De Munk, Evers en Schouten maken kans op Loden Leeuw

Danny de Munk, Edwin Evers en Tineke Schouten maken kans op de Loden Leeuw Persoonlijkheidsprijs van TROS Radar. Ook Arie Koomen en Sven Kramer zijn genomineerd voor de prijs voor meest irritante BN’er in een reclame. Dat maakte Antoinette Hertsenberg maandag bekend in Radar. De BN’ers hebben het afgelopen jaar voor verschillende fabrikanten tv-reclame gemaakt. Zo kwam De Munk in actie voor Mora, Evers voor Beter Horen en Schouten voor C1000.

De Loden Leeuw voor meest irritante reclame gaat dit jaar naar Autodrop, Bakker Bart, Corendon, Mona of Postal Gold. Vorig jaar won Hi de Loden Leeuw voor de reclame met het schreeuwende meisje die haar telefoon, bijgenaamd Pokkie, kwijt was. De Persoonlijkheidsprijs ging toen naar Frans Bauer.

Hertsenberg is razend enthousiast over de prijs. “Ieder jaar is de Loden Leeuw het enige moment dat tv-kijkers hun ongenoegen en irritaties kunnen laten blijken over de vloedgolf van commercials die elk jaar weer over ons heen worden gestort. Met name grappig bedoelde commercials willen de plank nog wel eens misslaan en worden vervolgens een bron van ergernis.

Meer in TROS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen