Delta Lloyd sponsort nieuwe tv-show Gordon

De nieuwe zaterdagavondshow Minute to Win It met Gordon wordt gesponsord door Delta Lloyd. De verzekeraar zal pro- minent naar voren komen in de tv-show, die vanaf 8 januari te zien is op RTL 4. “We willen dat het merk Delta Lloyd op een sympathieke manier zichtbaar is bij een groot publiek. Dat doen we niet alleen met gewone reclame, maar ook door sponsoring van tv-programma’s“, zegt Koen van Niftrik van Delta Lloyd. “Minute to Win It sluit goed aan bij onze merkcampagne.

In Minute to Win It gaat het er om dat de kandidaat tien behendigheidsspelletjes, elk binnen één minuut, succesvol moeten hebben gespeeld. Lukt dat, dan wint hij of zij 100.000 euro.

Het is voor Gordon zijn derde grote studioshow bij RTL 4. Zijn twee eerdere programma’s, Singing Bee in 2008 en Waar Is Elvis in 2009, waren heuse kijkcijferflops.

Meer in RTL

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen