Kieskeurig sponsort SBS 6-show Het Beste Idee

De vergelijkingssite Kieskeurig is de nieuwe hoofdsponsor van de SBS 6-show Het Beste Idee van Nederland. Dat heeft Sanoma, uitgever van Kieskeurig en mede-eigenaar van SBS, vandaag laten weten. Een team van Kieskeurig gaat in items het land in om te vragen wat de consument vindt van de uitvindingen die kandidaten in Het Beste Idee presenteren. “Dit is een goed voorbeeld van een uitstekende fit tussen een tv-programma en een sponsor“, zegt SBS 6-baas René Oosterman

“Bij Het Beste Idee van Nederland geven we heel Nederland de kans om met een goed idee te komen, vervolgens vragen we nu Nederland om hun mening voor het nog beter maken van de ideeën. En ook wat het zou mogen kosten”, vervolgt Oosterman.

Kieskeurig-baas Mirelle Bos van Sanoma is ook enthousiast. “Met de sponsoring van Het Beste Idee van Nederland geven we consumenten nu ook de kans actief mee te praten over alle uitvindingen waardoor de uitvinding nog beter bij de wensen van de consument zal aansluiten.

Uit vorige edities van Het Beste Idee van Nederland zijn maar liefst zestien ideeën daadwerkelijk op de markt gebracht, zoals de wandelstokklem, de lunch locker, barbecueblok en de slingerophangset.

Het Beste Idee van Nederland wordt dit jaar gepresenteerd door Jochem van Gelder. De altijd nieuwsgierige Britt Dekker gaat in haar rol als verslaggever op zoek naar het verhaal achter de uitvindingen.

Uit eerdere samenwerkingen tussen Sanoma en SBS ontstonden de tv-programma VT Wonen en Big Boys.

Meer in SBS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen