Froger, Hazes en Joling maken kans op Loden Leeuw

André Hazes jr, Gerard Joling en René Froger maken dit jaar kans op de Loden Leeuw in de categorie meest irritante BN’er in een reclame. Stemmen kan tot maandag 17 december, als Radar de uitslag onthult op NPO 1. Dat heeft Avrotros laten weten. De commercial van Froger voor Eyelove is het bekendst, maar ook de Joling-reclame voor Lidl is momenteel veelvuldig te zien op de buis. Hazes heeft reclame gemaakt voor Essent. Het levert de drie heren tonnen op.

Naast al het geld, harken ze nu misschien ook een Loden Leeuw binnen. Er is nóg een categorie, namelijk die voor meest irritante reclame. Daarvoor zijn ook drie reclames genomineerd.

De genomineerden in die categorie zijn ASR (‘Sticks en Roos over omgaan met geld’), Becam (‘Bij Becam’) en KPN (‘Ontdek de mogelijkheden met KPN’).

De Loden Leeuw is een initiatief van Radar en wordt sinds 2002 uitgereikt. Eerder ging de Loden Leeuw onder meer naar Albert Heijn (2017), Tele2 (2016) en Tui (2015). In de BN’er-categorie wonnen onder meer Ali B (2017), Jan Smit (2016) en Adelheid Roosen (2015).

De Loden Leeuw-beeldjes worden maandag 17 december in de uitzending van Radar uitgereikt. Stemmen kan tot die dag op lodenleeuw.nl.

Foto: YouTube

Meer in AVRO

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen