aflevering wel genoeg. Jij vind het kwaliteit, WAAROM?
Alleen omdat de BBC dit gemaakt heeft. Zij proberen ook kijkcijfers te lokken met notabene gehandicapten. Of is het alleen omdat er gehandicapten inzitten, kwaliteit?
Ik had je commentaar wel eens willen horen als de CO dit gemaakt zou hebben, dan werd er alleen geroepen dat zei over de rug van gehandicapten kijkcijfers proberen te trekken.
Maar omdat de BBC dit gemaakt heeft is het helemaal correct.
Ik wordt soms ziek van het in de hemel prijzen van de BBC, alsof alles goed is wat van die kant komt.
Okay veel is goed, maar daarom is nog lang niet alles correct zoals deze serie wel bewijst.

Gast
tvman
augustus 30, 2007 07:41

Frits zegt:

29-08-2007 om 23:36
Johan, begin jij nu ook al tegen mij te zeiken, ik kan er toch ook niets aan doen dat er maar 250.000 mensen naar dat programma gekeken hebben.
BTW, er zijn er onder “jullie? ook voldoende die enkel Ned1, Ned1 en Ned1 kennen.

Heb je ook nog andere grammofoonplaten?
Deze kennen we ondertussen al een tijdje

Gast
Frits
augustus 29, 2007 23:36

Johan, begin jij nu ook al tegen mij te zeiken, ik kan er toch ook niets aan doen dat er maar 250.000 mensen naar dat programma gekeken hebben. :?
BTW, er zijn er onder “jullie” ook voldoende die enkel Ned1, Ned1 en Ned1 kennen.

Gast
Johan B.
augustus 29, 2007 23:03

Frits (en anderen), hoogstwaarschijnlijk heb je de serie op Ned. 3 (dus niet Ned.1) “Beyond Boundaries (LLink) niet gevolgd. Het was een 3-delige serie waarin een aantal lichamelijke gehandicapten “lopend en rollend” dwars door woestijnen, ruige landschappen, beklimmingen en andere obstakels een tocht door Namibie en Zambia ( Frits, deze landen liggen in Afrika) maakten in tropische omstandigheden. Deze BBC-serie liet zien dat een reality-serie dus toch kwaliteit kan hebben. Helaas vonden dat in Nederland slechts 250.000 kijkers dit ook. Een geweldige uitdaging die slechts enkele uitvallers kenden. Fantastisch goed in beeld gebracht, maar op de verkeerde zender dus. En Llink is dus de jongste omroep van Nederland, voor hen die deze omroep niet kennen. Er zijn er onder jullie die enkel RTL 4,5,7,8 en SBS kennen.

Gast
Anoniem
augustus 29, 2007 22:44

DINSDAG 21 AUGUSTUS 2007

Zenderaandelen 20-49 jaar
18:00-24:00 uur Bron: SKO

RTL 4 13,0 %
RTL 5 8,7 %
RTL 7 8,8 %
RTL 8 3,3 %
RTL NEDERLAND 33,7 %

NED 1 11,5 % SBS6 14,1 %
NED 2 4,6 % NET5 8,4 %
NED 3 4,2 % VERONICA 7,5 %
PUBLIEKEN 20,3 % SBS GROEP 30,0 %

TOP 5 Kdh Zender

1 Journaal 20 uur 8,5 % Ned 1
2 Medical investigation 7,3 % SBS6
3 Blik op de weg 7,1 % Ned 1
4 Hart van Nederland 6,7 % SBS6
5 House MD 6,3 % SBS6

1% kijkdichtheid is 70.370 bij 20-49 jaar

Totale kijkdichtheid 30,9 %
——————————————————————————-
Zenderaandelen Boodschappers 20-49 jaar
18:00-24:00 uur Bron: SKO

RTL 4 13,0 %
RTL 5 8,4 %
RTL 7 8,1 %
RTL 8 4,0 %
RTL NEDERLAND 33,5 %

NED 1 11,6 % SBS6 14,5 %
NED 2 4,9 % NET5 8,8 %
NED 3 3,7 % VERONICA 6,7 %
PUBLIEKEN 20,2 % SBS GROEP 29,9 %

TOP 5 Kdh Zender

1 Journaal 20 uur 9,2 % Ned 1
2 Medical investigation 8,0 % SBS6
3 Hart van Nederland 7,5 % SBS6
4 Blik op de weg 7,3 % Ned 1
5 House MD 6,9 % SBS6

1% kijkdichtheid is 37.930 bij boodschappers 20-49 jaar

Totale kijkdichtheid 33,4 %

Gast
Chiel
augustus 29, 2007 22:29

Slecht hoor bij GTST vandaag; een seconde of 3 een midrofoon in beeld (bij Ludo thuis, als Nick van de trap komt) :)

Gast
carlo B.
augustus 29, 2007 22:17

Anoymous> mogelijk

Gast
Anoniem
augustus 29, 2007 22:10

Is dat van Carlo Boszhard al bevestigd?

Gast
en RTL stopt met herhalingen
augustus 29, 2007 21:52

3 van de 4 zenders op zwart :P:P

Gast
ruud
augustus 29, 2007 21:11

Ruud de wild gaat mogelijk door bij 538

Gast
Peter
augustus 29, 2007 20:41

iedereen gaat er blijkbaar mee stoppen. Zullen we nog een Quote maken. RTL trekt zicht terug uit NL…

Gast
Fons van Westerloo stopt mogelijk bij rtl
augustus 29, 2007 20:35

Fons van Westerloo stopt mogelijk bij rtl

Gast
Ruud
augustus 29, 2007 20:19

Oud nieuws. Hij stopt zeker bij 538.

Gast
jochem van gelder stopt mogelijk bij praatjesmakers
augustus 29, 2007 20:19

jochem van gelder stopt mogelijk bij praatjesmakers

Gast
carlo boszhard stopt mogelijk bij life and cooking
augustus 29, 2007 20:18

carlo boszhard stopt mogelijk bij life and cooking

Gast
Ruud de Wild stopt mogelijk bij 538
augustus 29, 2007 20:04

RUUD de Wild stopt mogelijk bij 538. !

Gast
Frits
augustus 29, 2007 18:37

De PO-fanbois zijn vandaag wel erg snel op hun pikkie getrapt zeg, en dat terwijl ik juist vandaag nog geen negatief woord over Ned1 gezegd heb, in tegenstelling zelfs (zie post 21= idem post 16). Vreemd volk die Ned1-fans, maar dat wist ik eigenlijk al. ;)

Gast
Patzy
augustus 29, 2007 18:01

@ TOTP…..
HElemaal mee eens, het is jammer dat goede series als men in trees, desperate housewifes en what about brian zo weinig kijkers heeft.
Maar zoals je opmerkte ze zijn het zelf schuld.
Maak een serie duidelijk af.

Gast
TOTP
augustus 29, 2007 17:40

Dit zijn niet de 2 beste dagen geweest voor Net 5. Ugly Betty is zo’n 200.000 kijkers gedaald en zowel Men in trees, Desperate Housewives en What about Brian zijn volgens mij series-lows in kijkersaantallen. Misschien dat de demo 20-34 vrouwen en 20-49 score wel enigzins overeind blijven, maar in absolute aantallen is het triest.
Ik denk dat mensen net als bij Lost vorig seizoen het een beetje zat zijn om elke keer weer maar 13 eps of minder te zien te krijgen. En dan maar gewoon denken, ooh who gives a shit! Ik kijk wel wat anders, iets wat niet elke keer een break midden in een seizoen heeft.

Gast
TOTP
augustus 29, 2007 17:34

Ik zag net een promo op SBS tijdens het zappen over So you wannabe a Popstar. Ze beweerde dat heel Nederland het heeft (op een negatieve manier zeker) over SYWAP en heel Nederland kijkt (Ik wist niet dat ons land maar 900.000 kijkers telde). Ze zijn erg komisch bij SBS. Ze denken zeker dat als ze maar vaak genoeg zeggen dat Medical Investigation, Het Beste Idee … en SYWAP hits zijn er steeds meer mensen gaan denken omdat ze zogenaamd niet buiten de boot willen vallen. Of denken ze bij SBS soms dat programma’s in de 600.000 tot 900.000 kijkers range giga hits zijn.

Gast
Patzy
augustus 29, 2007 17:20

@Feder….. Je hebt zeker gelijk, maar laten we wel eerlijk zijn RTL en SBS zijn commerciele zenders die geld moeten verdienen en dat gaat het snelst met zulk soort programma’s waar veel mensen naar kijken.

Dus logisch dat de inhoudelijke programma’s meer op de PO zijn.
Hier is de PO ook voor bedoeld, ook al denken ze zelf steeds dat ze ook een kijkcijferstrijd moeten volgen.
Wat ik denk dat niet het belangrijkste doel van de PO moet zijn.

Maar omdat de programma’s misschien minder inhoudelijk zijn heet dat toch niet dat ze kwalitatief slechter zijn, ik denk dat er veel mensen aan werken om een zo mooi mogelijk product te maken.

Gast
cora
augustus 29, 2007 16:57

Vroeger hadden ze Barend en van Dorp op RTL, dat was toch echt elke dag actualiteiten op alle gebied. Een uur lang en dus die 20 min. nieuws 2x p. av. is genoeg. Bovendien weet ik om 20.00 u alles al van Internet, de radio en de kranten.

Hier volgt een stukje van Fadime Orgu: ‘Al die omroepen zijn eilandjes waar ze de komende licentie periode gewoon weer doen waar ze zin in hebben. Geen wonder dat ze zo weinig aandacht besteden aan cultuur en educatie. Als het echt een publieke omroep was, zou die trouwens zeker niet bestaan uit omroepverenigingen. Die omroepen zijn gewoon bedrijfjes die met belastinggeld de commercieelen beconcurreren om de kijkcijfers. Het ideale omroepbestel van de VVD is prestatiegericht.
Zeker is dat de lijnen van Den Haag naar Hilversum korter moeten. Na de komende fundamentele discussie wil de VVD uitkomen op een ontzuild bestel dat zich niet langer blind staart op de kijkcijfers.
Concreet zou ik bijvoorbeeld graag zien dat de publieke omroep bijeenkomsten over maatschappelijk relevante onderwerpen uitzendt.’

Dan gaat ze nog even door maar ik vind het welletjes, ik ben uitgetikt.

Gast
...
augustus 29, 2007 16:39

De kijkcijfers van onderweg zijn slechter dan Goudkust in het laaste jaar.
Maar over algemeen genomen,is het weinig allemaal. Kijkers willen gewoon iets nieuws of gewoon 1:78:1 breedbeeld zonder balken.

Gast
Feder
augustus 29, 2007 16:27

@ Patzy

Ik wil echt niet beweren dat programma’s van de publieke omroepen altijd goed zijn. Ik vind wel dat bij de publieke omroepen veel meer goede en minder simpele programma’s te zien zijn dan bij de commerciële omroepen. De commerciële omroep heeft bijna alleen maar simpele programma’s. Want kan jij, behalve het RTL-nieuws, 5 programma’s op commerciële tv-stations noemen die wat meer de diepte zoeken? (oke, ik geef je 1 kado: het programma van Peter R de Vries).

Daarnaast heb ik bij programma’s op commerciële stations veel vaker de indruk dat die alleen worden gemaakt om te scoren, of om mensen te vermaken. Daarentegen zie ik bij de publieke omroep, in verhouding tot de commerciele omroep, veel vaker programma’s waarvan ik de indruk heb dat die worden gemaakt om iets moois te laten zien (tv-films, cultuur, evenementen) of om mensen over iets te informeren over iets waar je wat meer aan hebt dan de info die je bij de commerciële omroep krijgt (radar, kassa, nova, pauw/witteman informeren toch op een heel andere wijze dan eigen huis en tuin, make me beautifull, jensen of 4 in het land).

Het RTL-nieuws vind ik overigens niet slecht hoor. Ik juich het juist toe dat RTL nog de moeite wil nemen om dat programma te maken, ook al zal het financieel gezien eerder geld kosten dan opleveren. Mijn kritiek is dan ook niet gericht tegen het RTL-nieuws zelf.

Gast
Anoniem
augustus 29, 2007 15:12

@HEES: Las Vegas en CSI Miami waren ook herhalingen.

Overigs ‘Gewoon Mooier’ op RTL 8 was een leuk programma

Gast
Patzy
augustus 29, 2007 14:55

En Dorine heeft gelijk….MEDICAL INVESTIGATION is volgen SBS een internationale hitserie.
Alleen was het in het land van afkomst absoluut geen hit. En is deze na 1 seizoen al gestopt.
Het blijft zielig om iets dan een internationale hitserie te noemen.
HOUSE is echt een hitserie en terecht.

Gast
Patzy
augustus 29, 2007 14:52

Je wordt op een gegeven moment echt niet goed van alle commentaar op de CO.
Alsof alles wat de PO maakt kwaliteit is en de CO bagger.
Ik doel hiermee op het commentaar van WIM en FEDER op het journaal.
RTL probeerd tenminste een serieus journaal te maken en als enige tegenhanger kijken er toch dagelijks bijna een miljoen mensen naar.
Ieder heeft zijn eigen voorkeur waar hij/zij naar kijkt, daarmee hoeft het nog niet slecht te zijn.

Gast
cowboy
augustus 29, 2007 14:49

@kraan zegt:

29-08-2007 om 14:43
Yesssssss, Frits plaatst al zo’n anderhalf jaar dezelfde posts met dezelfde inhoud en dezelfde strekking (antipathie tegen bejaarden,

Ook hij word ooit bejaard en dan hoop ik dat hij personen tegenkomt zoals hij.
Dan hoop ik ook als hij voorbij komt in een rollator dat hij gekrenkt wordt door een snotneus zoals hij nu is.

Gast
cowboy
augustus 29, 2007 14:46

@DF zegt:

29-08-2007 om 13:11
Die Frits toch, zo dom, ik kan er niet meer tegen.
Ik vind alles best maar dat domme gelul, ik heb het gehad ik ben weg.
ps
Wil iemand mij laten weten als we verlost zijn van Frits.

DF dat is precies waar dit soort figuren op uit is, gewoon negeren dat figuur is echt beter.
Aan zijn reactie te zien is hij gewoon niet wijs en dan druk ik me voor de verandering nog heel gematigd uit.

Gast
kraan
augustus 29, 2007 14:43

Yesssssss, Frits plaatst al zo’n anderhalf jaar dezelfde posts met dezelfde inhoud en dezelfde strekking (antipathie tegen bejaarden, mensen met een verstandelijke handicap/beperking en andersdenken in het algemeen dan Frits zelf). En ik volg DF, ik heb het ook helemaal gehad met dat domme gelul van die Frits, en ik heb sterk de indruk dat er meer forumbezoekers zijn die dat hebben.

Gast
Thom
augustus 29, 2007 14:31

De afgelopen 2 afleveringen van GTST vind ik wel goed in elkaar gezet. Hier blijft de spanning inzitten en verdwijnt niet, als ze naar een andere scene gaan.. Het is lastig uit te leggen.. Maar ga zo door ;) verder zal ONM er wel weer bovenop komen ;)

Gast
Robin
augustus 29, 2007 13:57

Nee, ONM is nooit meer boven de 500k uitgekomen ;)

Gast
Erwin
augustus 29, 2007 13:54

ONM deed het vorig jaar rond deze tijd ook heel slecht, trekt vanzelf wel weer bij hoor.

Gast
Robin
augustus 29, 2007 13:31

Simon, ONM stopt begin februari.

Gast
Hees
augustus 29, 2007 13:24

House en Medical Investigation zijn anders gewoon marktleider hoor op 20-49 dus is het zeker een hit. Verder scoort het allebei ook beter op 20-49 dan de series op RTL5, ondanks dat House een herhaling is.

Gast
Simon
augustus 29, 2007 13:14

Desperate Houswives valt erg tegen!

Verder zakt ook ONM definitief door de mand, exit voor deze soap!? Of durft SBS het misschien nog aan..?

Gast
DF
augustus 29, 2007 13:11

Die Frits toch, zo dom, ik kan er niet meer tegen.
Ik vind alles best maar dat domme gelul, ik heb het gehad ik ben weg.
ps
Wil iemand mij laten weten als we verlost zijn van Frits.

Gast
anomynos
augustus 29, 2007 12:56

ik blijf het triest vinden dat zoveel mensen naar de rijdende/vakantie rechter kijken :S tis altijd een of andere onzin over een tuinhekje of een boom die gekapt moet worden

Gast
Frits
augustus 29, 2007 12:06

Yesss, Vakantierechter weer 50.000 kijkers meer :)
Yesss, Blik op de Weg/ Opsporing verzocht/ Missers blijft hoog
Yesss, Ned1 weer koploper

Gast
niceman
augustus 29, 2007 11:57

house MD was herhaling
en wanneer komen nieuwe afleveringen van CSI MIAMI
de andere CSI,s zijn al nieuwe afleveringen

Gast
Dorine
augustus 29, 2007 11:56

Bij elke programma aankondiging noemt SBS het een hit, miljoenen kijkers, kijkcijferhit en ga zo maar door. Dit zijn standaard een van de slogan die SBS gebruikt.

Volgens SBS was MI een hit in Amerika. Nou dat was het helemaal niet na een seizoen is het van de buis gehaald en geen vervolg meer opgekomen om dat het zeer slecht bekeken werd.

Wat helemaal lachen is dat ze Het beste idee van Nederland een gezellige familieprogramma noemen. Ik heb nog nooit zo’n goedkoop programma gezien. De vorige uitvoeringen waren duizend maal leuker en orgineler.
Wat betreft de presentatieduo Tooske & Henk jan , daar zwijg ik maar over. Een keer kijken en het zegt al genoeg.

Gast
Feder
augustus 29, 2007 11:48

@ wim;

Mwa… je kan het ook anders zien. Het RTL-nieuws is het enige programma van RTL dat zich bezighoudt met de actualiteit, en dat nog enige diepgang heeft. Men kan natuurlijk zeggen dat je ook wijzer wordt van klusprogramma’s, beautyprogramma’s, reisprogramma’s of autoprogramma’s (uiteraard allemaal flink gesponsord, waardoor de objectiviteit van dergelijke programma’s vaak ver te zoeken is), maar afgezien van het RTL-nieuws heeft RTL echt geen enkel programma dat ook maar enige diepgang heeft. Allemaal programma’s waarvoor het vmbo-nivo voldoende is om er plezier aan te kunnen hebben. Alles onder het motto van ‘verstand op 0 en kijken naar deze flauwekul’. Neem GTST, Idols, Gouden Kooi, Zonnetje in Huis, Samsam, Lijn 4, Jouw vrouw mijn vrouw, 4 in het land, en weet ik veel hoe het allemaal heet. In zo’n omgeving, waar simpelheid de boventoon voert, valt het RTL-nieuws natuurlijk erg op. Zou RTL 4 geen nieuws meer uitzenden, dan wordt het helemaal een simpel zootje.

Overigens geldt iets dergelijks ook voor SBS. RTL en SBS zijn qua programma’s gewoon gelijk aan elkaar, al is er een verschil: RTL heeft in ieder geval nog een nieuwsprogramma dat meer biedt dan alleen ongelukken, branden, weggelopen huisdieren, en zielige mensen die een probleem hebben met de gemeente (HvNL).

Over nieuwsprogramma’s gesproken… Ik vind het Journaal van de NOS ook beter dan het RTL-nieuws. Maar de NOS doet het in mijn ogen weer veel minder goed dan de Tagesschau van de ARD. Veel mensen vinden de vorm waarin de Tagesschau het nieuws brengt misschien saai en veel te serieus, maar in mijn ogen is dat juist een goede manier om het nieuws te brengen. Zoveel mogelijk feiten, zo objectief en neutraal mogelijk.

Gast
Feder
augustus 29, 2007 11:32

Yesss, GTST nu al 50.000 kijkers kwijtgeraakt :-)
Yesss, RTL 8 blijft laag
Yesss, NLD 1 opnieuw de baas

Gast
wim
augustus 29, 2007 11:32

Beste RTLfan, ze kunnen bij RTL sleutelen of het decor vertimmeren, maar de kijker kiest toch elke dag voor het NOS journaal omdat dat toch meer vakbekwaamheid uit straalt.
Bij RTL heb ik het idee dat ze nieuws brengen omdat het er eenmaal bijhoort maar liever niet.
En laten we eerlijk zijn het nieuws levert RTL geen cent op en daar gaat het bij deze zender om.

Gast
anti-danny
augustus 29, 2007 11:32

ik vind dat sbs zich redelijk staande houdt tegenover het geweld van alle herstartende en nieuwe programma’s. Rtl boulavard haalt ook niet meer de cijfers van het begin en shownieuws blijft wel staan.

Gast
Jeffrey
augustus 29, 2007 11:30

Logisch, House MD hoort op Donderdag te staan, snel terugdraaien SBS!

Gast
wim
augustus 29, 2007 11:27

Inderdaad Jorien, die ene randdebiel verziekt deze site.
Ik denk dat hij ooit bij de PO heeft gewerkt als schoonmaker of iets dergelijks, en buiten is gegooid om wat voor reden dan ook, en nu zo op wraak uit is.

Gast
Jorien Verkerk
augustus 29, 2007 11:05

Dit is wel een zeer kinderachtige site. Iedereen is elkaar aan het afkatten. Dertl fans tegen de sbsérs. Een randebiel die iets tegen Nederland 1 heeft. Ik had gehoopt on een site met Medianieuws en een redelijke commentaren. Daarvoor moet je dus duidelijk niet op Mediacourant zijn.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen