Yvon denkt dat Boer Zoekt Vrouw lineair succesvol blijft

Geplaatst op Wed 12 Sep 2018 om 14:45

Yvon Jaspers houdt vertrouwen in een mooie toekomst voor Boer Zoekt Vrouw op het lineaire medium televisie. Dat laat ze weten op de website van KRO-NCRV. De lineaire kijktijd neemt ook in ons land af, maar voor sommige programma’s en uitzendingen zet Nederland nog altijd massaal de tv aan. Boer Zoekt Vrouw is daar één van. “Als wij onszelf blijven vernieuwen, de kijker blijven verrassen en een eerlijk verhaal vertellen, denk ik dat we nog een mooie toekomst zullen hebben.

Ook Jaspers ziet dat de televisie lijdt onder veranderend kijkgedrag. “Natuurlijk zie ik ook dat Boer zoekt Vrouw, uitgezonden op NPO op een vaste avond en vaste tijd, hoort bij wat we later misschien ‘ouderwetse tv’ zullen noemen.”

Ze vervolgt: “Tegelijkertijd voel ik ook dat veel mensen het heerlijk vinden om samen op zondagavond op de bank te genieten van de liefdesverhalen op het platteland.”

Ik begrijp maar al te goed dat we het hoogtepunt van lineair tv kijken hebben gehad. Maar tegelijkertijd heb ik er alle vertrouwen in dat sommige programma’s juist mensen kunnen verbinden. Door samen te kijken op hetzelfde moment en er lekker de volgende dag over te kletsen.”

Het tiende seizoen van Boer Zoekt Vrouw begint op zondag 16 september om 20.20 uur op NPO 1.

Foto: Linelle Deunk, KRO-NCRV








15 Reacties op “Yvon denkt dat Boer Zoekt Vrouw lineair succesvol blijft”


  1. SOLANGE

    Yvonne moet eens ophouden zich voor te doen als schooljuffrouw….duf kind

  2. Zonder Naam

    @Solange – Ik vrees dat ze voor eeuwig iets aan haar jaar (of hoe lang het ook geweest is) op de Pabo heeft overgehouden.

  3. Henny

    Alleen domme mannen gaan tegenwoordig met de huidige anti-mannenwetten en anti-mannenstemming nog voor een langetermijn relatie of nog erger een huwelijk. Verstandige mannen die kunnen nadenken gaan voor kortlopende hete relaties met jonge aantrekkelijke vrouwen en dumpen hen voordat ze dik en lelijk worden. Welke man gaat nou voor een huwelijk waarin de seks sneller opdroogt dat een binnenzee in de sahara en waarin hij het slaafje van de vrouw wordt en het risico loopt alles wat hij verdiend heeft kwijt te raken aan zo’n oude verzuurde bazige kamerolifant met een kortpittig kapsel. Ik iig niet!

  4. Bunzing

    Niet om het een of ander maar Jaspers wordt knapper naarmate ze ouder wordt. Er zijn niet veel vrouwen die dat kunnen zeggen. O ja, BZV, ik kijk er nooit naar.

  5. Koos

    Yvon is HET kijkcijferkanon.
    Lineair EN online.
    Reken maar dat Flopkoning De Mol zich zit te verbijten met zijn zorgenhoofd.

  6. HanzWorsd

    Heerlijk, zo ziet burgerlijkheid er uit. Lullen over niets, ook een kunst.

  7. Tim

    Post NL dacht tien jaar geleden ook dat iedereen gewoon zou doorgaan brieven en kaarten te versturen ondanks internet.

  8. aammehoela

    De komende weken zullen hier weer heel veel jaloerse reacties komen en vooral kinderachtige reacties van de CO-aanhangers. Maar het is gewoon een feit dat velen, ook jeugdigen, met plezier naar dit programma kijken. En inderdaad, John de Mol maar balen dat hij de rechten niet heeft. Wat zou dat fijn geweest zijn, lekker 3 reclameblokken er in stoppen en 2 miljoen kijkers in totaal. Nu dus lekker reclamevrij en bij tijd en wijle 5 miljoen kijkers.

  9. Ernst

    Vooral blijven kijken als je het leuk vindt. Ik was er klaar mee na 2 seizoenen.

  10. Meneer Kaktus

    Die zou ik nog weleens door de caravan willen jagen.

  11. Johann

    Dat schooljufferige toontje van Japers irriteert mij mateloos, maar mijn vrouw vindt het programma nog steeds leuk, waarschijnlijk omdat zij zich in dat toontje herkent…

  12. KingAlert

    Hoe je t ook wendt of keert. Het onbetwiste kijkcijferkanon. En dat alleen maar door realiteit de realiteit te laten. Wanneer zullen de zg realiteitsprogrammas nu eens begrijpen dat die gestripte realiteit het programma vermoord. Bij Bzv merk je dat de makers laten gebeuren wat er gebeurt ,dat is de eenvoudige reden tot t succes. Waarom was de 1e Big Brother een succes? Bart sliep 16 uur per dag en verveelde zich rot. Herkenbaar. Waarom werd t steeds minder. John verzon gekke dingen om af kijkers te trekken. Resultaat kijkers liepen weg.

  13. Deadly Viper

    En nog nooit meer dan 5 minuten gekeken.

    Als dit een van de succesvolste programma’s is zegt dat genoeg over het aanbod.

    Lang leve Netflix.

  14. Weg Ermee

    Jezus komt dat kaplaarzen vrouwtje alweer met dat k*t programma!

  15. Frank

    Ze ziet er inderdaad nog zeer goed uit voor haar leeftijd. Als je mij had verteld dat ze 28 was had ik het ook nog geloofd terwijl ze volgens mij al bijna 50 is!

Televisienieuws



Mail Mediacourant

Heeft u een nieuwstip, een vraag aan de redactie, een vraag over adverteren, een verzoek tot samenwerking of wenst u andere informatie? Neem dan graag contact op.